Sivu 2 2:sta EkaEka 12
Tulokset 21:stä 33:een 33:sta
Like Tree1Suositusta

Viestiketju: suojakoodin unohtaminen -> puhelin päälle?

kimmo
    Vieras (poistettu tunnus)
    Quote Alunperin lähettänyt Aslak Katso viesti
    Just, just. Että kun liikkeeseen tulee kaveri joka on ostanut puhelimen ihan rehellisesti mutta on tällainen tumpelo kuin minä ja on hukannut kuitin niin sitä puhelinta ei pitäisi avata huollossa? Joopa joo. Huolto toimii juuri oikein kun ottaa rahat vastaan ja avaa sen puhelimen. Muussa tapauksessa huolto varmaan ottaisi puhelimen haltuun ja sitoisi epäilyttävän asiakkaan puuhun odottamaan poliisia?

Huolto ei ota rosvoja kiinni ja poliisi ei huolla puhelimia. Mun mielestä aika selvä työnjako ;)
    Tämä sitten laajennetaan koskemaan myöskin esmes autoja ja niissä olevia varkaudenestoja. Katselemme tien poskesta sopivan mesen, soitamme vehon huoltomiehen paikalle? Huoltomies ei ota kiinni rosvoja, poliisi ei huolla autoja. Itse jos huoltoliikkeen omistaisin, niin en ainakaan ihan ilman kyselyitä availisi lukittuja puhelimia.

Pärä:n avatar
    Sijainti
    Mualimalla
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt Aslak Katso viesti
    Just, just. Että kun liikkeeseen tulee kaveri joka on ostanut puhelimen ihan rehellisesti mutta on tällainen tumpelo kuin minä ja on hukannut kuitin niin sitä puhelinta ei pitäisi avata huollossa? Joopa joo. Huolto toimii juuri oikein kun ottaa rahat vastaan ja avaa sen puhelimen. Muussa tapauksessa huolto varmaan ottaisi puhelimen haltuun ja sitoisi epäilyttävän asiakkaan puuhun odottamaan poliisia?

Huolto ei ota rosvoja kiinni ja poliisi ei huolla puhelimia. Mun mielestä aika selvä työnjako ;)
    itse olen ymmärtänyt että kyllä ne vähän kattoo perään kenen puhelinta alkaa availeen..
    "Other people have Windows, we have Doors" (Nokia Ovi)
    Ysiseiska mallia mini.
    S60 5th edition (uusia) bugeja saa ilmoitella privalla.

J.J-75:n avatar
    Suositeltu
    80
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt kimmo Katso viesti
    Lähinnä kait meinasin, että mitä virkaa noilla lukoilla puhelimessa on, jos avuliaat ihmiset ohjaavat heti kysyttäessä palvelujen ääreen, millä nuo saa avatuksi.
    Vaikka tässä(kin) tapauksessa voidaan olla täysin rehellisellä asialla, niin varmaksi sitä tuskin voi kukaan täällä tietää. Siksi ainakin itse antaisin kyselijöiden haeskella unlock-ohjelmansa ihan itsenäisesti.
    Tämä toki oma mielipiteeni ja toiset saa toimia toisin. Jatkakaa.
    Niin.. no, onhan se toisaalta totta.

Aslak:n avatar
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt kimmo Katso viesti
    Tämä sitten laajennetaan koskemaan myöskin esmes autoja ja niissä olevia varkaudenestoja. Katselemme tien poskesta sopivan mesen, soitamme vehon huoltomiehen paikalle? Huoltomies ei ota kiinni rosvoja, poliisi ei huolla autoja. Itse jos huoltoliikkeen omistaisin, niin en ainakaan ihan ilman kyselyitä availisi lukittuja puhelimia.
    Vielä tänään aamulla autoilla ja puhelimilla oli jotain eroa, en rinnastaisi niitä. Toisaalta ei kukaan velvoita huoltomiestä ilmoittamaan epäilyistään, ei ainakaan mikään laki.

Suojakoodi ei ole hyvä keino varkauden estämiseksi tai puhelimen käytön estämiseksi, sen tietää suurin osa niistä puhelimia varastelevista pa**ahousuista.
    Käytössä nyt: matkapuhelimia

Varalla: Lankapuhelin, teleks, lennätin, LV 217, kirjekyyhky, pulloposti, bongorummut ja merkinantotulet

Tulossa: Telepatia

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    mikäs nyt avuksi kun puhelin on nokia 6131 ja olen siitä unohtanut suojakoodin. puhelin oli kuukauden poissa käytöstä ja nyt kun käynnistän niin suojakoodia kysyy enkä sitä muista. eikä tuolla ohjelmalla saa avattua nokian 6131 puhelinta. eikä viitsisi maksaa 20e siitä että liike sen avaa.

vtormane:n avatar
    Sijainti
    Kuusamo
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    1 (100%)
    Quote Alunperin lähettänyt juhuve Katso viesti
    mikäs nyt avuksi kun puhelin on nokia 6131 ja olen siitä unohtanut suojakoodin. puhelin oli kuukauden poissa käytöstä ja nyt kun käynnistän niin suojakoodia kysyy enkä sitä muista. eikä tuolla ohjelmalla saa avattua nokian 6131 puhelinta. eikä viitsisi maksaa 20e siitä että liike sen avaa.
    Myyt sen vaikka varaosina pois, kait siitä muutaman kympin saa.
    "Missä Taunusmiehet ratsastaa, siellä kuulee kumin ulvontaa"

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d.

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt juhuve Katso viesti
    Vantaan poliisilaitoksella avaavat ilmaiseksi. Joten kipi kipi sinne

Ikä
    14
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    hei miten saan kun minullla on samsung galaxy ace ja olin unohtanut suokakuvion ja tein sen niin monta kertaa väärin että minun piti pistää google tilini tunnukset sinne mutta minulla ei ole googletiliä ja kun loin sellaisen niin se ei toiminut siihen ? miten saan puhelimen käyttöön

Suositeltu
    166
    Toripalaute
    3 (100%)
    Samsungin puhelin ja kysymys Nokia-osioon? Hyvin sä vedät.
    Nokia Lumia 800 Cyan | Nokia Lumia 900 White | Nokia N9 64GB White

Vuoden foorumilainen 2010 Supermoderaattori Qwertyi:n avatar
    Sijainti
    Tois pual jokke
    Suositeltu
    173
    Blogiviestit
    3
    Toripalaute
    8 (100%)
    Quote Alunperin lähettänyt nico... Katso viesti
    Samsungin puhelin ja kysymys Nokia-osioon? Hyvin sä vedät.
    Ja vanhempi foran käyttäjä osaa käyttää ilmoita asiaton viesti namiskaa. Hyvin säkin vedät.
    Link suosittelee tätä.

Käytössä: HP Pre3 | B&O Serenata | iPhone 3 GS
    Liittymät: Saunalahti | Elisa | TeleFinland | DNA | DNAPro
    Puhelinhistoriaani: qwertyi.webs.com/
    Mac OS X | Windows XP | 7 | 7 Starter
    Osta ulkomailta! Verkosta ostamiseen keskittynyt foorumi. Nyt juttua myös blogissa.

Suositeltu
    166
    Toripalaute
    3 (100%)
    Eipä kestä, löysit sä tänne muutenkin.

Vuoden foorumilainen 2010 Supermoderaattori Qwertyi:n avatar
    Sijainti
    Tois pual jokke
    Suositeltu
    173
    Blogiviestit
    3
    Toripalaute
    8 (100%)
    Quote Alunperin lähettänyt nico... Katso viesti
    Eipä kestä, löysit sä tänne muutenkin.
    Kyll ja annetaan nyt noiden viestien ollakkin täällä jotta näkee kuinka avuliasta porukkaa täällä on.

Käytössä: HP Pre3 | B&O Serenata | iPhone 3 GS
    Liittymät: Saunalahti | Elisa | TeleFinland | DNA | DNAPro
    Puhelinhistoriaani: qwertyi.webs.com/
    Mac OS X | Windows XP | 7 | 7 Starter
    Osta ulkomailta! Verkosta ostamiseen keskittynyt foorumi. Nyt juttua myös blogissa.

Suositeltu
    166
    Toripalaute
    3 (100%)
    Kyl se vaan sopii.

Sivu 2 2:sta EkaEka 12

Kirjoitusoikeudet

• Et voi lähettää uusia viestiketjuja
  • Et voi lähettää vastauksia
  • Et voi lähettää liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi