Niin, tarkoitin että millä perusteella pitäisi onnitella. Mielestäni se ei ole onnittelemisen arvoinen asia, jos joutuu N900:n vaihtamaan E7:n.
Niiiiiiin. :)
Se onkin sitten kai mielipide juttuja, että onnitellaanko vai toivotellaanko osanotot.
Jos tuosta omasta nyt usb-portti tipahtaa, niin kyllä tuo vaihtelu ihan hyvää tekee. Ei sillä ettenkö olisi tyytyväinen N900:een.
Paras puhelin tuo on, jota olen käyttänyt.
N9 tietysti olisikin sitten vielä parempi vaihtoehto, mutta siihen en jaksa uskoa, että vaihdokkina alettaisiin jakamaan N9:iä.
Lumia 800 & Saunalahti
♥ irkin mystinen kiusausporukka ♥
Riippuu mitä tekee, mulla vaihtui ja nyt luuri pelaa pari päivää ilman latausta kun käyttää virransäästöä. Kalenterit synkkaa kunnolla, puhelinosa kuin eri planeetalta, kartat ja navigointi toimii kunnolla ja Symbian Anna ihan säällinen.
Vakioselain susi 900:een verrattuna, mutta Opera kuittaa sen. Sport tracker "hiukan" parempi kuin e-mikä se-nyt-olikaan. Hyvin sillä kuitenkin pärjäs kun tottui niihin torsoksi jääneisiin sovelluksiin, mutta hyvin pärjää tälläkin.
Olen yrittänyt saada kuvaviestien lähetystä/vastaanottoa toimimaan huonoin tuloksin. Kaksi kuvaviestiä olen saanut vastaanotettua, mutta yhtään en ole onnistunut lähettämään. Käytössä on Saunalahden liittymä ja olen lisännyt MMS-yhteyden käsineen. Ennen yhteys löytyi yhteyslistalta, mutta kun yritin lähettää viestiä ohjelma jumitti ja yhteys hävisi yhteyslistalta. Ohjelman uudelleenasennuksella yhteys ilmesti takaisin listalle. Onko ajatuksia miten kuvaviestit saisi pelittämään?
Sain itse E7 N900:n tilalle kun näyttö ei enää ottanut kosketusta vastaan.
Mikä on nyt sitten tuon takuusta saadun E7 takuu? Valmistusajankohdan mukaan vai N900 hankinnan mukaisesti? N900 hankittu joulukuussa 2009.
Toimiiko muilla Enirok nykyään miten hyvin?
iPhone 4S 32Gb Black & N900
Eniron nettisivut ovat uudistuneet: www.eniro.fi
Tulipa otettua taas N900 käyttöön. Nopeutuuko puhelin paljon, jos asentaa tuon CSSU-päivityksen? Entäpä onko sen asentaminen kuinka luotettava, ettei tarvitse heti puhelinta fläshäillä?
Mitä muutoksia tuolla päivityksellä saa aikaan?
iPhone 4S 32Gb Black & N900
Kyllä tuo itsellä ainakin on aavistuksen nopeammaksi muuttunut päivityksen myötä, eikä itsellä sen kanssa mitään ongelmaa ole ollut. Toukokuussa päivitin ja ei ole tullut flässäiltyä luuria kyllä tuon jälkeen kertaakaan.
Muita muutoksia nyt näkyvimpänä varmaan pystykäyttö yms.
tarkempaa muutoslokia: http://wiki.maemo.org/Community_SSU/Changelog
Viimeksi muokannut: MrMobile; 20.9.11 klo 16:16.
Onko N900 suunniteltu kuolemaan 2 vuoden päästä käyttöönotosta, Huuto on nyt täynnä E7-puhelimia jotka on "kuulemma" saatu hajonneen N900 tilalle. Usein väittävät että huollosta N900 tilalle saadussa laitteessa on 2 vuoden takuu. Vähän outoa tämäkin.
FAAAAK. Piti tyhjentää N900 jos se sattuis menemään kaupaksi. Löysin googlella jonkun pskan ohjeen ja ilmeisesti flässäsin väärin eli RX-51_2009SE_20.2010.36-2_PR_COMBINED_MR0_ARM ja emmc sen jälkeen vaikka olis pitäny pistää toisinpäin. Oli vielä -R siellä perässä ja nyt tulee missing imagea kun toi käynnistyy. Ja flasher ei enää käynnisty.
Jotain positiivista, sain tuon toiminaan W7 64-bit systeemissä.
Nokia Lumia 800 Cyan | Nokia Lumia 900 White | Nokia N9 64GB White