Hei!
Minulla on Nokia 5300 XpressMusic. Olen hankkinut verkkokaupan (Fonepoint) kautta tämän puhelimen 4/2008. Puhelin tarvitsee nyt jonkinlaista korjausta, koska viestejä kirjoittaessani näytön valo menee pois ja välillä vilkkuu. Toinen vika ja suurin on se, etten kuule henkilön ääntä joka puhuu kanssani. Eli puhelinkeskustelu on yksipuolista, vastaanottaja kuulee minua, mutta minä en kuule hänen ääntään. Minulla on dna-liittymä, ja puhelut katkeavat koko ajan kesken puhelun kun käytän puhelintani kotona.
KYSYMYS;1. Mihin liikkeeseen voin viedä nykyisen Nokia 5300 puhelimeni?
2. Kannattaisiko se vaihtaa toiseen puhelinmalliin kokonaan? Olen pitänyt todella tästä mallista sen helppokäyttöisyyden vuoksi, mutta tämä on jo toinen samanlainen puhelin. Ensimmäinen kesti n. 10 kuukautta, putosi maahan ja näyttö meni rikki. Tarvitsen puhelimeeni hyvän kalenterin ja kameran. Lisäksi tekstaan n. 100 viestiä/kk. Soitin ei ole niin tarpeen.
3.Minulla on kaksi dna-liittymää, ne ovat edullisia, jos nyt edullista on se etten voi kotonani keskustella yhtään ainoaa puhelua ilman katkoa.
Kiitos etukäteen. Toivon todella että voit auttaa minua ongelmassani.

Vastaa lainaten