Tulokset 1:stä 6:een 6:sta

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0

Suojakotelo/kuori, silikonisuoja

Arvoisat Nokian käyttäjät. Millä tavalla suojaatte omaa kännykkää naarmuilta, kolhuilta ym.? Itse ostin muutama kuukausi sitten jonkun halvan muovisen tarvike suojakuoren (maksoi noin 10e?). Tämä kesti pari kuukautta jonka jälkeen muoviosia irtoilee päivittäin, kohta koko kuori lähtee irti.

Itselläni käytössä Nokia 700 ja haluasisin tietää mitä kannattaa ostaa. Eli kertokaa mitä kannattaa ostaa ja mitä ei kannata.

Olen miettinyt seuraavaksi ostaa jonkun silikoonisuoja, luulen tämän kestävän paremmin?

bussifriikki:n avatar
    Sijainti
    Helsinki
    Suositeltu
    63
    Toripalaute
    0
    Nokia N9 ja käytössä se Nokian oma silikonisuoja, jollainen tulee pakkauksessa. E7:ssa käytössä Nokian oma kovamuovisuojus. Kannattaa ostaa virallinen kuori niin pitäisi kestää.

Silikonisuojista vielä sen verran, että N9:n ja Lumia 800:n silikonikuorissa käyetty mattapintainen materiaali on paljon mukavampi kädessä, kuin esim. N8:n todella tahmea silikonikuori.
    808 - 920

erh4be:n avatar
    Sijainti
    Lappi
    Ikä
    22
    Suositeltu
    147
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt bussifriikki Katso viesti
    E7:ssa käytössä Nokian oma kovamuovisuojus.
    saatko mistään kaivettua kuvaa suojuksesta..?
    Nokia ♥ Lumia 900

bussifriikki:n avatar
    Sijainti
    Helsinki
    Suositeltu
    63
    Toripalaute
    0
    808 - 920

Suositeltu
    11
    Toripalaute
    0
    Minulla on C5-03:ssa Nokian silikonikuori ja Cellyn suojakalvo. Tämä tietenkään ei suojaa suoraan näyttöön tulevilta iskuilta (esim. terävä esine). Hyvä puoli on, että puhelin on aina suoraan käytettävissä eikä sitä erikseen tarvitse laittaa takaisin mihinkään koteloon. Kalvon asettamisessa kannattaa näyttö puhaltaa paineilmalla välittömästi ennen asentamista.

Suositeltu
    30
    Toripalaute
    0
    Mulla on, GSM-Storesta tilattu valkoinen siliconi kuori, istuu hyvin, ja olen ollut tyytyväinen. Lumia 800 valkoinen.
    Eipäs hättäillä,niin kuin köyhät!
    ...näin teemme, juomme rahat, ja kävelemme kotiin.

YELLOW is nice.

Tämän ketjun avainsanat

Kirjoitusoikeudet

• Et voi lähettää uusia viestiketjuja
  • Et voi lähettää vastauksia
  • Et voi lähettää liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  •