Sivu 122 148:sta EkaEka ... 2272112118119120121122123124125126132 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2 421:stä 2 440:een 2957:sta
Like Tree134Suositusta

Viestiketju: Nokia N9-00 käyttökokemukset

Suositeltu
    166
    Toripalaute
    3 (100%)
    Quote Alunperin lähettänyt Nrde Katso viesti
    Tämä (ja moni muu :) on korjattu seuraavassa versiossa. Tai ainakin parannettu...
    PR1.2:ssä noista tulee isompia.. Paras tapa torkuttaa on swipata ylös eikä paina mitään, luuri menee itsekseen torkulle.
    Nokia Lumia 800 Cyan | Nokia Lumia 900 White | Nokia N9 64GB White

Suositeltu
    1
    Toripalaute
    2 (100%)
    Nyt reilu kuukausi käyttöä takana. Jotenkin huono maku jäänyt. Käyttis tökkii koko ajan. Esim liu'uttaessa ylös/alassivulle ei mene aina niin kuin kuuluisi. Kuvakkeita kun painaa niin kestää pirun kauan välillä aueta. Viestejä kirjoittaessa teksti tulee koko ajan perässä vaikka en ole tosiaan mikään pikakirjoittaja. Facebook kaatuilee vähän väliä ja heittää pihalle. Youtube on tässä ihan surkea kun on mobile versio. Selain on mitä on ja Kauppa on aivan...Onko muuten tähän jotain Messengeriä tai vastaavaa toimivaa? Ebuddya koitin, mutta ei oikein pelittänyt.

Onkohan maanantaikappale käytössä vai onko ihan normaalia tuo pirunmoinen tökkiminen?
    Puhelin: Nokia N9 ja iPhone 4 Liittymä:: Telefinland Lähirinki Netti: 6/1 laajakaista.

2cv
    2cv ei ole paikalla

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Itsellä on ollut N9 64 gb heti sen myyntiintulosta lähtien. Olen ollut todella tyytyväinen, oikeastaan vain fyysisen näppiksen puute on ainoa iso puute. Ja natiiviselaimen osoiterivin piilotusmahdollisuuden puuttuminen. Toiminta on sulavaa, ohjelmat avautuvat sujuvasti eivätkä lagaile. Käyttiksen logiikka on hyvin toteutettu ja nopeasti omaksuttavissa. Pari outoa boottausta on ollut. Akun kesto on ollut mulle riittävä. Boottaan puhelimen kerran viikossa. Melko vähän olen ylimääräisiä ohjelmia asennellut, sports tracker ja mapsi tärkeimmät, eli puhelimen mukana tulleilla pärjään pitkälle. Näytössä on yksi naarmu joka tuli mielestäni melko heppoisesti, mutta kaikkinensa kosketusnäytön toimivuus on ollut mukavan positiivinen yllätys. Aiemmin oli käytössä N900, johon olin myös erittäin tyytyväinen. Mutta ainakin tätä 64gb mallia uskallan suositella oman kokemuksen perusteella.

Suositeltu
    37
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt Kikkopää Katso viesti
    Nyt reilu kuukausi käyttöä takana. Jotenkin huono maku jäänyt. Käyttis tökkii koko ajan. Esim liu'uttaessa ylös/alassivulle ei mene aina niin kuin kuuluisi.
    käy kaupassa testaamassa toista jos toimii samalla tavalla "huonosti" niin sitten ei voi mitään.

Kuvakkeita kun painaa niin kestää pirun kauan välillä aueta.
    Riippuu ohjelmasta. Itse pidän tietyt ohjelmat aina auki niin ei tarvitse odotella. Muut käyttikset fuulaa sen käynnistyksen siirtymillä ja splash screeneillä. (vaikka oikeasti hitaasti käynnistyviä ohjelmiakin tulee toki N9:n mukana)

Viestejä kirjoittaessa teksti tulee koko ajan perässä vaikka en ole tosiaan mikään pikakirjoittaja.
    Koita säätää oikeinkirjoitusasetuksia, itse olen kyllä tyytyväisin swypeen mikä ei juurikaan takkuile oikeastaan koskaan.

Facebook kaatuilee vähän väliä ja heittää pihalle.
    En käytä, mutta fmobi lienee parempi vaikka onkin maksullinen. Olikohan muita N9:lle?

Youtube on tässä ihan surkea kun on mobile versio. Selain on mitä on ja Kauppa on aivan...Onko muuten tähän jotain Messengeriä tai vastaavaa toimivaa? Ebuddya koitin, mutta ei oikein pelittänyt.
    Eikös youtubelle ollut joku oma ohjelmansakin (kaupasta) Selain on hyvä siihen mihin se on tehty, toki firefox ja Operakin ovat vähän turhan raakileita vielä. N9:lle saa ehkä kaikki yleisesti käytössä olevat pikaviestimet suoraan käyttikseen leivottuna. Kerro mitä kaipaat?

Onkohan maanantaikappale käytössä vai onko ihan normaalia tuo pirunmoinen tökkiminen?
    Vaikea sanoa oletko vaan kranttu, vai onko jotain oikeasti vikana. Itse olen tyytyväinen puhelimen toimintaan.
    jake45 suosittelee tätä.

Ikä
    29
    Suositeltu
    4
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt Aksim97 Katso viesti
    Hei! Minä tässä olen alkanut vakavasti harkitsemaan nysin ostoa. Onko tässä oikeasti näin paljon bugeja? Onko kuinka moni tyytyväinen, ja kuinka moni kykenisi suosittelemaan sitä tutulleen? Mielestäni tuo MeeGo on jotain niin tuoretta ja simppeliä, että se sopis mulle siinä mielessä. Myös ulkonäköhän natsaa hyvin, kiitos nokian muotoiluosastolle :) mutta onko tämä "natina" se kaikista suurin ongelma koko puhelimessa? Lisäksi vielä kysyisin, että joutuuko tämän kanssa "säätämään" paljonkin? Noh, kaikesta huolimatta tällainen saattaa myös minun kätösestäni löytyä joku päivä :) luulempa ettei paluuta iOS:n oikein ole, mikäli pr1,2 päivitys korjaa myös kaikki häiriöt :)
    Kyllä voin suositella vahvasti. Tosin ainakin omalla kohdalla tarvitsin hiukan aikaa ennen kuin lämpenin nysiin. Ostin silloin heti ensimmäisen kun julkaistiin. Viikon jaksoin kunnes myin pois. Nyt hankin uudestaan iphone4 rinnalle ja aikani simmiä vaihdeituani puhelimien välillä totesin että iphone saa lähteä. Enkä ole katunut. En sen enempää ala tässä nyt vertailemaan mutta molemmissa hyvät ja huonot puolensa enkä osaa sanoa kumpi parempi tai huonompi mutta nysi jäi. Nokialaisista paras koskaan..

Ps. Kumpikaan n9:täni ei natissut/natise. Tässä uudessa hiukan helisee nuo näppäimet mutta yksi lysti minulle :)
    Historiaa mm. Nokia e51 x2, Nokia e90, Nokia e75, Nokia e72, Nokia e52, Nokia c7, Samsung galaxy s x2, Nokia n8 x2, Nokia e7, Samsung galaxy s2, Nokia n9 black, Nokia n8, Iphone4 white, Iphone4 black, Nokia n9 cyan

Käytössä Nokia lumia 800 black

Suositeltu
    19
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt 2cv Katso viesti
    Itsellä on ollut N9 64 gb heti sen myyntiintulosta lähtien. Olen ollut todella tyytyväinen, oikeastaan vain fyysisen näppiksen puute on ainoa iso puute. Ja natiiviselaimen osoiterivin piilotusmahdollisuuden puuttuminen. Toiminta on sulavaa, ohjelmat avautuvat sujuvasti eivätkä lagaile. Käyttiksen logiikka on hyvin toteutettu ja nopeasti omaksuttavissa. Pari outoa boottausta on ollut. Akun kesto on ollut mulle riittävä. Boottaan puhelimen kerran viikossa. Melko vähän olen ylimääräisiä ohjelmia asennellut, sports tracker ja mapsi tärkeimmät, eli puhelimen mukana tulleilla pärjään pitkälle. Näytössä on yksi naarmu joka tuli mielestäni melko heppoisesti, mutta kaikkinensa kosketusnäytön toimivuus on ollut mukavan positiivinen yllätys. Aiemmin oli käytössä N900, johon olin myös erittäin tyytyväinen. Mutta ainakin tätä 64gb mallia uskallan suositella oman kokemuksen perusteella.
    Paljolti samat kokemukset ja fiilis mullakin - paitsi ei naarmua näytössä eikä sporttraceria eikä yhtään ylimääräistä boottausta. Kerran sammui yllättäen kun taisi kuumeta liikaa auton kojelaudan pikkukotelossa, kun navigointi oli pari tuntia päällä. Siis se kotelo on lämppärin kyljessä oleva ja ilmeisesti lämmitti osaltaan kännyä. Ja voi toki olla, ett virtakaapelikin oli löystynyt matkalla... mutt ei siitä sen kummempaa ongelmaa tullut. Kun kone hiukka jäähty ja sai uutta, raikasta Ivonettia, niin taas toimii ongelmattomasti. Loisto kapine. Virtuaalinäppikseenkin oon tottunut, kun en romaaneja (kirjoja siis) sillä kirjoittele. Viestini on suht lyhyitä, muutaman rivin mittaisia vain yleensä.

PR1.2:a odotellessa

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Nyt reilu kuukausi käyttöä takana. Jotenkin huono maku jäänyt. Käyttis tökkii koko ajan. Esim liu'uttaessa ylös/alassivulle ei mene aina niin kuin kuuluisi. Kuvakkeita kun painaa niin kestää pirun kauan välillä aueta. Viestejä kirjoittaessa teksti tulee koko ajan perässä vaikka en ole tosiaan mikään pikakirjoittaja. Facebook kaatuilee vähän väliä ja heittää pihalle. Youtube on tässä ihan surkea kun on mobile versio. Selain on mitä on ja Kauppa on aivan...Onko muuten tähän jotain Messengeriä tai vastaavaa toimivaa? Ebuddya koitin, mutta ei oikein pelittänyt.

Sun kannattaa varmaan hommata iPhone...

Sijainti
    Orimattila
    Suositeltu
    3
    Toripalaute
    0
    No mun täytyy sanoo että uskon että storella ei ole minulle paljoa annettavaa, vaan pikemminkin itse käyttiksellä. Kaupassa tuntui ainakin niin sulavalta ja tuoreelta ajatukselta tuo pyyhkäisy. Lisäksi tuo kaareva näyttö tuntuu hulppealta ja amoled tuo upean kirkkauden, toisaalta kyllä aika luonnottoman väritoiston. Tuo vain vaikuttaa juuri oikealta älypuhelimelta, joten tässä huomenna viimeset hiplailut kaupassa ja sitten etsimään jostain sopuhintaan :)
    Puhelinhistoriaa: nokia 3310-->nokia 3210--> nokia 7260--> SE k550i--> htc tytn--> nokia c6--> htc hero (varapuhelin)--> samsung galaxy ace--> iPhone 3Gs 32gb --> htc sensation--> htc radar--> iPhone 4 32GB sonera/tf (Myydään)--> Nokia Lumia 800 white

Suositeltu
    1
    Toripalaute
    2 (100%)
    Quote Alunperin lähettänyt Baltsar Katso viesti
    Sun kannattaa varmaan hommata iPhone...
    iPhone nelosesta tähän siirryin joka vieläkin mulla.
    Puhelin: Nokia N9 ja iPhone 4 Liittymä:: Telefinland Lähirinki Netti: 6/1 laajakaista.

Suositeltu
    10
    Toripalaute
    0

Se tökkiminen voi johtua appsista ... oot sä asentanut mitään appseja, jotka mahdollistavat näytön kääntymisen vaakaan tai lukittuna pitämiseen, tai vastaavia näyttöön vaikuttavia appseja ? - tai mitään muita appseja, jotka muuttavat käyttöjärjestelmän toimintaa ... aikoinaan käyttäessäni niitä, niin muut appsit alkoivat yllättäen kaatuilemaan ... siitä on kyllä jo vähän aikaa ...

Itselläni fb ei muistaakseni ole kaatunut edes 1 kertaa koko käytön aikana, enkä muista että se olisi koskaan heittänyt pihallekkaan, ja käytän sitä kohtuu paljon esim. tekstiviesteihin (korvaa erittäin hyvin Whatsappsin) ...
    Viimeksi muokannut: jaripi; 23.2.12 klo 23:47.

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    jee storesta löytyy firefox. Ensimmäisten kokeilujen perusteella nopeampi kuin opera! flash tulee myöhemmin päivityksenä.

Suositeltu
    4
    Toripalaute
    0
    Osaako joku kertoa mitä nuo tänään tulleet kolme päivitystä olivat? Huomasin aamulla unenpöpperössä ilmoituksissa, laitoin lataamaan ja painoin takaisin nukkumaan, enkä tähän hätään muista mistä noita pääsi jälkikäteen tarkastelemaan :)

Suositeltu
    1
    Toripalaute
    2 (100%)
    Ylimääräisiä ohjelmia ei ole asennettu juuri lainkaan. Ohjelmat suljen yleensä kun en käytä. On tässä paljon positiivistakin. Mm näyttö ja sen koko, ulkönäkö, silikoomisuojus vakiona, näppäimistö, käyttiksen ulkonäkö ja loogisuus. Ehkä olen sitten liian kranttukin. Yksi asia myös ihmetyttää kun avokilla samanlainen luuri ja liittymä ja välillä samassa paikkaa mulla ei yhtään kenttää ja toisessa täydet tolpat. Ja tämäkin testattu useasti ja pidemmän aikaa kerralla.

Ehkä voisi koittaa asentaa käyttiksenkin uudestaan jos vaikka sillä parantuisi käyttö.

Suositeltu
    14
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt Kiikkala Katso viesti
    Osaako joku kertoa mitä nuo tänään tulleet kolme päivitystä olivat? Huomasin aamulla unenpöpperössä ilmoituksissa, laitoin lataamaan ja painoin takaisin nukkumaan, enkä tähän hätään muista mistä noita pääsi jälkikäteen tarkastelemaan :)
    Mulle ainakin tuli päivitys developer-modeen ja x11vnc. Kolmatta en enään muista.

Lisäksi myöhemmin yritti päivittää Spors Trackerin ja Coloursin uudestaan samalla asennetulla versiolla mutta se on toinen juttu.

Suositeltu
    7
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt bamster Katso viesti
    jee storesta löytyy firefox. Ensimmäisten kokeilujen perusteella nopeampi kuin opera! flash tulee myöhemmin päivityksenä.
    Jep. Ja huomattavasti parempi kuin Opera! :) Me like!

Sijainti
    Pietarsaari
    Ikä
    26
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Miksi minulla syöte näytössä näkyy enää vain syötteen otsikko, eikä syötteen sisältöä niinkuin aikaisemmin?
    Minusta tämä muuttui, kun asensin firefoxin(on jo poistettu, eikä asia korjaantunut).
    Kellään muulla samaa ongelmaa?
    Puhelimeni : 5110 -> 3210 ->3310 -> 5210 -> 5510 -> 7250i -> 6260 -> 6680 -> 6131 -> N95 8GB ->N900 -> N8 -> N9

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt Kiikkala Katso viesti
    x11vnc
    sdk-connecticity-tool
    developer-mode

Suositeltu
    11
    Toripalaute
    3 (100%)
    Muuten hyvä tää tuore Firefox Mobile ja oikein odotettu tervetullut lisä mutta jos nyt viilataan pilkkua niin:

- Swype -tekstinsyöttö bugittaa pahasti: Joka Ikisen Sanan Ensimmäinen Kirjain Tulee Isolla Jostain Ihmeen Syystä
    - Ikoni on aikamoista pikselimössöä eikä passaa teemaan ollenkaan
    - Oletusselainta olisi mukava vaihtaa myös, veikkaampa että tämä ei kuitenkaan riipu Firefoxin kehittäjistä

Kyseessä on kuitenkin vasta ensimmäinen julkaisu N9:lle, ja veikkaampa että FF-tiimillä on prioriteetit N9-version kanssa tällä hetkellä aivan muissa asioissa kuin noissa pikkuviilauksissa. Jospa nuo kuitenkin jossain vaiheessa korjattaisiin.
    Nykyinen luurini: Galaxy Nexus

Ikä
    30
    Suositeltu
    1
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt johannes85 Katso viesti
    Miksi minulla syöte näytössä näkyy enää vain syötteen otsikko, eikä syötteen sisältöä niinkuin aikaisemmin?
    Minusta tämä muuttui, kun asensin firefoxin(on jo poistettu, eikä asia korjaantunut).
    Kellään muulla samaa ongelmaa?
    Oletko asentanu sen ohjelman millä saa vaihdettua niitä taustakuvia? se teki mulla ton, otin pois ja känylle buuttia ni johan alko taas feedit näkyy...

hookoo_:n avatar
    Suositeltu
    14
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt qualtch Katso viesti
    - Oletusselainta olisi mukava vaihtaa myös, veikkaampa että tämä ei kuitenkaan riipu Firefoxin kehittäjistä
    Ainakin PR1.2:ssa voi laittaa Firefoxin oletukseksi web-asetuksista
    N9 64GB+Elisa

Historiaa: Nokia 5110 -> 6110 -> 3310 -> 6610 -> 6681 -> N80 (+N800) -> N81 -> E71 + 6121c -> N97 (kyllä, olen masokisti) -> N9 64GB

Tämän ketjun avainsanat

Kirjoitusoikeudet

• Et voi lähettää uusia viestiketjuja
  • Et voi lähettää vastauksia
  • Et voi lähettää liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  •