MyBackup Pro:ta itse käytin. Laitetaas sitten itsekin custom rom, http://android.modaco.com/content/sa...nline-kitchen/.
MyBackup Pro:ta itse käytin. Laitetaas sitten itsekin custom rom, http://android.modaco.com/content/sa...nline-kitchen/.
Kuinka kauan toi flashays pitäis kestää? Mulla mennyt nyt kohta 10min. startin painamisesta ja mitään ei tunnu tapahtuvan...? Menikö vituiks?
Edit: Ei mitään enää, selkes...
Viimeksi muokannut: MGM; 2.7.10 klo 00:09.
iPhone 4S White | Sonera | Olutopas.info - Jotta hyvä olut ei jäisi hyllyyn! -
On kyllä nopee tuon stall fixin jälkeen, kaikki softat aukeaa välittömästi. Oli vielä helppo laittaa, suosittelen.
Stall fixissa taitaa vaan olla ongelmana, että se siirtää appsit nopeaan NAND-muistiin, jota näyttäisi olevan vaan 120Mb. GS siirtää sinne oletuksena myös ohjelmien cachet, joten jos katsoo sen riittävän omille appseille ja vahtii, ettei se täyty niin ehkä sillä selviää.
Hivenen nopeni puhelin kyllä flashauksen jälkeen. Ei enää oo tullu sitä mustaa ruutua moneksi sekunniksi, vaan käytännössä aukeaa miltei heti. Ja Notification palkki mulla lagas aina aivan tuhottomasti. Joka kerta, kun sitä yritti saada alas, niin ekalla kerralla ei tullut ollenkaan ja toisella kerralla järkyttävällä nykimisellä. Nyt ei nyi yhtään. Ja aloitusnäytötkin vaihtuu nyt smoothimmin.
Mikäköhän mahtaa olla kun ei tunnista sim-korttia päivityksen jälkeen.
Kivalta puhelin on tuntunut, mutta muutama asia askarrutaa:
-minkä "flaser" ohjelman vaatii jotta esim. uutiset saa näkyy yle:n sivuilta
-saako esim. kauppalehteä näkymään normaali netti sivuna->nyt menee mobiili versioon suoraan.
Enpä ole kokeillut tuota, toivottavasti joku toinen voi kertoa toimiiko. Aina olen kyllä näytön pitänyt päällä koska en luota pelkkään puheeseen. Oletko sinä käyttänyt navikointia ilman näyttöä ?
Muistaakseni ohjelmassa on toiminto joka laittaa näytön jonkinlaiseen "lepotilaan" jos seuraavaan risteykseen on pitkä matka. HUOM!! Tämä oli Wimo puhelimen navikoinnissa.
Yritän muistaa kokeilla huomenna tuota ruudun sammuttamista.
Mulle ainakin on tärkeetä, että navigointi toimii ilman, että näyttö on päällä.
Kun ajelen prätkällä, niin laitan kuulokkeet korvaan ja puhelimen taskuun opastamaan. Tämä toimi ( ihme kyllä) joskus Nokialaisilla aika hyvin, sekä myöskin iPhonella Tom Tomin softalla.
Ensimmäinen NMT kännykkä vuonna 1992.
Löytyykö tästä oikeasti toi nettiyhteyden jako wlanina? Toimiiko hyvin?
Nyt on sitten hankittu Galaxy S ja opetellaan sitä sitten käyttämään :) Itselläkin vilkkuu nuo datayhteys nuolet ja katsoin sitten tuolta Asetukset/Sovellutukset/Käynnissä olevat palvelut osastolta että mitä löytyy. Ja sieltä löytyi: wssStarService, OmaDrmComfigService, GTalkService, SnsService ja Swype. Onko noista haittaa vai pitääkö ne pysäyttää? Sori jos on tyhmä kysymys mutta kun on ensimmäinen älypuhelin minkä omistan ja muutenkin on nuo tekniikkajutut tällä tytöllä vähän hakusessa, mutta opetellaan ;)