Jos jotakuta bada 2.0 version omaavaa kiinnostaa angry birds, asphalt 6 jne, niin tästä löytyy ohjeet. Omalla kohalla ainakin pelaa..
Jos jotakuta bada 2.0 version omaavaa kiinnostaa angry birds, asphalt 6 jne, niin tästä löytyy ohjeet. Omalla kohalla ainakin pelaa..
Joo, latasin ja kokeilin tota ohjelmaa, mutta jostain syystä en voi ladata mitään, kun se ei aloita latausta... Lukee aina vain " waiting " ... Tiekkö mikä korjais ongelman?
Toivottavasti kohta tulis suomikin:
Samsung start rolling out bada 2.0 for the Samsung Wave!
Latest bada 2.0 updates:
Firmware: S8500XXLA1_S8500OXGLA2_XEB Belgium
Firmware: S8500XXLA1_S8500OXGLA2_PHB Belgium
Firmware: S8500XXLA1_S8500OXGLA2_PRO Belgium / Luxemburg
Firmware: S8500XXLA1_S8500OXLA2_CRG Croatia
Firmware: S8500XXLA1_S8500OXLA2_VIP Croatia (Vipnet)
Firmware: S8500XXLA1_S8500OXLA2_TWO Croatia (TWO)
Firmware: S8500XXLA1_S8500OXDLA1_VDC Czech (Vodafone)
Firmware: S8500XXLA1_S8500O2CLA1_O2C Czech Republic (O2C)
Firmware: S8500XXLA1_S8500OXXLA1_ORC France
Firmware: S8500XXLA1_S8500OXDLA1_VDC Hungary
Firmware: S8500XXLA1_S8500OXFLA2_MBM Macedonia
Firmware: S8500XXLA1_S8500OXFLA2_CMF Macedonia
Firmware: S8500XXLA1_S8500OXFLA2_MSR Serbia
Firmware: S8500XXLA1_S8500OXFLA2_SMO Serbia
Firmware: S8500XXLA1_S8500OXFLA2_TSR Serbia
Firmware: S8500XXLA1_S8500OXGLA2_MOZ Switzerland
nojuu mutta tanaanki aamusta asti yrittanyt mutta ihan mita vaan yritan ladata niin aina vaan lukee: waiting toivittavasti pystyisin viela tanaan.... kaks paivaa kuitenkin yrittanyt niin en tie oonko kussu jotai vai tekeeko muute vaa tallasta.
sori ä ja ö:t mutta kannykan taa 2.0 firmis on kuitsnkin tallanen... ja en jaks Ettia niita.
Nyt kävi silleen, että kyllästyin bada 2 temppuiluun. Rupesi käyttäytymään ihan ihmeellisesti. Kaatui millon huvitti. Kosketus ei näyttäny välillä pelaavan ollenkaan. Akku tyhjeni alta päivästä. 3g ei toiminu juur yhtään. Page is too large, ym pikku pashaa, ihan koko ajan.
Tahdoin takasin 1.2, jossa kaikki oikeasti toimi, paitti se page is too large bugi, mutta toimi kuitenkin. Akkukin kesti 3-4 päivää. Vaan, eipä tuo downgrade ollutkaan niin helppoa. Nyt kuitenkin, monien mutkien kautta, sain puhelimeeni bada 1.2 XXJID firmiksen. Itse prosessihan ei vaikea ollut, mutta se, että puhelimen CSC on yhä KOR, ja en saa näppikseen Ä:tä. En sitten millään. Tuo CSC nordiciin on XEE, mutta ei mulla ole sellaista tuolla vitun listassa.
Eli, mitä minun pitää tehdä, että saan sen XEE:ksi, tai saan näppikseen Ä:t ja Ö:t? Eli, minulla on nyt tuo XXJID 1.2 bada ja CSC on KOR. Kiitos avusta!
Ootko harkinnu tuota tammikuun versiota, joka siis ei ole enää beta?
Minä ennen flashaamista latasin downgradeen tarvittavat tiedostot.. Koneelta löytyy S8500XXKF3(ilmeisesti täysi firmware) ja sitten S8500XXKF_S8500OXBJL1_ODK(ei oo täysi firmis)
Tuo versio minulta löytyi ennen flashaamista.. Miltä omasi näyttävät?
Huomasin että tuo paketti löytyi sammobilesta tavallaan ruotsin puolelta, mutta näemmä sisältää sitten suomen kielenkin.
Juu eli nytten puskee tällästä kuvaa, kun yritän kiesin kautta saada, 2.0 appseja kännykkään, mutta ei siis suostu edes avaamaan tuota appsia, kiesillä.
Ohjeita olen yrittänyt löytään miten saisin tän korjattua että, tosiaan pääsisin edes tuonne kiessiin, kun ei se niitä 2.0 appseja suostu edes kännykän avulla lataamaan.
Eli siis ei auta vaikka yhdistäis kännykän kiessiin, eli tulee sama teksti silti. Ja Kiesin versio on: 2.1.1.11124_17
Olen yrittänyt ladata kiesin uudelleen sammutellut sitä, kuten tuo käskee, käynnistelly konetta uudelleen, mutta mikään ei auta.
Apuja pliiiiiis!! Tai sitten kertoka aiempaan postiini vastaus, aivan sama mutta haluan angry birdsin kännykkään! :)
Itse en tuon kiessin kautta ole yrittänyt tehdä mitään, mutta sekin lienee mahdollista :S. Ilmeisesti sulla on nyt se ylimääränen samsung apps nyt puhelimessa? Minä yrittäisin sitä saada toimimaan. Tosin se ei kyllä ole ainakaan minulla toiminut pariin päivään :S.
Onnistuisikohan jos kopsaisin angrybirdsin filut puhelimesta ja laittaisin sulle.. pitää selvittää
EDIT: Löysin stunen avulla angry birdsin asennusfilut puhelimesta. Pitäisi vielä testata brikkautuuko puhelin jos niitä alkaa siirtelemään/poistamaan.
EDIT2: Taidot taitaa loppua kesken.
EDIT3: Latasin QR readerin avulla uudestaan sen samsung appsin, joka taas tuntuu pelaavan. Kokeilehan sinäkin.
Viimeksi muokannut: Topler; 28.1.12 klo 15:17.
Selvittele ihmeessä, ku oisi kiva päästä pelaileen, ja tosin jos sullakaan ei ole toiminut pariin päivään, niin varmaan sama syy kun minulla.. Mutta täytyy yrittää saada toimiin. :)
Edit. En tie minkä ihmeen p*skahalvauksen toi puhelin ny sai, ku heitin 2.0 uusiks puhelimeen, ja latasin " kakkos " appsin uudelleen, niin nyt näyttäis et ois ladannu jo puolet angry birdsistä!
Nyt peukut pystyyn että onnistuu!! :)
Viimeksi muokannut: tombbeli; 28.1.12 klo 14:06.
Kerrohan sitten miten kävi :). Jos saat asennettua angry birdsin, niin minäkin uskallan flashata uuden firmiksen luuriin :).
juu nyt onnistu tuo asennus ja onnistu myös muutkin ohjelmat.
tosiaan firmis on tuo XXKL6.
Hienoa! Alankin tässä flashaamaan XXLA1:een :)
S8500XXLA1_S8500OXXLA1_ORC eli tämä on se sammobilen "common europe" firmware.
En kyllä huomaa mitään eroa.
Nyt päätti wave lakata toimimasta. Käytin puhelimen navigaattoria joka jäi jumiin, käynnistin puhelimen uusiksi mutta eipä se enää menekkään eteenpäin siitä kohdasta kun tulee badan logo jonka alla lukee samsung mobile. Onko tehtävissä mitään kotikonstein vai kutsuuko takuuhuolto?
Muistaakseni minulle kävi viime kesänä noin (en tosin ollut käyttänyt navigaattoria). Ainakin akun ja SIM-kortinkin käytin luurista ulkona ja aika pian luuri taas käynnistyi normaalisti. Mikäli et ole tuota temppua kokeillut (käyttää akkua ulkona luurista), niin kokeile ihmeessä.