ne tapaukset joihin itse törmään töiden merkeissä, on juuri sellaisia että kortissa lukee "radiolinja" eli on ne vanhoja kortteja
ne tapaukset joihin itse törmään töiden merkeissä, on juuri sellaisia että kortissa lukee "radiolinja" eli on ne vanhoja kortteja
Viittaat tuohon että vaikka SIM korttilta poistaa kaikki viestit, niin jokin laite herjaa sen SIMin olevan täynnä ?
ja laitteina nimenomaan erilaisia S60 ja S^3 laitteita ?
Ihan mielenkiintoinen havainto, onko sitten teillä päin jossain kohteessa jokin keskittymä tuollaisia SIMejä, vai voisiko olla jokin operaattorin toimi aiheuttanut tuollaisen ilmiön.
Ilmeisesti aika tuoreesta havainnoista kuitenkin kyse ?
tarkoitat 2000 luvun kortteja vai vielä vanhempia ? Oletko havainnut että nimenomaan jokin tietty korttisarja aina aiheuttaa ko ilmiön ? ja muilla ei ? ja onko syntynyt ns lennossa. vai laite vaihdon yhteydessä, esim aijemmin ollut jokin S60 kone ja kun SIM siirettu uuteen, niin hetken päästä ilmestynyt ilmoitus täydestä SIMistä ?
Käyttänyt/käyttää useita puhelinmerkkejä / operaattoreita. N ja S myönteinen
En ole ihan niin tarkkaan katsonut että miltä vuodelta taikka mikä sarja on ollut kyseessä. Meillä on ollut vain nokian puhelimia käytössä esim nyt kun on E90sta vaihdettu uudempaan malliin. Varmastikin tuo yhden viestin poisto toimisi suurinmassa osassa, mutta kortivaihto on aika helppo operaatio. käyttäjien kortit kun on muutenkin elämää nähneitä.
Saman tempun teki Ericssonin Vivaz, jossa on Nokian S60 ohjelmisto. Meni hetki ennenkuin tajusin, että sim-kortin muistista se on kiinni. Vanhat puhelimet olivat keränneet simmin täyteen.
Viestit>saapuneet>sim-kortin viesti ja sieltä pois muutama turha viesti, jolloin vilkutus lakkasi.
Elämä on elämää suurempaa
mulla on toi nokian e72 ja siinä samassa alareunassa missä joillain vilkkuu kirjekuori, ni siinä on mull asellanen ihme kikkuramerkki. en löydä merkille mitään selitystä, enkä tiedä siis mitä se merkitseene muistuttaa hieman £ tai $ tai näiden sekotukselta, olisko jollain asiasta enemmän tietoa?
Bluetooth päällä? :D
Puhelinklinikka.fi • matkapuhelinhuollot nopeasti ja edullisesti!
Ollut: 350 luuria joista 75% Nokiaa | N770 Internet Tablet | 4 x N810 Internet Tablet | 4 x Galaxy Tab
Käytössä: Samsung Galaxy Note White + 32Gb | Nokia BH-505 | Nokia BH-905i | Spotify Premium
Muut mm: Pantech C300 | HTC G1 Android Dev Phone 1 | Nokia N810 8Gb Special Edition | kasa protoja
Nokia-keräilijän päiväkirja | Huuto.net-palautteeni | eBay-palautteeni | Puhelinhistoriani
no ei oooooo, emmä niii blondi sentään oo!
Ohjekirja käteen ja katselemaan mikä merkki se on ;)
3210->3650->6230->9300->n73->5800XM->N900=> Samsung Galaxy S II
ihmettelin tätä omassa, vielä uudenkarheassa 6700 slidessa: kokeilin poistaa viestejä, luin ohjekirjasta ymsyms. mutta ei auttanut. tämän avulla sain poistettua kuvakkeen, kiitos siiis neuvosta!
noku ohjekirjastaki yritin katella, mutta ei löytyny? :o tarkottaako tää nyt että tarvii marssia johonki nokiakauppaa kysymää apua? :o
sitte mulla on viellä ongelma ton mun htc hd2 kanssa, siinä on kokoajan wapyhteys päällä, mistä kytken sen pois?
Tästä ei kysyjälle ole apua mutta minullakin joku Nokian puhelin aikanaan esitteli merkkejä joita ei ollut ohjekirjassa. Kirjoitin tämän siksi ettei tule enempää RTFM-kommentteja, ne ei auta.
Kiitos tästä vinkistä! meinas jo rassata aikalailla :)) itse sain viestit esiin kun menin viesteihin ja painoin <VALINNAT> ja sieltä sitte löyty Sim viestit. poistin kaikki ja sen jälkeen heitti vilkkumasta. PUHELIN ON NOKIA 5230 chrome navi. :)