Voihan olla vaan et ne kenellä on ongelmia murto-osa käyttäjistä. Voi olla myös tietty valmistuserä kusee. Itse olen kyllä todella tyytyväinen puhelimeen. Hintansa väärti. En tarvitsekaan mitään nopeaa puhelinta kun tietokoneella pelataan.
http://blog.androidsuomi.fi/2011/12/...galaxy-xcover/
Jos joku kohta aikea niin sitten puhelimen uudelleen käynnistys usein auttaa.
https://market.android.com/details?i...bm90aWZpZXIiXQ..
Tollanen ohjelma mulla on. Yläveto valikkoon ilmestyy Ilmoitusosioon Network type. Siitä kun painaa niin pääsee Matkapuhelinverkon asetukset. Sieltä voi laittaa 3G päälle ja pois (Käytä vain 2G-verkkoja).
Mitä tarkoittaa jos käytän 2G nettiä? Maksaako se paljon jos ei ole minkäänlaista datapakettia? tai saanko nettiä sammutettua mistään ja mistä tiedän milloin nettiä ei ole lainkaan?
Kyllähän siellä on se "Use packet data" -kohta (mitä lie suomeksi...). Siitä raksi pois niin ei pitäisi nettiä käyttää, mutta ehdottomasti kannattaa hankkia se datapaketti operaattorilta. Jos sinulla operaattorin "väkisin" laittama peruspaketti ja olet käyttänyt kuitenkin (ja jotain liikkunut) niin joko on tullut isokin puh.lasku?
Se goweather on ihan OK sää softa, gepsikin seuraa hyvin ja löytää hyvin paikat. Kokeile ihmeessä.
Joo kiitos neuvoista mut entäs sitten tää, kun jotkut sovellukset eivät aukea ollenkaan ?
Vakiona tulleet ja "Puheluasetukset" ja Langattomat ja verkot kohdasta "Matkapuhelinverkot "
Ei oo kai mitään päivitystä tehty. Ja en ole resetoinut.
Huomasin nyt kun on Go Weather käytössä niin animoidut taustat on poissa käytössä eli musta tausta kun ottaa näppäinlukon pois.
Ei ole mikään toimiva systeemi.
Nyt kun yrittää asettaa takaisin animoidun taustan niin ei tule takaisin näkyviin.
Hei, valaiskaapa käyttäjät vähän kun myyjä ei osannut. Pystyn nykyisellä luurilla(Nokia E5) laittamaan vaikkapa yöksi päälle itse säätämäni "YÖ"-profiilin ja silloin ei tule läpi kuin valitsemani yhteystieto-ryhmän puhelut. Tämä taitaa olla ihan yleinen ominaisuus symbian-luureissa, mutta onnistuuko sama Galaxy Xcoverilla:lla? Tämä on varmaanki aika pitkälti ihan Androidiin liittyvä kysymys, mutta kun tätä kyseistä luuria harkitsen, niin ajattelin täältä kysäistä. Itselleni tämä ominaisuus olisi hyvinkin tarpeellinen.
Olet oikeassa, Androidiin liittyvä kysymys. Tosin pieniä eroa on valmistajakohtaisesti, eli mitä omia varusohjelmia ovat käyttöjärjestelmän yhteyteen pakanneet.
Mielestäni suoraan ei voi Sampoissa asettaa soittoryhmää joka ajaisi aina yli vaikka laite olisi kytketty äänettömälle.
Mutta sitten suoraan Androidien hyviin puoliin; profiileiden rakenteluun löytyy ilmaisia (ja maksullisiakin) sovelluksia melkoinen joukko, käytännössä vain mielikuvitus on rajana. Esim. aikaan ja/tai paikkaan ja/tai muihin ehtoihin (esim. kalenterissa tietyntyyppinen merkintä) voi puheluita ohjata tulemaan läpi tai soimaan äänettömästi tai menemään vastaajaan tai vastaamaan soittajalle testiviestillä tai keittämään kahvit.
Esim. yksi marketista löytyvä varsin moneen pystyvä profiilien rakennusohjelma http://tinyurl.com/7rmb36w
Androideja käytössä: Samsung Galaxy S, Galaxy S 2 , Galaxy Tab, Galaxy Note