Ongelma saattaa olla Kiesin päässä, koska yritän tarkistaa itse Kiesin päivitystä, mutta päivityksen tarkistus jämähtää Tarkistetaan päivityksiä... kohtaan. Siis päivitystarkistus ei tunnu onnistuvan!? Mikä versio sinulla on Kiesistä? Minulla on v1.5.1.10054(2010.6.7.). En tosin usko, että syy on Kiesin versiossa.
En sittenkään usko, että syy olisi Kiesin versiossa. Minulla Kiesin kautta katsottuna puhelimen ohjelmistoversio on S8500XXJF1/S8500OXBJEG.
navikointi asentui noilla edellä mainituilla ohjeilla. tosin aika heikosti toimii. ei oikein ota yhteyttä satelliittiin. missä vika?
Asetukset>Liitettävyys>Paikka ja sieltä Ota sijaintipalvelut käyttöön. Oma sijainti kohdasta näet mm. sijaintisi koordinaatit ja montako satelliitia GPS löytää. Saattaa kestää jonkin aikaa ennen kuin satelliitteja alkaa löytyä. Se riippuu luonnollisesti sijainnistasi. GPS sijaintiin pääsee myös Navigointi- ohjelman asetuksista. Asun kerrostalossa ja minun täytyy mennä parvekkeelle tai ulos ennen kuin yhtään satelliitia löytyy, mutta sitten niitä löytyykin parhaimmillaan 10 kpl.
Mites täs wave:s nyt menee toi navigointi? onko ilmainen?
Tuohon paikannukseen liittyen, kun ottaa tuon A-GPS:n päälle, puhelin ilmoittaa että siitä peritään maksu. Tarkoittaako se sitä verkkoliikenteen aiheuttamaa maksua mikä menee mobiililaajakaistan piikkiin vai jotain muuta?
Noni, juhannus on vietetty ja vois taas siirtyä datamaailmaan :)
Kies näyttäisi olevan versiota 1.5.1.10062_42_2, mutta se ei tunnista puhelimelle (puhelimessa näkyy1.0 10055201728LISJEE) uutta versiota?
Läppärini on niin vanha acer, että uusia ajureita on vaikea löytää.. katsotaan!
Mietiskelin tässä, että se muistikorttikin voisi toimia paremmin kun firmiksen päivittäisi..? Joka tapauksessa se tiedostojärjestelmä pitää vaihtaa kaiketi tietokoneen kautta (kortti oli muuten aiemmin E71:ssä)
Miten saa siirrettyä koneelta musiikkia puhelimeen niin että saa albumin kuvan mukaan? Kerran onnistuin mut en enää, missäköhän vika?
Ikävä kyllä en osaa vastata, mutta oletko kokeillut Googlettamalla tai Samsungin helpin kautta? http://www.samsung.com/fi/support/co...ntactUsMain.do
Googlen kautta en varsinaisesti löytänyt ohjetta, laitoin myös postia Samsungille. Löysin kuitenkin mielenkiintoisen sivuston, http://samsung-firmware.webs.com/.