Sivu 57 76:sta EkaEka ... 74753545556575859606167 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 121:stä 1 140:een 1513:sta
Like Tree45Suositusta

Viestiketju: Samsung Galaxy S II - CustomROM

Suositeltu
    21
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt HC Hero Katso viesti
    Miui 4 on ilmestynyt myös, pitää testata illemmalla!
    Onko tämä totta? Miuilta ei ole tullut mitään ilmoitusta. Viimeksi he olivat porttaamassa v4:ää omaan puhelimeensa, eikä sekään ollut vielä valmis.

Edit: Nähtävästi tämä: http://forum.xda-developers.com/show....php?t=1455731
    Viimeksi muokannut: jyke78; 22.1.12 klo 21:51.

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Heips. Oon aika amatööri ja jotenkin olen käsittääkseni onnistunut saamaan tekstariasetukset mönkään kun mulla oli MIUI (nyt mulla on Litening). Löysin tällaset ohjeet http://adamcoates.com/2011/02/14/nex...ls-to-send-sms, joihin oli linkki tuola miui sivuilla xda:lla. Päteekö noi ohjeet myös sgs2? Jos pätee niin miten tuota käytetään? En oikein tajunnut mitä pitää konvergoida... help!

Edit: ongelma siis etten enää pysty lähettämään tekstareita.

Suositeltu
    21
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt haippaa Katso viesti
    Heips. Oon aika amatööri ja jotenkin olen käsittääkseni onnistunut saamaan tekstariasetukset mönkään kun mulla oli MIUI (nyt mulla on Litening). Löysin tällaset ohjeet http://adamcoates.com/2011/02/14/nex...ls-to-send-sms, joihin oli linkki tuola miui sivuilla xda:lla. Päteekö noi ohjeet myös sgs2? Jos pätee niin miten tuota käytetään? En oikein tajunnut mitä pitää konvergoida... help!

Edit: ongelma siis etten enää pysty lähettämään tekstareita.
    Etkö siis pysty lähettämään tekstareita enää edes liteningillä?

Laita vaikka GalnetMIUI sisään ja tee factory reset ja wipe cache partition ennen asennusta CWM:ssä, niin pitäisi tekstareiden toimia ihan suoraan.

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Juu en pystynyt edes Liteningillä. Onneksi huomasin että titanium backupissa oli mulla tekstiviestimääritykset varmuuskopiona ja ne kun palautti niin alkoi toimia. En oikein ymmärrä miten ne asetukset oli menny pieleen, mutta näytti jollain muullakin menneen miuilla kun se kerran tuolla FAQ osiolla oli mainittuna. Outoa. Tekstareita pystyi kumminkin vastaanottamaan.

Suositeltu
    21
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt Gate Katso viesti
    Pari juttua tohon markettiin.

Yks mikä toimi tossa yhdessä ics rommissa oli että kun olin asentanu gmail tilin ja räpellelly kaikkea muuta, niin menin ja poistin tilin. Sitten loin
    Tilin uudestaan asetukset- tilit niin lähti toimimaan.

Mites ootko testannu tota kielen vaihtoa mitä noi kaverit kyseisessä topicissa hehkuttaa?

Rc4 tulee varmaan vielä tänä iltana ilmoille. Siitä pitäs löytyy kalat ja bowserikin on vaihtunu + jotain muuta mukavaa.

Itsdstäni tuntuu että jään tähän koska en ome havainnut minkään laista ongelmaa missään.

-Meitsi
    No nyt löysin sen jutun siihen markettiin, liittyy juurikin tuohon gmailiin. Gmailiin täytyy ensin kirjautua ja antaa sen synkata kontaktit ja mailit. Tämän jälkeen markettikin toimii. Jos kirjautumisen tekee ensimmäisen kerran Markettiin mennessä, niin mulla tulee "server error".

Suositeltu
    1
    Toripalaute
    2 (100%)
    Tää on muuten yllätävän vakaa. Eli siis RC5

http://forum.xda-developers.com/show....php?t=1449000

Voin jo suositella.

Nyt sitten se hölmö kysymys. Millä saan poistettua toisen gallerian puhelimesta? Nyt on vanha ja uusi kuvake pöydällä.

CyaNHazE:n avatar
    Suositeltu
    4
    Toripalaute
    0
    Tää on muuten yllätävän vakaa. Eli siis RC5

http://forum.xda-developers.com/show....php?t=1449000

Voin jo suositella.

Nyt sitten se hölmö kysymys. Millä saan poistettua toisen gallerian puhelimesta? Nyt on vanha ja uusi kuvake pöydällä.
    En oo varma mutta vois koittaa jollain teidostoselaimella jossa on root oikeudet. esim root explorer,
    -Menet ->/system/app/ja uudelleennimeät toisen galleria-sovelluksista esim Gallery3D.apk -> Gallery3D.apk.bak

Mutta aiheuttaako poisto jotain ongelmia sitten lockscreenin kanssa?

Quote Alunperin lähettänyt LegendK95
    Added Samsung's Gallery along with AOSP Gallery (to get rid of lockscreen problems)

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Saako tuohon Simplistic ICS rommiin suomen kieltä lainkaan???

ka8i:n avatar
    Sijainti
    Espoo
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt CyaNHazE Katso viesti
    En oo varma mutta vois koittaa jollain teidostoselaimella jossa on root oikeudet. esim root explorer,
    -Menet ->/system/app/ja uudelleennimeät toisen galleria-sovelluksista esim Gallery3D.apk -> Gallery3D.apk.bak

Mutta aiheuttaako poisto jotain ongelmia sitten lockscreenin kanssa?
    Tein juuri noin Root Browserilla ja toinen galleria poistui ilman ongelmia.
    Simplicitia voi tosiaankin suositella. Ei vielä mitään ongelmia.

Ikä
    31
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt tsateri Katso viesti
    Saako tuohon Simplistic ICS rommiin suomen kieltä lainkaan???
    ei

Suositeltu
    1
    Toripalaute
    2 (100%)
    Lupas kyllä että kielet olis tulossa update 2.

Tutkataan lp6:sta.

Suositeltu
    1
    Toripalaute
    2 (100%)

Edit. Rc3 on kaikki kielet ja se toimi ihan hyvin itselläni

Suositeltu
    1
    Toripalaute
    2 (100%)
    Nopeasti lp6. Vastaavaa lukemaa en ole koskaan saunalahdella saanu.

Tiedä nyt sitten onko tällä mitään vaikutusta, mutta kuitenkin kehä 1 80kmh.

Muutenkin ihan toimivalta vaikuttaa. Jatketaan testiä.

Ikä
    23
    Suositeltu
    43
    Toripalaute
    0
    Eilen palailin nyt sitten kuitenkin Gingerbreadiin Samsungin ICS romista. Minun kuukauden testailujen perusteella tuo CM9 on huomattavasti vakaampi kuin nuo Sampan romit, mutta CM9:stä sitten puuttuu taas monia hyviä Samsungin tekemiä ominaisuuksia, joten palailin takaisin Gingeriin. Mulla alkoi tulla tuossa Sampan romissa vähän väliä semmosia totaalisia jäätymisiä kesken sovelluksen käytön. Tuosta ei aina pääse pois muuten kuin home-napilla ja sitten task managerilla sulkee sen jumittavan ohjelman (tai sitten odottaa 10-20s force closea). Rasittava oli esimerkiksi Tapatalkilla lukea jotain foorumia, kun softa päättää jäätyä yhtäkkiä kesken selailun.

Yksi huomio: Touchwizin appdrawerin selaaminen on paljon sulavampaa kuin missään Novassa tai Trebuchetissa. :)
    Huawei Ideos X5, HTC Wildfire, Asus Transformer Prime

Suositeltu
    4
    Toripalaute
    2 (100%)
    Ei ole kyllä mitään halua palata samsungiin omiin virityksiin kun CM9 toimii jo sen verran hyvin. Ainoastaan toimiva videokamera saisi jo tulla. Toimivuus ja sulavuus on kyllä omaan käyttöön enemmän kun riittävää eikä mitään isompia bugeja ja jumituksia ole tullut vastaan.

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Voisiko joku auttaa? Eli CM9:ssä en saa synkattua kuuklen kalenteria millään vaikka kaikki muut tiedot synkkautuu googlen tilin kautta. Kalenteriin kun menee niin näyttää että mun tili on siellä. Jos haluan tehdä merkinnän kalenteriin niin ilmoittaa, että sinulla ei ole tiliä käytössä kalenterissa yhdistä tai tee uus. Kun yhdistän olevassaolevaan tiliini niin kalenteri ilmoittaa että tili on jo olemassa. Ei ymmärrä?

Samsungin omassa ICS:ssä sanoo että ei SIM-korttia sisässä vaikka tekee factory resetin monta kertaa. Näihin kun sais apua mieluiten tuon CM9:n toimiin. Jouduin palaan takas vanhaan kun kalenteri on tärkein työkaluni.

Kiitos etukäteen!

Suositeltu
    10
    Toripalaute
    1 (100%)
    Quote Alunperin lähettänyt Känny Katso viesti
    Voisiko joku auttaa? Eli CM9:ssä en saa synkattua kuuklen kalenteria millään vaikka kaikki muut tiedot synkkautuu googlen tilin kautta. Kalenteriin kun menee niin näyttää että mun tili on siellä. Jos haluan tehdä merkinnän kalenteriin niin ilmoittaa, että sinulla ei ole tiliä käytössä kalenterissa yhdistä tai tee uus. Kun yhdistän olevassaolevaan tiliini niin kalenteri ilmoittaa että tili on jo olemassa. Ei ymmärrä?

Samsungin omassa ICS:ssä sanoo että ei SIM-korttia sisässä vaikka tekee factory resetin monta kertaa. Näihin kun sais apua mieluiten tuon CM9:n toimiin. Jouduin palaan takas vanhaan kun kalenteri on tärkein työkaluni.

Kiitos etukäteen!
    Asenna CM9 ja gapps uusiks, mutta tee factory reset myös heti niiden asentamisen jälkeen (ennen ekaa käynnistystä).

CyaNHazE:n avatar
    Suositeltu
    4
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt Känny Katso viesti

Kiitos etukäteen!
    Jep tämä löytyi cm9 topikin ekasta postauksesta.

Quote Alunperin lähettänyt codeworkx
    Installing CM9 for the first time:
    - READ FAQs: http://teamhacksung.org/wiki/index.p...sked_Questions
    - Make sure you're running a proper working CWM like the one from CM7
    - Copy GApps, GApps-Fixer, Faceunlock and CM9 ZIPs to your internal SDCard
    - Boot into Recovery
    - Flash CM9 zip
    - Flash GApps zip
    - DO A DATA WIPE / FACTORY RESET (otherwise your calendar sync will not work)
    - Reboot
    - Don't restore Apps using Titanium Backup!
    Viimeksi muokannut: CyaNHazE; 28.1.12 klo 00:03.

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0

Kokeeksi päivittelin myös KI8 -> LP6. Parin päivän testailuilla vaikuttas hyvältä ICS rommilta. Ei tahmaa eikä oo kaatunu ja datayhteydet toiminu toistaiseksi. Sit jos on jotain hyvää niin on huonoakin... vai kuvittelenko vain et tässä LP6 ois kamerassa kuvanlaatu heikompi kuin KI8 oli. Varsinkin sisällä otetut kuvat vähän suttuisia ja videokuva ei kovin sulavalta näyttäny.

edit. sisällä siis rootattuna tämä ??stock?? rom
    [New ICS Leak] XXLP6 (4.0.3) | Videos | Images | Download | CF-Root [25-1-12]

...GPS ei myöskään toimi ja joissain HD .mkv videoissa äänet eip oo syncassa
    Viimeksi muokannut: karhua; 28.1.12 klo 11:51.

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Onko joku asenellut galnetmui onnistuneesti. mulla jää boot tilaan vaan. Osaisiko joku neuvoa miten pääsi eteenpäin.

Tämän ketjun avainsanat

Kirjoitusoikeudet

• Et voi lähettää uusia viestiketjuja
  • Et voi lähettää vastauksia
  • Et voi lähettää liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  •