Sivu 4 11:sta EkaEka 12345678 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 80:een 209:sta

Viestiketju: Motorola RAZR V3xx

K@rtsa
    Vieras (poistettu tunnus)
    Quote Alunperin lähettänyt stume Katso viesti
    Viitsisikö joku hieman avustaa, miten puhelimen internet asetukset saa pelaamaan ?
    Ja miten Phone toolsiin saa säädettyä oikean internet yhteyden asetukset ?

Aikasempia ohjeita koitin, mutta ei alkanut pelittämään.
    Kiitän jos joku saisi selvitettyä toimivat saunalahden asetukset minulle..

Edit:Linkki toimii koneelta nyt bluetooth & usb:n kautta loistavasti.
    Vielä kun puhelimesta toimisi netti kunnolla eikä pelkkä wappi..
    Onko Phone tools luonut sulle mitään Verkkoyhteyksiä?? Mulle se teki Elisa Umts ja Elisa Gprs! jos on niin menet jommankumman Ominaisuus osioon(ja laita oletus yhteydeksi tämä) ja siellä on kohta missä kysytään APN.ää laita siihen internet.saunalahti! ja poistat käyttäjätunnuksen, salasanan yritin kanssa poistaa mutta se näköjään on siellä aina. Tämän operaation jälkeen ainakin mulla alkoi homma pelaan, eli kun Tools.ista nyt painat Internet yhteydet niin se aukaisee yhteyden nettiin! Toivottavasti tästä oli jotakin apua

Sijainti
    Espoo / Vaasa
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Tein Phone Toolsilla uudet yhteydet bluetoothille ja usb:lle.Pistin koko phone toolsin sit mäkeen, koska yhteydet löytyy nyt Windowsin verkot kansiosta.

Eli suomeksi pistän vain käynnistä napista -> yhdistä -> joko usb tai bluetooth.
    Ei tarvitse mitään lisää ohjelmakrääsää ja homma pelittää yksinkertaisesti

Tällä erää olen tyytyväinen hankintaan, katsotaan vielä kun otan laitteen tosikäyttöön Vaasaan palattuani.
    Käytössä : Nokia E90, Nokia N95

Ikä
    42
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Tiistaina tuli hankittua v3xx orange,ja melko tyytyväinen olen ollut.
    Kymmenen vuoden tauko Motorolan suhteen,muutama asia nokialaisten jälkeen mietityttää.
    Saako näkymään puheluaikoja mistään,etenkin ei vastattujen puheluiden ajankohdat joskus kiinnostaisi?
    Multimediaviestien lähetys vähän sattumanvaraista,useimmiten lähtee,mutta ei mene vastaanottajalle.Eilen meni yksi perille,mutta kaveri sanoi,että oli eri "paikassa",kuin muut vastaanottamansa kuvaviestit???
    Asetukset tilasin motorolan sivuilta.

Puhelimen omat soittoäänet kuuluvat kovaa ja hyvin,itseladatuista mp3 äänistä ei voi sanoa samaa.

Kamera on pikseleihin nähden hyvä,nokian 6233 2,0 kamerassa todella surkean suttuisia kuvia.

Toimii modeemina hyvin kannettavan perässä,nopeammin tällä on netissä,kuin em.nokialaisella.

Hyvä ominaisuus tuo värinä ennen soittoääntä,kuten myös muokattava valikkojärjestys.

Videopuhelunäppäin minulle turha,joitakin vahinkopainalluksia sattunut,mutta ei niin ärsyttävä piirre kuin nokia,joka pikanäppäimillä soitettaessa tarjoaa usein videopuhelua,ja piippaa kuulolle epäterveellisesti epäonnistuneesta puheluyrityksestä!(eikä tuota saa pois mistään asetuksesta!)

Tuommoisia tulee mieleen reilun kolmen päivän käytön jälkeen.

K@rtsa
    Quote Alunperin lähettänyt kilander Katso viesti
    Tiistaina tuli hankittua v3xx orange,ja melko tyytyväinen olen ollut.
    Kymmenen vuoden tauko Motorolan suhteen,muutama asia nokialaisten jälkeen mietityttää.
    Saako näkymään puheluaikoja mistään,etenkin ei vastattujen puheluiden ajankohdat joskus kiinnostaisi?
    Puhelu ajat saat helposti kun painat vihreä luuri, näät soitetut puhelut ja sitten * tai # painamalla näet Ei-vastatut ja saapuneet puhelut

Ikä
    42
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    No nyt meni jakeluun,tässä pitää vielä nimen tai numeron kohdalla painaa pyöreätä valikkonäppäintä,niin näyttää puhelun kellonajan,päivämäärän ja keston.

Imperial:n avatar
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Tätä kun ei pinkkinä saa, kuten v3:sta, niin käviiskö tähän v3:n kuoret mitenkään? Kameran linssin kohdalta joutuisi modailemaan, mutta muuten? Ovatko mitat samat?

Sijainti
    Espoo / Vaasa
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt Imperial Katso viesti
    Tätä kun ei pinkkinä saa, kuten v3:sta, niin käviiskö tähän v3:n kuoret mitenkään? Kameran linssin kohdalta joutuisi modailemaan, mutta muuten? Ovatko mitat samat?
    Etukuori liian pieni V3, lyhyt.
    Runko on lyhyempi V3 verrattuna V3xx ja takakuori samalla myös lyhyempi.

Rankasti saa amista jos haluaa saada sopimaan

Imperial:n avatar
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt stume Katso viesti
    Etukuori liian pieni V3, lyhyt.
    Runko on lyhyempi V3 verrattuna V3xx ja takakuori samalla myös lyhyempi.

Rankasti saa amista jos haluaa saada sopimaan
    No voi.. Täytyy odotella, että Motorola oppii tekemään tuota hienon värisenäkin..

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0

Kamera...???

Terve kaikille...

Minä entisenä vannoutuneena nokia miehenä sain vikko sitten itselleni
    tälläisen motorolan razr v3 ja olen todella positiivisesti yllättynyt ko.
    puhelimesta..!! Tietenkin pientä hakuammuntaa tämä motorolan käyttö
    on, koska en ole koskaan omistanut kyseisen merkkistä puhelinta ja toiseksi
    en omista manuaalia..!!!

Tältä foorumilta sain jo tietoa miten saan gprs-asetukset ladattua
    luuriini, ja kiitän siitä, mutta olisi toinenkin pieni onkelma..

Kun yritän laitta kameraa päälle, niin ensin tulee teksti:
    "Kuvan etsin. Muistia käytetty:2%"
    sitten tulee teksti mikä ilmoittaa:
    "Varattu. Yritä uudelleen"...??

Mitä minun tulevan tekevän että saisin kameran toimimaan..??
    Olen yrittänyt etsiä jotain asetuksia, mutta en ainakaan tähän
    menessä ole löytänyt mitään millä ko. ongelma korjaantuisi..

Kiitos jo etukäteen...

Sijainti
    Espoo / Vaasa
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Noniin homma on muuten nyt hanskassa, paitsi MMS viestin toimimattomuus aiheuttaa harmaita karvoja pääkoppaani.

Netin puolesta asetukset pelaa loistavasti puhelimessa, mutta MMS puoli ei suostu toimimaan.Lähetys ei onnistu eikä vastaanotto.Asetuksia on rämplätty oiken viimesen päälle, tilattu mm. sauniksen sivuilta ja muistaakseni motorolan sivuilta myös.Myös asetusten alavalikoita on säädelty mutta ei vain suostu pelittämään.

Mietin vain että onko joku muu kohdannut jotain vastaavia ongelmia kuin minä, tai joku tietäisi helpon ratkaisun / neuvon ongelmaan ?

Ikä
    42
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Samantyyppistä vikaa,MMS viestit tulee,mutta ei lähde.

Eilen teki semmoista,että kesken tekstiviestin kirjoituksen meni näyttö pimeeksi,näppäimistövalot jäi palamaan,ei lähtenyt muuten pelittämään kuin akku pois,ja sen jälkeen toiminut normaalisti.
    Onkos tämmöinen tavallista?

K@rtsa
    Quote Alunperin lähettänyt kilander Katso viesti
    Samantyyppistä vikaa,MMS viestit tulee,mutta ei lähde.

Eilen teki semmoista,että kesken tekstiviestin kirjoituksen meni näyttö pimeeksi,näppäimistövalot jäi palamaan,ei lähtenyt muuten pelittämään kuin akku pois,ja sen jälkeen toiminut normaalisti.
    Onkos tämmöinen tavallista?
    Voi olla ihan softa bugi, näihin luureihinhan ei ole tullut uutta softaa vielä.
    Mulla puhelin toimii erinomaisen hyvin, MMs.ää en ole kokeillut ollenkaan...vielä

Kokeilin tätä http://www.motox.info/showthread.php?t=35312 ja latasin videon puhelimeen (Lost.ista pätkä) Tulee näyttö oikeuksiin! Ihan huippu.
    Muutenkin täältä sivuilta löytyy asiaa, jos haluaa kikkailla puhelimen kans! ja viimeisimmät tiedot. Pari teemaa myös ladattu puhelimeen, vaihtelun vuoksi
    + Backup koko puhelimen sisällöstä, eikä vaan se backup mitä Phone Tools tekee

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Joo itellä kans tuli tommonen v3 xx hommattua ja muuten on tosi mainiosti toiminu paitsi internet asetuksia en oo saanu tohon toimimaan...wap toimii, ja phone toolsin kautta saan kyllä internetin toimiin mutta esim mini operaa en pysty kännykällä käyttään..tai vaik meseä ku internet asetukset on päin prs:ttä...vois joku auttaa..arvostaisin sitä suuresti! ja liittymä on Saunalahti..

Ja toinen kysymys on et eiks sitä kameran suljin ääntä saa millään pois..haitta se on pieniki haitta!!
    Viimeksi muokannut: arttu.hankkila; 8.2.07 klo 00:38.

Sijainti
    Oulu
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0

Thumbs down/Peukku alas

Quote Alunperin lähettänyt arttu.hankkila Katso viesti
    Joo itellä kans tuli tommonen v3 xx hommattua ja muuten on tosi mainiosti toiminu paitsi internet asetuksia en oo saanu tohon toimimaan...wap toimii, ja phone toolsin kautta saan kyllä internetin toimiin mutta esim mini operaa en pysty kännykällä käyttään..tai vaik meseä ku internet asetukset on päin prs:ttä...vois joku auttaa..arvostaisin sitä suuresti! ja liittymä on Saunalahti..
    No morjens vaan. Viitsisit edes lukea tämän ketjun läpi ennen kysymistä. Olen jo kerran laittanut ne asetukset tänne.

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Joo sori...kyl luin useamman kerran ketjun läoi ja kokeilin noita laittamiasi asetuksiaki...mut sen verran olin tehnyt mokan niis asetuksissa et olin laittanu siihen gprs apn kohtaan et internet.saunalahti.fi....ja tuo .fi oli siis liikaa ja sen takia ei toiminu! Muut kiitos viel kerran!

Ikä
    42
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Osaisko joku sanoa,kun ei lähde multimediaviestit,vastaanottaa kyllä,missä vika?
    Kokeilin niitä motorolan sivuilta tilattuja,yhtä huonosti toimii kuin operaattorilta tilatut.
    Kolumbuksen liittymä ja elisan asetukset.
    Nyt kun menee MMS-viestiasetuksiin,ja Palvelintiedot:Elisa MMS
    Palvelimen nimi:http://mms.elisa.fi
    Verkkoistunnon nimi:Elisa MMS

Muut poistettu,mutta ei toimi näillä asetuksilla??

mixwell
    Onkohan kenelläkään kokemusta tämän luurin käytöstä Applen kannettavien kaverina? Aattelin hommata Saunan Megaviestix 3G -pakettina ja lähinnä just modeemikäyttöön. Mietityttää vaan toi toimivuus.

K@rtsa
    Quote Alunperin lähettänyt mixwell Katso viesti
    Onkohan kenelläkään kokemusta tämän luurin käytöstä Applen kannettavien kaverina? Aattelin hommata Saunan Megaviestix 3G -pakettina ja lähinnä just modeemikäyttöön. Mietityttää vaan toi toimivuus.
    http://www.motox.info/showthread.php?t=36657 tässä on asiasta juttua.

Sijainti
    Espoo / Vaasa
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Saunalahdelta tilatussa MMS asetuksissa piti portti muuttaa, oliko se alkuperäinen 8080 ?
    Tilalle piti laittaa 9201 muistaakseni, sitten alkoi homma pelittämään.
    Viestit valikosta laittaa vielä päälle oikeat asetukset niin homma toimii.

Ikä
    42
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0

ei toimi,ei

Olisin niin toivonut,että motorola olisi vaihtoehto nokialle,mutta ei.
    Aina se joutuu olemaan "pikkuveljen" asemassa.
    Ei toimi MMS,ei.
    Nokiassa itsestään selvyys.
    Motorolassa yritetty vaikka mitä,ei näy vastaanottajalla.
    Pakko uskoa,että nokia on puhelin,ja motorola vähän sinnepäin,mutta miten se voi olla näin.
    Kaikki mahd.asetukset kokeiltu v3xx,ei lähetä kuvaa....
    Nokialaisella sim-kortti puhelimeen,ja MMS-viestit toimii!!

Sivu 4 11:sta EkaEka 12345678 ... ViimeinenViimeinen

Kirjoitusoikeudet

• Et voi lähettää uusia viestiketjuja
  • Et voi lähettää vastauksia
  • Et voi lähettää liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  •