Kokemuksia foorumilaisilla kyseisestä puhelimesta? Ei näyttänyt omaa ketjua olevan, korjatkaa jos olen väärässä. Speksien ja videoitten perusteella mainostetaan Galaxy S2:n "pikkuveljenä" ja välimallin S-sarjalaisena.
Kokemuksia foorumilaisilla kyseisestä puhelimesta? Ei näyttänyt omaa ketjua olevan, korjatkaa jos olen väärässä. Speksien ja videoitten perusteella mainostetaan Galaxy S2:n "pikkuveljenä" ja välimallin S-sarjalaisena.
Gigantin sivuilta:
"Erittäin ohuessa älypuhelimessa 1 GHz tuplaydinprosessori, 4.2 " SC-LCD kosketusnäyttö, 5 megapikselin kamera sekä Android 2.3."
Gigantti aloittaa toimitukset 9.3.2012 ja hintaa näyttäisi olevan tuo 369€.
Aika edullinen (350e) ominaisuuksiin nähden.
Nokiaa ja muita perus/featurepuhelimia ~10kpl -> Nokia n90 -> Nokia n95 -> Nokia supernova 7210 -> Nokia c7 -> Samsung omnia 7 -> Nokia n8 -> Htc Desire Hd -> Nokia 701 -> Samsung Omnia W -> Nokia X7 -> Lg Optimus 3D -> Nokia Lumia 800 cyan + Saunalahti
Voikohan hinta pompata jossain vaiheessa?
Nokiaa ja muita perus/featurepuhelimia ~10kpl -> Nokia n90 -> Nokia n95 -> Nokia supernova 7210 -> Nokia c7 -> Samsung omnia 7 -> Nokia n8 -> Htc Desire Hd -> Nokia 701 -> Samsung Omnia W -> Nokia X7 -> Lg Optimus 3D -> Nokia Lumia 800 cyan + Saunalahti
Jep nyt maksaa 429e :D
Nyt minulla on tämä puhelin, ja olen erittäin tyytyväinen. Pyörittää tökkimättä kaikkia pelejä, mm. grand theft auto 3, Brothers in arms 2 jne. Akun kesto on aika huomo, mutta olen aina ladatessani käyttänyt puhelinta samalla kun se latautuu, saattaisiko huono akunkesto johtua siitä. Nyt laitoin puhelimen lataukseen enkä kaytä sitä ennen kuin akku on täynnä, saa nähdä parantuuko akunkesto.
Saako galaxy r:ään muuten tehoakkua?
Viimeksi muokannut: MicroPopcorn; 17.3.12 klo 14:37.
(\_/) Tässä on Paha Pupu (Evil Bunny). Kopio
(O.o) hänet allekirjoitukseesi
(> <) ja pian hän hallitsee koko maailmaa!
Samsung Forewer!
Minulla on ongelma r:än kanssa. Kun yritän mennä galleriaan, tulee viesti että muisti on täynnä eikä galleria aukea. Onko se että muisti on täynnä hyvä syy olla päästämättä minua galleriaan.
Mistä on kyse kun puhelin on yön aikana kuluttanut yli puolet akusta? Akun käytöstä näkyy että se on ollut lähes koko yön hereillä, vaikka laitoin datapaketinkin pois päältä jotta kännyni ei yhdistäisi nettiin ja kuluttaisi akkua.
(\_/) Tässä on Paha Pupu (Evil Bunny). Kopio
(O.o) hänet allekirjoitukseesi
(> <) ja pian hän hallitsee koko maailmaa!
Samsung Forewer!