Sivu 9 20:sta EkaEka ... 567891011121319 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 161:stä 180:een 396:sta
Like Tree1Suositusta

Viestiketju: Sony Ericsson XPeria X10 Mini Pro käyttökokemukset

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Olisin ostamassa tulevaan Mini Pro:hon jo heti alkuun isompaa muistikorttia; toimikos tässä microSD:n lisäksi myös tuo SDHC-muistikortti? Vai onko aivan sama kumpaa ostaa?

vh
    vh ei ole paikalla

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt anamasa Katso viesti
    Puuh, eipä tarvitse jännittää 2.1 päivitystä pariin viikkoon.
    Jeps, tekivät sitten Nokiat eli lykkäsivät muutamalla viikolla parhaan mahdollisen käyttäjäkokemuksen saavuttamiseksi ;D Tosin kun katsoo päivityksen Prolle tuomia uusia ominaisuuksia niin tärkein taitaa olla että 2.1-sovellukset toimivat luurissa. Muut eivät ainakaan meikäläisellä herätä ihmeempää hypeä.

vh
    vh ei ole paikalla

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt blacksmith Katso viesti
    Olisin ostamassa tulevaan Mini Pro:hon jo heti alkuun isompaa muistikorttia; toimikos tässä microSD:n lisäksi myös tuo SDHC-muistikortti? Vai onko aivan sama kumpaa ostaa?
    Mulla on kiinni 16 gigan sdhc ja hyvin toimii.

Suositeltu
    18
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt vh Katso viesti
    Jeps, tekivät sitten Nokiat eli lykkäsivät muutamalla viikolla parhaan mahdollisen käyttäjäkokemuksen saavuttamiseksi ;D Tosin kun katsoo päivityksen Prolle tuomia uusia ominaisuuksia niin tärkein taitaa olla että 2.1-sovellukset toimivat luurissa. Muut eivät ainakaan meikäläisellä herätä ihmeempää hypeä.
    Oishan ton toivonu jo tulevan, mutta eipä tolla mun puolesta nuin kiire oo ollu, ei oo pahempia ongelmia, joudan ootteleen muutaman viikon. Hirveä kitisy ja valitus tuolla SE:n sivuilla tuosta androidin versiosta ollu jo pitkään, eikä se tohon lopu kun joillekin ei se 2.1kään riitä.

kaBu:n avatar
    Ikä
    23
    Suositeltu
    60
    Blogiviestit
    3
    Toripalaute
    28 (100%)
    nyt oon laittanu käsin noi mms asetukset mutta en saa nyt valittua sitä ollenkaan..eli sinne ei tule sitä vihreää V:kirjainta
    iPhone 4S White | DNA

Suositeltu
    18
    Toripalaute
    0
    Eikai se vihreä ole :) Jos tarkoitat sitä yhteysosoitteiden nimet kohtaa niin ei se mullakaan ole se MMS täpättynä, sen sijaan WAP on mutta silti homma toimii ihan mallikkaasti. En tiedä onko nää operaattorikohtaisia nää ongelmat mutta mulla toimi Elisan kanssa kaikki heti ilman isompaa temppuilua, saa nähä miten käy kun lähtee puhelimen kanssa ulkomaille ja pitäs sieltä multimediaviestiä laitella.

Sijainti
    Tampere
    Suositeltu
    1
    Toripalaute
    0
    Nyt on kyllä pakko kommentoida, että ihmeellisen hyvän näppäimistön ovat tähän saaneet... ainakin sen perusteella mitä sitä liikkeessä pikasesti hypelsin. :)
    Sen verran hyvät välit näppäimistöjen välissä, että tuntu ainakin mun hypysiin sopivan.
    Puhelinhistoria:
    N 5110 -> N 7110 -> N 8310 -> SE K700i -> SE Z710i -> Samsung Jet -> Samsung Galaxy S

"If winning is not important, then why keep score?"

Sijainti
    Janakkala
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Onko nyt todekkakin niin että puhelimella otettuja kuvia ei pysty lähettämään bluetoothilla ollenkaan? Itse olen nyt parin viikon ajan etsinyt lähettämiseen ratkaisua, eikä sellaista tunnu löytyvän? Kuvien lähetysmahdollisuuksissa on vain mm. Facebook, gmail, Picasa, RoadSync, Sähköposti ja viestintä. Samoin en löydä ylipäätään minkään tiedoston lähetysmahdollisuutta bluetoothilla.

vh
    vh ei ole paikalla

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt takate Katso viesti
    Onko nyt todekkakin niin että puhelimella otettuja kuvia ei pysty lähettämään bluetoothilla ollenkaan? Itse olen nyt parin viikon ajan etsinyt lähettämiseen ratkaisua, eikä sellaista tunnu löytyvän? Kuvien lähetysmahdollisuuksissa on vain mm. Facebook, gmail, Picasa, RoadSync, Sähköposti ja viestintä. Samoin en löydä ylipäätään minkään tiedoston lähetysmahdollisuutta bluetoothilla.
    Itse latasin marketista Blutooth File Transferin ja sillä olen saanut siirrettyä kuvat luutuutilla ainakin läppärille.

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Todella miellyttävä luuri käyttää, mutta viestien kirjoitus ei ole mukavaa kiitoksia oudon pienen ja ahtaan tekstinäkymän vakio-ohjelmalla - ei passaa ollenkaan qwertylliseen puhelimeen. Onko muita hyviä korvaavia kirjoitusohjelmia kuin jo ehdotettu Handcent SMS kuva/viestien lähettämiseen?

Toisekseen saako tähän ennustavaa tekstinsyöttöä päälle? ( olisikohan tästä edes qwertyllä hyötyä ?! )
    Viimeksi muokannut: blacksmith; 1.10.10 klo 08:27.

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Ensimmäinen känny mulla muuten joka jätti herättämättä....
    Mikähän lienee, ei vain hälyttänyt!

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Itselläni kännykkä toiminut aina pääasiallisena herätyskellona, joten ainakin itseäni harmittaisi kovastikin mikäli noin kävisi.

Olethan muistanut "aktivoida" herätyksen kellonajan säätämisen lisäksi ( eli se pieni slideri " I " oikealle ) ja toisekseen varmasti määrittänyt päivät oikein (ma-su) milloin tarvitset herätystä ?

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Eikös tuo känny pidä olla päällä, että herätyskello toimii? Näin olen jostain ymmärtäny ja aina on herätyskello toiminu (pidän sitä yöt ns. lentokone-tilassa). Ja tähän on sekin syy, että ainakin mun känny (ilman tuota proota) on hemmetin hidan käynnistyyn....

Sijainti
    Kanta-Häme
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Todella miellyttävä luuri käyttää, mutta viestien kirjoitus ei ole mukavaa kiitoksia oudon pienen ja ahtaan tekstinäkymän vakio-ohjelmalla
    Minä otin tekstinsyöttöasetuksista "oletussyöte" -asetuksen pois päältä. Muistaakseni tuolla tavalla lähti se ylimääräinen tilaa vievä ja fyysisen näppiksen kanssa lähes turha tekstinsyöttöpalkki pois joistain sovelluksista (mm. viestintä).

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Minä otin tekstinsyöttöasetuksista "oletussyöte" -asetuksen pois päältä
    Just, tuolla lähti siis pois se alhaalta ilmestyvä palkki, kiitokset vinkistä. Mutta edelleen kaipaisin enempi tilaa kirjoittamalleni tekstille. Taidan alkaa latailee kylmästi vain ja kokeilemaan eri kirjoitusohjelmia netistä / for android .

Sijainti
    Kanta-Häme
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Aloita HandcentSMS:stä. Siinä on pienempi fontti kuin viestinnässä ja tekstiä näkyy muistaakseni ainakin kolme riviä kerrallaan.

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Aloita HandcentSMS:stä.
    Juu latasin Handcentin, ja on paljon selkeämpi käyttää/paremman näköinen + näyttää 4 riviä textiä kirjoituksen aikana - hienoa !

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Uskomatonta mutta, mistä saan heittomerkit eli " merkin näppikseltä ? Ja vielä, löytyykö liukunäppäimistöä käyttämällä kaikki erikoismerkit jostakin, siis että koskettamalla voisi valita oikean merkin vaikkapa? Käytössä siis HandcentSMS joka tuntuu varsin loistavalta tuotteelta ( kuten koko pikkunäppärä puhelinkin ! )

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Uskomatonta mutta, mistä saan heittomerkit eli " merkin näppikseltä ? Ja vielä, löytyykö liukunäppäimistöä käyttämällä kaikki erikoismerkit jostakin, siis että koskettamalla voisi valita oikean merkin vaikkapa? Käytössä siis HandcentSMS joka tuntuu varsin loistavalta tuotteelta ( kuten koko pikkunäppärä puhelinkin ! )
    Heittomerkki ja muut erikoismerkit valikko tulee "sym" napista(oikea allakulma), mutta jos on ottanut tuon oletussyöte asetuksen pois, että saa enempi tilaa ruudulle niin eipä tulekkaan valikkoa erikoismerkeille.. Omassa luurissa toimii ainakin näin.

Sijainti
    Kanta-Häme
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    No johan on ominaisuus. Sitten kun sen valikon saa esille, niin siinä on alussa kaikki hymiöt ja vasta niiden takana lainausmerkit ynnä muut hyödylliset.

Sivu 9 20:sta EkaEka ... 567891011121319 ... ViimeinenViimeinen

Kirjoitusoikeudet

• Et voi lähettää uusia viestiketjuja
  • Et voi lähettää vastauksia
  • Et voi lähettää liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  •