Sivu 4 245:sta EkaEka 123456781454104204 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 80:een 4900:sta
Like Tree22Suositusta

Viestiketju: Samsung Galaxy S - CustomROM

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Hmm, onkohan tämä nyt ihan normaalia: asentelin pari päivää sitten tuon custom firmwaren omaan puhelimeeni ja yllätyksekseni se yläkulman roaming-logo oli hävinnyt uuden firmwaren myötä. Tänään aamulla huomasin kuitenkin että logo on ilmaantunut takaisin. Mistähän tässä mahtaisi olla kysymys?

MGM
    MGM ei ole paikalla

Sijainti
    Turku
    Ikä
    31
    Suositeltu
    137
    Toripalaute
    5 (100%)
    Quote Alunperin lähettänyt Nekonen Katso viesti
    Hmm, onkohan tämä nyt ihan normaalia: asentelin pari päivää sitten tuon custom firmwaren omaan puhelimeeni ja yllätyksekseni se yläkulman roaming-logo oli hävinnyt uuden firmwaren myötä. Tänään aamulla huomasin kuitenkin että logo on ilmaantunut takaisin. Mistähän tässä mahtaisi olla kysymys?
    Jaa-a. Mulla kyl tulee se r logo siihen buutin jälkeen, mut se hävii siitä kyllä minuutin sisällä pois. Mitä versiota käytät? Ootko kokeillu valita se operaattori listalta, ettei olis autom.? Sillä kyl varmaan mitään merkitystä ole.

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Näytti bootin jälkeen häviävän taas.. tuota MoDaCo:n r2 versiota käytän, mutta saattaa olla että tein jotain väärin kun päivitin puhelimen ensin versioon JG3 ja sitten vasta tuon MoDaCo:n version joka perustuu versioon JG1..

MGM
    MGM ei ole paikalla

Sijainti
    Turku
    Ikä
    31
    Suositeltu
    137
    Toripalaute
    5 (100%)
    Quote Alunperin lähettänyt Nekonen Katso viesti
    Näytti bootin jälkeen häviävän taas.. tuota MoDaCo:n r2 versiota käytän, mutta saattaa olla että tein jotain väärin kun päivitin puhelimen ensin versioon JG3 ja sitten vasta tuon MoDaCo:n version joka perustuu versioon JG1..
    Olen itsekin päivittänyt suoraan JG3:sta MCR r2:een. Baseband versiohan niissä on kuitenkin sama. Ei oo mulla ollut ainakaan mitään ongelmia.

MGM
    MGM ei ole paikalla

Sijainti
    Turku
    Ikä
    31
    Suositeltu
    137
    Toripalaute
    5 (100%)
    Joko joku on testannut tätä: [ROM] Sera's Jit Galaxy V1 - MCR2 based Mahtaako olla nopeudessa mitään eroa? Tai onko siinä jo lagit kokonaan poissa...

MGM
    MGM ei ole paikalla

Sijainti
    Turku
    Ikä
    31
    Suositeltu
    137
    Toripalaute
    5 (100%)
    Uutta euroopan firmistä tarjolla, I9000XWJG5. Täytyy kattella tilannetta, mitä parannuksia, ennen kuin itse päivittelen...

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Odottelen innolla mitä muutoksia on. :)

Jospas sen puhelimen kävis hakees... joko on froyo 2.2? :D

Siis virallisessa päivityksessä..

Ikä
    27
    Suositeltu
    7
    Toripalaute
    0
    Ei ole, mutta elokuussa tulee. Ainakin Koreassa. Tuskin siis menee kauan vanhallakaan mantereella.

MGM
    MGM ei ole paikalla

Sijainti
    Turku
    Ikä
    31
    Suositeltu
    137
    Toripalaute
    5 (100%)
    Huhua Twitteristä, ei siis viralliselta taholta:

Originally Posted by SamsungFirmware

Galaxy S 2.2 Updates. FIRST EUROPE and ASIA! Galaxy S is a lot hotter than the Wave

Android 2.2 for Galaxy S Begin September. Galaxy Tab hit the market allround October.
    Ja itse JG5 softasta kerrotaan Twitterissä näin:

I9000 Firmware: I9000XWJG5 have still problems. The best firmware is still XWJG3

MGM
    MGM ei ole paikalla

Sijainti
    Turku
    Ikä
    31
    Suositeltu
    137
    Toripalaute
    5 (100%)
    Osaisko joku selventää vähän, kun mua hämää toi Re-partition kohta tossa Odinissa. Voiko siis sisäisen muistikortin myös re-partitioida? Kun taas olen ohjeista käsittänyt, että esim. Flashatessa Odinilla pitäisi olla ulkoinen muistikortti ja SIM poissa puhelimesta. Pitääkö tämä edes paikkaansa?

Sijainti
    Helsinki
    Suositeltu
    1
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt Mr M Katso viesti
    Osaisko joku selventää vähän, kun mua hämää toi Re-partition kohta tossa Odinissa. Voiko siis sisäisen muistikortin myös re-partitioida? Kun taas olen ohjeista käsittänyt, että esim. Flashatessa Odinilla pitäisi olla ulkoinen muistikortti ja SIM poissa puhelimesta. Pitääkö tämä edes paikkaansa?
    Ei se re-partition ole vaikuttanut mulla mitään sisäisen muistikortin levyihin. Tai että omat datat ovat säilyneet siellä tallessa.

Ulkoista muistikorttia ei tarvitse tässä mihinkään. Suoraan sanoen en usko, että itse SIM:kään pitäisi olla pois, mutta monissa ohjeissa se neuvotaan ottamaan pois.

MGM
    MGM ei ole paikalla

Sijainti
    Turku
    Ikä
    31
    Suositeltu
    137
    Toripalaute
    5 (100%)
    Quote Alunperin lähettänyt Laum Katso viesti
    Ei se re-partition ole vaikuttanut mulla mitään sisäisen muistikortin levyihin. Tai että omat datat ovat säilyneet siellä tallessa.

Ulkoista muistikorttia ei tarvitse tässä mihinkään. Suoraan sanoen en usko, että itse SIM:kään pitäisi olla pois, mutta monissa ohjeissa se neuvotaan ottamaan pois.
    Eli siis kannattaako se Re-partition tehdä vai ei? Tämä lähinnä askarruttaa itseäni.

Sijainti
    Helsinki
    Suositeltu
    1
    Toripalaute
    0
    Eli siis kannattaako se Re-partition tehdä vai ei? Tämä lähinnä askarruttaa itseäni.
    No jos flashit sitä uusinta firmistä I9000XWJG5, re-partition taitaa olla melkeinpä pakko tehdä. Ja sillä firmiksellä ei sitten toimi se samsungfirmwaresin PIT-filu, vaan sinun pitää ladata esim. täältä toinen muokattu versio http://forum.xda-developers.com/show...7&postcount=32

MGM
    MGM ei ole paikalla

Sijainti
    Turku
    Ikä
    31
    Suositeltu
    137
    Toripalaute
    5 (100%)
    No jos flashit sitä uusinta firmistä I9000XWJG5, re-partition taitaa olla melkeinpä pakko tehdä. Ja sillä firmiksellä ei sitten toimi se samsungfirmwaresin PIT-filu, vaan sinun pitää ladata esim. täältä toinen muokattu versio http://forum.xda-developers.com/show...7&postcount=32
    Kiitos. Päivitin onnistuneesti. Nyt katsotaan minkälainen softa on...

Edit: eka päivitys ei mennytkään onnistuneesti. Ei tunnistanut sim korttia enää ja baseband versioksi väitti "Unknown". noh, toisella kertaa onnistui ja pidin tällä kertaa simin sisällä, kun en jaksanut enää repiä sitä irti.

Edit2: Ei voi kyllä, kuin kehua tätä uusinta JG5:sta. Ei pahemmin ole enää ollenkaan lagia. Kaikki avautuu nopeasti, mustaa ruutua ei oo tullut kertaakaan ja home screenit liikkuu sujuvasti. Myös lataaminen marketista oli nopeampaa ja sujuvampaa, ei hidastellut niin paljoa latausten aikana. Ilmoituspalkki toimii hyvin, ei lagaa. Kaikki on toistaiseksi erittäin hyvin. Tyytyväinen olen. Näyttää siltä, että Samsung tosissaan yrittää saada ongelmat korjatuksi tässä puhelimessa. Ja tämähän on vasta Beta.

Edit3: Selainkin tuntuu nopeutuneen aika hyvin. Toimii huomattavasti jouhevammin.
    Viimeksi muokannut: MGM; 14.7.10 klo 19:04.

MGM
    MGM ei ole paikalla

Sijainti
    Turku
    Ikä
    31
    Suositeltu
    137
    Toripalaute
    5 (100%)
    Uusin softa on kyllä aivan loistava. Toimii nopeammin ja vakaammin, kuin modacon fixit. Selvästi nyt on tehty jotain tolle muistin käytölle ja moniajolle. Hyvä samsung! :)

Sijainti
    Helsinki
    Suositeltu
    1
    Toripalaute
    0
    Uusin softa on kyllä aivan loistava. Toimii nopeammin ja vakaammin, kuin modacon fixit. Selvästi nyt on tehty jotain tolle muistin käytölle ja moniajolle. Hyvä samsung! :)
    Taidanpa sitten itsekin sen flashia. Ei vaan ihan joka päivä jaksaisi kaikkia softia asennella :p En niihin titanium backupeihin jne. oikein luota.

MGM
    MGM ei ole paikalla

Sijainti
    Turku
    Ikä
    31
    Suositeltu
    137
    Toripalaute
    5 (100%)
    Taidanpa sitten itsekin sen flashia. Ei vaan ihan joka päivä jaksaisi kaikkia softia asennella :p En niihin titanium backupeihin jne. oikein luota.
    Juu ei jaksa. Mutta tää on kyllä ensimmäinen firmis, jota voin oikeastaan jopa suositella asennettavaksi. Modacolla joku sanoi, että Live wallpaperit lagaa, mut itse en niitä käytä, joten ei mulle merkitystä. Muuten puhelin toiminut ainakin mulla koko ajan aivan loistavasti.

Ikä
    29
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Pikaisella vilkaisulla näyttäisi, että tämän JG5:n modem tiedosto on sama, kuin JG3:ssa. Muut olisi sitten uusia. Pitänee kokeilla huomenna töitten jälkeen.

Sijainti
    Helsinki
    Suositeltu
    1
    Toripalaute
    0
    Flashin JG5:n ja onhan se tosiaan nopea. Aiemmin oli sisällä JG3 ilman mitään modauksia. Nyt pistin vain update.zipillä roottauksen, johon olen päivittänyt uusimmat versiot busyboxista ja superuser.apk:sta. Tässä tämä update.zip, jos jotakuta kiinnostaa http://www.megaupload.com/?d=D72AYX4X Ei siis tuo mitään muuta kuin rootin eli busyboxin ja sen superuser-kyselyn.

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Juu ei jaksa. Mutta tää on kyllä ensimmäinen firmis, jota voin oikeastaan jopa suositella asennettavaksi. Modacolla joku sanoi, että Live wallpaperit lagaa, mut itse en niitä käytä, joten ei mulle merkitystä. Muuten puhelin toiminut ainakin mulla koko ajan aivan loistavasti.
    Mistä latasit tämän uudemma version? Eli siis onko tämä nyt virallinen update samsungilta? :)

Tämän ketjun avainsanat

Kirjoitusoikeudet

• Et voi lähettää uusia viestiketjuja
  • Et voi lähettää vastauksia
  • Et voi lähettää liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  •