Sivu 13 13:sta EkaEka ... 3910111213
Tulokset 241:stä 258:een 258:sta

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0

Smile/Hymy C702 tuli taloon...

Tuli huomattua, että joko tänne foorumille tullaan ainoastaan valittamaan, mikäli on jokin vika kännykässä tai sitten foorumilaisille on osunut poikkeuksellisen huonoja malleja. Tämä on nyt puoli päivää olllut käytössä ja erittäin positiivinen kokemus. Aikaisemmin minulla oli Nokia 6680. Siihenkin olin tyytyväinen; Nokialta ei nyt sattunut olemaan yhtään minulla sopivaa mallia myynnissä tällä hetkellä. Vertailen tässä monessa kohtaan Nokiaan, mutta en ylistääkseni Sony Ericssonia Nokiaan.

+GPS toimii loistavasti, löytää parissa sekunnissa sekä oman sijainnin sekä jos etsii jonkin muun sijainnin.
    +käyttöjärjestelmä: Tässä saa kko näytön taustakuvan, eikä ole mitään häiritseviä kuvakkeita Nokian useimpien mallien tapaan. Kameran laatu ei sisällä silmiä hivellä, mutta Canon EOS 450 onkin minulla kuvaamista varten. Hyvät säätömahdollisuudet kuitenkin kamerassa.
    + Navigaationapissa pikanäppäimet, uusiassa Nokioissa ei ole niihin mahdollistuutta.
    + kuvan, videon ja biisien muokkausohjelmat kiva lisä.
    + kalenteri selkeä, joskin eräs harmittava asia pysynyt entisellään...
    + taskulamppu teki paluun, samoin ajanotto.
    + Internet toimii nopeasti ja sujuvasti
    + joku haukkui takakannen ja on kuulemma vaikea irroittaa. Minulla aukesi ohjeita noudattamalla jo ekalla kerralla melko nopeasti. Sen ei pitäisi erityisen systemmin ansiosta irrota vahingossa kovin helposti.
    + Hinta: 240 e gigantissa. halvempi siis kuin nettikaupassa. Monet tätä huonommat Ericssonin mallit olivat 100 euroa kalliimpia.
    + Kamerassa suojakansi
    + näppäimet ihan ok.
    + valikot selkeät ja hienot ulkoasulta kuten myös itse puhelin, jos minulta kysytään.
    + sopivan kokoinen ja muotoinen
    + roiskeen ja pölyn kestävä. Tosin tämä ei vaikuttanut mitenkään ostopäätökseeni.
    + sanakirja hyvä

-kalenteriin ei voi pistää suoraa yksinkertaista muistutusta. (eli tietty päivä ja tietty aika kännykkä alkaa hälyttämään) Tavallaan tähän kyllä saa, mutta ei suoraan. Tosin tehtävälistassa tämä ominaisuus toimii.
    - valintanäppäimissä ja navigaationapissa ei vikaa, mutta numeronäppäimet saisivat ehkä olla vähän isommat. Tosin en kirjoittele tekstiviestejä kovinkaan paljon, joten ei sillä suurta väliä
    - etukameraa ei voi käyttää kuvaamiseen jostain syystä.
    - numeroita ei voi pistää esim. syntymäpäivissä numeronäppäimillä, vaan ne pitää selata oikeiksi navigaationapilla. Melko outoa, mutta minulal tästä ei juurikaan mitään haittaa.
    - profiilien säätäminen ei aivan viime Nokian tasoa.
    - ei erillistä tekstin kopioimisnäppäintä
    - kuvien zoomamisessa ei pikanäppäimiä.
    - En osaa vielä sanoa maalien kulumisesta, kuulokkeista, mp3-soittimen laadusta. ja akun kestosta, koska vasta tänään aloin käyttämään. Maalien mahdollinen kuluminen ei kuitenkaan tule paljoa minua haittaamaan. Myöskään mp3-soitin ominaisuudella ja äänen laadulla ei tule olemaan merkitystä, koska minulla on Ipod sitä varten
    - salama on led-salama, mutta mitä turhaan tunkea 3.2 megapikselin kamerakännyköihin xenon-salamaa, kun jälki ei kuitenkaan ole parasta mahdollista.
    - radion toimimiseksi pitää liittää kuulokkeet (joissa antenni sijaitsee) kännykkään.
    - yksi näppäin rupesi toimimaan vasta uudelleen käynnistyksen jälkeen :D

Siinä toistaiseksi. Suosittelen ainakin tämän päivän perusteella. Halvahko kännykkä kattavilla ominaisuuksilla. Täytyy nyt myös loppuun sanoa, että Nokia 6220 classic oli myös pitkään vaihtoehtona, mutta päädyin sitten tähän.
    Viimeksi muokannut: Whitop; 29.1.09 klo 20:08.

Sijainti
    kuhmoinen
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt Whitop Katso viesti
    Tuli huomattua, että joko tänne foorumille tullaan ainoastaan valittamaan, mikäli on jokin vika kännykässä tai sitten foorumilaisille on osunut poikkeuksellisen huonoja malleja.
    Eikö se lähinnä ole tällaisen foorumin tarkoitus, jossa jaetaan tietoa ja käyttökokemuksia ko. puhelinmallista. Itsellä ei ainakaan ole montakaan hyvää sanaa sanottavana tästä nimenomaisesta mallista. Kun puhelin oli 4kk vanha, oli se viettänyt huollossa liki 3kk.

Tämä on nyt puoli päivää olllut käytössä ja erittäin positiivinen kokemus.
    Jutusta huokuu selkeä kokemuksen rintaääni noinkin pitkällä käyttökokemuksella...

+GPS toimii loistavasti, löytää parissa sekunnissa sekä oman sijainnin sekä jos etsii jonkin muun sijainnin.
    Nyt kahden huoltokäynnin jälkeen on toiminut minullakin moitteetta. Alkuun toimi 2 kertaa --->huoltoon ---> toimi kerran ---> huoltoon... Ekalla kerralla huollossa eivät tehneet muuta, kuin päivittivät, silti puhelin oli matkassa 6 viikkoa...

+ taskulamppu teki paluun.
    Tietysti joo kun kamerassa on kuvausvalo eikä xenon salama...

+ joku haukkui takakannen ja on kuulemma vaikea irroittaa. Minulla aukesi ohjeita noudattamalla jo ekalla kerralla melko nopeasti. Sen ei pitäisi erityisen systemmin ansiosta irrota vahingossa kovin helposti.
    Ekalla kerralla takakansi oli TODELLA tiukassa...

+ näppäimet ihan ok.
    Kenen mielestä on, kenen ei. Minun sormien alta ne ainakin luistaa pois...

-Kuvien zoomamisessa ei pikanäppäimiä.
    Tä? Onhan siinä zoomausnapit puhelimen sivussa...

- En osaa vielä sanoa maalien kulumisesta, kuulokkeista, mp3-soittimen laadusta. ja akun kestosta, koska vasta tänään aloin käyttämään. Maalien mahdollinen kuluminen ei kuitenkaan tule paljoa minua haittaamaan..
    Alkupään malleissa maalit kuluivat kulmista puhki päivän taskussa olon jälkeen, uudemmissa malleissa maalausta parannettu, huollossa vaihtoivat takakannen, kun kamera ei käynnistynyt luukun avaamalla. Uuudessa kannessa maali on pysynyt kiinni...

Siinä toistaiseksi. Suosittelen ainakin tämän päivän perusteella. Halvahko kännykkä kattavilla ominaisuuksilla.
    Lisäksi vielä alkupään malleissa tuo herätyskellon toimimattomuus oli aika iso ongelma. Pari kertaa kun nukkui kunnolla pommiin, niin oppi laittamaan muitakin kelloja soimaan, ongelma nyt korjattu uudemmissa ohjelmistoversioissa ja herätykset toimii moitteetta... Mikä sitten on halvahko?!? 300 €uroa rikkinäisestä kamppeesta on mielestäni joka tapauksessa liikaa, 20€:n kännykälle olisi valmis antamaan paljon anteeksi, mutta jopa niissä on aina herätykset toimineet ja maalit pysyneet kiinni pidempäänkin taskussa pyöriessä...
    Viimeksi muokannut: Jokinen74; 10.2.09 klo 08:55.
    1993 Mobira Cityman100 ------------------------------------> 2008 SE C702i, ja puhelin eikun huononee....

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0

Navigointisoftat 702:lle

Löytyykö 702:lle "TomTom-tyyppistä" navigointisoftaa joka toimii ilman verkkoyhteyttä?

Sijainti
    Sonkajärvi
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Oli kyllä virheostos tämä puhelin, Siis valikot, netit yms toimii tosi hyvin, mutta tähän ei saa kunnon Navigointisoftaa. Itse sisäänrakennettu GPS toimii hyvin autokäytössä, mutta tähän ei saa kun Wayfinderin online version joka käyttää kokoajan nettiä. Eikä siihen saa edes POI-tiedostoja asennettua.

En suosittele tätä kenellekään, joka tarvitsee autokäyttöön puhelinnavigaattorin

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Nyt C702:n saa 199 eurolla ja kunnollinen maastonavigaattori matkassa. Tämä puhelin on kuitenkin ainoa jossain määrin vesitiivis puhelin jossa pelaa maastokarttasoftat.

www.trackerhunter.fi

Vuoden foorumilainen 2010 Supermoderaattori Qwertyi:n avatar
    Sijainti
    Tois pual jokke
    Suositeltu
    173
    Blogiviestit
    3
    Toripalaute
    8 (100%)
    Quote Alunperin lähettänyt hlohi Katso viesti
    Nyt C702:n saa 199 eurolla ja kunnollinen maastonavigaattori matkassa. Tämä puhelin on kuitenkin ainoa jossain määrin vesitiivis puhelin jossa pelaa maastokarttasoftat.

www.trackerhunter.fi
    Ja tämä tarjoushan koskee vain ja ainoastaan metsästysluvan haltijoita?

Käytössä: HP Pre3 | B&O Serenata | iPhone 3 GS
    Liittymät: Saunalahti | Elisa | TeleFinland | DNA | DNAPro
    Puhelinhistoriaani: qwertyi.webs.com/
    Mac OS X | Windows XP | 7 | 7 Starter
    Osta ulkomailta! Verkosta ostamiseen keskittynyt foorumi. Nyt juttua myös blogissa.

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt Qwertyi Katso viesti
    Tracker Hunter tarjous kyllä. Nyt sinne on tullut tuo C702 verkkokaupan puolelle ( www.tracker.fi -> Verkkokauppa ), myös ilman Tracker Hunteria, siihen voi sitten laittaa esim sen MyWay Outdoorin (joka tosin maksaa jonkin verran) Sen saa www.mywayoutdoor.com

Toinen vaihtoehto on sitten mennä tenttimään se kortti :)

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt Qwertyi Katso viesti
    Pelkän puhelimen saa kuka tahansa 199 eurolla Trackerilta.

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Kovasti himottaisi tuo C702, alkaa hinta olemaan kohdallaan ja vastaavilla ominaisuuksilla varustetut puhelimet muutenkin suht vähissä.
    Mitenkäs porukat on pärjäillyt näiden viimeisimpien mallien kanssa? Onko lastentaudit jo korjattu? Valitus ainakin on vähentynyt, mistä päätelle softa alkaa olemaan kunnossa. Onko tuosta EnergyBlack väristä kokemuksia, kuluuko yhtä nopeasti kuin tuo SpeedBlack?

Sijainti
    Itä-Uusimaa
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Noin, nyt meni sitte lopullisesti hermot kyseiseen rakkineeseen.
    Viestit eivät kulje suuntaan tai toiseen (asetukset käyty kyllä läpi).
    Sitten vielä tämä:
    "Akun lataaminen ei onnistu. Käytä Sony Ericsson -akkua" Siis mitä hemmettiä? Akku on alkuperäinen, siis edelleen se sama akku joka tuli puhelimen mukana. Ja alkaa puhelin olla jo niin pirun kuluneessa kunnossa kuoriltaan vaikka onkin vähäisessä käytössä aina ollut. Joten:

Kiitos ja hei SE:t, tervetuloa takaisin Nokialaiset.
    Puhelinhistoria (leikelty versio) 1011, 3310, 3510(i), cx65, cx75, 6600, 3660, 9910, 9210(i), 9300, 9500, 3250, w300i, w810i, k800i, e60, c702, touch diamond, w960, [N96]

Ikä
    22
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt Jamppa74 Katso viesti
    Kovasti himottaisi tuo C702, alkaa hinta olemaan kohdallaan ja vastaavilla ominaisuuksilla varustetut puhelimet muutenkin suht vähissä.
    Mitenkäs porukat on pärjäillyt näiden viimeisimpien mallien kanssa? Onko lastentaudit jo korjattu? Valitus ainakin on vähentynyt, mistä päätelle softa alkaa olemaan kunnossa. Onko tuosta EnergyBlack väristä kokemuksia, kuluuko yhtä nopeasti kuin tuo SpeedBlack?
    Itse juuri vaihdoin vanhan luurin tähän, eli siis käytetty kyseessä. Kerran takuuvaihdetut kuoret, en muista mitkä oli alkuperäiset (ei kuitenkaan EnergyBlack) mutta takuusta vaihtoivat energy black kuoret ja mitään kulumaa ei oikeastaan ole. Ehkä tuo klipsu mistä voi laittaa roikkumaan lenksuun niin siinä reunassa vähän näkyy kulumaa, ei muuten. Itse en ole henk.koht. huomannut mitään ongelmia puhelimen kanssa, paitsi se sähköposti jota en saanut toimimaan mutta edellisellä omistajalla se kyllä toimi joten vain asetuksista varmaan kiinni. On tämä nyt varmaan pian puolivuotta taskussa kulkenut itsellä ja tyytyväinen olen. En nyt mikään puhelimen hirmuhifistelijä ole mutta tänne ainakin hyvin riittäny.

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0

SonyEricsson & AmazeGPS

Quote Alunperin lähettänyt Beagle Katso viesti
    Oli kyllä virheostos tämä puhelin, Siis valikot, netit yms toimii tosi hyvin, mutta tähän ei saa kunnon Navigointisoftaa. --- Eikä siihen saa edes POI-tiedostoja asennettua.
    AmazeGPS? Sivujen mukaan julkaistu myös C702:lle.

Sijainti
    Helsinki
    Ikä
    15
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0

Amaze vs. Nav4all

Quote Alunperin lähettänyt dongeli Katso viesti
    AmazeGPS? Sivujen mukaan julkaistu myös C702:lle.
    Olen itse käyttänyt ilmaista Nav4all-ohjelmaan, johon olen ollut erittäin tyytyväinen. Ei ole mitään syytä maksaa Wayfinderin lisenssistä. Nav4all:n saa myös vaihdettya suomenkieliseksi. www.nav4all.com

Latasin juuri Amazen ja odotan mielenkiinnolla, että pääsee kokeilemaan
    Satio, C905, C702, K800i, FZ7, Si 1520-23, Saunalahti, Nav4all, MyWayOutroor, Mini Opera

TNX
    TNX ei ole paikalla

Sijainti
    Kemi
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Onko kannattava ostos? k750i:lle pitäs löytää korvaaja. Missäs halvimmalla myynnissä nykyään? Onko uusia vikoja ilmenny?
    SE K750i

TNX
    TNX ei ole paikalla

Sijainti
    Kemi
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Viikon verran pyöritellyt hyppysissä, kameran kuvan laatu on palion huonompi kuin k750i:ssä, tai sitten asetukset on mulla mite sattuu. Näyttöön kerkes tulla ikävä iso naarmu jossain vaiheessa vaikkei ole ollu taskussa minkään terävän kanssa. Pistin ton nav4all mutten ole vielä oikeen oppinut käyttämään sitä. Onko mitän ilmasta gps ohjelmaa joka ois yksinkertainen, kartat, näkkee missä on ja sais tallennettua reitin mitä on kulkenut, navigaattoria ei välttämättä tarvitse.
    SE K750i

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    1 (100%)

Millainen hankinta tuo kyseinen luuri olisi?

Olen tuota c702 Energy Black luuria ihaillut jonkin aikaa. Kertokaapa rehellisesti miten hyvä hankinta tuo olisi? Onhan täällä toki käyttökokemuksia monta sivua, mutta lyhyesti ja ytimekkäästi kannattaako hankkia N81:n tilalle? Perusluuri kelpaa aivan mainiosti, kunhan musiikkia pystyy kuuntelemaan ja joskus kuvan tai kaksi ottamaan.

ari_kroolaa:n avatar
    Sijainti
    Helsinki
    Ikä
    56
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0

Navigaattori ei toimi itsenäisesti, vai?

onnistuin tosiaan jo lähes vuosi sitten saamaan C702:n työsuhdepuhelimeksi. Meillä ei enää ole lankapuhelimia töissä (minun osastollani).

Taitaa gps ominaisuus jäädä kokeilematta, koska työnantaja ei halua maksaa nettiyhteydestä yhtään ylimääräistä Elisalle minun toimenkuvallani (olen kiinteästi konttorissa istuja).

Käytän vieläkin vanhempaa K800i puhelintani TF:n perusliittymällä.
    En sitä viitsi kokonaan irtisanoa, vaikka en sitä käytä juuri lainkaan paitsi digikuvien ottamiseen.

Sijainti
    Oulu
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    1 (100%)
    pahoitellaan ensialkuun wanhan triidin nostoa, mutta...

itsellähän tämmöinen edelleen on ja en mistään löytäny vinkejä/ohjeita tarpeeseen, ni päätin sitte täältä kysyy..

Eli: miten tuosta luurista saa tuon etukuoren irti? pitäs näppäimet vaihtaa ja sama taitas olla vaihtaa koko etukuori..

Sivu 13 13:sta EkaEka ... 3910111213

Kirjoitusoikeudet

• Et voi lähettää uusia viestiketjuja
  • Et voi lähettää vastauksia
  • Et voi lähettää liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  •