Sivu 18 20:sta EkaEka ... 814151617181920 ViimeinenViimeinen
Tulokset 341:stä 360:een 396:sta
Like Tree1Suositusta

Viestiketju: Sony Ericsson XPeria X10 Mini Pro käyttökokemukset

Sijainti
    Vaasa
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Onkohan vaan käyttjävika mutta nyt kyseinen luuri itkee että puhelinmuisti on loppu, ja omsta mielestä puhelimessa ei oo "liikaa" tavaraa ja oon yrittänyt poistaa kaiken turhan..On 8gb kortti mutta sehän on melkein tyhjä muttakun kaikki tavara on puhelimen sisäisessä mustissa, eli miten saa tavarat siirrettyä kortille...???

Suositeltu
    1
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt Arde1973 Katso viesti
    Heps.
    Mutta mutta...
    En saa kuitattua itseäni Google tilille, en sille mikä mulla jo on enkä saa uuttakaan tehtyä.
    Samaa skeidaa muidenkin puhelimen sovellusten kanssa.
    En saa itseäni Faceen työpöydän kautta, sit normisti selaimen kautta kyllä.
    Mapsiin en pääse kun en saa sitä tiliä aktiiviseksi... ?!?!

Apu olisi todella tarpeen.......
    Tämä nyt on täyttä spekulointia, mutta nettiasetuksissa saattaa olla vieläkin jotain hämärää, eli esim voit päästä nettiin wapin kautta, mutta taas nuo muut softat ei suostu wappia käyttämään?
    Tsekkaa varmuuden vuoksi tämän sivun asetukset:
    http://blog.androidsuomi.fi/2010/10/...eraattoreille/
    HTC Desire Z, Nokia E66.

Suositeltu
    1
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt maz. Katso viesti
    Onkohan vaan käyttjävika mutta nyt kyseinen luuri itkee että puhelinmuisti on loppu, ja omsta mielestä puhelimessa ei oo "liikaa" tavaraa ja oon yrittänyt poistaa kaiken turhan..On 8gb kortti mutta sehän on melkein tyhjä muttakun kaikki tavara on puhelimen sisäisessä mustissa, eli miten saa tavarat siirrettyä kortille...???
    Puhelimessa on suorastaan naurettava määrä sisäistä muistia ja tietenkin android 2.1 haluaa kaiken asentaa sinne sisäiseen. Ainut tapa ohittaa tämä on rootata puhelin, partitioida osa siitä 8 gigan SD-kortista ext2 muotoon puhelimen sisäiselle muistille, itse varasin omasta 8gigaisesta 800megaa ja sitten esimerkiksi link2sd -softaa käyttämällä linkata softat muistikortille. Silti tuntuu, että muisti loppuu. Valitettavan vähän tilaa defaulttina.
    HTC Desire Z, Nokia E66.

Sijainti
    Jyväskylä
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Miten tässä pitäisi toimia nuo näppäimistön valot?
    Eilen hommasin puhelimen, ja pitkään sitä käpistelin niin ihmettelin että eikö näppäimistössä ole valaistusta ollenkaan. Sitten muutaman kerran valot on välähtänyt kun kirjoittaa viestiä, saattaa välähtää vajaan sekunnin, palaa ehkä jopa 3-4 sekuntia, mutta ei kertaakaan pitempään. Käytännössä ei siis ole päällä ollenkaan.
    Täytynee käydä gigantissa valittamassa, eikös periaatteessa aivan uuden laitteen saa vaihdettua uuteen jos vika on siinä heti paketista otettuna?
    Miten tuo yhteystietoluettelo voi olla niin ettei saa valittua sukunimeä oletukseksi, onko android vai SE "ominaisuus" Onneksi sentään osaa hakea sukunimen kun kirjoittaa nimen ekoja kirjaimia.
    Aika mielenkiintoinen vekotin, saa nähdä tuleeko tämän kanssa toimeen vai pitääkö palata ihan "perus"puhelimen käyttäjäksi...
    m-com 214, pr-747-II, Spark, S25, 8110, 6110, 8210, T39m, Esc!, V66, me45, c55, P800, Z600, D500, 3230, K750i, P990i, W850i, T650i, C510, 7310 fold, x10 mini pro käytössä: Xperia mini pro

Sijainti
    Turku
    Ikä
    28
    Suositeltu
    4
    Toripalaute
    4 (100%)
    Quote Alunperin lähettänyt rmake Katso viesti
    Miten tässä pitäisi toimia nuo näppäimistön valot?
    Eilen hommasin puhelimen, ja pitkään sitä käpistelin niin ihmettelin että eikö näppäimistössä ole valaistusta ollenkaan. Sitten muutaman kerran valot on välähtänyt kun kirjoittaa viestiä, saattaa välähtää vajaan sekunnin, palaa ehkä jopa 3-4 sekuntia, mutta ei kertaakaan pitempään. Käytännössä ei siis ole päällä ollenkaan.
    Täytynee käydä gigantissa valittamassa, eikös periaatteessa aivan uuden laitteen saa vaihdettua uuteen jos vika on siinä heti paketista otettuna?
    Miten tuo yhteystietoluettelo voi olla niin ettei saa valittua sukunimeä oletukseksi, onko android vai SE "ominaisuus" Onneksi sentään osaa hakea sukunimen kun kirjoittaa nimen ekoja kirjaimia.
    Aika mielenkiintoinen vekotin, saa nähdä tuleeko tämän kanssa toimeen vai pitääkö palata ihan "perus"puhelimen käyttäjäksi...
    Ihan pimeässäkin koittanut?

Sijainti
    Jyväskylä
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Jep, näköjään ihan pimeässä pelaa OK
    Illallakin oli jo sen verran hämärää, että olis ne saanu palaa, mutta välkähtelivät vain satunnaisesti.
    On tää foorumin selaus aika tuskaa tällä... Zoominäppäimiä kun yrittää saada esiin, niin helposti. painaa jotain linkkiä, ja sitten kun saa suurennettua, niin ruutua saa vierittää sivusuunnassa vaikka kuinka paljon. Tämä ei skaalaa sivua ollenkaan leveyuunnassa. Jostain syystä kirjoittaessa ei näy kursoria ollenkaan, hankala muokata tekstiä kun ei tiedä millä kohtaa ollaan menossa. Onko tää oikeasti näin hankalaa, vai enkö nyt oo tajunnu taas jotain juttua. Android market ei pelaa, kun ei muka oo verkkoa, kuitenkin pystyn tän kirjoittamaan... Nyt kin yritin muokata tekstiä niin ruutua painaessa tämä zoomaili edestakaisin, vaikka en tökkinyt lähellekään noita +/- näppäimiä. On tämä erikoista.
    m-com 214, pr-747-II, Spark, S25, 8110, 6110, 8210, T39m, Esc!, V66, me45, c55, P800, Z600, D500, 3230, K750i, P990i, W850i, T650i, C510, 7310 fold, x10 mini pro käytössä: Xperia mini pro

Sijainti
    Leppävirta
    Ikä
    48
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Minulla oli sama vika tuon Android marketin kanssa. Valitti, että ei ole kunnollista verkkoyhteyttä vaikka oli wlan ja matkapuhelinverkko käytössä. Tuohon sitten auttoi tehdasasetusten palautus. Android versio 2.1.

Ikä
    23
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Mistähän pääsee muuttamaan jotain viestikeskuksen asetuksia. Vaihdoin muutama viikko sitten DNA:lta Saunalahteen jonka jälkeen en ole pystynyt vastaanottamaan enää tekstiviestejä. Itse pystyn lähettämään kyllä viestejä mutta muiden lähettämät viestit ei tule perille. Missähän vika?

Ikä
    27
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0

Angry/Vihainen

Mä kaipailisin edelleen apuja tuon bluetoothin kanssa.. Siitähän oli käsittääkseni jotain puhetta, että bluetoothin ominaisuuksia on parannettu jne, mutta mä en kyllä edelleenkään saa toimimaan. Ei yhdistä PC Companioniin ja koneeseenkin vain ääni-laitteena. PC Companion pääsee siihen asti, että yhdistää ja yhdistää ja sitten katkaiseekin yrittämisen ja valittaa, että juuri nyt ei voida yhdistää bluetoothin kautta.

Aina ei viitsisi kaivaa johtoa esiin jostain tallesta, joten tuon bluetoothin kautta tuo olisi kiva ja näppärä saada toimimaan :P.

Suositeltu
    2
    Toripalaute
    0

X10 minin asetukset

Quote Alunperin lähettänyt eemeliii Katso viesti
    Mistähän pääsee muuttamaan jotain viestikeskuksen asetuksia. Vaihdoin muutama viikko sitten DNA:lta Saunalahteen jonka jälkeen en ole pystynyt vastaanottamaan enää tekstiviestejä. Itse pystyn lähettämään kyllä viestejä mutta muiden lähettämät viestit ei tule perille. Missähän vika?
    Täältä löysin ainakin itse:
    http://blog.androidsuomi.fi/2010/10/...eraattoreille/

Mallikohtaiset: http://blog.androidsuomi.fi/2010/10/...eet-mms-ja-3g/

Suositeltu
    2
    Toripalaute
    0

BT

Quote Alunperin lähettänyt 3lsu Katso viesti
    Mä kaipailisin edelleen apuja tuon bluetoothin kanssa.. Siitähän oli käsittääkseni jotain puhetta, että bluetoothin ominaisuuksia on parannettu jne, mutta mä en kyllä edelleenkään saa toimimaan. Ei yhdistä PC Companioniin ja koneeseenkin vain ääni-laitteena. PC Companion pääsee siihen asti, että yhdistää ja yhdistää ja sitten katkaiseekin yrittämisen ja valittaa, että juuri nyt ei voida yhdistää bluetoothin kautta.

Aina ei viitsisi kaivaa johtoa esiin jostain tallesta, joten tuon bluetoothin kautta tuo olisi kiva ja näppärä saada toimimaan :P.
    Kohtalaisen mukava on Bluetooth File Transfer , mutta aivan ylivoimaiseksi tiedostosiirtoon olen todennut wifillä toimivan WiFi File Explorer PRO:n ( http://www.androlib.com/android.appl...rpro-Awzw.aspx ). Kaapeleita en ole tarvinnut enää lainkaan. Toimii minkä tahansa tietokoneen kanssa selaimella - jopa siis toiseen älypuhelimeen.

Ikä
    27
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    ^ Ja siis nuo on ihan semmosia, että tämmönen peukalo-keskellä-kämmentä ihminenkin niitä osaa käyttää? :D

Suositeltu
    2
    Toripalaute
    0

X10 mini tiedostosiirto

Quote Alunperin lähettänyt 3lsu Katso viesti
    ^ Ja siis nuo on ihan semmosia, että tämmönen peukalo-keskellä-kämmentä ihminenkin niitä osaa käyttää? :D
    Todella yksinkertaista on, kunhan muistaa wifin päälle. Siitäkin ohjelma muistuttaa: http://www.androlib.com/appscreenmax/CEtA.u.cs.png

Kun wifin on laittanut päälle, klikataan ohjelman kuvaketta ja ilmestyy aika pian puhelimeen näkymä: http://www.androlib.com/appscreenmax/CEtt.u.cs.png

Kyseinen numerosarja laitetaan pöytäkoneen selaimeen osoitteeksi ja sillä yhteys on valmis. Muistaakseni URL-osoite tulee ponnahdusikkunaankin ja siihen tietenkin OK-hyväksyntä. Sen jälkeen tiedostot näkyvät pöytäkoneella näppärästi. Ihan alhaalla on valikkoikkuna, joka on tarkoitettu tietokoneesta puhelimeen päin ladattavia tiedostoja varten. Tiedostoja voi siirtää molempiin suuntiin. Paljon tehokkaampi kuin mukana tullut PC Companion, jonka poistin kokonaan.

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Mulla on nyt sellanen kysymys, että tähän osaa vastata jokainen, joka X10 mini pron omistaa. Ja toivoisinkin nopeaa vastausta, jotta tiedän, pitääkö lähettää puhelin huoltoon vai ei..

Suriseeko teidän puhelimet? Mulla nimittäin surisee. Sitä ei kuule, ellei oo hiljasessa paikassa ja sillonkin joskus vaan, kun tuo puhelimen lähelle korvaa. Mutta välillä surisee äänekkäämminkin. Onko tämä jokin outo ominaisuus vai onko yksinkertaisesti vika vain minun puhelimessa?

Sijainti
    Mikkeli
    Ikä
    34
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Eipä surise oma Pro.

Asiasta nakkiin..

Onpahan muuten todella surkea tuo akku, en ymmärrä ollenkaan kännykkäsuunnittelijoita jotka ymppää aina vaan enemmän ja hienompia ominaisuuksia puhelimiin, mutta akut pysyy kapasiteetiltaan samoina.
    Aivan käsittämätön akkurohmu tuo puhelin. Vaikken käyttäs mitään sovelluksia kun aamulla otan puhelimen latauksesta, niin iltaan mennessä akusta kadonnu jo puolet. Task killerillä tarkistan välillä ettei mikään sovellus pyöri iteksee taustalla. Tuokin on muuten raivostuttava ominaisuus näissä "äly"puhelimissa.
    Minkä hemmetin takia jokin sovellus alkaa toimimaan itekseen vaikken sitä ole laittanu ees päälle???
    Joku ihmeen RoadSync on jatkuvalla syötöllä päällä vaikken ole käyttäny kertaakaan koko ohjelmaa..

Ei tämä näin voi vaan mennä, kohta on edessä paluu ns. "normi"puhelimiin jos älypuhelimet on näin tyhmiä..
    Ericsson GH688 1998-2001
    T230 2003-2005
    K500i 2005-2007
    K800i 2007-2009
    C905 2009-2011
    X10 Mini Pro 2011-

Ikä
    27
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt Oliivi Katso viesti
    Mulla on nyt sellanen kysymys, että tähän osaa vastata jokainen, joka X10 mini pron omistaa. Ja toivoisinkin nopeaa vastausta, jotta tiedän, pitääkö lähettää puhelin huoltoon vai ei..

Suriseeko teidän puhelimet? Mulla nimittäin surisee. Sitä ei kuule, ellei oo hiljasessa paikassa ja sillonkin joskus vaan, kun tuo puhelimen lähelle korvaa. Mutta välillä surisee äänekkäämminkin. Onko tämä jokin outo ominaisuus vai onko yksinkertaisesti vika vain minun puhelimessa?
    Kyllä mulla ainakin surisee. Ei ihan kokoaikaa, mutta yleensä silloin, jos ruutu on valkoinen/vaalea tai se latailee jotain.

Sijainti
    tornio
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    ota akku irti anna olla 24h voipåi auttaa itellä kestää noin 6 päivää jos vain puhuu pari puheluu päivään

Suositeltu
    1
    Toripalaute
    0
    tipahti eilen mini pro ensimmäisen kerran. akku ja takakansi irtosi, mutta hetkeä myöhemmin huomasin lisäksi kameran salaman "linssin" irronneen (kadonneen). Yritin ebaystä löytää sellaista kikkaretta, mutta en löytänyt. Mistä kannattaisi etsiä? (viimeisenä se huolto, kun en jaksa/ehdi luuria antaa taas 3 kk ajaksi jonnekin)
    HTC Desire Z, Nokia E66.

Sijainti
    Mikkeli
    Ikä
    34
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt anon Katso viesti
    tipahti eilen mini pro ensimmäisen kerran. akku ja takakansi irtosi, mutta hetkeä myöhemmin huomasin lisäksi kameran salaman "linssin" irronneen (kadonneen). Yritin ebaystä löytää sellaista kikkaretta, mutta en löytänyt. Mistä kannattaisi etsiä? (viimeisenä se huolto, kun en jaksa/ehdi luuria antaa taas 3 kk ajaksi jonnekin)
    Itellä tipahti tänään puhelimen ollessa latauksessa. Kävi sen verran kettumainen flaksi että ilmeisesti puhelimen latausplugi sitten hajosi koska tuon jälkeen latauspiuha on todella löysästi kiinni eikä lataa puhelinta. Mitä lie kolvauksia hajosi sitten puhelimen sisältä.
    Jos veis vaikka huoltoon huomenna 3kk vanhan puhelimen..

Helvetti tätä nykyelektroniikan kestävyyttä.. >:(
    Ericsson GH688 1998-2001
    T230 2003-2005
    K500i 2005-2007
    K800i 2007-2009
    C905 2009-2011
    X10 Mini Pro 2011-

Suositeltu
    1
    Toripalaute
    0
    Tervehdys

Pohdin yhtenä vaihtoehtona Samsung Galaxy S:n "downgreidaamista" Mini prohon. Mites jos mini prolla haluaa liikkuvaa kuvaa / leffaa / juutuubia toljottaa, niin riittääkö resoluutio. Näyttö on tietysti hirmu pieni. Entä eri videoformaatit? Vehje itsessään ei tue kauhean monia formaatteja, mutta jos videosoittimena on esim. Doubletwist (josta kovasti tykkään) tai vaikka mVideo player, niin toistuvatko silloin muutkin formaatit?
    Ja jos jollain on kokemusta sekä Samsung Galaxy S:stä että SE X mini prosta, niin ilolla lukisin molempien hyviä ja huonoja puolia suhteessa toisiinsa.

Kesiä!

J

Kirjoitusoikeudet

• Et voi lähettää uusia viestiketjuja
  • Et voi lähettää vastauksia
  • Et voi lähettää liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  •