Sivu 4 20:sta EkaEka 1234567814 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 80:een 392:sta
Like Tree5Suositusta

Viestiketju: Samsung Nexus S käyttökokemukset

MGM
    MGM ei ole paikalla

Sijainti
    Turku
    Ikä
    31
    Suositeltu
    137
    Toripalaute
    5 (100%)
    Quote Alunperin lähettänyt Jake Katso viesti
    Tyytyväinen olen luuriin parin päivän perusteella. Yksi kysymys on noussut esiin: miten saan muualta kuin kamerasta peräisin olevat kuvat näkymään galleriassa? Pitääkö ne laittaa johonkin tiettyyn kansioon?
    Kyllä ne pitäisi siellä näkyä, vaikka ei olisi missään kansiossa. Tai mulla ainakin näkyy, kun äsken testasin. Kuva ilmestyy galleriaan kansionimellä sdcard. Ladatut näkyy kansiossa downloads.

Sijainti
    Helsinki
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt Mr M Katso viesti
    Kyllä ne pitäisi siellä näkyä, vaikka ei olisi missään kansiossa. Tai mulla ainakin näkyy, kun äsken testasin. Kuva ilmestyy galleriaan kansionimellä sdcard. Ladatut näkyy kansiossa downloads.
    Oon liikuttanu kuvakansiota melkein jokaiseen mahdolliseen paikkaan eikä vain näy galleryssa. Googlen mukaan muillakin on ollu samanlaista vikaa. Auttaiskohan kännyn buuttaus..

E: näköjään auttoi, toivottavasti pysyvästi
    Viimeksi muokannut: Jake; 3.4.11 klo 23:49.
    Samsung Google Nexus S, N6220C, N6131

Suositeltu
    19
    Toripalaute
    0
    Mikäs on muuten viimeisin huhu liittyen Honeycomb -päivitykseen(Android 3.0), tuleeko Nexus S saamaan kyseisen päivityksen vaiko ei? Ilmeisesti jonkun verran on tihkunut tietoa, että Honeycomb olisi tarkoitettu myös älypuhelimiin, ei ainoastaan tableteihin.

Puhelimen tilasin perjantaina, ja nyt sitä odotellaan saapuvaksi. Toimiiko SwiftKey:ssä ääkköset tahi jopa suomen kieli? Vai onko kyseiseen sovellukseen tehty erillistä kielipakettia suomelle? Jos on, niin kokemuksia kuulisin mielelläni.

Axefield:n avatar
    Ikä
    32
    Suositeltu
    184
    Toripalaute
    2 (100%)
    Quote Alunperin lähettänyt Kraistus Katso viesti
    Mikäs on muuten viimeisin huhu liittyen Honeycomb -päivitykseen(Android 3.0), tuleeko Nexus S saamaan kyseisen päivityksen vaiko ei? Ilmeisesti jonkun verran on tihkunut tietoa, että Honeycomb olisi tarkoitettu myös älypuhelimiin, ei ainoastaan tableteihin.

Puhelimen tilasin perjantaina, ja nyt sitä odotellaan saapuvaksi. Toimiiko SwiftKey:ssä ääkköset tahi jopa suomen kieli? Vai onko kyseiseen sovellukseen tehty erillistä kielipakettia suomelle? Jos on, niin kokemuksia kuulisin mielelläni.
    Eikös Honeycomb 3.0 viimeisimpien huhujen mukaan ole vain tableteille ja sitten Icecream 2.4(jonkin näköinen 2.3 ja 3.0 yhdistelmä) puhelimille.
    iPhone 4S

Suositeltu
    19
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt Axefield Katso viesti
    Eikös Honeycomb 3.0 viimeisimpien huhujen mukaan ole vain tableteille ja sitten Icecream 2.4(jonkin näköinen 2.3 ja 3.0 yhdistelmä) puhelimille.
    Kiitos korjauksesta. Näin tosiaan näyttäisi olevan. Ja jos tosiaan HTC:n Pyramid ilmestyy kesällä(kesäkuussa?!) Android 2.4:lla, niin sopii olettaa että kyseinen päivitys Google-luureihin tulee tätä ennen.

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Toimiiko SwiftKey:ssä ääkköset tahi jopa suomen kieli? Vai onko kyseiseen sovellukseen tehty erillistä kielipakettia suomelle? Jos on, niin kokemuksia kuulisin mielelläni.
    En tiedä tuosta, mutta SlideIT ja Better Keyboard (7 ja 8) toimivat ainakin suomeksi, ääkkösin ja hyvin ennustaen. Makuasia noista kahdesta, lähinnä pientä eroavaisuutta merkistösijainneissa. Ise siirryin BK8:iin SlideIT:n käytön jälkeen.

Jos auttaa.

FO110K:n avatar
    Sijainti
    Tampere
    Suositeltu
    1
    Toripalaute
    1 (100%)
    Kiitos korjauksesta. Näin tosiaan näyttäisi olevan. Ja jos tosiaan HTC:n Pyramid ilmestyy kesällä(kesäkuussa?!) Android 2.4:lla, niin sopii olettaa että kyseinen päivitys Google-luureihin tulee tätä ennen.
    Niin, ilmestyy miten? Kesäkuussa ehkä julkistus, kaupoissa syksyllä?
    Tällä aikataululla päivitys Googlen softaan voisi tulla hyvinkin vasta loppukesästä tai jopa syksyn alkupuolella...
    Eihän 2.3 ole myöskään kovin tuore vielä, eli ihme on jos 2.4 pukkaisi ulos jo ennen kesäkuuta....

Mutjoo, tulipahan sitten tilattua tämä luuri itsellekin, hieman jännitystä kyllä ilmassa koska on meikäläiselle
    ensimmäinen Android-puhelin sekä ensimmäinen Samsung =D
    Nooh, josko huomenna pääsis käpisteleen jo :P
    Back to Elisa & Nokia....

Sijainti
    Tampere
    Suositeltu
    1
    Toripalaute
    1 (100%)
    Onkos kukaan muuten löytänyt tälle mitään hyvää suojakuorta?
    GelaSkinsillä olis tarjota tähän niiden 3M suojaa kyllä, se ei välttämättä olis paha vaihtoehto....
    (oli aika hyvä iPhonessa tuo )

Sijainti
    Helsinki
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt FO110K Katso viesti
    Onkos kukaan muuten löytänyt tälle mitään hyvää suojakuorta?
    GelaSkinsillä olis tarjota tähän niiden 3M suojaa kyllä, se ei välttämättä olis paha vaihtoehto....
    (oli aika hyvä iPhonessa tuo )
    Itse hankin tuollaisen:
    http://cgi.ebay.co.uk/S-CURVED-GEL-C...item2c5ae45c37

Istuu jämäkästi ja tekee puhelimesta paljon vähemmän liukkaan pidellä joten ei luiskahda kädestä niin helposti kuin perusversiona. Hintaa tuli toimituksineen kokonaiset 5,78 euroa. Näytöllehän tuossa ei kyllä mitään suojaa ole, mutta voihan siihenkin sitten halutessaan erikseen kalvon hankkia.
    Samsung Google Nexus S, N6220C, N6131

Ikä
    29
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    onko kukaan onnistunut rekisteröimään tätä laitetta samsungin sivuille? itellä ei hyväksy imei koodia

Sijainti
    Helsinki
    Ikä
    36
    Suositeltu
    1
    Toripalaute
    14 (100%)
    Onko muilla sellaista ilmiötä, että puhelin ei lataa itseään täyteen, vaan ainoastaan 95%:n asti. Tämä toistuu aina, ja olen seurannut sitä eri akku-widgeteillakin. Olen myös palauttanut tehdasasetukset kerran, mutta ei vaikutusta tuohon.

Akku kuluu aika reippaasti, vaikka on käyttökin kovaa. Noin 12 h pärjää, jonka jälkeen laturiin. Synkit päällä, gps ja wlan.

Ikä
    23
    Suositeltu
    43
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt lartsi Katso viesti
    Onko muilla sellaista ilmiötä, että puhelin ei lataa itseään täyteen, vaan ainoastaan 95%:n asti. Tämä toistuu aina, ja olen seurannut sitä eri akku-widgeteillakin. Olen myös palauttanut tehdasasetukset kerran, mutta ei vaikutusta tuohon.

Akku kuluu aika reippaasti, vaikka on käyttökin kovaa. Noin 12 h pärjää, jonka jälkeen laturiin. Synkit päällä, gps ja wlan.
    Galaxy S:sää tuo on ainakin ominaisuus, tarkoituksena estää ylilataus.
    Huawei Ideos X5, HTC Wildfire, Asus Transformer Prime

MGM
    MGM ei ole paikalla

Sijainti
    Turku
    Ikä
    31
    Suositeltu
    137
    Toripalaute
    5 (100%)
    Jotkut väittää, et se on bugi, jotkut että on ominaisuus. Tiedä häntä sitten. Ei se nyt mua ainakaan häiritse. 98% asti mulla on se ladannut, jos ottaa puhelimen käyttöön samalla, kun on laturin nokassa.

Suositeltu
    1
    Toripalaute
    0
    Mulla kyllä galaxy s lataa akun ihan sataan prossaan ja tulee myös se täyden akun kuvake vasempaan yläreunaan.

Sijainti
    Helsinki
    Ikä
    36
    Suositeltu
    1
    Toripalaute
    14 (100%)
    Quote Alunperin lähettänyt åpoiuyt Katso viesti
    Mulla kyllä galaxy s lataa akun ihan sataan prossaan ja tulee myös se täyden akun kuvake vasempaan yläreunaan.
    Sama homma mulla ollut Galaxyn S:n kanssa. Näillä nykyisillä akunkestoissa toivoisi kyllä, että saisi akusta kaiken irti, eikä ainoastaan 95% :) Mutta jo, eipä suuri ongelma loppujen lopuksi ole, aina on laturi olemassa..

Sijainti
    Tampere
    Suositeltu
    1
    Toripalaute
    1 (100%)
    äääh, rasittava bugi ilmaantunu:
    puhelin tsekkaa 15min välein emailit automaattisesti ja plingauttaa toki viestiäänen aina kun siellä jotain uutta on.
    ja kun on lukematon viesti niin 15min välein se plingauttaa, ei auta vaikka säätää checkingin "never" kohtaan...
    muut törmänny tohon ja jos, niin miten ton jatkuvan tarkastelun saa kytkettyä pois?

Wanha:n avatar
    Ikä
    32
    Suositeltu
    92
    Toripalaute
    5 (100%)
    No mitäs jos lukee sen viestin? En kyllä oo huomannut ko. ongelmaa gmaililla. Kerran ilmoittaa luki heti tahi ei.
    Ex- hilirimpsis & Mr.Tyson

Käytössä: Nokia Lumia 800 Cyan

Sijainti
    Tampere
    Suositeltu
    1
    Toripalaute
    1 (100%)
    Quote Alunperin lähettänyt Wanha Katso viesti
    No mitäs jos lukee sen viestin? En kyllä oo huomannut ko. ongelmaa gmaililla. Kerran ilmoittaa luki heti tahi ei.
    No mulla tulee joskus yöaikaan viestejä, vähän paskamaista kun se plingaa sit yölläkin :D
    Mutta tais ongelma löytyä, background data oli päällä ja kun sen otti pois niin sai ton checkin sit muokattua manuaaliksi :)

Wanha:n avatar
    Ikä
    32
    Suositeltu
    92
    Toripalaute
    5 (100%)
    Quote Alunperin lähettänyt FO110K Katso viesti
    No mulla tulee joskus yöaikaan viestejä, vähän paskamaista kun se plingaa sit yölläkin :D
    Mutta tais ongelma löytyä, background data oli päällä ja kun sen otti pois niin sai ton checkin sit muokattua manuaaliksi :)
    No mä laitan synkkaukset aina yöksi pois ettei luuri kilise jonkun dorkan facebook-mainoksen takia ja katkaise hyvää "toiminta-unta". :)
    Ex- hilirimpsis & Mr.Tyson

Käytössä: Nokia Lumia 800 Cyan

Sijainti
    Tampere
    Suositeltu
    1
    Toripalaute
    1 (100%)
    Quote Alunperin lähettänyt Wanha Katso viesti
    No mä laitan synkkaukset aina yöksi pois ettei luuri kilise jonkun dorkan facebook-mainoksen takia ja katkaise hyvää "toiminta-unta". :)
    Joo varmasti toimis noinkin :) Mutta mulla ehkä toimivin pitää manuaalina normaalisti,
    saa sit heittää vaan siks aikaa päälle kun android market tmv. sitä tarvii :)
    Noh pääasia että selkis :P

Sivu 4 20:sta EkaEka 1234567814 ... ViimeinenViimeinen

Kirjoitusoikeudet

• Et voi lähettää uusia viestiketjuja
  • Et voi lähettää vastauksia
  • Et voi lähettää liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  •