Voi ladata täältä manuaalista asennusta varten. Onko kukaan ehtinyt vielä kokeilla?
Voi ladata täältä manuaalista asennusta varten. Onko kukaan ehtinyt vielä kokeilla?
Juu, itse asentelin eilen yöllä tuon, joten pahemmin kokemuksia ei vielä ole käytöstä, mutta kaikki toimii mitä tähän mennessä oon käyttäny. Ei nopealla käytöllä ole huomannu yhtään mitään uutta aikaisempaan scandi-firmikseen, kuin tosiaan se kineettinen-scrollaus. Tiedä sitten johtuuko tuosta firmwaresta vai jostain muusta, mutta kameralla kuvan ottamisen jälkeen kestää hiton kauan että pääsee preview-tilasta pois ottamaan uutta kuvaa..
Hemmetti kun taas oli pakko mennä peleilee näitten flässäysten kanssa. Piti koittaa tota uutta skandinavian firmistä mutta ei onnistu. Fläshäys menee muuten ok, mutta kun puhelin rupeaa buuttaamaan itseään käyntiin, jää ainoastaan logo ruutuun ja ei mene eteenpäin. Koitettu nyt parikertaa tuota skandinavian firmistä flässätä ja parikertaa olen koittanut saada vanhan hyperX:än firmiksen takas mutta ei.
Kellään hyviä ideoita?
EDIT: Sain onneks aluperäisen samsungin softan toimimaan. Nyt loppu nää leikit...
Viimeksi muokannut: Roope Setä; 14.3.10 klo 20:08.
Puhelin vaihtuu parikertaa vuodessa... ;)
kiitos eddie. asensin ton uusimman ja täytyy sanoa, että pari viikkoa taas vaihteeks IF7:llä kituuttamisen jälkeen toi XXJB1 on todellista herkkua. asennus oli helppo ja nopea. puhelimessa toimii kaikki nopeammin ja ennenkaikkea mulle tärkeä kamera ja videokamera on fixattu. minä pärjään näillä. :)
Joko windowsin 64bit versioissa kunnolla toimiva Samsung PC Stuio jostain löytyy?
Weirdest shit always happen to me....
Onko tuon asentamiseen ohjeet jossakin?
Lukekaa nyt edes tuota toista topiccia tästä puhelimesta, käyttökokemustopic siis. Tuosta vaikka alkuun.
On tietääkseni virallinen, mutta suomenkielinen se on jokatapauksessa. Kaikki toimii suomeksi, myöskin ennustava tekstinsyöttö.
Asennusohjeet löytyy täältä: How to flash and debrand your Samsung i8910 HD - Samsung i8910 Omnia HD Debrand Tutorial. | Samsung i8910 HD Users - 100% i8910 Omnia HD
Ja myöskin kannattaa katsoa tämä: YouTube - Debrand your Orange Samsung i8910 Omnia HD
Noilla ohjeilla onnistuu varmasti, muistatte vaan ladata kaikki ajurit mitä tossa tutorialissa on käsketty ja ajurien asennuksen jälkeen boottaatte koneen. Tämä tulee myöskin tosta videolta ilmi.
Sitten ei muuta kuin joku pistämään kokemukset uudesta firmiksestä.
Kinetic scrollin on mukana mutta mites muuta? Selain yms.?
Vaikka lataan molemmat osat, silti winrar kiukuttelee osan 2 puuttumisesta, kun yritän purkaa ykkösosaa. Ei toimi ja sen lisäksi Samsung hoitaa päivitykset jopa paskemmin, kuin Nokia, jos se ylipäätään on mahdollista.
Tuosta Backupista pientä kysymystä. PC Studiolla jymähtää aina 9% kohtaan ja kun olisi ihan kiva säilyttää asetukset/yhteystiedot/tiedostot jne jne uutta firmwarea asennettaessa. Ratkaisua tähän?
mulla ollut luuri huollossa jo pari kertaa peräkkäin kun mua ei saa kiinni ja menee usein jumiin. Neuvottiin että kun päivittää ohjelman ei pitäisi palauttaa mitään muuta kuin numerot ja kalenterin ja jättää kaikki asetukset palauttamatta. Ei kuulemma aina toimi uuden softan kanssa ja tulee ongelmia
HX-V3 Video audio, just how much better is it? | Samsung i8910 HD Users - 100% i8910 Omnia HD
Tuolla kelpaa kyllä live keikkoja kuvata ja näyttää vaikka youtubin kautta.
Nokia 3310 -> Nokia 3510i -> Siemens M65 > Siemens M75 > Nokia N91 > SE W980i > LG Arena > Samsung I8910 > N900
Voiko olla tämä muuten hyvä luuri i8910 niin huonosti suunniteltu että jos profiili on äänetön ei myöskään niin tärkeä kuin herästyskello pidä ääntä?!?
Minulla ei ainakaan vaikka päivitykset ovat uusimmat.
Pahoittelen että että en kiireestä johtuen ehtinyt selata topikkeja läpi. Kiitos ja anteeksi ;)
Itse juuri odottelen että DNA:lta tulisi uusi simi. Itsellä tekee puhelin täysin samaa. Mitä itse sain selvitettyä niin olisi liittymästä kiinni. Kahdella työkaverilla on sama luuri, itsellä ja toisella työkavereista on Saunalahden liittymät, ja kolmannella Sonera. Soneran verkossa ei kuulema ongelmaa. Ja soittelin myös vikapuolelle Saunikseen ja pari teknikkoa näki suoraan että vika on heidän päässään. Mutta monesti ei taas sitten saatu selville mitään kun ei muistanut puheluaikoja jolloin ei yhdistynyt.
EDIT: Niin ja joo, puhelin kun pistetään äänettömälle niin herätyskellokin menee äänettömälle.
Kapulat: Nokia 2110, 5110, 5510, 3210, 3310, 3330, Siemens CF62, 6131, N95, N97, Samsung Omnia HD+Faenilin N204 FW ja nyt käyttöpuhelimena HTC Desire Z. Operaattorina Saunalahti.
Mulla kehoitti huollosta tekemään ton että ei palauta asetuksia yms kun päivittää. Palautitko zerai kaikki asetukset ja muut mahdolliset uuteen puhelimeen ja toimiiko silti normaalisti?