iPhone 4S White | Sonera | Olutopas.info - Jotta hyvä olut ei jäisi hyllyyn! -
Viimeksi muokannut: Jake; 3.4.11 klo 23:49.
Samsung Google Nexus S, N6220C, N6131
Mikäs on muuten viimeisin huhu liittyen Honeycomb -päivitykseen(Android 3.0), tuleeko Nexus S saamaan kyseisen päivityksen vaiko ei? Ilmeisesti jonkun verran on tihkunut tietoa, että Honeycomb olisi tarkoitettu myös älypuhelimiin, ei ainoastaan tableteihin.
Puhelimen tilasin perjantaina, ja nyt sitä odotellaan saapuvaksi. Toimiiko SwiftKey:ssä ääkköset tahi jopa suomen kieli? Vai onko kyseiseen sovellukseen tehty erillistä kielipakettia suomelle? Jos on, niin kokemuksia kuulisin mielelläni.
Niin, ilmestyy miten? Kesäkuussa ehkä julkistus, kaupoissa syksyllä?
Tällä aikataululla päivitys Googlen softaan voisi tulla hyvinkin vasta loppukesästä tai jopa syksyn alkupuolella...
Eihän 2.3 ole myöskään kovin tuore vielä, eli ihme on jos 2.4 pukkaisi ulos jo ennen kesäkuuta....
Mutjoo, tulipahan sitten tilattua tämä luuri itsellekin, hieman jännitystä kyllä ilmassa koska on meikäläiselle
ensimmäinen Android-puhelin sekä ensimmäinen Samsung =D
Nooh, josko huomenna pääsis käpisteleen jo :P
Back to Elisa & Nokia....
Onkos kukaan muuten löytänyt tälle mitään hyvää suojakuorta?
GelaSkinsillä olis tarjota tähän niiden 3M suojaa kyllä, se ei välttämättä olis paha vaihtoehto....
(oli aika hyvä iPhonessa tuo )
Itse hankin tuollaisen:
http://cgi.ebay.co.uk/S-CURVED-GEL-C...item2c5ae45c37
Istuu jämäkästi ja tekee puhelimesta paljon vähemmän liukkaan pidellä joten ei luiskahda kädestä niin helposti kuin perusversiona. Hintaa tuli toimituksineen kokonaiset 5,78 euroa. Näytöllehän tuossa ei kyllä mitään suojaa ole, mutta voihan siihenkin sitten halutessaan erikseen kalvon hankkia.
Samsung Google Nexus S, N6220C, N6131
onko kukaan onnistunut rekisteröimään tätä laitetta samsungin sivuille? itellä ei hyväksy imei koodia
Onko muilla sellaista ilmiötä, että puhelin ei lataa itseään täyteen, vaan ainoastaan 95%:n asti. Tämä toistuu aina, ja olen seurannut sitä eri akku-widgeteillakin. Olen myös palauttanut tehdasasetukset kerran, mutta ei vaikutusta tuohon.
Akku kuluu aika reippaasti, vaikka on käyttökin kovaa. Noin 12 h pärjää, jonka jälkeen laturiin. Synkit päällä, gps ja wlan.
Jotkut väittää, et se on bugi, jotkut että on ominaisuus. Tiedä häntä sitten. Ei se nyt mua ainakaan häiritse. 98% asti mulla on se ladannut, jos ottaa puhelimen käyttöön samalla, kun on laturin nokassa.
iPhone 4S White | Sonera | Olutopas.info - Jotta hyvä olut ei jäisi hyllyyn! -
Mulla kyllä galaxy s lataa akun ihan sataan prossaan ja tulee myös se täyden akun kuvake vasempaan yläreunaan.
äääh, rasittava bugi ilmaantunu:
puhelin tsekkaa 15min välein emailit automaattisesti ja plingauttaa toki viestiäänen aina kun siellä jotain uutta on.
ja kun on lukematon viesti niin 15min välein se plingauttaa, ei auta vaikka säätää checkingin "never" kohtaan...
muut törmänny tohon ja jos, niin miten ton jatkuvan tarkastelun saa kytkettyä pois?
No mitäs jos lukee sen viestin? En kyllä oo huomannut ko. ongelmaa gmaililla. Kerran ilmoittaa luki heti tahi ei.
Ex- hilirimpsis & Mr.Tyson
Käytössä: Nokia Lumia 800 Cyan