Sivu 1 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 20:een 37:sta

Viestiketju: Siemens huolto NYT!?

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0

Siemens huolto NYT!?

Lueskeskelin tässä pitkästä aikaa tätä foorumia ja nyt sain tietooni että
    Siemens-mobile-imperiumi ROMAHTI!

Sitten katsoin näppäimistöni vierellä olevaa puhelinta. Siinä luki Siemens M55. Vihonviimeinen rotisko. Puhelinkoodi lukittu. SIM-korttia ei voi vaihtaa. Haluaisin kuitenkin käyttää puhelimeni hamaan loppuun saakka, maksoinhan siitä karvaan hinnan. Entä jos haluan vaihtaa liittymää ja siinä samalla SIM-korttia?

Tietysti ne Siemens kännykkä-uudelleenohjelmointi-leirillä hävittää kaikki softat yms. päivitykset jne. ja tästä puhelimesta tulee pala turhaa muovia kun ei voi sitä suojausta poistaa.

Mitä te olette mieltä? Onko muilla samankaltaisia ajatuksia?

Sijainti
    Pohjoisessa...
    Ikä
    36
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0

Re: Siemens huolto NYT!?

Quote Alunperin lähettänyt mottimatti
    Siinä luki Siemens M55. Vihonviimeinen rotisko. Puhelinkoodi lukittu. SIM-korttia ei voi vaihtaa. Haluaisin kuitenkin käyttää puhelimeni hamaan loppuun saakka, maksoinhan siitä karvaan hinnan. Entä jos haluan vaihtaa liittymää ja siinä samalla SIM-korttia?
    soitat siemens helpdeskiin (jos sitäkään enään on) kerrot sinne tiedot mitä haluavat ja tekevät koodin sinulle. Voi olla että pyytävät ostokuitin faxaamaan tai laittamaan vaikka sähköpostissa skannauksen siitä. Ja henkilötodistustakin saattavat kysyä. Eiköhän se siitä sitten taas aukea...
    iPhone 3GS 32Gb, Nokia E72

Sijainti
    Tampere
    Suositeltu
    0
    Blogiviestit
    1
    Toripalaute
    0
    Otsikkoon vastaten, että ei vieläkään mitään lisätietoa.

Jännää, että jotkut ketjut (Gigantti) myy Siemensin luureja mainostaen takuuta... Tietoa kenelläkään, miten takuut hoitavat?
    www.luurinetti.com - puhelimet ja tarvikkeet nopeasti toimitettuna kotiin tai noudettuna Tampereelta ilman toimituskuluja!

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt muokkedee

Jännää, että jotkut ketjut (Gigantti) myy Siemensin luureja mainostaen takuuta... Tietoa kenelläkään, miten takuut hoitavat?
    Itse olen menossa mahdollisesti ostamaan tänään Gigantista E61 BenQ-Siemensiä. Maksaa 99€ gigasen muistikortin kanssa. Mielestäni aika kohtuu hinta! Täytyy tosin varmistua ja kysellä tuosta takuun toimivuudesta ennen ostopäätöstä.

Mie
    Mie ei ole paikalla

Sijainti
    Kouvola
    Suositeltu
    9
    Toripalaute
    2 (100%)
    Quote Alunperin lähettänyt hz81
    Quote Alunperin lähettänyt muokkedee

Itse olen menossa mahdollisesti ostamaan tänään Gigantista E61 BenQ-Siemensiä. Maksaa 99€ gigasen muistikortin kanssa. Mielestäni aika kohtuu hinta! Täytyy tosin varmistua ja kysellä tuosta takuun toimivuudesta ennen ostopäätöstä.
    Eiköhän Gigantti liene niitä turvallisia ostopaikkoja kun ei niillä ainankaan heti lopu rahat vaihdella puhelimia ja palautella rahoja asiakkaalle vikatilanteessa.
    www.toteuttajat.fi
    Käytössä: Nokia E7-00, Nokia N8-00, Samsung Galaxy Tab 7.7 ja Samsung Galaxy Xcover. Saunalahti. Kaapissa myös mm. S SGH-M110, N 810, N E51, N 6500c, N 770, N N800, S Z150, E T68, E R320s, N 7710, N 8850, N 6310, Panasonic A100, SE T300, E R310s ja E T39m.

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    onko kellään hajua siemenssin huollosta? lain mukaanhan konkurssipesän pitää hoitaa myös takuuhuollot. Olisi emännän cl75 risa ja mieluusti sen haluisi vielä korjata, puhelin ostettu idesanilta, ja sinne pistetty kyselyä, eivät vain vielä ole vastanneet.

Sijainti
    Tampere
    Suositeltu
    0
    Blogiviestit
    1
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt plagu Katso viesti
    onko kellään hajua siemenssin huollosta? lain mukaanhan konkurssipesän pitää hoitaa myös takuuhuollot. Olisi emännän cl75 risa ja mieluusti sen haluisi vielä korjata, puhelin ostettu idesanilta, ja sinne pistetty kyselyä, eivät vain vielä ole vastanneet.
    Takuuhuollot toimivat Puolassa. Jälleenmyyjä vastaa takuuhuollosta.
    www.luurinetti.com - puhelimet ja tarvikkeet nopeasti toimitettuna kotiin tai noudettuna Tampereelta ilman toimituskuluja!

Sijainti
    Nokia
    Ikä
    37
    Suositeltu
    4
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt plagu Katso viesti
    Itse yritin löytää CX65:een (josta takuu loppunut) muovista joystick-nuppia. SCF-huolto ilmoitti että eivät enää huolla Siemensin puhelimia ja Siemensin helpdesk ilmoitti että varaosia ei enää saa. Jospa tuo pysyisi pikaliimalla kasassa :)

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    vastasivat BenQ:lta tänään kyselyyni S65 firmwaresta:

-------------
    Hi Marko

Siemens/BenQ Support for mobile phones, run from a separat company. You can contact
    them on 09 22 94 37 00.

Regards BenQ Support

-------------

Täytyy soitella tonne...

Extinction:n avatar
    Ikä
    30
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Mites tuo huolto Puolassa toimii??
    Kauan on mennyt puhelimella huollossa??

Emännän M75 vietiin 05.03 ostoliikkeeseen, ja eivät osanneet liikkeessä sanoa mitään aikaa koska olis puhelin takaisin..

---------------------------------------
    Edit:
    Itse itselleni vastaten:
    Puhelin palautui huoltoliikkeeseen tänään (04.03). Eli huolto Puolassa kesti n.kuukauden..
    Huomenna hakemaan puhelin huollosta ja katsellaan uusiiko vika..
    Viimeksi muokannut: Extinction; 3.4.07 klo 17:21. Syy: Tietojen päivitystä...
    N73 - N79 - N8

J.J-75:n avatar
    Suositeltu
    80
    Toripalaute
    0
    Kannattaa hankkiutua eroon kyseisistä puhelimista joiden huollot on jossain Puolassa ym. Myöhemmin vaan hankaluuksia tiedossa.

Extinction:n avatar
    Ikä
    30
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt J.J-75 Katso viesti
    Kannattaa hankkiutua eroon kyseisistä puhelimista joiden huollot on jossain Puolassa ym. Myöhemmin vaan hankaluuksia tiedossa.
    Eipä ollu huollot Puolassa kun puhelin ostettiin..
    N73 - N79 - N8

Matkapuhelinfoorumin ylläpitäjä, Reissuesa Esa Isopahkala:n avatar
    Sijainti
    Nokia
    Ikä
    46
    Suositeltu
    35
    Toripalaute
    0
    Parissa-kolmessa viikossa on Siemensit palanneet Puolasta viime aikoina.
    Matkablogi - Egypti+Israel 14.4-1.5.2012 | Videot | Kuvat | Facebook | Matkafoorumi | Drifter4ever

Suositeltu
    1
    Toripalaute
    0
    Millä kielellä vikaselostukset menee Puolaan ja tuleeko vaikeammat tapaukset kuntoon? Selvästi rikkinäiset voi tietysti korjata ilman kielitaitoa mutta epäselvemmissä yhteinen kieli voisi auttaa.
    Virheelliset laskut kaikista matkapuhelinlaskuista
    2007: dna 1/2, Elisa 2/5, Saunalahti 1/7, Sonera 0/1
    2006: Sonera 2/2, Elisa 1/24, Saunalahti 0/12, dna 0/2

Matkapuhelinfoorumin ylläpitäjä, Reissuesa Esa Isopahkala:n avatar
    Sijainti
    Nokia
    Ikä
    46
    Suositeltu
    35
    Toripalaute
    0
    Vikaselosteet tehdään englanniksi. Viidestä puhelimesta yhtä ei ollut korjattu varaosien puuttuessa.
    Matkablogi - Egypti+Israel 14.4-1.5.2012 | Videot | Kuvat | Facebook | Matkafoorumi | Drifter4ever

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Lähetin Siemens c75 huoltoon 21.2.07. Smartit:ltä, josta ostin kännykän sanottiin, että se on huollossa Puolassa, myöhemmin sanottiin, että se on Hollannissa. Tänään kyselin siitä niin sanottiin, etteivät he tiedä onko känykkääni huollettu, eikä heillä ole yhteystietoja huoltoon. Smartit lähetti kännykkän huoltoon. Nyt minulle sanottiin, että he korvaisivat minulle tämänhetkisen Simens c75 markkinahinnan. Mikähän se mahtaa olla? Olen lievästi sanottuna pettynyt.

Sijainti
    Tampere
    Suositeltu
    0
    Blogiviestit
    1
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt aa77439 Katso viesti
    Lähetin Siemens c75 huoltoon 21.2.07. Smartit:ltä, josta ostin kännykän sanottiin, että se on huollossa Puolassa, myöhemmin sanottiin, että se on Hollannissa. Tänään kyselin siitä niin sanottiin, etteivät he tiedä onko känykkääni huollettu, eikä heillä ole yhteystietoja huoltoon. Smartit lähetti kännykkän huoltoon. Nyt minulle sanottiin, että he korvaisivat minulle tämänhetkisen Simens c75 markkinahinnan. Mikähän se mahtaa olla? Olen lievästi sanottuna pettynyt.
    Huolto on Puolassa ja jälleenmyyjillä pitäisi olla myös yhteystiedot huoltoon. Tämän hetkinen markkinahinta tuolla luurilla on noin 40 e.

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt muokkedee Katso viesti
    Huolto on Puolassa ja jälleenmyyjillä pitäisi olla myös yhteystiedot huoltoon. Tämän hetkinen markkinahinta tuolla luurilla on noin 40 e.
    No huh huh. Auttaiskohan jokin kuluttaja-asiamies? Vai mitä niitä nyt on. Itse maksoin vähän päälle 100 euroa.

Sijainti
    Tampere
    Suositeltu
    0
    Blogiviestit
    1
    Toripalaute
    0
    No huh huh. Auttaiskohan jokin kuluttaja-asiamies? Vai mitä niitä nyt on. Itse maksoin vähän päälle 100 euroa.
    Kuinka vanha luuri on? Elektroniikassa ikävähennys on aika kova. Kuntien kuluttajaneuvojat auttavat.

samumanu
    Vieras (poistettu tunnus)
    No keskustele ekana kunnolla liikkeen kanssa, ei oo kenenkään etu et heti ollaan kuluttajavalittajia rassaamassa. Mut jos et saa mielestäsi kunnon korvausta ni sit asiaa vaan viemään etiäpäin..

Sivu 1 2:sta 12 ViimeinenViimeinen

Kirjoitusoikeudet

• Et voi lähettää uusia viestiketjuja
  • Et voi lähettää vastauksia
  • Et voi lähettää liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  •