Sivu 2 20:sta EkaEka 12345612 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 21:stä 40:een 396:sta
Like Tree1Suositusta

Viestiketju: Sony Ericsson XPeria X10 Mini Pro käyttökokemukset

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Nyt on itsellänikin tämä puhelin. On tässä hiukan opettelemista nokia e52 jälkeen. Miten pääsee lukemaan saapuneita viestejä? Saako niitä luettua muuta kautta kuin omien lähetettyjen viestien kautta...? Tunnin olen vasta omistanut tämän puhelimen joten anteeksi tietämättömyyteni..

Sijainti
    Jyväskylä
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    1 (100%)
    Täältä löytyy ohjeet...

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Kiitos paljon linkistä!

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Nyt vähä reilummalla käytöllä ollu toi puhelin, ja tuntuu todella hyvältä. ohjelmat toimii, puhelin on jämäkkä ja hyvän kokoinen, android käyttis antaa hyvin mahdollisuuksia säätää ja ladata ohjelmia mitä tarttee. Näppäimistö on hyvä ja nopea käyttää. Fyysisen qwertyn etu on minusta se että näkee kirjoittaessa sen netti sivun minne tietoja syöttää eikä ruutu täyty näppiksestä.

Moitteita tulee kyllä tuosta akun kestosta. hätäseen kestää päivän tuo akku. Oisko kellään hyviä neuvvoja mitä asetuksia kannattaa muuttaa, että akku kestäs pidempään ja ihan kuin oisin lukenu jostain että tähän puhelimeen ois saatavilla jostain hieman tehokkaampi akku?

Suositeltu
    18
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt Redrud Katso viesti
    Moitteita tulee kyllä tuosta akun kestosta. hätäseen kestää päivän tuo akku. Oisko kellään hyviä neuvvoja mitä asetuksia kannattaa muuttaa, että akku kestäs pidempään ja ihan kuin oisin lukenu jostain että tähän puhelimeen ois saatavilla jostain hieman tehokkaampi akku?
    Vai että ei riitä akku tässäkään, mun selvityksien perusteella tuossa pitäisi kuitenkin olla saatavilla olevista androidpuhelimista ehkä paras akunkesto.. mutta sulla lienee ollut puhelin aika ahkerassa käytössä nyt, ootko varma että käytät sitä nuin paljon normikäytössä? No jokatapauksessa taitaisi desiret, galaxyt yms olleet hyytyneet samalla käytöllä jo puolen päivän kohilla jollei aiemmin :)

Ikä
    38
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Eikö tää tunnista micro sdhc muistikorttia?vaan pelkän micro sd:n?

Sijainti
    Oulu
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Voisiko joku laittaa kuvaa tai sanallista kuvausta jonkin SSH-ohjelman (esim. Connectbot) toiminnasta tässä puhelimessa? Mulla on tällä hetkellä vastaavan näytön resoluution S60-luurissa fonttikokona 10x6 pikseliä. Tästä saa vielä selvää ja tekstiä mahtuu riittävästi ruudulle. Suurempaa tekstiä ei oikeen voi enää käyttää, joten kokemuksia kaivataan.

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Akun kesto tuntuis paranevan kun akkua muutaman kerran on ladannut, joten positiivista kehitystä :)

En kuolemaksenikaan ole saanut tekstiviesteille omaa merkki ääntä. asetuksissa saa valita ilmoituksille oman merkki äänen, mutta se ei ainakaan mulla vaikuta tekstareiden merkki ääneen joka pysyy vakiona (vinkkejä saa laittaa) sähköposti ilmoituksen saa kyllä soittamaan rokkia niin halutessaan.

Ja joo joku hakkeri vois valaista noita ssh asioita täällä ketjussa tai joku hyvä linkkikin käy. tai joku remote desktop clientti ja ohjeita. oon jotain yrittäny räveltää, mutta taidot loppuu kesken.

Puhelimen pitäis tukea 16G korttia joten luulis tukevan sdhc kortteja? en kyllä oo testannu.ja saako pelkkiä sd-muistikortteja ees noin isoina?

Ikä
    38
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Itte kokeilin 8gt sdhc:tä,kapula ilmoittaa että ei muistikorttia.

Sijainti
    Kanta-Häme
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Lisätään pari negatiivista

- MMS ei toimi. Asetuksia on tilailtu ja myös näpytelty foorumin ohjeiden mukaan useaan kertaan, mutta ei vaan toimi.
    - Eikö "punaista luuria" löydy kuin kosketusnäytöltä? Puhelun lopettaminen on nyt yhtä kätevää kuin yhdellä jalalla bussista ulos hyppääminen.

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Onkos kellään tällaista ongelmaa :
    mikäli yritän mennä operaattorin(DNA) nettiyhteydellä seuraaviin palveluihin jotka tulivat siis luurin mukana : Youtube, Googlemaps, Facebook niin sovellukset ilmoittavat ettei ole nettiyhteyttä. Wlanin kautta nämä kuitenkin toimivat.
    Selain toimii operaattorin netillä normaalisti, ongelma koskee siis vain em. sovelluksia... Asetusviestin olen tallentanut ja ne näyttäis olevan kunnossa.

TiK
    TiK ei ole paikalla

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Nyt vähä reilummalla käytöllä ollu toi puhelin, ja tuntuu todella hyvältä. ohjelmat toimii, puhelin on jämäkkä ja hyvän kokoinen, android käyttis antaa hyvin mahdollisuuksia säätää ja ladata ohjelmia mitä tarttee. Näppäimistö on hyvä ja nopea käyttää. Fyysisen qwertyn etu on minusta se että näkee kirjoittaessa sen netti sivun minne tietoja syöttää eikä ruutu täyty näppiksestä.

Itse huomasin että akun kestoon vaikuttaa radikaalisti se onko WCDMA päällä vai ei eli onko valittuna "Vain GSM" vaiko "GSM/WCDMA ensisijainen"
    Tämän huomion tein kun DNA:n verkossa oli joku kupru ja piti vaihtaa tuo pois päältä niin kas akku kestää sanoisin 2-3 kertaa pidempään...
    Itse juuri etsiskelen sopivaa softaa millä tuon ja wlanin saisi näppärästi pikanappulan taakse josta tarpeen tullen voisi kytkeä ne päälle/pois.

Mulla on muutaman kerran hyytynny puhelin niin etä kun se soi ei näyttö vastaanota mitään komentoja, itsekkin kaipaisin selkeää punasta ja vihreetä luuria... ainakin punasta.

Sijainti
    Jyväskylä
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    1 (100%)
    Quote Alunperin lähettänyt TiK Katso viesti
    Itse huomasin että akun kestoon vaikuttaa radikaalisti se onko WCDMA päällä vai ei eli onko valittuna "Vain GSM" vaiko "GSM/WCDMA ensisijainen"
    Tämän huomion tein kun DNA:n verkossa oli joku kupru ja piti vaihtaa tuo pois päältä niin kas akku kestää sanoisin 2-3 kertaa pidempään...
    Itse juuri etsiskelen sopivaa softaa millä tuon ja wlanin saisi näppärästi pikanappulan taakse josta tarpeen tullen voisi kytkeä ne päälle/pois.

Mulla on muutaman kerran hyytynny puhelin niin etä kun se soi ei näyttö vastaanota mitään komentoja, itsekkin kaipaisin selkeää punasta ja vihreetä luuria... ainakin punasta.
    Mikä tuo WCDMA on? Voiko sen jättää huoletta pois ja käyttää vain valintaa "Vain GSM" ?

Sijainti
    Kanta-Häme
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt majuho Katso viesti
    Mikä tuo WCDMA on? Voiko sen jättää huoletta pois ja käyttää vain valintaa "Vain GSM" ?
    Eikös tuo ole 3G, eli vaikutus on dataliikenteen nopeuteen, joka rajoittuu ilman 3G:tä edge-nopeuksiin.

Saunalahden MMS:t lähti toimimaan, kun yritti ja erehtyi tarpeeksi
    http://palsta.saunalahti.fi/index.ph...html#msg123978

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    TIK: lisää widgeteistä virranhallina widgetti etusivulle. Siinä on napit wlanille,bluethoothille,gps:lle,taustadatalle ja näytönkirkkaudelle. Oletuksena löytyy sieltä widgetti valikoimasta.

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    TIK: lisää widgeteistä virranhallina widgetti etusivulle. Siinä on napit wlanille,bluethoothille,gps:lle,taustadatalle ja näytönkirkkaudelle. Oletuksena löytyy sieltä widgetti valikoimasta.
    Mites noita widgettejä lisätään tohon etusivulle? En ite ole ainakkaan hölmönä llöytäny.

Sijainti
    Jyväskylä
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    1 (100%)
    Painat vasemmanpuoleista nappulaa kun olet kotisivulla (neljä pientä ruutua) ja valitse Järjestä lisäohjelmat.

Sijainti
    Kanta-Häme
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Aika kovaa osumaa tulee 3g:n poiskytkemisestä. Normaalisti täällä Moskovan esikaupungissa, Pasilassa, data kulkee Saunalahti Nopsalla n. 5000 kbps. Nyt ilman 3g:tä körötellään 40 kbps. Testattu Android Marketista haetulla Speedtestillä.

Se on sitten ihan käytöstä kiinni, että kehtaako 3g:n sammuttaa. Jos on nopea kovassa käytössä oleva dataliittymä ja on laturi käytettävissä kotona, töissä, autossa jne. (kuten mulla), niin aika turhaa kytkeä 3g:tä pois. Jos taas olisin menossa vaikka radalle ilman latausmahdollisuuksia, niin hyvä tietää, että kytkemällä 3g pois varmistaa puhelut myös aamuyön herkkinä hetkinä :)

Parastahan on, että tuon saa pois/päälle pienellä vaivalla, eikä valinta ole mikään loppuelämän päätös. Kokeilkaa siis.
    Viimeksi muokannut: anamasa; 15.7.10 klo 12:43.

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    KFD: Mulla on toiminu tähän asti ihan normisti noi gmail...ym jutut todella hyvin. Nyt ei toimi nikään ei google maps ei gmail. wlanilla toimii hienosti mutta puhelimen netillä ei mitään. saunalahden liittymä.

Kerkisitkl selvittää mistä toi johtuu?

miten tähän puhelimeen saa tehdasasetukset takaisin? ;)
    Viimeksi muokannut: Redrud; 15.7.10 klo 23:26.

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    KFD: Mulla on toiminu tähän asti ihan normisti noi gmail...ym jutut todella hyvin. Nyt ei toimi nikään ei google maps ei gmail. wlanilla toimii hienosti mutta puhelimen netillä ei mitään. saunalahden liittymä.

Kerkisitkl selvittää mistä toi johtuu?

miten tähän puhelimeen saa tehdasasetukset takaisin? ;)
    Kovasti olen yrittänyt selvittää. Poistin vanhat tekstariasetukset ja tilasin uudet, ni ei mitään. Kokeilin myös manuaalista syöttöä ni eipä vaikuttanut...

Sivu 2 20:sta EkaEka 12345612 ... ViimeinenViimeinen

Kirjoitusoikeudet

• Et voi lähettää uusia viestiketjuja
  • Et voi lähettää vastauksia
  • Et voi lähettää liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  •