En mä jaksa enää tilata toista. Pakko käyttää tota nyt vaan, ei viitti töissä kuitenkaan pitää ilman suojaakaan.
iPhone 4S White | Sonera | Olutopas.info - Jotta hyvä olut ei jäisi hyllyyn! -
Ainakin Mr M saa huomiota, oli sitten toivottua tai ei. ;) Joo noista suojakalvoista sen verran, että kyllä tulee itselläni tarpeeseen. Puhelimen näyttöön on ilmestynyt ensimmäinen naarmu yön/aamun aikana, ilmeisesti meidän kissa oli tiputtanut puhelimen noin 30 cm korkeudelta muovimattolattialle ja ilmeisesti johonkin osunut siinä matkalla sillä tuloksella että näytön keskellä on 5 mm pitkä selkeästi näkyvä naarmu. Se siitä vaikeasti naarmuuntumattomuudesta. Pitäkää te vain ilman suojia puhelinta, minä laitan omani paikalleen (kunhan se joskus tulee). :D
Viimeksi muokannut: MGM; 29.7.10 klo 19:58.
terve. onkohan tähän saatavilla suojakoteloa/ taskua, joka olisi kompaktin kokoinen, siis ei suurentaisi puhelimen fyysistä kokoa juurikaan ja joka suojaisi myös hyvin kosteudelta. Työssäni joudun usein "uimaan" oksennuksessa, erilaisissa eritteissä ja sateessa, enkä tahtoisi puhelintani tuhota töitteni takia..
Itse hankin mustan silicone suojan ebaysta. Mukana tuli myös screen protect Terrapin, joka android fooriumin mukaan on parhaasta päästä. Toimiva ja hyvä paketti.
Sopii puhelimeen kuin hanska käteen. Hintakaan ei ollut paha, muistaakseni 7-8€ postitettuna. Alla linkkiä:
http://cgi.ebay.com/SILICON-CASE-FOR...64860541145959
![]()
Viimeksi muokannut: reput; 30.7.10 klo 11:39.
Elämää ei voi pidentää - Sitä voi vain leventää!
joo ei paha.. vissiin lähdettävä sitten minigripkaupoille jos ei muuta modifioidumpaa tule eteen. tähän asti pärjännyt kumihansikkaalla:-)
Tässä pari vaihtoehtoista tuotetta. Tosin tuo koko taitaa olla hieman minigrippiä suurempi :)
"Mä en mene siihen lankaan että alkaisin haalimaan jotain omaisuutta." MN
Itse tilasin tämän nahkaisen suojakotelon:
http://www.noreve.com/product/Housse...Tradition.html
Aikaisempiin nokialaisiin on tullut tilattua noin puoli tusinaa kappaletta.
Viimeksi muokannut: MGM; 30.7.10 klo 21:13.
Kotelon toimittaa UPS kotiin. Soittavat ensin. Musta kotelo on Norevella varastossa 5.8. Toimitusaika on pari päivää jos tilasit UPS Saver toimituksella. Se halvempi toimitus kestää noin viikon (maanteitse ja laivalla). Itsekin mustan tilasin. Noreven koteloita voin suositella kaikille. Toki maksaa sen 40 euroa + toimituskulut.
Ostin Gollan pehmopussin Gigantista... just sopivan kokoinen... ainoa miinus sisällä oleva "tikkaus" joka jättää näyttöön pienen jäljen, ku kattoo sopivasta kulmasta. Helppokäyttöinen ja toimiva. Insmatin 4.3 GPS kalvo istuu ja toimii hyvin myös...
Oma SGS saa suojaksi PDairin kotelon: http://www.pdair.com/catalog/index.p...00000_11000993. Viikon verran toimitus kesti. Lopullnen hinta näyttää olevan 21,74 €.
-- Kahteen en vaihda: en Sampoon enkä Soneraan. Ja Samsung saa kenkää. --