Sivu 3 36:sta EkaEka 123456713 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 41:stä 60:een 701:sta

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt Maketus Katso viesti
    Kuka rupeaa vapaaehtoisena selvittämään Saunalahden kanssa tätä asiaa. Olen tällä hetkellä sen verran naatti että en varmaan tällä viikolla rupea aspan kanssa tappelemaan. ;-)
    Soittelin jo toistamiseen saunikselle tästä mms-viesti asiasta ja lopputulos oli aika mitään sanomaton. Paras mitä pysty tekemään niin oli pyyntö, että laittaisivat tekniseen tukeen viestiä, että yrittäisivät selvittää asiaa. Kohtahan sauniksellekkin pitäis tulla myyntiin ko. puhelin ja jos nyt vika sitten on operaattorissa niin aspa on entistä ruuhkasempi.
    Onhan toki edelleen mahdollista, että vika on puhelimen softasssa, käyttäjässä, puh. asetuksissa tai ties missä, mutta jotain kait pitää aina yrittää ;).....

Suositeltu
    1
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt jk Katso viesti
    Laitan tähän vielä saunan asetukset joilla mms lähtee muttei saavu ->

apn nimi:saunalahti mms
    apn: mms.saunalahti.fi
    mmsc: http://mms.saunalahti.fi:8002
    mms-proxy: 62.142.4.197 *
    mms-port: 8080
    MCC: 244
    MNC: 21
    apntype: mms

Näillä toimi Milestonessa 2.0:lla.
    Soneralla mms:sät toimivat ennen päivitystä, enkä silloin tajunnut katsoa missä nuo asetukset sijaitsivat. Nyt kun päivitin puhelimen lakkasivat mms:t toimimasta. Sain asetukset manuaalisesti asennettua, nyt näyttää olevan samaa ongelmaa, mms:t lähtee muttei tule.
    Viimeksi muokannut: Naukkis; 7.4.10 klo 07:58.

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Onko kenelläkään tietoa miten puhelimeen ladattujen mp3 levyjen kansikuvat saa näkyviin? Puhelimen omalla kansikuvien latauspalvelulla ei löytynyt kuin osa kansista, kaikkissa levyissä mukana kannet mutta puhelin ei niitä osaa näyttää.

Suositeltu
    1
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt Naukkis Katso viesti
    Soneralla mms:sät toimivat ennen päivitystä, enkä silloin tajunnut katsoa missä nuo asetukset sijaitsivat. Nyt kun päivitin puhelimen lakkasivat mms:t toimimasta. Sain asetukset manuaalisesti asennettua, nyt näyttää olevan samaa ongelmaa, mms:t lähtee muttei tule.
    Itse itselleni vastaten, jostain syystä nyt alkoi taas mms:t kulkea, mitään en tehnyt.......Mulla näkyy kaikki kansikuvat jotka näkyy tietokoneella ilman mitään kikkailuja (db power ampilla ripattu mp3:si ja kopioitu kortille musiikki kansioon)
    Viimeksi muokannut: Naukkis; 7.4.10 klo 21:31.

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Oliko niin, että MMS-viestit kulkee wapin kautta? Jos näin, niin siinä vois olla syy ettei ainakaan mulla toimi noi multimediaviestit, koska wapilla pingit on yli 1000ms ja bitti ei vaan liiku ja nyrjähtää lopullisesti siinä kohtaa kun latauksen pitäis alkaa. Sauniksen kortti on puhelimessa ja foorumin viestien perusteella ainakin DNA:lla ja Soneralla kuvaviestit kulkee molempiin suuuntiin.

Suositeltu
    1
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt sata88 Katso viesti
    Oliko niin, että MMS-viestit kulkee wapin kautta? Jos näin, niin siinä vois olla syy ettei ainakaan mulla toimi noi multimediaviestit, koska wapilla pingit on yli 1000ms ja bitti ei vaan liiku ja nyrjähtää lopullisesti siinä kohtaa kun latauksen pitäis alkaa. Sauniksen kortti on puhelimessa ja foorumin viestien perusteella ainakin DNA:lla ja Soneralla kuvaviestit kulkee molempiin suuuntiin.
    Jep, ainakin mulla on siirtotienä soneran asetuksissa wap. Aluksi vaikutti että viestit ei saavu puhelimeen päin, mutta sitten rupeskin tulemaan vaikka en tehnyt mitään. Ainut mikä ei vielä toiminut oli automaattinen haku, tuli vaan ilmoituksiin että mms viesti vastaanotettu. Sen joutui lataamaan manuaalisesti vaikka valittuna oli automaattinen haku. Mutta tuli perille kuitenkin......

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Olen selvitellyt tätä mms viesti ongelmaa tässä SE X10:ssä.
    Eli multimedia viestin lähetys onnistuu vain jos tukiasemista wap profiili
    on valittuna oletuksena, mutta tällöin ei selaimella voi selata internettiä
    koska siinä taas internet profiili pitää olla oletuksena. Ja silloin taas
    mms viestit ei lähde.
    Multimedia viestien vastaanottaminen ei toimi ollenkaan, oli profiili wap
    tai internet.

Liittymänä siis Saunalahti. Laitoin SE:lle tuosta kyselyä.
    Mites muilla, joko oletta saanut mms viestit toimimaan molempiin suuntiin?

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    mms viestit ei lähde.
    tai internet.

Kokeilin taas uudestaa huvikseen tota ni lähettää ja vastaanottaa mms viestit edelleenki ihan hyvin, vaikka oletuksena on internet profiili. Liittymänä dna...

Suositeltu
    1
    Toripalaute
    0
    mms viestit ei lähde.
    tai internet.

Soneralla toimii....Oletuksena internet profiili, tukiasemissa kaksi kohdetta Sonera internet ja Sonera MMS

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    mms viestit ei lähde.
    tai internet.

Mulla kanssa liittymänä Saunalahti ja mms-viestit lähtevät kyllä, mutta vastaanotto ei onnistu lainkaan. Oletusprofiilina on internet. Olen laittanut viestiä Saunalahteen ja SE:lle, ja Saunalahdelta ollaan sitä mieltä, että vika on puhelimessa ettei mms-viestit tule perille ja SE:llä että vika on operaattorissa...

Sijainti
    Riihimäki
    Ikä
    27
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt murmelinpapana Katso viesti
    On muuten harmillista, että SE ei laittanut X10:n näyttöä/rautaa, joka tukisi monikosketusta. :( Se kun olisi vakio-ominaisuutena 2.1, joka on tulossa joskus päivityksenä. Oikeastaan aika lyhytnäköistä olla laittamatta monikosketusta tukevaa rautaa. Ehkä he ajatteli, että Android ei kuitenkaan tue sitä virallisesti tai jotain.
    Kyse voi olla varovaisuudestakin. Apple on patentoinut niin paljon kaikenlaista liittyen tuohon multitouchiin, että varmasti jo siitä syystä monet valmistajat välttelevät sitä suota. Eivät kaikki, mutta Nokia ja S-E ilmeisemmin ainakin. Asiaa en itse päätellyt, vaan luin jostain alan lehdestä jonka nimeä en enää muista.

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Meikäläisen viesti SE:lle ei sitten jostain syystä mennytkään läpi. Mutta jos se on tuollaista pallottelua vian syystä niin pitänee odotella että Saunalahti laittaa myyntiin myös noita X10:jä, niin eiköhän nouse meteli kun kellään ei toimi mms viestit.

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt sata88 Katso viesti
    Mulla kanssa liittymänä Saunalahti ja mms-viestit lähtevät kyllä, mutta vastaanotto ei onnistu lainkaan. Oletusprofiilina on internet. Olen laittanut viestiä Saunalahteen ja SE:lle, ja Saunalahdelta ollaan sitä mieltä, että vika on puhelimessa ettei mms-viestit tule perille ja SE:llä että vika on operaattorissa...
    Olisin kiitollinen jos viitsisit laittaa ne sinun mms ja internet asetukset tänne näkyville, niin voin verrata että miksi minulla ei lähde mms viestit internet profiililla.

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Olisin kiitollinen jos viitsisit laittaa ne sinun mms ja internet asetukset tänne näkyville, niin voin verrata että miksi minulla ei lähde mms viestit internet profiililla.
    MMS
    tukiasema: mms.saunalahti.fi
    mmsc: http://mms.saunalahti.fi:8002/
    mms-välityspalvelin: 062.142.004.197
    mms-portti: 8080
    mmc: 244
    mnc: 21
    tukiaseman tyyppi: default,supl,mms

INTERNET
    tukiasema: internet.saunalahti
    mcc: 244
    mnc: 21
    tukiaseman tyyppi: <ei asetettu>

Suositeltu
    1
    Toripalaute
    0
    Nytpä lakkas sitten timescape toimimasta, viimeiset tapahtumat on 20 tuntia vanhoja, kaikki tekstiviestit ei tuu läpi, ja jos puhelun aikana tulee toinen puhelu niin tämä luuri on niin omatoiminen että päättää minun puolesta että ensimmäisen henkilön kanssa on juteltu tarpeeksi ja ilman mitään varoituksia katkaisee ensimmäisenä tulleen puhelun ja yhdistää toiseen puheluun. Kovasti on mennyt eteenpäin tämä nykyteknologia ;-o
    Ja päivityspalvelu ei toimi, ilmassa alkaa olla suuren urheilujuhlan tuntua.....taitaa kohta lähteä kapula kiertoon....
    Viimeksi muokannut: Naukkis; 14.4.10 klo 17:58.

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Nytpä lakkas sitten timescape toimimasta, viimeiset tapahtumat on 20 tuntia vanhoja, kaikki tekstiviestit ei tuu läpi, ja jos puhelun aikana tulee toinen puhelu niin tämä luuri on niin omatoiminen että päättää minun puolesta että ensimmäisen henkilön kanssa on juteltu tarpeeksi ja ilman mitään varoituksia katkaisee ensimmäisenä tulleen puhelun ja yhdistää toiseen puheluun. Kovasti on mennyt eteenpäin tämä nykyteknologia ;-o
    Ja päivityspalvelu ei toimi, ilmassa alkaa olla suuren urheilujuhlan tuntua.....taitaa kohta lähteä kapula kiertoon....
    Suosittelen ostamaan halvan peruspuhelimen seuraavaksi, niin ei tule tällaisia ongelmia vastaan.

Suositeltu
    1
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt mcmurry Katso viesti
    Suosittelen ostamaan halvan peruspuhelimen seuraavaksi, niin ei tule tällaisia ongelmia vastaan.
    Kertoisitko millä muotoa tuo ratkaisee tämän puhelimen toimimattomuuden.

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Kertoisitko millä muotoa tuo ratkaisee tämän puhelimen toimimattomuuden.
    Siihen en ota kantaa, mutta jos laitat puhelimen kiertoon niin seuraava ei tule tuottamaan tällaista pettymystä sitten.

Suositeltu
    1
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt mcmurry Katso viesti
    Siihen en ota kantaa, mutta jos laitat puhelimen kiertoon niin seuraava ei tule tuottamaan tällaista pettymystä sitten.
    En usko että sillä on vaikutusta, seuraavaksi on tulossa vivaz pro, htc legend tai desire riippuen siitä missä järjestyksessä niitä tukkuun tulee. Tuskinpa nekään bugittomia on tullessaan. Sulla kun puhelin toimii moitteetta, niin voisitko kokeilla toimiiko päivityspalvelu, kokeilin sitä xp:llä, vistalla ja seiskalla jämähtää aina siihen kohtaan kun puhelin liitetään takaisin akun irroituksen jälkeen ja herjaa että palvelimeen ei saada yhteyttä. Haluaisin vielä kokeilla auttaako päivitys puhelimen ongelmiin, olenko siis itse aiheuttanut sen toimimattomuuden vai onko vika softassa. Tackar och pockar

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    En usko että sillä on vaikutusta, seuraavaksi on tulossa vivaz pro, htc legend tai desire riippuen siitä missä järjestyksessä niitä tukkuun tulee. Tuskinpa nekään bugittomia on tullessaan. Sulla kun puhelin toimii moitteetta, niin voisitko kokeilla toimiiko päivityspalvelu, kokeilin sitä xp:llä, vistalla ja seiskalla jämähtää aina siihen kohtaan kun puhelin liitetään takaisin akun irroituksen jälkeen ja herjaa että palvelimeen ei saada yhteyttä. Haluaisin vielä kokeilla auttaako päivitys puhelimen ongelmiin, olenko siis itse aiheuttanut sen toimimattomuuden vai onko vika softassa. Tackar och pockar
    Tää homma ilmeisesti liittyy siihen miten Windows tunnistaa puhelimen. Itse kokeilin aluksi Vistalla sitten XP llä ja lopuksi seiskalla päivitystä. Seiskalla puhtaalta pöydältä laitoin puhelin tiettyyn usb porttiin, jolta asensin ohjelmiston ja päivityksen. Ilmeisesti puhelin ei Vistalla ja XP llä tunnistunut tarpeeksi nopeasti flash -laitteeksi tai usb portin vaihtaminen vaikutti asiaan. Seiskalla kuitenkin päivitys toimi suoraan moitteetta niinkuin pitikin.

Sivu 3 36:sta EkaEka 123456713 ... ViimeinenViimeinen

Kirjoitusoikeudet

• Et voi lähettää uusia viestiketjuja
  • Et voi lähettää vastauksia
  • Et voi lähettää liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  •