No niin, nyt ollut pari viikkoa testikäytössä C702, ja kokemukset eivät aivan positiivisia....
Herätyskello on jättänyt nyt jo kahtena aamuna herättämättä. Herätysajat on olleet ok, ja toistuva herätys ollut valittuna kaikille arkipäiville. Viikko sitten perjantaina ja nyt tänään kello ei sitten herättänyt. Onneksi vaimon puhelin oli varmuuden vuoksi varmistamassa... Illalla nukkumaan mennessä vielä tarkistin näytöstä, että herätys on aktiivinen, mutta ei silti herättänyt...
Muutaman kerran on soittaminen ja puhelimeen vastaaminen epäonnistunut pahasti. Viikko sitten yritin soittaa vaimolle 4 kertaa peräkkäin, joka kerta näytössä luki soitetaan... ym, mitään ei kuulokkkeesta kuitenkaan kuulu, ei edes hälytysääntä. n. 1/2 minuutin kohdalla kuuluu tuttu puhelun katkaisuääni ja puhelin palaa normalitilaan.
Puhelu menee kyllä läpi, koska vastapäässä soi, ja oma ääneni kuuluu sinnepäin. Samoin tuossa tilanteessa vaimo yritti soittaa minulle, 702 kyllä soi, mutta edelleen minä en kuullut puhelimesta mitään, vaimo kyllä kuuli minun huhuiluni... Puhelimen uudelleen käynnistäminen korjasi asian tuolloin, mutta teki saman taas 2 päivää myöhemmin, ja jälleen eilen...
Saakelin luotettava peli siis kun tarvii aina olla kuitenkin mukana toinen puhelin soittamista ja herätyksiä varten... Puhelimen softa on päivitetty uusimpaan melkein heti puhelimen ostettuani, joten en pääse vertailemaan vanhempaan versioon... Onko muilla ollut vastaavia kokemuksia ko. laitteesta, eli onko tyyppivikoja vaiko vain minulle osunut viallinen yksilö???
Edit: Se jäi vielä mainitsematta, että luurin Wayfinder sovellusta en ole vielä lukuisista kokeiluista huolimatta saanut toimimaan kertaakaan... Ei löydä satelliitteja eikä karttoja... Aikansa kun sen kanssa kikkailee, tulee näyttöön teksti: Laskee reittiä, ole hyvä odota hetki, ja lopulta ilmoittaa naisäänellä: et seuraa annettua reittiä... Ei reagoi enää muihin nappuloihin, kuin punaiseen luuriin...
Taitanee lähteä puhelin huoltoon heti, kun saan K800i:n huollosta takaisin... Alkaa nähtävästi uudelleen sama rumba kuin juuri tuon K800i:n kanssa, ekan kahden kuukauden aikaan kolme kertaa huollossa, ja kahteen kertaan tuli uusi luuri tilalle... Luultavasti viimeinen SE minulla...

Vastaa lainaten