Tulokset 1:stä 17:een 17:sta

Viestiketju: LG Etna, Android-luuri

Banned User/Bannattu käyttäjä
    Sijainti
    Vallila, Etelä-Suomen lääni, Finland
    Ikä
    29
    Suositeltu
    30
    Toripalaute
    0

LG Etna, Android-luuri

Näyttää LG:ltäkin tulevan Android-luuri. Mielenkiintoinen uutuus, joka kuvan perusteella näyttäisi olevan sopivan pikkuinen, mutta silti omaa qwertynäppiksen.
    Ei näytä juuri muuta tietoja vielä mistään löytyvän kuin se, että luurissa on 5 megapixelin kamera, Bluetooth ja microUSB-liitin.

Tämä voisi olla selkeästi yksi vaihtoehto käyttöluuriksi, kun pääsääntöisesti käyttö on sähköpostia ja netissä surffailua. Jäänkin mielenkiinnolla odottelemaan luurista lisää tietoja.

http://www.mobiiliblogi.com/2009/09/...vuoti-nettiin/

Supermoderaattori
    Vuoden foorumilainen 2011
    jusutus:n avatar
    Sijainti
    Täl pual jokke
    Suositeltu
    256
    Blogiviestit
    1
    Toripalaute
    50 (100%)
    Viisirivinen QWERTY kuulostaa mainiolta mutta näyttö on armotta liian pieni.
    Puhelinklinikka.fi • matkapuhelinhuollot nopeasti ja edullisesti!

Ollut: 350 luuria joista 75% Nokiaa | N770 Internet Tablet | 4 x N810 Internet Tablet | 4 x Galaxy Tab
    Käytössä: Samsung Galaxy Note White + 32Gb | Nokia BH-505 | Nokia BH-905i | Spotify Premium
    Muut mm: Pantech C300 | HTC G1 Android Dev Phone 1 | Nokia N810 8Gb Special Edition | kasa protoja

Nokia-keräilijän päiväkirja | Huuto.net-palautteeni | eBay-palautteeni | Puhelinhistoriani

Banned User/Bannattu käyttäjä
    Sijainti
    Vallila, Etelä-Suomen lääni, Finland
    Ikä
    29
    Suositeltu
    30
    Toripalaute
    0
    kyllä mun mielestä kolmen tuuman näyttö on ihan kohtuullisen kokoinen. Varsinkin kun se vaikuttaa itse luuriin pienentävästi.

Sijainti
    Tampere
    Suositeltu
    0
    Blogiviestit
    1
    Toripalaute
    0
    Mitenköhän pienet nuo näppäimet oikeasti ovat, jos tosiaan on viidessä rivissä kuten kuva kertoo. Tällä hetkellä vastaava laite on aika lailla LG GW520, jossa näppäimistö on neljässä rivissä ja nuokin näppäimet ovat jo pienet. Kuitenkaan kokoeroa fyysisesti noilla laitteilla ei kamalasti ole.
    www.luurinetti.com - puhelimet ja tarvikkeet nopeasti toimitettuna kotiin tai noudettuna Tampereelta ilman toimituskuluja!

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Ei oo tullu tietoo vielä mittoja ja hintaa?
    Minun mielestä oikein näpsäkän näköinen, voi olla vaihtoehto, jos haluaa
    Androidin, mutta Hero liian kallis, tosin mikä on lopullinen hintaero?

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0

LG GW 620 Etna, Android luuri QWERTY näppiksellä

Quote Alunperin lähettänyt Oskarianoz Katso viesti
    Ei oo tullu tietoo vielä mittoja ja hintaa?
    Minun mielestä oikein näpsäkän näköinen, voi olla vaihtoehto, jos haluaa
    Androidin, mutta Hero liian kallis, tosin mikä on lopullinen hintaero?
    Tuli pari päivää sitten tuo luuri ja fiksulta vaikuttaa. Työpöytä liikkuu hyvin linukkamaisesti molempiin suuntiin sormella vetämällä. Koko on sopivan pieni jotta luuri ei pullota taskussa kuten vanha Nokia 5800. Hintaa oli 330e verkkokaupasta.

http://cdon.fi/kotielektroniikka/lg_...k_blue-7792715

Sijainti
    Tampere
    Ikä
    31
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0

Question/Kysymys Ongelma

Joo itse sain kanssa eilen kyseisen luurin, nyt aamulla kun otin sen ensimmäistä kertaa käyttöön niin tuli eka ongelma kun sim yhteystiedot eivät näy? Vanhassa k800i puhelimessa ne näkyvät ihan ok, mutta tämä laite sanoo ei sim yhteystietoja? Olisiko kellään mitään vinkkiä aiheesta? Muuten laite vaikuttaa ihan pätevältä, 312€ cyperphotosta.
    GA628, 6510, Sagem myX-6, K800i, LG GW620, Blade.

Sijainti
    Tampere
    Ikä
    31
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Itse itselleni vastaten, löysin valikon josta piti tuoda sim yhteystiedot. Ei ohjekirjakaan osannut kertoa sitä....
    GA628, 6510, Sagem myX-6, K800i, LG GW620, Blade.

Sijainti
    Vantaa
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Voisitteko kertoo vähän enemmän käyttökokemuksista? Mulla on nyt KM900 (arena) Ja täyttä paskaa koko puhelin joten haluisin kyllä jonkun muun kun LG:n puhelimen pelkkiä ongelmia täynnä toi arena. Mutta tää kiehtois kun on niin edullinen ja muissa qwery laitteissa on resistiiviset näytöt tai muuten liian pieni näyttö tai liian huono kamera. Mites musiikkisoittimena onko hyvä?
    Kaikki käytössä olleet:
    Joku palikka Nokia > Nokia 6021 > Samsung X700 > Nokia 3250 > SonyErickson w610i > Samsung U600 > Nokia N78 > LG KM900 (arena) > Sony Ericsson Vivaz Pro U8i > Sony Ericsson X10

kurrre:n avatar
    Sijainti
    Helsinki
    Ikä
    32
    Suositeltu
    11
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt kili_7 Katso viesti
    Mutta tää kiehtois kun on niin edullinen ja muissa qwery laitteissa on resistiiviset näytöt
    Käsittääkseni tässä Etnassa (GW620?) on kylläkin nimenomaan resistiivinen näyttö. Esimerkki kapasitiivisesta QWERTY-Androidista olisi Motorola Milestone.

Sijainti
    Vantaa
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Oho joo tajusin sen itse jo kun olin ton postannut xD Mutta joo nyt olis tarjous cdon.comissa 280e Nii olis melko edullinen! Mutta vaan kun musiikkisoitin on noin heikko mitä se on niin huhhuh... Ja tuskin on tulossa ainakaan lg:n puolesta minkäänlaisia päivityksiä.... :S
    Kaikki käytössä olleet:
    Joku palikka Nokia > Nokia 6021 > Samsung X700 > Nokia 3250 > SonyErickson w610i > Samsung U600 > Nokia N78 > LG KM900 (arena) > Sony Ericsson Vivaz Pro U8i > Sony Ericsson X10

Sijainti
    Helsinki
    Suositeltu
    12
    Toripalaute
    1 (100%)
    Quote Alunperin lähettänyt kili_7 Katso viesti
    Oho joo tajusin sen itse jo kun olin ton postannut xD Mutta joo nyt olis tarjous cdon.comissa 280e Nii olis melko edullinen! Mutta vaan kun musiikkisoitin on noin heikko mitä se on niin huhhuh... Ja tuskin on tulossa ainakaan lg:n puolesta minkäänlaisia päivityksiä.... :S
    No musiikkisoittimia saa aina ladattua marketista, niitä on siellä n+1 kappaletta
    Samsung Galaxy Nexus - Oem unlocked
    ROM: AOKP tai Apex
    Kernel: Trinity
    Recovery: ClockworkMod Recovery

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Mulla on kysymys jollekin luurin omistajalle:

Kun tuossa kerta on se kiihtyvyysanturi, niin kääntyykö näyttö automaattisesti puhelinta kääntäessä, vai toimiiko näyttö vaakatilassa ainoastaan silloin kun näppäimistö on vedettynä auki?
    Käytössä: Nokia Lumia 710
    Vanhat: Nokia 5110 > Nokia 3310 > Siemens M55 > Siemens CX70 > Nokia 6131 > Samsung SGH-L870 > HTC Legend

Sijainti
    Jyväskylä
    Ikä
    32
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    1 (100%)
    Quote Alunperin lähettänyt JuhaK Katso viesti
    Mulla on kysymys jollekin luurin omistajalle:

Kun tuossa kerta on se kiihtyvyysanturi, niin kääntyykö näyttö automaattisesti puhelinta kääntäessä, vai toimiiko näyttö vaakatilassa ainoastaan silloin kun näppäimistö on vedettynä auki?
    Alussa toi näyttö kääntyi puhelinta kääntaessä aloitusruudussa ja ja valikoissakin. Nyt onnistuin jotenkin "hukkaamaan" tuon ominaisuuden. Näppiksen ulosliu'uttumalla ruutu käänytt kyllä valikoissakin. Sen verran tuore tuttavauus tuo puhelin mulle on, etten ole vielä onnistunut palauttamaan ruudunkääntöä "normaaliksi".

Ohjelmia ja sovelluksia käyttäessä ruutu kyllä kääntyy automaattisesti puhelimen mukana.

E: Jouduin palauttamaan puhelimen tehdasasetuksille ja näköjään näyttö toimii edelleen yllä olevan kuvauksen mukaisesti. Eli ilmeisesti aloitusnäyttö ja valikot eivät käänny automaattisesti puhelimen mukana. Mites tuo näytön kääntö on käyttäytynyt muilla puhelimen omistajilla?
    Viimeksi muokannut: artcore; 4.5.10 klo 09:06.

Sijainti
    lohja
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Alko kiinnostamaan tuo luuri mutta ilmeisesti näppiksestä puuttuu ääkköset kokonaan?
    Käytössä:Samsung i5700. Ex: LG viewty & Samsung sgh-i320

HIGHEND:n avatar
    Sijainti
    Kotkan Puistotie
    Ikä
    18
    Suositeltu
    16
    Blogiviestit
    8
    Toripalaute
    28 (100%)
    Minuakin tuo luuri kiinnostaa, mutta sama asia askarruttaa, pitää ottaa selvää...
    Motorola DROID RAZR 16GB + 16GB MicroSD | Päivittäin vaihtuva Nokialainen |
    Kokoelmassa: Nokia 8910i, Uusi Nokia 3300, Nokia N-Gage, Priima Nokia 9500 yht. ~ 130kpl
    Auto: Volvo 940 2.3 STW Automaatti '93, Nahkajakkarat ja sähköherkut, ml. vain 380tkm ;)

Muuta: Kotkan NUVA 2012-2013 Ollut 259 toimivaa luuria, sekä kolmatta sataa viallista
    Puhelinhistoriaani | Facebook-Screenshot 14.5 | Haikkiksen Tasku | Huuto.net - kohteeni

Sijainti
    lohja
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Eipä osanut ketään neuvoa miten tuosta ääkköset löytyy. Tuli soiteltua muutama liike läpi ja mistään ei löytynyt halukkuutta asiakasta infota.
    No ostin Samsung Galaxy Spican, vaikuttaa ihan ookoolta tämäkin :)
    Käytössä:Samsung i5700. Ex: LG viewty & Samsung sgh-i320

Kirjoitusoikeudet

• Et voi lähettää uusia viestiketjuja
  • Et voi lähettää vastauksia
  • Et voi lähettää liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  •