Kellään kokemuksia CL71-luurista, ebaysta irtoais alta 100eurolla.
http://cgi.ebay.de/SIEMENS-CL71-SLID...QQcmdZViewItem
Kellään kokemuksia CL71-luurista, ebaysta irtoais alta 100eurolla.
http://cgi.ebay.de/SIEMENS-CL71-SLID...QQcmdZViewItem
Viimeksi muokannut: man; 10.1.07 klo 19:17.
Noniin. UPS toi EF81 kotiin ja firmiksen päivitettyäni 48 homma pelaa kuin ajatus.
Sairaan makee puhelin mielestäni, hyvä viimeistely ja käyttö.
Ainoa miinus on englanninkuielinen käyttis, koska tekstareissa t9 ei toimi suomeksi.
Soitettuani alan putiikkeihin, kukaan ei suomenkielistä päivitystä tuohon tee. :) että silleen.
No, ainakin luuri on makee. Toivotaan että pysyy nipussa.
Mielenkiintoista, nyt kun itelle tuli tuo s88, niin kerkesin laittamaan päälle, pin-koodin (siinä vaiheessa taisi olla saksaksi) ja ok, siihen tuli ilmotusteksti samalla kielellä, meni pari sekuntia, näytössä vilisi jotain, ja kas kummaa, kaikki suomeksi. Kätevää, sanoisin. Ja olin varautunut siihen että tuossa ei tuu olemaan t9 suomen tukea, mutta toisin kävi. Olin erittäin tyytyväinen. Muutenkin money well spend. 110€ puhelin + postit, ei paha. Ei ollenkaan
Historiaa: Nokia 880, Nokia 3330, Siemens CX65, Benq-Siemens S88
Nyt on EF81 päivitetty Härmän kielelle. Jos joku haluaa oman vieraskielisen EF81:sen Suomenkielelle T9:ä myöten ottakaa kontaktia. Duunaan sen halvalla.
Sekaisin Kännyistä
"This is my känny. There are many like it but this one is mine.
My känny is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.
Without me, my känny is useless. Without my känny, I am useless." -Jugih
Eikös se sitten onnistu täältä ilmaiseksi datakaapelin avulla? http://www.benq-siemens.com/cds/fron...l#anchor157730
Sekaisin Kännyistä
My känny is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.
Tänään tuli CL71 Saksasta ja siinähän oli suomenkieli valmiina vaikka myyjä väitti muuta. BENQ:n sivuillakaaan ei ollut päivitystä tähän malliin, mutta onneks ei tarvikkaan päivittää.
EF-81 luuria sais iibeistä 100-120e + postit. Onko kukaan erehtynyt tilaamaan?
Onko kukaan ostanut uutta akkua EF-81 (EBA-160)? Mistäköhän mahtaisi saada, googlella näyttäisi löytyvän jotain verkkokauppoja mutta onkohan noita akkuja oikeasti saatavilla? Tuntuu tuo nykyinen akku hyytyvän tunnin puhelulla eikä tahdo ilman välitankkausta maltillisella puhumisellakaan pärjätä päivää, automaattista taajuuden valintaa (2G/3G) ei voi käyttää kun akku tyhjenee vielä nopeammin. Pakko olla 2G-verkossa.
Viimeksi muokannut: killistis; 23.7.07 klo 23:21.
Saksan eBaystahan löytyy jopa lipo -akkuja alle kympillä. Itse aikoinaan ostin hieman isompikapasiteettisen akun n. 2€:lla ja olin kyllä tyytyväinen.
Nyt vaan hermot menee tohon S88:iin. Ei kerta kaikkiaan toimi niinku pitäis näillä alueilla. Viestit ei lähde, välillä ne jää jumiin, esim kun kännyn käynnistää uudelleen, saattaa tulla parikin viestiä. Nyt olenkin tilaamassa saksasta S68:in, koska nyt on viimeistään tullu selväksi se, että jos ekstroja haluaa (niin että kaikki perustoiminnot on kunnossa), joutuu kapulasta pulittamaan sietämättömiä hintoja. Olen kyllä miettinyt SXG 75:sta, mutta noitakaan ei enää löydä uutena juuri ollenkaan. Ja jos löytyy, maksaa liikaa. S88:sta maksoin viime talvena n. 150€ (posteineen)
Historiaa: Nokia 880, Nokia 3330, Siemens CX65, Benq-Siemens S88
Akku tyhjenee nopeasti kyllä, mutta olin viikon verran Japanissa ja jouduin valjastamaan urhean EF81:seni kaapin pölyistä käyttöön, niin hyvin toimi aina yhden kokonaisen päivän lataamatta pelkkä 3G asetukset-valikoista valittuna. (Japanissahan ei ole muuta kuin 3g-verkko).
Sekaisin Kännyistä