Mulla on ollut pari viikkoa, tähän mennessä olen ollut vannoutunut Nokia-käyttäjä mutta silti olen oikein tyytyväinen. Eipä täälläkään niitä varsinaisia bugeja ole oikeastaan kovin paljon ollut, ainoa todellinen bugi taitaa tässäkin ketjussa olla tuo yksi softan kaatuminen. Mulla ei ole sitä tapahtunut kertaakaan vaikka aika aktiivisesti olen rämpännyt valikoita. Uudessa softassa on ilmeisesti korjattu videon tallentamista siten, että se menee suoraan kortille eikä puhelimen muistiin. En ole testannut.
Plussia:
+ puhelin on helppokäyttöinen ja nopea (tosi vanhoista Siemenseistä on huonoja kokemuksia, nykyisin ovat ihan erilaisia näköjään)
+ mp3-soitin on hyvä kuulokkeiden kanssa
+ kamerakin ihan ok mutta eihän se oikeaa kameraa korvaa
+ soittoääneksi saa sekä midejä että mp3:sia
+ java-irc ja -messenger toimii
+ bluetooth
+ herätyskelloon ym. saa oman äänen
+ muistikortti ja kuulokkeet sis. hintaan
Miinuksena jotain pikkujuttuja on mitkä häiritsee:
- akku loppuu liian pian (entinen puhelin olikin kyllä tunnettu kestävästä akusta)
- vaikka soittoääni on täysillä niin silti se on alussa liian hiljainen, jopa värinä pöytää vasten "kuuluu" kovempaa
- soittoäänen voimakkuuden säädössä kuuluu vakioääni vaikka ääntä olisi vaihdettu
- käynnistys- ja sammutusvideota ei taida saada pois vaikka äänen saa
- hidas tiedonsiirto datakaapelilla
Nykyisistä Nokioista on mulla niin vähän kokemusta että en osaa oikein vertailla, mutta suosittelisin tätä kyllä. Jos jotain bugeja on niin eiköhän niitä korjata, softa on päivittynyt jo kerran. Siemensissä on vielä se etu että softa on netissä jaossa eli sen voi itse päivittää.

Vastaa lainaten