Sivu 148 160:sta EkaEka ... 4898138144145146147148149150151152158 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2 941:stä 2 960:een 3189:sta
Like Tree71Suositusta

Viestiketju: Samsung Galaxy S II Käyttökokemukset

Sijainti
    Tampere
    Ikä
    30
    Suositeltu
    1
    Toripalaute
    0
    Tulipa sitten vaihdettua tuo hyvin toiminut Soneran liittymä Saunalahden liittymään (ei usko että voi olla ongelmia ennenkuin itse testaa). Ja niinhän siinä kävi että huonomminhan tuo on sen jälkeen toiminunna :D Kuuluvuudet seilaa paljon enemmän kuin Soneralla mutta pysyy paremmin H+:na kuin Sonera. Ja tietenkin on paljon nopeampi netti kuin Soneralla oli :)
    Kerran olen joutunut buuttaamaan puhelimen koska ei saanut sitten millään kenttää, tämä tapahtui kun käytin Sygic:n navia+WLAN jakoa+laturissa ja autolla ajaessa.
    Voihan tuo johtua myös siitä että käytössäni on micro-SIM adapterilla jos on täristänyt jotenkin että päässyt SIM liikkumaan... Tarkastellaan tilannetta :)

Sijainti
    Tampere
    Ikä
    30
    Suositeltu
    1
    Toripalaute
    0
    *Sori tuplapostaus*

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt PianoPS Katso viesti
    Oliskohan tietoa, kuinka saisin layoutin kohdalleen (siis ääkköset) ulkoisen bt näppiksen kanssa?

Olen yrittänyt satunnaisia tarpeita varten saada toimimaan parin "käsiin jääneen" bt-näppiksen kanssa...
    Hiiren kanssa ei ongelmia, eikä myöskään näppäimistön yhdistämisen suhteen, joten tuki HID-laitteille näyttää löytyvän.

Ääkkösiä ja joitain kb-layout juttuja en ole saanut toimimaan oikein ohjeiden haeskeluista huolimatta.

Oliskohan jollain kokemusta noista, siis lähinnä skandimerkit kiinnostaisi...?
    Kokeile saatko blueinput-ohjelmalla kikkailtua. Pitäis voida vaihtaa layouttia mutta itse en ole saanut yhdistettyä ohjelmaa laitteeseen, vaikka puhelin muuten saakin yhteyden.

Suositeltu
    3
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt mankinen Katso viesti
    Tulipa sitten vaihdettua tuo hyvin toiminut Soneran liittymä Saunalahden liittymään (ei usko että voi olla ongelmia ennenkuin itse testaa). Ja niinhän siinä kävi että huonomminhan tuo on sen jälkeen toiminunna :D Kuuluvuudet seilaa paljon enemmän kuin Soneralla mutta pysyy paremmin H+:na kuin Sonera. Ja tietenkin on paljon nopeampi netti kuin Soneralla oli :)
    Kerran olen joutunut buuttaamaan puhelimen koska ei saanut sitten millään kenttää, tämä tapahtui kun käytin Sygic:n navia+WLAN jakoa+laturissa ja autolla ajaessa.
    Voihan tuo johtua myös siitä että käytössäni on micro-SIM adapterilla jos on täristänyt jotenkin että päässyt SIM liikkumaan... Tarkastellaan tilannetta :)
    Et oo nähtävästi lukenut ketjua läpi....

Sijainti
    Tampere
    Ikä
    30
    Suositeltu
    1
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt jvc+2008 Katso viesti
    Et oo nähtävästi lukenut ketjua läpi....
    Kyllähän tuo on tullut luettua :) Mutta ajattelin kokeilla josko toimis :D Noh eiköhän ne sen joskus korjaa, jos ei niin sitten vaihdetaan puhelinta
    Samsung Galaxy SII + Saunalahti & Nokia C7 + DNA

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0

Galaxy S2 sähköposti

Miten ihmeessä galaxy S2:ssa saa valita kuinka usein se hakee emailit palvelimelta. En löydä mistään tietoa tästä?

P37R0:n avatar
    Sijainti
    Hyvinkää
    Ikä
    18
    Suositeltu
    5
    Toripalaute
    3 (100%)
    Ite tein juuri päin vastoin,saunalahdesta pois kun ei viittiny luuria alkaa vaihtamaan.. Ja täytyy sanoo että kertaakaan ei oo tarvinu buutata puhelinta että saa viestin lähtemään, toisin oli saunalahdella ja käynnistely oli joka aamunen homma.
    Samsung Galaxy S II + DNA Pro

Suositeltu
    3
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt mankinen Katso viesti
    Kyllähän tuo on tullut luettua :) Mutta ajattelin kokeilla josko toimis :D Noh eiköhän ne sen joskus korjaa, jos ei niin sitten vaihdetaan puhelinta
    Ai puhelimen vaihdat ennemmin mutta liittymäänkin voi kai Rakastua... :)
    Toi on kumma kun jotkut kaivaa verta... Mulla on tietyst eri juttu kun tarvin työssä puhelinta niin ei ole varaa pelleillä pelle-liittymien kanssa!
    Viimeksi muokannut: jvc+2008; 20.2.12 klo 18:00.

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt Esko74 Katso viesti
    Miten ihmeessä galaxy S2:ssa saa valita kuinka usein se hakee emailit palvelimelta. En löydä mistään tietoa tästä?
    Söhköposti sovellus -> menu -> lisää -> tilin asetukset

Sijainti
    Tampere
    Ikä
    30
    Suositeltu
    1
    Toripalaute
    0
    Ai puhelimen vaihdat ennemmin mutta liittymäänkin voi kai Rakastua... :)
    Toi on kumma kun jotkut kaivaa verta... Mulla on tietyst eri juttu kun tarvin työssä puhelinta niin ei ole varaa pelleillä pelle-liittymien kanssa!
    Tuleehan tuo halvemmaksi vaihtaa puhelin. Sorinan ja Sauniksen liittymissä oli kuukausi hinnoissa eroa 25€/kk Sauniksen hyväksi. Niin kyllähän tuo vuodessa tekee sen 300€, sillä hinnalla jo vaihtelee puhelinta... Pieni OT :)

Mutta ei ole tuon sunnuntain "katkeamisen" jälkeen tarvinnunna buuttailla puhelinta. Ja netti on tässä paljon "tasaisempi" kuin Soneralla, siinä ilmeni katkomisia aina välillä kun surffaili selaimella tai haki jotain
    Samsung Galaxy SII + Saunalahti & Nokia C7 + DNA

Ikä
    47
    Suositeltu
    12
    Toripalaute
    0
    Itse vaihdoin Sonerasta Saunikseen viime kesäkuussa. Nyt on kolmas Android menossa vaihdoksen jälkeen eikä pienintäkään ongelmaa ole ollut. Mobiilidatahan nopeutui selkeästi vaihdoksen jälkeen. Ei voi muuta kun kehua!
    Eka NMT v. 1993 (Ericsson NH97), sen jälkeen lukuisia kapuloita, kunnes älypuhelinaika alkoi: Nokia 9100i -> Nokia 9200i -> Nokia 6520 -> Nokia 9300i -> Nokia E90 -> Nokia E71 -> iPhone 3GS 32 GB -> iPhone 4 32 GB, iPad1, Galaxy Tab + 32GB -> Dell Streak + 32 GB -> Samsung Galaxy S 2 + 32 GB -> Samsung Galaxy Note + 32GB!

Suositeltu
    3
    Toripalaute
    0
    Mikä juttu se olikaan kun Samppa aika-ajoin (kait 15min välein?) sytyttää näytön itsekseen noin 1-2 sekunniksi?

Osama:n avatar
    Sijainti
    Afganistan
    Suositeltu
    6
    Toripalaute
    0
    Mikä juttu se olikaan kun Samppa aika-ajoin (kait 15min välein?) sytyttää näytön itsekseen noin 1-2 sekunniksi?
    Joku softa. ei täällä ole koskaan noin tehnyt..

Sijainti
    Tuusula
    Suositeltu
    6
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt Ralii Katso viesti
    Kokeile saatko blueinput-ohjelmalla kikkailtua. Pitäis voida vaihtaa layouttia mutta itse en ole saanut yhdistettyä ohjelmaa laitteeseen, vaikka puhelin muuten saakin yhteyden.
    Kiitos vinkistä! Ohjelma asentuu kyllä ok ja näppiskin yhdistyy, mutta skandeja ei vaan löydy vaikka valitsisi layoutiksi ruotsin. Suomeahan tuolla ei ole.

Annan olla ainakin toistaiseksi, kun tuolla omalla virtuaalinäppiksellä pärjää hyvin ja nyt käytössä olevalla Swiftkey X:llä vielä paremmin.

BT-hiiri toimii oikein hyvin ihan kikkailematta. :)
    Samsung Galaxy S II, ICS 4.0.3 + CF-root 5.4, Sonera

Suositeltu
    6
    Toripalaute
    1 (100%)
    Quote Alunperin lähettänyt PianoPS Katso viesti
    BT-hiiri toimii oikein hyvin ihan kikkailematta. :)
    Itseasiassa, oli hauska huomata että jopa johdollinen USB-hiiri toimi vaan kytkemällä se kiinni puhelimeen!

Sijainti
    Tuusula
    Suositeltu
    6
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt LaBlanca Katso viesti
    Itseasiassa, oli hauska huomata että jopa johdollinen USB-hiiri toimi vaan kytkemällä se kiinni puhelimeen!
    Joo, näin pitäisi olla ja hyvä kun toimii. Itse en ole onnistunu saamaan usb:n kautta yhteyttä pelaamaan, vaikka on Sampan oma adapteri ja ohjettakin olen katsonut langattomat yhteydet->usb apuohjelmat jne...

Käyttis on 2.3.5 ja Stargate. Oliskohan jotain vinkkiä, kiitos?
    Samsung Galaxy S II, ICS 4.0.3 + CF-root 5.4, Sonera

Suositeltu
    3
    Toripalaute
    0
    Kyllähän tuo TASKER seottaa puhelinta vielä lisää, ainakin mulla! Muilla tuskin ongelmia mutta kun minä oon syntynyt väärien tähtien alla :( Ihmeellisiä kaatumisia ja kuvioita on tullut asennuksen jälkeen!??! Saattaa liittyä siihen että näyttölukitus kytketty profiilien mukaan!?

Ps. Ei ole profiili-ristiriitoja!

Edit. Kannattaa nähtävästi varmuuskopioida Taskerin asetukset ja asentaa se uudelleen aina jos on päivittänyt jotain merkittävää sovellusta (esim. GO Launcher EX)
    Viimeksi muokannut: jvc+2008; 23.2.12 klo 16:06.

qwerty:n avatar
    Sijainti
    Helsinki
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Okei, mun nörtteilyperversio koki kliimaksin: pelasin just angrybirdsiä telkkarin kautta bluetooth-näppiksellä..! Melkein syntinen olo! ;D
    "There're phones to look for, phones to talk about, phones to be seen with. The Samsung I9100 Galaxy S II is all that and more."

Nokia 3310 -> Nokia 7210 -> Samsung SGH-E710 -> Samsung SGH-D500 -> Nokia N80 -> Samsung Omnia HD i8910 -> Samsung Galaxy SII, Motorola RAZR2 V9X, Sharp T-Mobile Sidekick LX 2009

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Yläpalkkiin on ilmestynyt kaksi ympyrän muotoista nuolta. Sen jälkeen on akku huvennut nopeammin. Mikä se vois olla, mistä se on tullu ja miten sen sais pois?

Ei ole pushina maileja päällä

Sijainti
    Turku
    Ikä
    28
    Suositeltu
    4
    Toripalaute
    4 (100%)
    Quote Alunperin lähettänyt matias920 Katso viesti
    Yläpalkkiin on ilmestynyt kaksi ympyrän muotoista nuolta. Sen jälkeen on akku huvennut nopeammin. Mikä se vois olla, mistä se on tullu ja miten sen sais pois?

Ei ole pushina maileja päällä
    Synkronointi? Tilit ja synkronointi valikosta saat pois päältä.

Tämän ketjun avainsanat

Kirjoitusoikeudet

• Et voi lähettää uusia viestiketjuja
  • Et voi lähettää vastauksia
  • Et voi lähettää liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  •