Akku kestää mulla ilman käyttöä 16h! Eikä ole mitään ohjelmia käynnissä... Hemmetin hienoo!!
Akku kestää mulla ilman käyttöä 16h! Eikä ole mitään ohjelmia käynnissä... Hemmetin hienoo!!
Tuntuupa tuo SPB olevan kyllä aika resurssisyöppö. Tai näin ainakin oletan, koska esimerkiksi kamera ei tahdo käynnistyä SPB:stä, mutta mikäli vaihdan ensiksi käyttöön MS Today-paneelin, niin silloin kamerakin käynnistyy normaalisti. Ja samaa tapahtuu esimerkiksi yhteystietojen kanssa, SPB:stä en pysty lisäämään/muokkaamaan yhteystietoja, mutta taasen MS Todayta käyttäessä pystyy. Muuten SPB olisi kiva, mutta nämä jutut on aika rasittavia. :(
Onko ketään saanut Mobile navigate 7 toimimaan?
mulla jumittaa puhelin kun sitä yrittää käynistää.
Mulla ilmeni yksi ongelma tuossa X2:n kanssa.
Jos nä kuuntelen musiikkia ja joku soittaa mulle niin musiikki lakkaa mutta mitään ei kuulu ennen kuin vastaan puheluun.
Musiikki on muistikortilla ja soittoäänet on kpoioitu puhelimeen.
Korjaako tuo SDFIX tämän ongelman, joka esiintyy ainakin 16GB kortin kanssa?
T. Juhani
Olisi tarkoitus ostaa talvi, mettä jne puhelin, kun tämä x10n näyttö ei tykkää märästä. Niin kumpi on viisaampi ostos? Xperia x1 vai x2?
Jokos on kunnossa x2:sten viat? On ehdottoman tärkeää, että pystyy edes soittamaan. :)
Tämä on osittain makuasia, mutta noista kahdesta valintani olisi X2.
Sen takia kun sitä pystyy käyttämään sormella paremmin kuin X1:tä.
Mitä noihin vikoihin tulee, niin ne on saatu korjattua aikahyvin.
Kannattaa ladata se SDFIX, joka on esiintynyt tuolla ketjussa aikaisemmin.
Ainakin se mun kuvaamani vika on korjaantunut sillä, että päivitin ohjelmistön
ja latasin tuon SDFIX:in.
T. Juhani
ramhead:
Olisi tarkoitus ostaa talvi, mettä jne puhelin, kun tämä x10n näyttö ei tykkää märästä. Niin kumpi on viisaampi ostos? Xperia x1 vai x2?
Jokos on kunnossa x2:sten viat? On ehdottoman tärkeää, että pystyy edes soittamaan. :)
Okei ;) kummatkin ovat houkuttavia puhelimia. Kummassa parempi akunkesto ja on sulavampi käyttää?
Viimeksi muokannut: ramhead; 9.12.10 klo 15:51.
Kummassakin on sama akku, mutta jos X2:lla käyttää sitä titaniumia pelkästään niin siinä on parempi akun kesto, mutta jos käyttää esim. SBD-paneelia niin akun kesto puolittuu. X1:llä ero ei ole näin suuri mutta siinäkin huomattava.
Käytettävyys on parempi X2:lla, koska siinä et tarvitse käyttää stylusta melkein ollenkaan kun taas X1:ssä sitä tarvitsee käytännössä koko ajan.
Hei!
Mulle vaihdettiin tuossa torstaina uusi X2 takuuseen, mutta jouduin laittamaan sen perjantaina
takaisin, kun huomasin siinä sellaisen vian, että siinä ei toiminut GSM-verkko ollenkaan. 3G toimii
kunnolla, mutta kun se putoaa poies niin puhelimesta tulee mykkä kuin halko.
yritin softata sen torstaina kahesti ja perjantai aamuna vielä 3. kerran, mutta ei se auttanut.
Ajattelin vain, että onko kellään tullut vastahan samanlaista ongelmaa?
T. Juhani
xperia x2 oli huollossa koska Navigate 7 ei toimi jumittaa puhelimen.
huollon jälkeen sama ongelma
onko toi ohjelma toiminut kellään?
ps: xperia x1 oli modattu versio jossa oli toi navigate ohjelma ja sama ongelma
Tuossa on linkki aiheeseen ftp://194.197.92.197/press/Releases/...60328%20FI.htm
Aika vanha, mahtaako päteä: "ROUTE 66 Navigate 7 EI OLE yhteensopiva Windows Mobile ‑älypuhelinten kanssa"