Juu, siis puhelinhan on söpö kuin mikä. Käytettävyys ihan ok, kunhan tottuu nokialaisen jälkeen. Huonoja puolia ei minun mielestäni ole. Vain se mikä mielestäni minulla oli v3:n kanssa ongelmana. Eli wap- ja mms-asetukset ei operaattorin lähettämänä suostu asentumaan, vaan puhelin sanoo että asennus epäonnistui. Eipä siinä muuta kun käsin näpyttelemään ne asetukset.
Ja sitten siitä myyntipakkauksesta, siellä ei ollut suomenkielisiä ohjekirjoja! Vaikka puhelin on Suomesta ostettu, niin siellä oli venäjän,latvian,liettuan ja viron kieliset. Onneksi on ennenkin ollut moto niin ei se käyttöönotto niin vaikeaa ole. Kyseisestä aiheesta on tarkoitus tiedustella motorolalta miksi näin on että suomenkieliset ohjekirjaset puuttuu.
Puhelinhan ei ole 3g, joten peruspuhelimeksi oikein sopiva. Varsinkin naispuolisille.
(Huom! Teksin kirjoittaja on Fitz-Humen parempi puolisko)
Ja sitten vielä se ulkoinen näyttö ja näppäimistö. Se ulkoinen näyttö on just passeli, digitaalinen kello näkyy kyllä typerästi,mutta ei siitä analogisesta saa mitään selvää. näppäimistö on sitä motorolan parhaimmistoa. Ja puhelimessa on suomi Itap. Tuosta ohjekirjaisesta sain juuri vastauksen että maifonista saan. Kumma kun eivät voi heti laittaa pakettiin sitten?
Olen huono kirjoittamaan tällaisia juttuja, joten jos olen jättänyt jonkun oleellisen/sinulle tärkeän tiedon pois niin kysymyksiä, kysymyksiä!

Vastaa lainaten