5110->3210->6510->6610->CF62->SGH-D500->6270->E51->E52->Galaxy S->Galaxy S II->Nokia C5
->Viewsonic V350->Galaxy Note
Saunalahti Norppa+, MultiSIM Mobiililaajakaista Plus Nopsa + Sierra Wireless AirCard 762S, Nettipuhelin (Saunalahti since 2002)
Tästä ilmainen 2Gb Dropbox ja +250Mb!
Tämä taitaa olla ennemmin Googlen vika mutta minua on alkanut ärsyttämään yksi asia. Joka kerta, kun asian tarkistan niin Maps on päällä vaikka käytän Mapsia vain ehkä kerran kahdessa viikossa. Akun tilaa katsoessa niin Maps on yleensä käyttänyt akusta 15-25%
Miksi tuon Mapsin pitää olla aina käynnissä taustalla? Jos sammutan sen Taks Killerilla niin viiden minuutin kuluttua se on taas päällä.
Ehkä hieman offtopic, mut kysyisin, että tietääkö kukaan mistä saisi ostettua Galaxy S:n mukana tuleviin in-ear-korvakuulokkeisiin sopivia tulppia? Hävitin toisen vaellusreissullani... Kiitos jo valmiiksi! :)
Kapulat: Nokia 3510i (R.I.P) -> Nokia 3310 -> joku paska Siemens -> Nokia 3220 -> Nokia 6280 (R.I.P) -> lentävä lautanen alias Nokia E61 -> toinen Nokia 6280 -> Nokia 5800 XpressMusic (R.I.P) > Nokia 3230
Samsung Galaxy S + 24kk sopimus, DNA Onni S + DNA Matkanetti 384
iPhone 4S White | Sonera | Olutopas.info - Jotta hyvä olut ei jäisi hyllyyn! -
Kapulat: Nokia 3510i (R.I.P) -> Nokia 3310 -> joku paska Siemens -> Nokia 3220 -> Nokia 6280 (R.I.P) -> lentävä lautanen alias Nokia E61 -> toinen Nokia 6280 -> Nokia 5800 XpressMusic (R.I.P) > Nokia 3230
Samsung Galaxy S + 24kk sopimus, DNA Onni S + DNA Matkanetti 384
Nyt kun olen käyttänyt ZTE Bladea (CM 7.0.3 n85) keskiviikosta alkaen niin ei ole puhelin enää tippunut verkosta, eli jotenkin se oma ongelmani taitaa rajoittua kyllä pelkästään tuohon SGS2:een. Toivottavasti saavat huollossa kuntoon.
Ny on luuri ollu käytössä kolmisen viikkoa. Parin viime päivän aikana luuri on buutannu itsekseen, ja kun sitä alkaa katsomaan niin kyselee pin-koodia. Syöttää pin:in ja sitten ei ala datayhteydet toimimaan ennen restarttia. Aika erikoinen. Puhelin on päivitetty Odinilla KE2:seen.
Onko muilla ollu vastaavanlaista? Onko vika softassa vai luurissa?
SGS 2
Itselläni Latitude oli käytössä ja pollasi sijaintijani joka näkyi myös akun kulutuksessa. Loggauduin pois niin rauhoittui...Tämä taitaa olla ennemmin Googlen vika mutta minua on alkanut ärsyttämään yksi asia. Joka kerta, kun asian tarkistan niin Maps on päällä vaikka käytän Mapsia vain ehkä kerran kahdessa viikossa. Akun tilaa katsoessa niin Maps on yleensä käyttänyt akusta 15-25%
Miksi tuon Mapsin pitää olla aina käynnissä taustalla? Jos sammutan sen Taks Killerilla niin viiden minuutin kuluttua se on taas päällä.
Sent from my GT-I9100
Käyttänyt lukemattomia määriä kaikkien merkkien puhelimia, pöytälaatikossa myös muutamia keräilyhelmiä
Mulla on tällänen ongelma, kun menen asetukset -> tilit ja synkronointi, mulla lukee siellä kokoajan, että "synkronoinnissa on tällä hetkellä ongelmia, se toimii pian uudelleen". Koskahan se "pian" on... ja mitä tälle ongelmalle voi tehdä. Eniten tämä ärsyttää siksi, että kalenteri ei nyt sitten synkkaa gmailin kalenterin kanssa :(
Edit.
Jahas.... no nyt se maagisesti toimiikin taas. Mitähän mä mahdoin tehdä?
On ollut (toivottavasti kohta vain ollut). Vein juuri huoltoon omani kun se tunnisteli miten sattuu kaiken mitä usb-liittimeen tökkäsi. Tietokoneeseen ei enää tunnistunut ollenkaan ja alkoi lataamaan vaikkei laturin piuhaa ollut lähimaillakaan. Lisämausteena se car mode eli ratinkuva yläpalkissa, android OS käytti 90% akunkäytöstä, jumit puhelujen jälkeen / lukitusnapin painamisesta, kuumuminen, kaatuilu ym ym. 6 päivää ehdin käyttää kunnes vika alkoi.
Minun veikkaus on että tuo on ihan hardisvika emolevyllä, koska kaikki tuntui liittyvän tuohon usb-porttiin. Oma luuri oli KE1 ja täysin koskematon roottauksien sun muiden puolesta ja factory resetoitu sen miljoona kertaa.
keitai ga rin rin
iPhone 4S White | Sonera | Olutopas.info - Jotta hyvä olut ei jäisi hyllyyn! -