Sivu 35 35:sta EkaEka ... 253132333435
Tulokset 681:stä 682:een 682:sta

Viestiketju: Siemens CF62

kaakkuri
    Vieras (poistettu tunnus)
    Mulla on sarjakaapeli, ei-Siemens. Ja vanha Data Exchange Software. CF62:een saa lopulta yhteyden kun tarpeeksi monta kertaa yrittää, mutta pätkii ja katkeilee koko ajan eikä saa tiedostoa siirrettyä kokonaan.

Latasin Softpedia.comista Siemens Data Suiten, siinä tuli asennuksen lopussa virheilmoitus ja itse ohjelma täynnä ???? -tekstiä.

Eli mikäs kaapeli toimikaan CF62:n kanssa parhaiten, jos haluaa soittoääniä ja kuvia siirrellä? Pitäisköhän Polkumyynti.comista tilata Siemens DCA-540 USB-kaapeli. Ja voiko niitä tiedostoja siirrellä jollain mulla softalla kuin Siemensin omalla?

Niin ja sitten tämä kuuluisa Saunalahti Saunalahti -teksti. Täällä oli jotain juttua, että operaattorin tilalle saa vaikka oman nimensä? Saisikohan siihen sitten pelkän välilyönnin operaattorin nimeksi, niin se ei näkyisi.

No, alanpa selailemaan tätä viestiketjua ja yritän löytää haulla vastauksia...

Sijainti
    Jyväskylä
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    DCA-510 USB-kaapeli toimii CF62:ssa. En tiedä saako näitä mistä nykyään, mutta mulla olis yksi ylimääräinen...
    Operaattorilogon saa kyllä YLEENSÄ pois jos vaikka tekee itse jollakin ohjelmalla läpinäkyvän .GIF -kuvan ja asettaa sen logoksi, mutta ei 'saunalahti saunalahti' tapauksissa. En muista löytyikö tuohon koskaan muuta ratkaisua kuin operaattorin vaihto.

Sivu 35 35:sta EkaEka ... 253132333435

Kirjoitusoikeudet

• Et voi lähettää uusia viestiketjuja
  • Et voi lähettää vastauksia
  • Et voi lähettää liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  •