^ joo sen tiesin, mutta ne on aika pieni osa puhelinta. Meinaan, että kun puhelin on kädessä niin eihän niihin osu käsi?
Semisti kuulostaa trollilta, nimittäin kamera ja jämäkkyys on niitä asioita mitä on eniten kehuttu.
3310 > 3330 > c55 > c60 > 6085 > 6700c > N8
Pikkasen paisuu tämä trolli juttu. Onko se niin vaikea uskoa että jokaisessa puhelimessa on myös niitä maanantai kappaleita joissa on jotain vikaa.
3310 > 3330 > c55 > c60 > 6085 > 6700c > N8
Mulla on tänään Aleksanterinkadulta haettu vaalean hopeanvärinen luuri ja yläosan muovikuori mullakin naksuu takapuolelta. Mitään muuta vikaa laitteesta en ole 2 tunnin räpläämisen jälkeen löytänyt. Edellinen puhelin oli N95 sotaratsu, että vertailuni tapahtuu siihen. Täytyy ehkä käydä jossain vaiheessa näyttämässä huollossa tota pientä naksumista, mutta mulla se ei kyllä onnistu pilaamaan mahtavia fiiliksiä mitä tän käyttämisestä tulee :) Olo on kuin pikkupojalla karkkikaupassa rajattoman luoton kanssa!
Niin, kuinkas ne uudistetut ikonit ja teemat saikaan käyttöön ??? Mulla ainakin sovellukset- ohjelnistopäivitys
ei anna mitään uutta ???
Miten N8:n kontaktit-luettelo on toteutettu? Onko siihen integroitu IM tilien on-line tiedot samaan tapaan kuin N900:ssa, eli puhelinluetteloa katsomalla näet ketkä ovat on-line jos itse olet on-line?
Nyt kun on jokusen tunnin tota jo räplännyt niin sanottakoon sen verran, että oikein tyytyväinen olen ostokseeni, vähän kaikkea featurea koitin hieman. Kuva/videoeditointiohjelmissa tuntuu edelleen olevan optimoinnin puutetta, kun noissa kahdessa menutkin tulee hikisellä 15 FPS:llä tai jotain vaikka missään muualla koko puhelimessa (en edes NFS:Shiftiä pelatessa) huomannut moista tahmausta..
OVI Store toimi vikkelästi ja moitteitta, sikäli itselle kyllä koko OVI store on melko yhtä tyhjän kanssa, kun en appien takia N8:ia hommannut kuitenkaan, mutta joku muu varmasti hankkii sen(kin) takia.
Toi näyttö on kyllä itselle positiivinen yllätys. Todella herkkä ja tarkka ja näyttääkin todella hyvältä.
Ehkä siitä johtuen että olen aina Nokialaisia käyttänyt, mutta tärkeät hommat löytyy kätevästi ja loogisesti ja varsinkin pidin siitä oikean yläreunan WLAN/akku-"painikkeesta". Melkein kaiken voi tehdä useammalla tavalla ja noi widgetit on ainakin omaan mieleen paljon kivempia kuin esim. iPhonen ikonirykelmä.
No, kai tässä vois yksitellen kehua jokaista ominaisuutta, mutta empä taida. Mitään moittimisen aihetta en vielä ole löytänyt, lukuunottamatta ehkä kun eräällä fooruminkaltaisella postailin niin jotenki se välimuisti häiriköi siinä sen verran, että vaikka päivitin sivut niin uusia kommentteja ei tullut näkyviin. Luultavasti joku sekoitus evoamista ja ehkä huonoa foorumia, toisella foorumilla ei moista taas esiintynyt. Ongelma parani väliaikaisesti kun manuaalisesti tyhjäsin tuon välimuistin. EDIT: Oliskohan ollu foorumissa itessää vikaa, koska nyt toimii niinkuin pitkääkin ja mitään en ole muuttanut.
Viimeksi muokannut: Wheez; 1.10.10 klo 21:13.
Itse hain hopeisen ja oranssin tuossa 17.30 aikaan. Kummatkaan ei natise ja toimii loistavasti. Siellä oli porukkaa paljon hakemassa luureja. Iso sprintteri oven edessä josta 5 ihmistä kantoi N8:ja kuluttajille.
Myynnissä www.kolumbus.fi/ajantawarat
MOBIRA CITYMAN 2000 eka gesmini v 1992
Elisa Oiva+TuplaSim +E7/Volvo XC70D5 jossa kiinteä luuri, ELISA siviililiittymiä pari kpl,
Helsinki
Harmitti E72.ssa synkkauksen pikku ongelmat, erityisesti Googlen kalenteriin ym. Onko tässä sync rakennettu paremmin? Business-sync varmaan toimii, mutta pitää toimia muukin.
Viimeksi muokannut: jaskavaan; 30.9.10 klo 21:56.