Mitä ny noita foorumeita oon lueskellu niin se on ihan arpapeliä että toimiiko. Saattaa htpc:lläs toimia jos on hyvä tuuri.. Ite pistäisin kans tolla odinilla mutta eipä ole tommosesta kokemusta eikä vaikuttanu ihan simppeliltä
Mitä ny noita foorumeita oon lueskellu niin se on ihan arpapeliä että toimiiko. Saattaa htpc:lläs toimia jos on hyvä tuuri.. Ite pistäisin kans tolla odinilla mutta eipä ole tommosesta kokemusta eikä vaikuttanu ihan simppeliltä
Mullakin oli aluksi vaikeuksia, Norton Internet Security 2011 koneessa. Norton pois päältä ennen päivitystä
ja homma sujui loppuun asti mallikkaasti. Win7 x64.
Nokia Lumia 800 white, Samsung Galaxy S II pink, Samsung Galaxy Tab 8.9 & 10.1 white
HTPC:llä meni jotenkin mäihällä läpi, saattoi olla sekin että disabloin sen symantecin siitä ensin.
Jopa softat ja asetukset säilyivät puhelimessa, piti vaan iskeä uusiksi Stargate kerneli perään kun tuo virallinen firmis päivitti senkin vakioksi.
Weirdest shit always happen to me....
Itellä oli kans samanlainen ongelma et jäi toho ikkunaan, mutta alko toimii ku laitoin netin reititetyksi.. Kuulemma ppoe yhteyksien kans on tota ongelmaa et se ei lataa sitä tiedostoa niinku pitäs eikä voi asentaakkaa sitä sit.
Kokeilinpa windows xp:llä. Koko paska kies ohjelma ei edes käynnisty vaan kaatuu vaikka asentuu ok. taidanpa luovuttaa ihan suosiolla
Itellä kesti kiesillä KF3 päivittäminen n. 8minuuttia :)
Hmm, tietääkseni vaikka käyttäisit odinia KF3 vakio firmiksen asennukseen se ei kasvata Download tilan laskuria..?
Eli mitä pahaa siinä sitten olisi päivittää odinilla se firmis? Tuskin se samsungi tekis tommosta softaa jolla saisi takuun raukeamaan :D
Kies on aivan pers**stä! Minun ainoa ongelma Kiesin kanssa on että se poistaa käytöstä läppärini wlan-verkkokortin ja nettiyhteys ei toimi. Saan wlanin toimimaan ottamalla Laitehallinnasta wlan-verkkokortin käyttöön. Kun Kies on asennettuna läppärissäni niin Vista ei ota käyttöön wlan-verkkokorttia edes buutin jälkeen. Siksi joudun asentamaan Kiesin, poistaman sen ja palauttamaan toimivan palautuspiteen joka kerta kun käytän Kiessiä. Hankalaa mutta pakko.
Toinen ongelma on että minun läppärini ei tue SGS2:n jakaman wlan-yhteyden WPA2-PSK -suojausta. Vista jankuttaa että "Langattoman verkon suojausavain ei ole oikea". SGS1:n WPA2-PSK -suojausta läppärini tukee. Tosi outoa?
Viimeksi muokannut: Klasu56; 26.6.11 klo 17:27.
Onko mitään simppeliä ohjetta odinilla päivittämiseen?
Olis tosi jees jos jengi ei jaksais koko ajan kitistä kiesist vaan mielummin mitä tää uus firmis parantaa?? Huomasin jonku news wave lightin joka tuli ilmeisesti päivityksen myötä?? Onko kukaan nyt oikeesti tietoinen mitä tää autto??
Ittellä meni päivitys win7 x64 ihan suoraan läpi. Selalin foorumeita, niin ainaki akkukesto pitäisi olla parempi päivityksen myötä.
Tuo News Wave Light softa taitaa olla ihan itse asennettu Marketista..
Samsung Galaxy S II + Sonera Data Teho Plus "max. 3,6 Mbit/s" ;-)
Mulla WIN7 64BIT ja Norton Interner Security, läpi meni hetkessä. No problem.
Airman since 2003, now Gorde.
Apple iPhone 4S & DNA + Nokia N9 Black & Sonera :)
Varalla 7900Prisma+8310+8910+E61i+E75+E71(kaikki 100% uudenveroiset ja virheettömät) :)
Win 7 x64 ja heittämällä meni läpi.
Täällä Vista ja aina kaatuu kun yrittää päivittää. Toimiiko jollakin Vistalla?
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Ei prkl ole akku täynnä, niin ei anna päivittää. Kellään tietoa, että kuinka monta % pitää olla lataus jotta päivitys onnistuu?
e: kiitos :). 58%...
Viimeksi muokannut: TeeDee; 26.6.11 klo 23:33.
Taisi olla että yli 60%.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Nokia N900 varalla, Samsung Galaxy GT-I9100 käytössä
Tiedetään tiedetään, että joillakin toi menee heittämällä läpi. Joillakin taas ei auta mikään, virustorjunnat pois käytöstä, palomuuria ei päällä, koneen taka usb käytössä, kies:n uusi asennus, koneen ja puhelimen buuttaily yms, mikään ei auta.
Ja kyllä tossa softassa on jotain pahasti vialla kun ei toisessa koneessa xp:llä edes käynnisty kaatumatta.
Puhelin hyvä, softa paska.