Sivu 33 33:sta EkaEka ... 232930313233
Tulokset 641:stä 657:een 657:sta

Suositeltu
    2
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt Clash Katso viesti
    Massamuistissa lukuvirheitä, latausliitäntä pätkii, lukitus liukukytkin takkuaa.
    Jos ei meinaa mennä takuuseen, vetäisin kyllä noista kahdessa viimmessä esiin kuluttajasuojakortin. Takuu ei lopu, jos on vakio/tyyppi vika.

Tietääkö kukaan, onko 97kaan tulossa ikinä firmis päivityksiä?
    Viimeksi muokannut: Htc-Ede; 15.10.11 klo 21:10.

Vuoden foorumilainen 2010 Supermoderaattori Qwertyi:n avatar
    Sijainti
    Tois pual jokke
    Suositeltu
    173
    Blogiviestit
    3
    Toripalaute
    8 (100%)
    Quote Alunperin lähettänyt Htc-Ede Katso viesti
    Jos ei meinaa mennä takuuseen, vetäisin kyllä noista kahdessa viimmessä esiin kuluttajasuojakortin. Takuu ei lopu, jos on vakio/tyyppi vika.
    Takuu on takuu ja se on voimassa takuuehtojen mukaisesti. Virhevastuu on se, johon vedotaan takuun päättymisen jälkeen. ;)

Käytössä: HP Pre3 | B&O Serenata | iPhone 3 GS
    Liittymät: Saunalahti | Elisa | TeleFinland | DNA | DNAPro
    Puhelinhistoriaani: qwertyi.webs.com/
    Mac OS X | Windows XP | 7 | 7 Starter
    Osta ulkomailta! Verkosta ostamiseen keskittynyt foorumi. Nyt juttua myös blogissa.

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Onko tollaseen englanninkieliseen luurin mahdollisuus saada jollain päivityksellä suomenkielinen valikko??

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Menkää liikkeeseen mistä ostitte tän ja vaatikaa puhelimen vaihtoa toiseen malliin, jos luuri on jatkuvasti huollossa ja vikoja ilmeentyy lisää kokoajan.

Jos puhelin ollu jo 3 kertaa huollossa, älkää enää tyytykö uudelleen korjaamiseen.

Sijainti
    Helsinki
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Nyt kun 5800xm saa päivityksen saakohan N97 joskus jonkun vastaavan?
    Käytössä: HTC Desire
    Käytössä olleet: Ringo, 3110, 8110, 3210, 7110, 5210, 5100, 6230, 6260, 6230i, 6510, 3310, 6210, N70, 6060, 6110 Navigator, 5800XM, N97

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt JanneA Katso viesti
    Yritetty on, vaan ei tunnu olevan uutta selainta tyrkyllä sen kummemmin firmis- kuin ohjelmapäivityksenäkään. Ei sinänsä yllätä yhtään...

N97 on palvellut viimeisen vuoden lähinnä Sportstracker-käytössä ja siihenhän se on ihan kelvollinen. Ykköspuhelimena on ihan toisen merkkinen laite eikä ole kauheasti ollut Nokiaa ikävä. N97 toimi tehokkaana vieroittajana.
    Surukseni täytyy suurelta osin yhtyä yo mielipiteeseen. Tosin itse en sitä enää ole puoleentoista vuoteen käyttänyt. Mutta perheessä on murheenkryyni ollut ja on vieläkin.
    Olisi ollut ulkonaisesti hyvä ja näppäimistö mainio MUTTA. . . . .
    Suurin kenkutuksen aihe minulla oli tuo käyttömuistin jatkuva loppuminen ja sen kaiveleminen eri keinoin.
    Minulla kuitenkin viimeinen niitti oli se että itsetyytyväinen Nokian johto viis veisasi ysiseiskalaisten ongelmista. Istua kökötettiin vaan lasivuorella tyytyväisenä. Kaikkiin yhteydenottoihin sai samalla lomakepohjalla tehdyn vastauksen. Vastaajan nimi vaan vaihtui.
    Suomalaisen puhelimen vioista ei voinut keskustella jonkun tietävän suomalaisen kanssa vaan aina piti kummasti kierrättää enkunkielisten kautta.
    Vaikka eipä tuo kai enää silloinkaan mikään suomalainen ollut. ennen Eloppiakaan. Enää.
    Minulla on nyt ollut iPhone3GS. Nyt pitäisi taas hankkia uusi. Mutta mikä? En ole kovin tyytyväinen tuohon nykyiseenkään.
    Istuvat hekin siellä lasivuorella .
    Nokia N97/Saunalahti ; iPhone 3G S 32gb/Sonera

Suositeltu
    19
    Toripalaute
    0
    N9 on kyll toista maata... katsii ainakin kokeilla tai mieluummin tutustua

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Mä pistin just lähes 3 vuotiaan 97n proidille kiertoon.

Mulla ei ole mitään suurta pahaa sanottavaa, taisi olla hyvä yksilö. Suurin vika siinä oli satunnainen lagitus. Se jäi joskus haaveilemaan, mutta keräs ittensä ja toimi sitten kun hetki oli vierähtänyt. Ei toi niin kauheasti haitannut, kun paha lagitus oli harvinaista.
    Takuun pikahuollossa se kävi kerran, kun sain naarmun kameran lasiin. Ne kun oli naarmuuntuvaa sorttia, niin meni oma hölmöily takuun piiriin. Tunnin homma.
    Parhaimmillaan se oli mulla autossa. Navigoi, soitti ämpäreitä ja lähetti ne mun radioon. Kaikki samassa, pienessä paketissa. Eihän se GPSn fixi mikään nopea ollut, mutta kun sai sen, niin piti sen ihan hyvin.
    Kestikin ihan hyvin, pari kertaa tippui silleen, että osia sai keräillä pitkin kaupan lattiaa. Koristelista lensi kaaressa. Aina se toimi.
    Querty oli loistava. Kun vaan siihen tottui ensin. Parempi se on kuin yksikään virtuaali.
    RF puoli siinä oli hyvä. Reissuilla kun muut luurit päätti pudota verkosta, niin tuo säilyi pisimpään verkossa. NZssa piti meidät kartalla, kun muut luovutti.
    Opera minin kun laittoi sisään, niin selaaminen oli kuin kotikoneella. Melkein kaikki sivut aukesi, oli sisältö mitä tahansa. Ei tarvinnut mitään eri sovelluksia aukomaan eri sivuja.
    Akku kesti 5 päivää helposti, jos oli vähäpuheinen viikko.

Nyt kumminkin ennen kuin annan sen ettepäin, niin tarvii vaihtaa touch screen. Se on mennyt niin naarmuille tässä ajassa. Uusi maksoi ebaystä 13 dollaria ja sitä tässä odotellaan.

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Moro !

Eli suoraan asiaan menen. SIM-kortin vaihdon jälkeen N97:n näyttö ei ole ottanut kosketusta..
    Eli olin ulkona ja kaveri pisti DNAn simin sisään ja ei ottanut kosketusta, laitoin oman sisään ja ei toimi vieläkään.
    Ulkona ollessa puhelin ei tippunut (ei ole tippunut muutenkaan). Näyttö toimii muuten, toistaa kaiken, mutta ei ota kosketusta.
    EDIT. Näyttö reagoi siihen kun ikäänkuin avaat näytön lukituksen (valo syttyy)

Jussi
    Viimeksi muokannut: Mentalnight; 22.1.12 klo 21:05.

tiitus:n avatar
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Akku käytetty pois?
    Puhelimen voi joutua laittamaan tehdasasetuksiin jos ei muuten herää.
    Nokia N8 vaihtui E7:aan

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0

Ongelman Nokia N97:n kanssa

Sain puhelin jouluna 2010 eli taitaa olla melko lailla ensimmäisiä malleja. Pitkään puhelin toimi erittäin hyvin, mutta sitten alkoi valittelemaan että muisti on lopussa ja vaikka mitä. En ymmärrä näistä paljoakaan, joten ostin puhelimeen 4 gigan kortin, jolle voisi laittaa ohjelmia ja musiikkia.

Olen poistanut lähes kaiken mahdollisen puhelimen muistista, mutta edelleen se valittaa että muisti on lopussa. Kun katsoo tiedostonhallinnasta, niin puhelimesta löytyy 3 muistia:

c: Puhelimen muisti (vapaana 15,2Mt)
    e: Massamuisti (vapaana 27 Gt)
    f: MC muistikortti (vapaana 3,7 Gt)

Jos puhelimeen yrittää esim. tallentaa uusia karttoja navigaatiota varten, niin homma tyssää ja puhelin valittaa, ettei muisti riitä. Ohjelmia asennettaessa puhelin ei koskaan kysy mihin muistiin asennetaan, joten yrittääköhän se laittaa väkisin tuohon puhelimen pieneen muistiin kaiken?

Olen myös ajatellut puhelimen alkuperäisten asetusten palauttamista jos se auttaisi?

Suositeltu
    8
    Toripalaute
    0
    Eikös N97:lle ole jo topikkeja tarpeeksi,onko aivan pakko.............
    Eipäs hättäillä,niin kuin köyhät!

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    En tiedä eikö haku toimi omalla koneella vai mikä on vikana, mutta itse en löytänyt.

jnr21:n avatar
    Sijainti
    Helsinki
    Ikä
    28
    Suositeltu
    17
    Toripalaute
    6 (100%)
    Tyhjennä puhelimesta selaimen välimuisti.
    Kymmeniä luureja joita ei voi muistaa -> HTC Touch Diamond X2 -> HTC Touch HD -> HTC Desire -> Nokia X3-02 -> Nokia 5800 XM -> Nokia N8 -> Samsung Galaxy S -> Nokia E7 -> Nokia Lumia 800 -> Samsung Galaxy Nexus

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Tuon selaimen välimuistin olen tyhjentänyt muutaman kk välein, mutta ei tunnu sekään juuri auttavan.

Sijainti
    Lahti
    Suositeltu
    30
    Toripalaute
    9 (100%)
    Poista sähköpostit, viestit, multimediaviestit, turhat ohjelmat ja c:lle tallennetut tiedostot muualle. Jos ei auta -> hard reset.
    Nokiaa ja muita perus/featurepuhelimia ~10kpl -> Nokia n90 -> Nokia n95 -> Nokia supernova 7210 -> Nokia c7 -> Samsung omnia 7 -> Nokia n8 -> Htc Desire Hd -> Nokia 701 -> Samsung Omnia W -> Nokia X7 -> Lg Optimus 3D -> Nokia Lumia 800 cyan + Saunalahti

tonttu:n avatar
    Sijainti
    Vantaa
    Suositeltu
    158
    Toripalaute
    1 (100%)
    Quote Alunperin lähettänyt opa_ Katso viesti
    Sain puhelin jouluna 2010 eli taitaa olla melko lailla ensimmäisiä malleja. ?
    Juu, mää sain touko-kesäkuussa 2009...
    Siirrä ainakin ensimmäisenä viestimuisti massamuistille.
    T.T.J
    Matkapuhelimia jo vuodesta 1984

Sivu 33 33:sta EkaEka ... 232930313233

Kirjoitusoikeudet

• Et voi lähettää uusia viestiketjuja
  • Et voi lähettää vastauksia
  • Et voi lähettää liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  •