Sivu 4 37:sta EkaEka 1234567814 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 80:een 721:sta
Like Tree2Suositusta

Viestiketju: Nokia N97 Mini käyttökokemukset

Sijainti
    Vantaa
    Suositeltu
    1
    Toripalaute
    0
    Itse en ole havainnut minkään sorttista "väljyyttä" tossa kuulokeliitännässä, ennemminkin vaikuttaa Sennheiserin ja nokian omilla kuulokkeilla aavistuksen tiukalta.

Mitään pahaa sanottavaa ei puhelimesta ole, ei ole jumitellut, ei sekoillut tms. Akku kestää hienosti, ensimmäinen kosketusnäytöllinen puhelin mulla ja tuntuu että olis aina käyttänyt kosketusnäyttöä eli siitäkin pelkkää positiivista.

Jos nyt jotain negatiivista pitää kaivaa niin kellolla ja päivämäärällä varustettua näytönsäästäjää on e71 cclock ajoilta ikävä. Kenties tähän sellainenkin jossain vaiheessa saadaan.

Edit. Lisäksi tossa sähköposti softassa sais olla ominaisuus että kuvan voi lisätä suoraan viestiin, eikä liitteeksi (naamakirja ei tunnista liitteenä lähetettyjä kuvia :))
    Viimeksi muokannut: dr_ink; 9.12.09 klo 09:59.

Suositeltu
    4
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt JaTSi Katso viesti
    Taitaa tämä N97 Mini olla loistolaite, kun näin vähän on käyttökokemusketjussa asiaa. Yleensä jos laite on buginen, on keskusteluryhmässä kyllä kirjoittajia. Hienoa Nokia! Taitaa olla mun seuraava laite.
    1,5 viikkoa ollut käytössä ja ehdottamasti paras vehje jota olen koskaan käytellyt. Bugeja ei ole tullut vastaan ensimmäistäkään ja laite ei ole juminut, tai kaatunut yhtään ainutta kertaa. Netti-, ja sähköpostikäyttö on mukavaa ja pöytäkone on saanut olla aika rauhassa. Itselläni ei cwm:n kanssakaan ole ollut mitään ongelmia, vaan kaikki lataukset ovat toimineet kuin junan vessa.

Jos jotain negatiivista pitäisi keksiä, niin lataaminen vie pari tuntia helpostikin.
    Lisäksi edelleen arveluttaa minkä näköinen tuo kameranlinssi on vaikkapa vuoden päästä, kun siinä ei ole suojaa ympärillä. Saiskohan siihen jonkun kalvon päälle, alkuperäisen irrotin kun rupesi repsottamaan.

Suositeltu
    4
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt 238554 Katso viesti
    vielä kun osaisi zoomata operassa...kuis se käy?
    Mä asensin kanssa tämän ketjun innoittamana ton Opera Mini betan, ja mun mielestä selkeästi huonompi kuin laitteen oma selain - tai sitten en vaan osaa..

Selain tuntui sovittavan jotkut sivut "oudosti" ja linkit toimivat jostain syystä huonosti tai eivät ollenkaan. Zoomia olisin kaivannut em. linkkiongelmiin liittyen minäkin.. Esim. tämän keskustelupalstan ketjuja en saanut auki.
    Nopea oli - siitä ei kahta sanaa - mutta pitäisi toimia kanssa. Kenelläkään vinkkejä ton kanssa?

Edit. Asetuksista oli valittuna mobiiliversio - siitä "sovituspulma". Linkitkin tuntuvat nyt toimivan.. Oletusfontti mielestäni turhan iso, pienempi vaihtoehto linkkien kannalta turhan pieni jos ei zoomia ole.. Täytyy tutkailla josko tohon tottuisi. Sivut aukeavat kyllä todella hätäistä tahtia.
    Viimeksi muokannut: Kiikkala; 9.12.09 klo 14:02.

Suositeltu
    2
    Toripalaute
    0
    Laite vaikuttaa oivalliselta, ehkä jopa Nokian parhaalta kautta aikojen.

Nokia on kuitenkin mennyt tyrimään potentiaalinsa tämän mallin suhteen pakottamalla ostamaan sen kalliin musiikkipalvelun kanssa. Uskon, että myyntimäärät voisivat olla merkittävästi suuremmat ilman palvelua.

Mutta kaikkeen on selityksensä. Tämä malli kannattaa myydä musiikkipuhelimena, jotta N97:n myynti jatkuisi. Toinen selitys lienee tulossa oleva Enterprise-sarjan kosketusnäytöllinen malli. Minin myynti jo nyt "liian halvalla" söisi jo etukäteen uuden kommunikaattorin markkinoita. Minissä nimittäin on ainesta myös business-puhelimeksi (=kohtuulliset PIM-ominaisuudet).

Mitenkähän tätä markkinoidaan suuressa maailmassa?

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0

Question/Kysymys

Sellaista tuossa vaan mietiskelin että en oo löytäny laitteesta vielä valikkoa josta saisi valittua oikean valintanäppäimen toiminnoksi jonkun muun kuin osoitekirjan, haluaisin vaihtaa siihen jonkun muun toiminnon.
    Nokia ovi playerin kanssa hieman alkuvaikeuksia mutta alkoi sitten pelittään, on se vaan ikävää ettei niit biisejä sit voi käyttää ees soittoäänenä. Tarvii laittaa ne biisit sit erikseen luuriin.
    Buginen on, tässä uutta softaa odotellessa ei kai auta kun valitella että on huonolla softalla laitettu myyntiin. Jos pitäs arvostella kone niin ehkä 8,5 (toivottavasti uus softa nostaa arvosanaa)

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0

Nokia ovi suite ongelmaa

Moi
    Tuli hankittua eilen Mini. Eilen yhteystoimi kaapelilla. Äsken latasin ohjelman Miniin mutta ei löydä enään Miniä? Jotain bugia vai painoinko jotain?

Sijainti
    Oulu
    Ikä
    31
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt mimimama Katso viesti
    Sellaista tuossa vaan mietiskelin että en oo löytäny laitteesta vielä valikkoa josta saisi valittua oikean valintanäppäimen toiminnoksi jonkun muun kuin osoitekirjan, haluaisin vaihtaa siihen jonkun muun toiminnon.
    Nokia ovi playerin kanssa hieman alkuvaikeuksia mutta alkoi sitten pelittään, on se vaan ikävää ettei niit biisejä sit voi käyttää ees soittoäänenä. Tarvii laittaa ne biisit sit erikseen luuriin.
    Buginen on, tässä uutta softaa odotellessa ei kai auta kun valitella että on huonolla softalla laitettu myyntiin. Jos pitäs arvostella kone niin ehkä 8,5 (toivottavasti uus softa nostaa arvosanaa)
    Idle tilassa paina Options -> Edit content. Sitte uudestaan Options -> Right selection key. Tuon ois voinu kyllä pistää ensimmäisen Optionsin alle niin ois suoraviivaisemmin löydettävissä.

Delli:n avatar
    Sijainti
    Lahti
    Ikä
    51
    Suositeltu
    105
    Toripalaute
    6 (100%)
    Quote Alunperin lähettänyt mimimama Katso viesti
    Kerrotko noista bugeista mitä sinulla siinä laitteessa esiintyy, en tarkoita Ovi Playerin bugeja. Kun lukee tätä ketjua niin muut eivät ole paljon bugeihin törmänneet.
    Itse ole vaihtamassa E75:sta tähän tai Samsungin Omnia Pro:hon.
    iPhone 4S 32GB: Firmware 5.1.1
    HTC One S: Ohjelmiston versio 1.78.401.2
    MacBook Pro 15" antiglare, 2.0GHz (early 2011), OS X Lion, 8GB

Ikä
    38
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt dr_ink Katso viesti
    Itse en ole havainnut minkään sorttista "väljyyttä" tossa kuulokeliitännässä, ennemminkin vaikuttaa Sennheiserin ja nokian omilla kuulokkeilla aavistuksen tiukalta.
    Samoin, paljon jämäkämpi liitin kuin iPodeissani (2 ja 4 g nanot) ja kestää roikottaa ongelmitta tuota puhelinta liittimen varassa. Tämä ei toki paljon lohduta niitä joille on huono liitin sattunut, mutta tyyppivika ei ole kyseessä ole vaan paskaa laadunvalvontaa.

Mitään pahaa sanottavaa ei puhelimesta ole, ei ole jumitellut, ei sekoillut tms. Akku kestää hienosti, ensimmäinen kosketusnäytöllinen puhelin mulla ja tuntuu että olis aina käyttänyt kosketusnäyttöä eli siitäkin pelkkää positiivista.
    Ei mitään jumittelua täälläkään. Ainut ongelma mikä on ilmennyt on 2 kertaa käynyt ilmiö ettei soittajakohtainen soittoääni ole soinut vaan tilalla on soinut Nokia tune.

Tokihan kosketuskäyttöliittymän yhteneväisyys ei ole lähellekään täydellinen; joissain kohdissa riittää yksi painallus ja jossain tarvitaan tupla, mutta nopeasti noi toiminnot mitä itse käyttää paljon jäi selkäytimeen.

Ei täydellinen siis (N900 vie surffauksessa tätä 6-3), mutta kokonaisuutena ainakin mulle paras mitä tarjolla tällä hetkellä on. Hyvä, joskaan ei loistava Internet-laite yhdistettynä toimivaan puhelin ja viestinlaitteeseen.

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Mulla on nyt useamman kerran sähköposti heittänyt työpöydälle heti viestit haettuaan ja välillä tahmaillut mutta tyytyyväinen olen kyllä puhelimeen.

Sähköposti ei anna jostain syystä siirrellä viestejä kansioista toiseen ?? Saisi tulla parannus tähänkin..

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Jos nyt jotain negatiivista pitää kaivaa niin kellolla ja päivämäärällä varustettua näytönsäästäjää on e71 cclock ajoilta ikävä. Kenties tähän sellainenkin jossain vaiheessa saadaan.
    http://www.drjukka.com/KeyLockClock.html :)

(tosin joutuu itse signaamaan symbiansignedin sivuilla, mut menee ~5min ku tarkistaa IMEIN akun alta ja käy signaamassa)

Sijainti
    Vantaa
    Suositeltu
    1
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt wedge Katso viesti
    http://www.drjukka.com/KeyLockClock.html :)

(tosin joutuu itse signaamaan symbiansignedin sivuilla, mut menee ~5min ku tarkistaa IMEIN akun alta ja käy signaamassa)
    Joo, toi on asennettuna mutta "joutuu" aina painamaan tuota "menu" nappia et pomppaa esiin. No, tällä mennään ja parempaa odotellessa.
    *#06# toimii myös tuon imein tarkastamiseen.

Mitäs suojakalvoja porukka on näihin asennellut. Itsellä irtosi nyt tuo alkuperäinen kalvo eikä sitä oikein nätisti enään saa.
    Oletteko käytelleet ilman kalvoa ja mitä tykkää näyttö?

Ikä
    29
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Eilen illalla luuri ryhtyi mielenkiintoiseksi. Kello jämähti paikoilleen, eli kun klo 23.07 katsoin puhelimen kelloa, se näytti aikaa 22.33. Odottelin pari minuuttia, eikä puhelimen kello edennyt mihinkään. Avasin luurin valikon, ikään kuin virkistääkseni aloitusnäytön, mutta valikko ei lähtenyt kunnolla avautumaan, ja kun yritin poistua valikosta, puhelin jumitti tyystin, vain taustakuva jäi näkyviin, eikä puhelin totellut mitään painikkeita. Irroitin akun ja käynnistin luurin uudelleen, niin se toimi jälleen normaalisti.
    Akun kesto ei taaskaan varsinaisesti päätä huimannut, sillä vain hieman tavallista runsaammalla netin käytöllä virta alkoi loppua luurin oltua irti verkkovirrasta 18 tuntia. Ei hyvä.
    Nokia 6150 -> 3330 -> 6210 -> 6610 -> 6060 -> N93 -> E70 -> E51 -> E71 -> työkäytössä 6303 Classic ja omassa käytössä N97 mini
    iPhone-tarpeet tyydyttyvät iPod Touchilla.

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Mulla näyttäisi kännykkä yhdistyvän nettiin automaattisesti, vaikka valitsee "katkaise yhteys" niin hetken päästä on taas puhelin netissä tilassa "UMTS-pakettidatayhteys käytössä".

Sinänsä ikävää, kun ei ole tuota rajoittatonta netinkäyttöä niin taitaa tulla kova lasku :-( Tän päivän aikana oli jo ladannut 97 kilotavua ja koko ajan hakee lisää.

Neuvoja miten tuon saa suljettua niin että pysyy suljettuna?

Yks ratkaisu ois tietenkin hankkia liittymä tuolla rajoittamattomalla surffailulla, mutta mites sitten ulkomailla?

Hamppari:n avatar
    Sijainti
    Helsinki
    Suositeltu
    39
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt Filippa Katso viesti
    Mulla näyttäisi kännykkä yhdistyvän nettiin automaattisesti, vaikka valitsee "katkaise yhteys" niin hetken päästä on taas puhelin netissä tilassa "UMTS-pakettidatayhteys käytössä".
    Neuvoja miten tuon saa suljettua niin että pysyy suljettuna?
    Kokeiles laittaa se pakettidatayhteys vain tarvittaessa.
    Edit: En ole varma polusta , kun eri noksut. Mutta olisko : Asetukset>yhteydet>hallinta-asetukset >pakettidata>tarvittaessa. Tjsp.
    Viimeksi muokannut: Hamppari; 11.12.09 klo 20:11.
    Gsm puhelimia v:sta -94 . 2 x Motorola, Philips, sitten noksuja...
    Nyt pääkäytössä: Huawei U8800
    (Aurora ICS 4.03 for u8800 - Version 2.04)ja Huawei G5510 Dual-SIM. Varaluureina: Nokia 5800XM (Navigaattorina ym.)+ Nokia N95-1(autossa)Varavaravaravara Huawei G2800 Dual-sim

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Mä en löydä sitä valintaa mistään, mistä se vois löytyä? Mulla suomenkielinen käyttis.

Sijainti
    Helsinki
    Suositeltu
    39
    Toripalaute
    0
    En ole varma .Editoin sitä vastausta .kts. yllä.
    (Aurora ICS 4.03 for u8800 - Version 2.04)ja Huawei G5510 Dual-SIM. Varaluureina: Nokia 5800XM (Navigaattorina ym.)+ Nokia N95-1(autossa)Varavaravaravara Huawei G2800 Dual-sim

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Jeps, nyt löyty. Ei auttanut. On nyt valittuna, että vain tarvittaessa. Mutta taas hetken päästä on netissä.

Sijainti
    Helsinki
    Suositeltu
    39
    Toripalaute
    0
    Siellä on sitten joku sovellus , joka menee automaattisesti nettiin esim: sähköposti ?

edit: Laita se oletusyhteyden kysely päälle niin se joku sovellus ei ota ilman lupaasi yhteyttä, Ja ehkä näätkin mikä sovellus se on .
    Onkohan siinä polku :? Asetukset>yhteydet>verkkokohteet>internet..sitten paina valinnat>oletusyhteys..laita täppä kysy aina.
    Viimeksi muokannut: Hamppari; 11.12.09 klo 20:29.

Sijainti
    Helsinki Nokia 9300
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt Kiikkala Katso viesti
    Mä asensin kanssa tämän ketjun innoittamana ton Opera Mini betan, ja mun mielestä selkeästi huonompi kuin laitteen oma selain - tai sitten en vaan osaa..

Selain tuntui sovittavan jotkut sivut "oudosti" ja linkit toimivat jostain syystä huonosti tai eivät ollenkaan. Zoomia olisin kaivannut em. linkkiongelmiin liittyen minäkin.. Esim. tämän keskustelupalstan ketjuja en saanut auki.
    Nopea oli - siitä ei kahta sanaa - mutta pitäisi toimia kanssa. Kenelläkään vinkkejä ton kanssa?

Edit. Asetuksista oli valittuna mobiiliversio - siitä "sovituspulma". Linkitkin tuntuvat nyt toimivan.. Oletusfontti mielestäni turhan iso, pienempi vaihtoehto linkkien kannalta turhan pieni jos ei zoomia ole.. Täytyy tutkailla josko tohon tottuisi. Sivut aukeavat kyllä todella hätäistä tahtia.
    kokeile säätää fontit esim. very small, fullscreen mode on, image quality high ja kokeile uudestaan

Sivu 4 37:sta EkaEka 1234567814 ... ViimeinenViimeinen

Kirjoitusoikeudet

• Et voi lähettää uusia viestiketjuja
  • Et voi lähettää vastauksia
  • Et voi lähettää liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  •