Sivu 53 67:sta EkaEka ... 34349505152535455565763 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1041:stä 1060:een 1339:sta

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt edit-eddie-edwards Katso viesti
    Uusi Skandinavian firmware I8910XXJB1 ilmeisesti tuloillaan.
    Voi ladata täältä manuaalista asennusta varten. Onko kukaan ehtinyt vielä kokeilla?

Suositeltu
    2
    Toripalaute
    0
    Voi ladata täältä manuaalista asennusta varten. Onko kukaan ehtinyt vielä kokeilla?
    Juu, itse asentelin eilen yöllä tuon, joten pahemmin kokemuksia ei vielä ole käytöstä, mutta kaikki toimii mitä tähän mennessä oon käyttäny. Ei nopealla käytöllä ole huomannu yhtään mitään uutta aikaisempaan scandi-firmikseen, kuin tosiaan se kineettinen-scrollaus. Tiedä sitten johtuuko tuosta firmwaresta vai jostain muusta, mutta kameralla kuvan ottamisen jälkeen kestää hiton kauan että pääsee preview-tilasta pois ottamaan uutta kuvaa..

Sijainti
    Turku
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Hemmetti kun taas oli pakko mennä peleilee näitten flässäysten kanssa. Piti koittaa tota uutta skandinavian firmistä mutta ei onnistu. Fläshäys menee muuten ok, mutta kun puhelin rupeaa buuttaamaan itseään käyntiin, jää ainoastaan logo ruutuun ja ei mene eteenpäin. Koitettu nyt parikertaa tuota skandinavian firmistä flässätä ja parikertaa olen koittanut saada vanhan hyperX:än firmiksen takas mutta ei.

Kellään hyviä ideoita?

EDIT: Sain onneks aluperäisen samsungin softan toimimaan. Nyt loppu nää leikit...
    Viimeksi muokannut: Roope Setä; 14.3.10 klo 20:08.
    Puhelin vaihtuu parikertaa vuodessa... ;)

Ikä
    24
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    kiitos eddie. asensin ton uusimman ja täytyy sanoa, että pari viikkoa taas vaihteeks IF7:llä kituuttamisen jälkeen toi XXJB1 on todellista herkkua. asennus oli helppo ja nopea. puhelimessa toimii kaikki nopeammin ja ennenkaikkea mulle tärkeä kamera ja videokamera on fixattu. minä pärjään näillä. :)

Sijainti
    Eura
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Joko windowsin 64bit versioissa kunnolla toimiva Samsung PC Stuio jostain löytyy?
    Weirdest shit always happen to me....

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Onko toi ihan virallinen päivitys ja suomenkielinen? Joutuu vaan vissiin vähän enemmän näkemään vaivaa päivityksessä?

Suositeltu
    1
    Toripalaute
    0
    Onko tuon asentamiseen ohjeet jossakin?

Suositeltu
    2
    Toripalaute
    0
    Lukekaa nyt edes tuota toista topiccia tästä puhelimesta, käyttökokemustopic siis. Tuosta vaikka alkuun.

Ikä
    24
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt tatu77 Katso viesti
    Onko toi ihan virallinen päivitys ja suomenkielinen? Joutuu vaan vissiin vähän enemmän näkemään vaivaa päivityksessä?
    On tietääkseni virallinen, mutta suomenkielinen se on jokatapauksessa. Kaikki toimii suomeksi, myöskin ennustava tekstinsyöttö.

Asennusohjeet löytyy täältä: How to flash and debrand your Samsung i8910 HD - Samsung i8910 Omnia HD Debrand Tutorial. | Samsung i8910 HD Users - 100% i8910 Omnia HD

Ja myöskin kannattaa katsoa tämä: YouTube - Debrand your Orange Samsung i8910 Omnia HD

Noilla ohjeilla onnistuu varmasti, muistatte vaan ladata kaikki ajurit mitä tossa tutorialissa on käsketty ja ajurien asennuksen jälkeen boottaatte koneen. Tämä tulee myöskin tosta videolta ilmi.

Ikä
    42
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Sitten ei muuta kuin joku pistämään kokemukset uudesta firmiksestä.
    Kinetic scrollin on mukana mutta mites muuta? Selain yms.?

Suositeltu
    1
    Toripalaute
    0
    Vaikka lataan molemmat osat, silti winrar kiukuttelee osan 2 puuttumisesta, kun yritän purkaa ykkösosaa. Ei toimi ja sen lisäksi Samsung hoitaa päivitykset jopa paskemmin, kuin Nokia, jos se ylipäätään on mahdollista.

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Tuosta Backupista pientä kysymystä. PC Studiolla jymähtää aina 9% kohtaan ja kun olisi ihan kiva säilyttää asetukset/yhteystiedot/tiedostot jne jne uutta firmwarea asennettaessa. Ratkaisua tähän?

Suositeltu
    2
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt jeebeli Katso viesti
    Tuosta Backupista pientä kysymystä. PC Studiolla jymähtää aina 9% kohtaan ja kun olisi ihan kiva säilyttää asetukset/yhteystiedot/tiedostot jne jne uutta firmwarea asennettaessa. Ratkaisua tähän?
    Jumittaako vielä jos jätät kopioimatta "puhelimen muistissa olevat tiedostot". Mullakin jumitti siihen jos oli ruksi siinä kohdassa.. Kopioi sitten käsin jos on jotain kopioitavaa.

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    mulla ollut luuri huollossa jo pari kertaa peräkkäin kun mua ei saa kiinni ja menee usein jumiin. Neuvottiin että kun päivittää ohjelman ei pitäisi palauttaa mitään muuta kuin numerot ja kalenterin ja jättää kaikki asetukset palauttamatta. Ei kuulemma aina toimi uuden softan kanssa ja tulee ongelmia

Ikä
    24
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt tatu77 Katso viesti
    mulla ollut luuri huollossa jo pari kertaa peräkkäin kun mua ei saa kiinni ja menee usein jumiin. Neuvottiin että kun päivittää ohjelman ei pitäisi palauttaa mitään muuta kuin numerot ja kalenterin ja jättää kaikki asetukset palauttamatta. Ei kuulemma aina toimi uuden softan kanssa ja tulee ongelmia
    mulla oli toi täsmälleen sama vika, ei korjaannu päivittämisellä. 2 kertaa lähetin puhelimen takuuseen ton vian takia, ja toisella kerralla tuli kokonaan uusi luuri tilalle. jos sulla vaan on samaa ongelmaa kun mulla oli, ei päivittämisellä ainakaan korjaannu.

Sijainti
    Jyväskylä, Muurame
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    HX-V3 Video audio, just how much better is it? | Samsung i8910 HD Users - 100% i8910 Omnia HD

Tuolla kelpaa kyllä live keikkoja kuvata ja näyttää vaikka youtubin kautta.
    Nokia 3310 -> Nokia 3510i -> Siemens M65 > Siemens M75 > Nokia N91 > SE W980i > LG Arena > Samsung I8910 > N900

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Voiko olla tämä muuten hyvä luuri i8910 niin huonosti suunniteltu että jos profiili on äänetön ei myöskään niin tärkeä kuin herästyskello pidä ääntä?!?
    Minulla ei ainakaan vaikka päivitykset ovat uusimmat.

Pahoittelen että että en kiireestä johtuen ehtinyt selata topikkeja läpi. Kiitos ja anteeksi ;)

Sijainti
    Helsinki
    Ikä
    24
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt zerai Katso viesti
    mulla oli toi täsmälleen sama vika, ei korjaannu päivittämisellä. 2 kertaa lähetin puhelimen takuuseen ton vian takia, ja toisella kerralla tuli kokonaan uusi luuri tilalle. jos sulla vaan on samaa ongelmaa kun mulla oli, ei päivittämisellä ainakaan korjaannu.
    Itse juuri odottelen että DNA:lta tulisi uusi simi. Itsellä tekee puhelin täysin samaa. Mitä itse sain selvitettyä niin olisi liittymästä kiinni. Kahdella työkaverilla on sama luuri, itsellä ja toisella työkavereista on Saunalahden liittymät, ja kolmannella Sonera. Soneran verkossa ei kuulema ongelmaa. Ja soittelin myös vikapuolelle Saunikseen ja pari teknikkoa näki suoraan että vika on heidän päässään. Mutta monesti ei taas sitten saatu selville mitään kun ei muistanut puheluaikoja jolloin ei yhdistynyt.

EDIT: Niin ja joo, puhelin kun pistetään äänettömälle niin herätyskellokin menee äänettömälle.
    Kapulat: Nokia 2110, 5110, 5510, 3210, 3310, 3330, Siemens CF62, 6131, N95, N97, Samsung Omnia HD+Faenilin N204 FW ja nyt käyttöpuhelimena HTC Desire Z. Operaattorina Saunalahti.

Axefield:n avatar
    Ikä
    32
    Suositeltu
    89
    Toripalaute
    2 (100%)
    Quote Alunperin lähettänyt Noksu95 Katso viesti
    Voiko olla tämä muuten hyvä luuri i8910 niin huonosti suunniteltu että jos profiili on äänetön ei myöskään niin tärkeä kuin herästyskello pidä ääntä?!?
    Minulla ei ainakaan vaikka päivitykset ovat uusimmat.

Pahoittelen että että en kiireestä johtuen ehtinyt selata topikkeja läpi. Kiitos ja anteeksi ;)
    Quote Alunperin lähettänyt Pyrres Katso viesti
    EDIT: Niin ja joo, puhelin kun pistetään äänettömälle niin herätyskellokin menee äänettömälle.
    Wink wink! Profiilin asetuksista soittoääneksi pois käytöstä/äänetön ja soittoäänityypiksi Tavallinen(tässä teillä Äänetön?).
    iPhone 4S

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Mulla kehoitti huollosta tekemään ton että ei palauta asetuksia yms kun päivittää. Palautitko zerai kaikki asetukset ja muut mahdolliset uuteen puhelimeen ja toimiiko silti normaalisti?