Sivu 8 14:sta EkaEka ... 456789101112 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 141:stä 160:een 277:sta
Like Tree7Suositusta

Viestiketju: Samsung Galaxy Note - lisätarvikkeet

V3X
    V3X ei ole paikalla

Suositeltu
    1
    Toripalaute
    0
    Paketti maksoi 35,92e (postikuluineen, joka sisältyi hintaan) silloisen kurssin mukaan ja tuskin siitä nyt paljon heittele, centti sinne tänne. Tilasin shimshop nimiseltä kaverilta ebaystä, tavara tulee E-Koreasta 4-5päivässä
    http://www.ebay.com/sch/shimshop/m.h..._sop=12&_rdc=1

Olen ostanut myös muuta tavaraa tältä myyjältä ja tyytyväinen olen ollut, mielestäni ollut hinta ja laatu kohdallaan.
    Viimeksi muokannut: V3X; 20.2.12 klo 14:06.

Sijainti
    Tapanila, Helsinki
    Suositeltu
    26
    Toripalaute
    6 (100%)
    Quote Alunperin lähettänyt V3X Katso viesti
    Paketti maksoi 35,92e (postikuluineen, joka sisältyi hintaan) silloisen kurssin mukaan ja tuskin siitä nyt paljon heittele, centti sinne tänne. Tilasin shimshop nimiseltä kaverilta ebaystä, tavara tulee E-Koreasta 4-5päivässä
    http://www.ebay.com/sch/shimshop/m.h..._sop=12&_rdc=1

Olen ostanut myös muuta tavaraa tältä myyjältä ja tyytyväinen olen ollut, mielestäni ollut hinta ja laatu kohdallaan.
    Okei, kiitos. Pitääpi sitten harkita ostavani itsekkin. Tulee tarpeeseen kun tämä akku ei vain riitä minulle työpäivän ajaksi... 2akkkua voisi riittääkin.
    Nokia 3310 -> Nokia 3220 -> Samsung SGH-X680 -> Nokia 3500c -> Nokia 5130 Xpress Music -> Nokia 2730c -> Nokia 5230 -> Nokia N8 -> Samsung Galaxy S -> Nokia C7 -> Samsung Google Nexus S -> Nokia C2-01 (välipuhelimena, kakkosluuri) -> Samsung Galaxy S II -> Samsung Galaxy Note(musta) -> Nokia N9 -> Nokia Lumia 800 -> Samsung Galaxy Note (valkoinen)
    dna joustava 12 000 (9,90e/kk) + mobiililaajakaista L (21Mbit/s) (13,90e/kk)

Ikä
    47
    Suositeltu
    12
    Toripalaute
    0
    Millaiset kestot sulla on Zige? Itelläni kyllä työpäivän kestää akku, vaikka olisi 5h näyttö päällä.. Itse ajattelin lähinnä kesän kalaretkiin tuota vara-akkua
    Eka NMT v. 1993 (Ericsson NH97), sen jälkeen lukuisia kapuloita, kunnes älypuhelinaika alkoi: Nokia 9100i -> Nokia 9200i -> Nokia 6520 -> Nokia 9300i -> Nokia E90 -> Nokia E71 -> iPhone 3GS 32 GB -> iPhone 4 32 GB, iPad1, Galaxy Tab + 32GB -> Dell Streak + 32 GB -> Samsung Galaxy S 2 + 32 GB -> Samsung Galaxy Note + 32GB!

Sijainti
    Tapanila, Helsinki
    Suositeltu
    26
    Toripalaute
    6 (100%)
    Quote Alunperin lähettänyt Psaikke Katso viesti
    Millaiset kestot sulla on Zige? Itelläni kyllä työpäivän kestää akku, vaikka olisi 5h näyttö päällä.. Itse ajattelin lähinnä kesän kalaretkiin tuota vara-akkua
    No jos mietitää aluksi työtäni, HSL:llä sellaisessa hommassa jossa tarttee andropasta ja GPS:ää, 3G:tä kuluu, tauolla facebookkii ja busseissa myös niin hyvä jos kestää 12tuntii edes (työpäivät 5-12tuntisii). Muuten sitten esim. vapaapäivinä kestää yleensä sen kokonaisen päivän.

Tärkeetä kuitenkin on että puhelin pysyy nykyisessä koossaan eli mitään superakkua en voi hankkia, joten tuo sitten tullut mieleeni. Myös ulkoinen virtalähdettä tullut mietittyä mutta siinäkin on se että pitäisi sitten kuitenkin ladata jossain... Busseissa ei ehdi kun koko ajan (n. 5-15min vaihtamassa bussia), ruokatauotki jää lyhyiksi yleensä, joten helppoa ois vain akku vaihtaa ja siinä se. Luurinettiin on kuulemma myös tulossa myyntiin akkulaturi Noten akulle, mutta se ei sisälle akkua ja hinnaksi tulee muistaakseni 25euroa. Eli pitäisi toinen samanmoinen summa akulle sitten tuhlata vielä jos suomesta haluu ostaa.
    Nokia 3310 -> Nokia 3220 -> Samsung SGH-X680 -> Nokia 3500c -> Nokia 5130 Xpress Music -> Nokia 2730c -> Nokia 5230 -> Nokia N8 -> Samsung Galaxy S -> Nokia C7 -> Samsung Google Nexus S -> Nokia C2-01 (välipuhelimena, kakkosluuri) -> Samsung Galaxy S II -> Samsung Galaxy Note(musta) -> Nokia N9 -> Nokia Lumia 800 -> Samsung Galaxy Note (valkoinen)

reput:n avatar
    Suositeltu
    4
    Toripalaute
    0

Akkuja..akkuja

Kevytmuotoisessa mutu testissä testattu kuvan akkuja ja niiden kestoja. Vasemmalla oleva "replace" akku on joukosta heikoin. Kesto on n. puolet samsungin originaali akuista. En suosittele! Sensijaan keskellä olevat "feibusit" ovat ihan samoilla kestoilla kuin originaali samsung, ellei jopa hivenen kestävämpiä. Feibuseja löytyy ebaystä ab.7€ eli lähes perään heittynä.
    Liitteiden esikatselukuvat Liitteiden esikatselukuvat akut.jpg  
    Elämää ei voi pidentää - Sitä voi vain leventää!

Sijainti
    Stadi
    Suositeltu
    2
    Toripalaute
    0

Akusta puheenollen.....

Quote Alunperin lähettänyt reput Katso viesti
    Kevytmuotoisessa mutu testissä testattu kuvan akkuja ja niiden kestoja. Vasemmalla oleva "replace" akku on joukosta heikoin. Kesto on n. puolet samsungin originaali akuista. En suosittele! Sensijaan keskellä olevat "feibusit" ovat ihan samoilla kestoilla kuin originaali samsung, ellei jopa hivenen kestävämpiä. Feibuseja löytyy ebaystä ab.7€ eli lähes perään heittynä.
    Mulla on ollut "suksiboxi-akku" (5200 mAh) nyt yhtäjaksoisesti käytössä 104 tuntia, virtaa jäljellä 40%. Käyttö ollut enimmillään puheluita n. 3,5 tuntia, hieman nettisurffailua ja pasianssia, eli ei mitään hirveän raskasta siis. Sittenkin, onhan toi jo aika kova aika, mitataan sitä miten vain.... Ihan kuin ennenvanhaan vanhoissa Nokioissa kesti vähintään viikon;)

Supermoderaattori
    Vuoden foorumilainen 2011
    jusutus:n avatar
    Sijainti
    Täl pual jokke
    Suositeltu
    253
    Blogiviestit
    1
    Toripalaute
    50 (100%)
    En kyllä ois ikinä uskonu että se akku venyy noinkin koviin aikoihin :-D
    Puhelinklinikka.fi • matkapuhelinhuollot nopeasti ja edullisesti!

Ollut: 350 luuria joista 75% Nokiaa | N770 Internet Tablet | 4 x N810 Internet Tablet | 4 x Galaxy Tab
    Käytössä: Samsung Galaxy Note White + 32Gb | Nokia BH-505 | Nokia BH-905i | Spotify Premium
    Muut mm: Pantech C300 | HTC G1 Android Dev Phone 1 | Nokia N810 8Gb Special Edition | kasa protoja

Nokia-keräilijän päiväkirja | Huuto.net-palautteeni | eBay-palautteeni | Puhelinhistoriani

Sijainti
    Tapanila, Helsinki
    Suositeltu
    26
    Toripalaute
    6 (100%)
    Quote Alunperin lähettänyt kartsa49 Katso viesti
    Mulla on ollut "suksiboxi-akku" (5200 mAh) nyt yhtäjaksoisesti käytössä 104 tuntia, virtaa jäljellä 40%. Käyttö ollut enimmillään puheluita n. 3,5 tuntia, hieman nettisurffailua ja pasianssia, eli ei mitään hirveän raskasta siis. Sittenkin, onhan toi jo aika kova aika, mitataan sitä miten vain.... Ihan kuin ennenvanhaan vanhoissa Nokioissa kesti vähintään viikon;)
    No toi on jo uskomattoman tehokas :D Kunhan tekniikka kehittyis, jos saisi yhtä kestävän akun vielä pienempään tilaan... :D Kauan muuten latausaika on? Oletko about seurannut, vai heittänyt vain yöksi tms. laturiin? :D Ihan mielenkiinnosta kiinnostaisi tietää, varmaa kuitenkin aika kauan, väh. 5tuntii jos tyhjästä lataa?

Sijainti
    Stadi
    Suositeltu
    2
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt zige Katso viesti
    No toi on jo uskomattoman tehokas :D Kunhan tekniikka kehittyis, jos saisi yhtä kestävän akun vielä pienempään tilaan... :D Kauan muuten latausaika on? Oletko about seurannut, vai heittänyt vain yöksi tms. laturiin? :D Ihan mielenkiinnosta kiinnostaisi tietää, varmaa kuitenkin aika kauan, väh. 5tuntii jos tyhjästä lataa?
    Olen ladannut sitä sellasella kiinan poikien erillislaturilla, siis ihan irrallaan siis. Yön yli siinä menee silläkin, eli normaalilatauksessa varmaankin se 5 tuntia ainakin menee. Joo, sitä on ladattu nyt mitä lie 5 kertaa, paranee vaan vanhetessaan ;) Joo kun saisivat sen pienempään tilaan niin mikäs olis ollessa. Mua ei kauheesti haittaa toi koko ja paino, oon sen verran vanha ukko jo, että mä oon tottunut vanhoihin tiiliskiven kokoisiin vehkeisiin. Mun eka kännykkä oli Mobiran "malli Gorbatshov" ja sen jälkeen Siemens joilla molemmilla oli painoa toista kiloa pitkän matkaa, eli kevythän tuo suksiboxi on;) Mobiran kun pani päällystakin povariin, takki roikkui ja kaverit luuli et mulla on flinda fikkassa :D:D:D

Sijainti
    Tapanila, Helsinki
    Suositeltu
    26
    Toripalaute
    6 (100%)
    Quote Alunperin lähettänyt kartsa49 Katso viesti
    Olen ladannut sitä sellasella kiinan poikien erillislaturilla, siis ihan irrallaan siis. Yön yli siinä menee silläkin, eli normaalilatauksessa varmaankin se 5 tuntia ainakin menee. Joo, sitä on ladattu nyt mitä lie 5 kertaa, paranee vaan vanhetessaan ;) Joo kun saisivat sen pienempään tilaan niin mikäs olis ollessa. Mua ei kauheesti haittaa toi koko ja paino, oon sen verran vanha ukko jo, että mä oon tottunut vanhoihin tiiliskiven kokoisiin vehkeisiin. Mun eka kännykkä oli Mobiran "malli Gorbatshov" ja sen jälkeen Siemens joilla molemmilla oli painoa toista kiloa pitkän matkaa, eli kevythän tuo suksiboxi on;) Mobiran kun pani päällystakin povariin, takki roikkui ja kaverit luuli et mulla on flinda fikkassa :D:D:D
    :D Näinpä :) Kuvan näinkin silloin tuosta kun jusutus sen omista, oli kyllä jättimäinen, mutta mitäs se paino nyt on? Onko lähellä puolta kiloa jo?

Sijainti
    Stadi
    Suositeltu
    2
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt zige Katso viesti
    :D Näinpä :) Kuvan näinkin silloin tuosta kun jusutus sen omista, oli kyllä jättimäinen, mutta mitäs se paino nyt on? Onko lähellä puolta kiloa jo?
    Eipä se kai ole mitä lie parisataa ehkä 250 g, eihän tuo ole juuri mitään;) Itse asiassa se on juuri se jusutuksen vanha akku. Muuten, just pistin sen lataukseen, 115 tuntia päällä ja virtaa vieläkin 20% jäljellä, aika epeli siis 15 euron ostokseksi.... Jos jollakulla on edessä joku sessio, jossa ei olla laturien lähellä aikoihin, suosittelen tuollaisen hankintaa, ei taatusti joudu pulaan. Normaalissa arkikäytössä on ehkä turhan iso, tai no, ehkä ainakin farkkujen taskuun.... :D raporteeraan joskus lisää jos tuosta vielä kesto paranee....

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Tuli ostettua Noteen HDMI adapteri Ihan kelpo juttu mutta kannattaa huomioida pari seikkaa tuon kanssa.. ruudunpäivitys putoaa ainakin puoleen normaalista, eli käyttö tuon jälkeen tuntuu aika tahmealta ihan kaikessa. Veikkaan että näytön monistus tehdään prossulla niin puolet tehosta menee siihen. Ja toinen on että ihan kaikkien ohjelmien kanssa ei ehkä ole yhteensopiva (joku Asphalt6 HD peli tilttas laitteen kun hetken kerkesin ajella.. vaati akun poiston että sai puhelimen jaloilleen taas)

Kuvan laatu on varsin hyvä.. pientä yliterävöitystä kuvassa näkyy ja en ole ihan varma onko TV:ssä näkyvä todellinen resoluutio puhelimen oma 720p vai ulostuleva 1080p. Heikkouksineenkin tästä voisi saada kivan web surffailulaitteen jollain bluetooth näppis/hiiri combolla.

Ikä
    28
    Suositeltu
    3
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt Notemus Katso viesti
    Tuli ostettua Noteen HDMI adapteri Ihan kelpo juttu mutta kannattaa huomioida pari seikkaa tuon kanssa.. ruudunpäivitys putoaa ainakin puoleen normaalista, eli käyttö tuon jälkeen tuntuu aika tahmealta ihan kaikessa. Veikkaan että näytön monistus tehdään prossulla niin puolet tehosta menee siihen. Ja toinen on että ihan kaikkien ohjelmien kanssa ei ehkä ole yhteensopiva (joku Asphalt6 HD peli tilttas laitteen kun hetken kerkesin ajella.. vaati akun poiston että sai puhelimen jaloilleen taas)

Kuvan laatu on varsin hyvä.. pientä yliterävöitystä kuvassa näkyy ja en ole ihan varma onko TV:ssä näkyvä todellinen resoluutio puhelimen oma 720p vai ulostuleva 1080p. Heikkouksineenkin tästä voisi saada kivan web surffailulaitteen jollain bluetooth näppis/hiiri combolla.
    Itelläkin on eBaysta reilulla 7€lla ostettu MHL-adapteri ja onhan tuo vähän tönkköä, varsinkin kun oma TV piirtää kuvaa pienellä viiveellä. Hyvän kuvalähteen ja syöttölaitteiden kanssa Notesta tekee hyvinkin perus nettikoneen. Ite testailin omalla Logitech DiNovo Minillä ja hyvinhän tuokin näppis pelaa, tosin hiiri pitäisi olla erikseen, kun on niin pieni touchpad tuossa näppiksessä. DiNovo Edge tms. olisi hyvä näppis kaveriksi vaikka olkkarikäyttöön ja tuollahan pyöräyttää vaikka 1080p-leffaa TVn ruudulle :)

Onhan tuossa Samsungin omassa adapterissa myös MicroUSB-liitin latausta varten?

EDIT. Tässä tuo halvempi adapteri: http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.d...m=390395554345

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt MayDay84 Katso viesti

Onhan tuossa Samsungin omassa adapterissa myös MicroUSB-liitin latausta varten?
    Juu kyllä on, sitä en tiedä "lataako" mutta vaatii että vakio virtalähde on siinä virtasta antamassa..

Suositeltu
    4
    Toripalaute
    0

Wink/Silmänisku

Kiinan pojat lähettivät uuden bluetooth luurin. On A2DP sun muut yhteensopiva. Halpakin oli joten en odottanut äänenlaadulta tai rakenteelta mitään kummoisia, mutta yllätys...yllätys, tässähän on ihan mukiinmenevä ääni ja sisäänrakennettu mikrofoni joten voit vastata puhelimeen, jolloin musiikki katkaistaan puhelun ajaksi, äänenvoimakkuuden valinta sekä muutamia muita pikku hyödyllisiä ominaisuuksia. Täytyy todeta että kerrankin kiinan pojilta hintansa väärtti tavara.
    Liitteiden esikatselukuvat Liitteiden esikatselukuvat luuri.jpg  

Supermoderaattori
    Vuoden foorumilainen 2011
    jusutus:n avatar
    Sijainti
    Täl pual jokke
    Suositeltu
    253
    Blogiviestit
    1
    Toripalaute
    50 (100%)
    Tuli muutama iltaa sitten tilattua SGP Glas.t -lasisuoja näyttöön sekä Sweet Armorin kullanvärinen alumiinibumper. Molemmat on postitettu (Koreasta), eli saa nähdä koska saapuvat. Alkaa tympiä tuo flip cover, kun yhdellä kädellä on vaikea saada tuota lirpaketta auki, vaikka suojus on muuten pirun hyvä. Vähän kyllä veikkaan että tuon bumperin kanssa luurista tulee liian iso taskussa kannettavaksi..
    Puhelinklinikka.fi • matkapuhelinhuollot nopeasti ja edullisesti!

Ollut: 350 luuria joista 75% Nokiaa | N770 Internet Tablet | 4 x N810 Internet Tablet | 4 x Galaxy Tab
    Käytössä: Samsung Galaxy Note White + 32Gb | Nokia BH-505 | Nokia BH-905i | Spotify Premium
    Muut mm: Pantech C300 | HTC G1 Android Dev Phone 1 | Nokia N810 8Gb Special Edition | kasa protoja

Nokia-keräilijän päiväkirja | Huuto.net-palautteeni | eBay-palautteeni | Puhelinhistoriani

Ikä
    47
    Suositeltu
    12
    Toripalaute
    0
    Kiinan pojat lähettivät uuden bluetooth luurin. On A2DP sun muut yhteensopiva. Halpakin oli joten en odottanut äänenlaadulta tai rakenteelta mitään kummoisia, mutta yllätys...yllätys, tässähän on ihan mukiinmenevä ääni ja sisäänrakennettu mikrofoni joten voit vastata puhelimeen, jolloin musiikki katkaistaan puhelun ajaksi, äänenvoimakkuuden valinta sekä muutamia muita pikku hyödyllisiä ominaisuuksia. Täytyy todeta että kerrankin kiinan pojilta hintansa väärtti tavara.
    Kerroppa hintaa ja linkkiä..
    Eka NMT v. 1993 (Ericsson NH97), sen jälkeen lukuisia kapuloita, kunnes älypuhelinaika alkoi: Nokia 9100i -> Nokia 9200i -> Nokia 6520 -> Nokia 9300i -> Nokia E90 -> Nokia E71 -> iPhone 3GS 32 GB -> iPhone 4 32 GB, iPad1, Galaxy Tab + 32GB -> Dell Streak + 32 GB -> Samsung Galaxy S 2 + 32 GB -> Samsung Galaxy Note + 32GB!

Ikä
    32
    Suositeltu
    5
    Toripalaute
    0
    Eilen kolahti postilaatikkoon pari uutta takakuorta. Alumiininen ja tuollainen nahkainen. Alumiininen paikoillaan ja istuu todella hyvin. Pikkusen lisää paksuutta, mutta samalla suojaa kameran linssiä paremmin. Tuo toivomaani jämäkkyyttä luuriin ja on todella tyyliikään näkönen. Alkuperänen alko jo nitiseen paikka paikoin.

Vaikutusta singnaaliin en oo vielä huomannu, alunperinki kotona aika olemattomat verkot.

Suositeltu
    4
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt Psaikke Katso viesti
    Kerroppa hintaa ja linkkiä..
    http://www.ebay.com/itm/ws/eBayISAPI...E:L:OU:US:1123

Tuollaiset ja siinä hinta myös.

Ikä
    47
    Suositeltu
    12
    Toripalaute
    0
    Eipä pahat.. Ja äänenlaatuko oli kohtuullinen? Mitenkähän eristävät ulkopuoliselta melulta?

Sivu 8 14:sta EkaEka ... 456789101112 ... ViimeinenViimeinen

Tämän ketjun avainsanat

Kirjoitusoikeudet

• Et voi lähettää uusia viestiketjuja
  • Et voi lähettää vastauksia
  • Et voi lähettää liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  •