Tuollanen hakusessa, tarjoa hinnan kera. Itse sijaitsen lahdessa, eli sieltä onnistuu nouto. Postikin käy.
Vanhemmatkin mallit käy.
Tuollanen hakusessa, tarjoa hinnan kera. Itse sijaitsen lahdessa, eli sieltä onnistuu nouto. Postikin käy.
Vanhemmatkin mallit käy.
Viimeksi muokannut: Sipsipussi; 7.1.12 klo 19:53.
Nokiaa ja muita perus/featurepuhelimia ~10kpl -> Nokia n90 -> Nokia n95 -> Nokia supernova 7210 -> Nokia c7 -> Samsung omnia 7 -> Nokia n8 -> Htc Desire Hd -> Nokia 701 -> Samsung Omnia W -> Nokia X7 -> Lg Optimus 3D -> Nokia Lumia 800 cyan + Saunalahti
Nostetaas tätä. Eikö keltään muka löydy??
Viimeksi muokannut: Sipsipussi; 24.1.12 klo 16:44.
M: Minulla olisi Sonim xp2.10 spirit. Laite on aivan uusi ja käytännössä käyttämätön. Kerran ollut päällä noin 15 min kunnes totesin etten saa sitä toimimaan muiden laitteideni kanssa haluamallani tavalla. Tilasin sen uutena noin viikko sitten ja toissapäivänä tuli postista. Yritin saada sitä vaihtoon mutta kauppa sanoi ettei ole mahdollisuutta koska puhelin toimii hyvin ja on omaa tyhmyyttäni kun en ottanut tarpeeksi selvää. Toivoisin että siitä nyt edes sen 300€ saisi.
Aivan liian kallis.
Nokiaa ja muita perus/featurepuhelimia ~10kpl -> Nokia n90 -> Nokia n95 -> Nokia supernova 7210 -> Nokia c7 -> Samsung omnia 7 -> Nokia n8 -> Htc Desire Hd -> Nokia 701 -> Samsung Omnia W -> Nokia X7 -> Lg Optimus 3D -> Nokia Lumia 800 cyan + Saunalahti
Ylösssss