Onko tämä totta? Miuilta ei ole tullut mitään ilmoitusta. Viimeksi he olivat porttaamassa v4:ää omaan puhelimeensa, eikä sekään ollut vielä valmis.
Edit: Nähtävästi tämä: http://forum.xda-developers.com/show....php?t=1455731
Onko tämä totta? Miuilta ei ole tullut mitään ilmoitusta. Viimeksi he olivat porttaamassa v4:ää omaan puhelimeensa, eikä sekään ollut vielä valmis.
Edit: Nähtävästi tämä: http://forum.xda-developers.com/show....php?t=1455731
Viimeksi muokannut: jyke78; 22.1.12 klo 21:51.
Heips. Oon aika amatööri ja jotenkin olen käsittääkseni onnistunut saamaan tekstariasetukset mönkään kun mulla oli MIUI (nyt mulla on Litening). Löysin tällaset ohjeet http://adamcoates.com/2011/02/14/nex...ls-to-send-sms, joihin oli linkki tuola miui sivuilla xda:lla. Päteekö noi ohjeet myös sgs2? Jos pätee niin miten tuota käytetään? En oikein tajunnut mitä pitää konvergoida... help!
Edit: ongelma siis etten enää pysty lähettämään tekstareita.
Juu en pystynyt edes Liteningillä. Onneksi huomasin että titanium backupissa oli mulla tekstiviestimääritykset varmuuskopiona ja ne kun palautti niin alkoi toimia. En oikein ymmärrä miten ne asetukset oli menny pieleen, mutta näytti jollain muullakin menneen miuilla kun se kerran tuolla FAQ osiolla oli mainittuna. Outoa. Tekstareita pystyi kumminkin vastaanottamaan.
No nyt löysin sen jutun siihen markettiin, liittyy juurikin tuohon gmailiin. Gmailiin täytyy ensin kirjautua ja antaa sen synkata kontaktit ja mailit. Tämän jälkeen markettikin toimii. Jos kirjautumisen tekee ensimmäisen kerran Markettiin mennessä, niin mulla tulee "server error".
Tää on muuten yllätävän vakaa. Eli siis RC5
http://forum.xda-developers.com/show....php?t=1449000
Voin jo suositella.
Nyt sitten se hölmö kysymys. Millä saan poistettua toisen gallerian puhelimesta? Nyt on vanha ja uusi kuvake pöydällä.
En oo varma mutta vois koittaa jollain teidostoselaimella jossa on root oikeudet. esim root explorer,
-Menet ->/system/app/ja uudelleennimeät toisen galleria-sovelluksista esim Gallery3D.apk -> Gallery3D.apk.bak
Mutta aiheuttaako poisto jotain ongelmia sitten lockscreenin kanssa?
Alunperin lähettänyt LegendK95
Saako tuohon Simplistic ICS rommiin suomen kieltä lainkaan???
Lupas kyllä että kielet olis tulossa update 2.
Tutkataan lp6:sta.
Lupas kyllä että kielet olis tulossa update 2.
Tutkataan lp6:sta.
Edit. Rc3 on kaikki kielet ja se toimi ihan hyvin itselläni
Eilen palailin nyt sitten kuitenkin Gingerbreadiin Samsungin ICS romista. Minun kuukauden testailujen perusteella tuo CM9 on huomattavasti vakaampi kuin nuo Sampan romit, mutta CM9:stä sitten puuttuu taas monia hyviä Samsungin tekemiä ominaisuuksia, joten palailin takaisin Gingeriin. Mulla alkoi tulla tuossa Sampan romissa vähän väliä semmosia totaalisia jäätymisiä kesken sovelluksen käytön. Tuosta ei aina pääse pois muuten kuin home-napilla ja sitten task managerilla sulkee sen jumittavan ohjelman (tai sitten odottaa 10-20s force closea). Rasittava oli esimerkiksi Tapatalkilla lukea jotain foorumia, kun softa päättää jäätyä yhtäkkiä kesken selailun.
Yksi huomio: Touchwizin appdrawerin selaaminen on paljon sulavampaa kuin missään Novassa tai Trebuchetissa. :)
Huawei Ideos X5, HTC Wildfire, Asus Transformer Prime
Ei ole kyllä mitään halua palata samsungiin omiin virityksiin kun CM9 toimii jo sen verran hyvin. Ainoastaan toimiva videokamera saisi jo tulla. Toimivuus ja sulavuus on kyllä omaan käyttöön enemmän kun riittävää eikä mitään isompia bugeja ja jumituksia ole tullut vastaan.
Voisiko joku auttaa? Eli CM9:ssä en saa synkattua kuuklen kalenteria millään vaikka kaikki muut tiedot synkkautuu googlen tilin kautta. Kalenteriin kun menee niin näyttää että mun tili on siellä. Jos haluan tehdä merkinnän kalenteriin niin ilmoittaa, että sinulla ei ole tiliä käytössä kalenterissa yhdistä tai tee uus. Kun yhdistän olevassaolevaan tiliini niin kalenteri ilmoittaa että tili on jo olemassa. Ei ymmärrä?
Samsungin omassa ICS:ssä sanoo että ei SIM-korttia sisässä vaikka tekee factory resetin monta kertaa. Näihin kun sais apua mieluiten tuon CM9:n toimiin. Jouduin palaan takas vanhaan kun kalenteri on tärkein työkaluni.
Kiitos etukäteen!
Kokeeksi päivittelin myös KI8 -> LP6. Parin päivän testailuilla vaikuttas hyvältä ICS rommilta. Ei tahmaa eikä oo kaatunu ja datayhteydet toiminu toistaiseksi. Sit jos on jotain hyvää niin on huonoakin... vai kuvittelenko vain et tässä LP6 ois kamerassa kuvanlaatu heikompi kuin KI8 oli. Varsinkin sisällä otetut kuvat vähän suttuisia ja videokuva ei kovin sulavalta näyttäny.
edit. sisällä siis rootattuna tämä ??stock?? rom
[New ICS Leak] XXLP6 (4.0.3) | Videos | Images | Download | CF-Root [25-1-12]
...GPS ei myöskään toimi ja joissain HD .mkv videoissa äänet eip oo syncassa
Viimeksi muokannut: karhua; 28.1.12 klo 11:51.
Onko joku asenellut galnetmui onnistuneesti. mulla jää boot tilaan vaan. Osaisiko joku neuvoa miten pääsi eteenpäin.