Sivu 2 278:sta EkaEka 1234561252102202 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 21:stä 40:een 5554:sta
Like Tree41Suositusta

Viestiketju: Nokia N8 - Käyttökokemukset

Suositeltu
    7
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt Purkki^ Katso viesti
    Kuorihan on yhtenäinen aluumiinipalikka
    Päät ovat muoviset. (Antennit ei oikein toimi metallin alta)

Sijainti
    Vantaa
    Suositeltu
    4
    Toripalaute
    0
    ^ joo sen tiesin, mutta ne on aika pieni osa puhelinta. Meinaan, että kun puhelin on kädessä niin eihän niihin osu käsi?
    Semisti kuulostaa trollilta, nimittäin kamera ja jämäkkyys on niitä asioita mitä on eniten kehuttu.
    3310 > 3330 > c55 > c60 > 6085 > 6700c > N8

noobie69
    Vieras (poistettu tunnus)
    Quote Alunperin lähettänyt Purkki^ Katso viesti
    ^ joo sen tiesin, mutta ne on aika pieni osa puhelinta. Meinaan, että kun puhelin on kädessä niin eihän niihin osu käsi?
    Semisti kuulostaa trollilta, nimittäin kamera ja jämäkkyys on niitä asioita mitä on eniten kehuttu.
    voi tsiisus pitääkö sulle rautalangasta vääntää et en trollaa! osta ensin itelles n8 niin tiedät mihin sormet osuu ja milloin, sekä minkälainen/mistä materiaaleista puhelimen mikäkin osa on valmistettu ym.

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt noobie69 Katso viesti
    voi tsiisus pitääkö sulle rautalangasta vääntää et en trollaa! osta ensin itelles n8 niin tiedät mihin sormet osuu ja milloin, sekä minkälainen/mistä materiaaleista puhelimen mikäkin osa on valmistettu ym.
    i own n8, and it dont have those proplem´s
    you are swindler :(

Suositeltu
    4
    Toripalaute
    0
    Pikkasen paisuu tämä trolli juttu. Onko se niin vaikea uskoa että jokaisessa puhelimessa on myös niitä maanantai kappaleita joissa on jotain vikaa.

Ergonpandilus:n avatar
    Suositeltu
    42
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt calle76 Katso viesti
    Omat kokemukset ovat todella positiiviset, erityisesti kameraan. Latailen huomenna kuvia ja videoita, mikäli ei ihmeitä satu. Tuo ongelma sumuisista kuvista lienee jonkin asetuksellisen jutun tai maanantaikappaleen syytä.
    Mitä pidit S^3:n tuomista uutuuksista verrattuna N97:aan?
    "Missä on raato, sinne kokoontuvat korppikotkat." - Matt. 24:28

Sijainti
    Vantaa
    Suositeltu
    4
    Toripalaute
    0
    No tsiisus ittelles. Olen N8:ia käyttänyt ja tiedän minkälainen se on kädessä. Ite puhut täällä N8:n "takakuoresta" jota ei tietääkseni ole olemassa. Plus otit esille N95 kameran ja et suostu näyttämään niitä sun sumuisia kuvia.
    3310 > 3330 > c55 > c60 > 6085 > 6700c > N8

Sijainti
    Helsinki
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    en trollaa. näin vaivaa kun lähdin turusta asti hakemaan luuria, joten varmaan arvaat et hiukka harmittaa. soitin napsumisesta aleksanterinkadulle ja lupasivat alustavasti vaihtaa laitteen... kuoren ylä -ja alaosathan eivät ole yhtä 'puuta' muun rakenteen kanssa.
    Mulla on tänään Aleksanterinkadulta haettu vaalean hopeanvärinen luuri ja yläosan muovikuori mullakin naksuu takapuolelta. Mitään muuta vikaa laitteesta en ole 2 tunnin räpläämisen jälkeen löytänyt. Edellinen puhelin oli N95 sotaratsu, että vertailuni tapahtuu siihen. Täytyy ehkä käydä jossain vaiheessa näyttämässä huollossa tota pientä naksumista, mutta mulla se ei kyllä onnistu pilaamaan mahtavia fiiliksiä mitä tän käyttämisestä tulee :) Olo on kuin pikkupojalla karkkikaupassa rajattoman luoton kanssa!

cel
    cel ei ole paikalla

Sijainti
    Oulu
    Ikä
    30
    Suositeltu
    1
    Toripalaute
    2 (100%)
    Quote Alunperin lähettänyt Rickhard Katso viesti
    Mulla on tänään Aleksanterinkadulta haettu vaalean hopeanvärinen luuri ja yläosan muovikuori mullakin naksuu takapuolelta
    Jälleen kerran Nokia onnistui tekemään natisevan puhelimen vaikka melkein koko luuri on alumiinia!
    .:Käytössä Huawei U8800:.

Ikä
    46
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Ei ole kokemusta N97 ollenkaan. E75 oma puhelin ollut.

Quote Alunperin lähettänyt Ergonpandilus Katso viesti
    Mitä pidit S^3:n tuomista uutuuksista verrattuna N97:aan?

matsal:n avatar
    Sijainti
    Helsinki
    Suositeltu
    2
    Toripalaute
    33 (100%)
    Niin, kuinkas ne uudistetut ikonit ja teemat saikaan käyttöön ??? Mulla ainakin sovellukset- ohjelnistopäivitys
    ei anna mitään uutta ???

Sijainti
    Helsinki
    Suositeltu
    2
    Toripalaute
    0
    Miten N8:n kontaktit-luettelo on toteutettu? Onko siihen integroitu IM tilien on-line tiedot samaan tapaan kuin N900:ssa, eli puhelinluetteloa katsomalla näet ketkä ovat on-line jos itse olet on-line?

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Nyt kun on jokusen tunnin tota jo räplännyt niin sanottakoon sen verran, että oikein tyytyväinen olen ostokseeni, vähän kaikkea featurea koitin hieman. Kuva/videoeditointiohjelmissa tuntuu edelleen olevan optimoinnin puutetta, kun noissa kahdessa menutkin tulee hikisellä 15 FPS:llä tai jotain vaikka missään muualla koko puhelimessa (en edes NFS:Shiftiä pelatessa) huomannut moista tahmausta..

OVI Store toimi vikkelästi ja moitteitta, sikäli itselle kyllä koko OVI store on melko yhtä tyhjän kanssa, kun en appien takia N8:ia hommannut kuitenkaan, mutta joku muu varmasti hankkii sen(kin) takia.

Toi näyttö on kyllä itselle positiivinen yllätys. Todella herkkä ja tarkka ja näyttääkin todella hyvältä.

Ehkä siitä johtuen että olen aina Nokialaisia käyttänyt, mutta tärkeät hommat löytyy kätevästi ja loogisesti ja varsinkin pidin siitä oikean yläreunan WLAN/akku-"painikkeesta". Melkein kaiken voi tehdä useammalla tavalla ja noi widgetit on ainakin omaan mieleen paljon kivempia kuin esim. iPhonen ikonirykelmä.

No, kai tässä vois yksitellen kehua jokaista ominaisuutta, mutta empä taida. Mitään moittimisen aihetta en vielä ole löytänyt, lukuunottamatta ehkä kun eräällä fooruminkaltaisella postailin niin jotenki se välimuisti häiriköi siinä sen verran, että vaikka päivitin sivut niin uusia kommentteja ei tullut näkyviin. Luultavasti joku sekoitus evoamista ja ehkä huonoa foorumia, toisella foorumilla ei moista taas esiintynyt. Ongelma parani väliaikaisesti kun manuaalisesti tyhjäsin tuon välimuistin. EDIT: Oliskohan ollu foorumissa itessää vikaa, koska nyt toimii niinkuin pitkääkin ja mitään en ole muuttanut.
    Viimeksi muokannut: Wheez; 1.10.10 klo 21:13.

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt matsal Katso viesti
    Niin, kuinkas ne uudistetut ikonit ja teemat saikaan käyttöön ??? Mulla ainakin sovellukset- ohjelnistopäivitys
    ei anna mitään uutta ???
    Ihan teemat ja sieltä voi valita mitä haluaa... itse olen kyllä hyvin vakuuttunut kamerasta. Videokuvaus onnistuu nätisti vaikka olisi hämärää.

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt Wheez Katso viesti
    Nyt kun on jokusen tunnin tota jo räplännyt niin sanottakoon sen verran, että oikein tyytyväinen olen ostokseeni, vähän kaikkea featurea koitin hieman. Kuva/videoeditointiohjelmissa tuntuu edelleen olevan optimoinnin puutetta, kun noissa kahdessa menutkin tulee hikisellä 15 FPS:llä tai jotain vaikka missään muualla koko puhelimessa (en edes NFS:Shiftiä pelatessa) huomannut moista tahmausta..

OVI Store toimi vikkelästi ja moitteitta, sikäli itselle kyllä koko OVI store on melko yhtä tyhjän kanssa, kun en appien takia N8:ia hommannut kuitenkaan, mutta joku muu varmasti hankkii sen(kin) takia.

Toi näyttö on kyllä itselle positiivinen yllätys. Todella herkkä ja tarkka ja näyttääkin todella hyvältä.

Ehkä siitä johtuen että olen aina Nokialaisia käyttänyt, mutta tärkeät hommat löytyy kätevästi ja loogisesti ja varsinkin pidin siitä oikean yläreunan WLAN/akku-"painikkeesta". Melkein kaiken voi tehdä useammalla tavalla ja noi widgetit on ainakin omaan mieleen paljon kivempia kuin esim. iPhonen ikonirykelmä.

No, kai tässä vois yksitellen kehua jokaista ominaisuutta, mutta empä taida. Mitään moittimisen aihetta en vielä ole löytänyt, lukuunottamatta ehkä kun eräällä fooruminkaltaisella postailin niin jotenki se välimuisti häiriköi siinä sen verran, että vaikka päivitin sivut niin uusia kommentteja ei tullut näkyviin. Luultavasti joku sekoitus evoamista ja ehkä huonoa foorumia, toisella foorumilla ei moista taas esiintynyt. Ongelma parani väliaikaisesti kun manuaalisesti tyhjäsin tuon välimuistin
    uusi browseri on onneksi tulossa :)

Suositeltu
    6
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt cel Katso viesti
    Jälleen kerran Nokia onnistui tekemään natisevan puhelimen vaikka melkein koko luuri on alumiinia!
    Jokohan noi kaverit uskoo tän jutun. Miten kaikista keskusteluista löytyykin näitä puolestapuhujia ja yrittävät kaikin keinoin väittää ettei ole mahdollista :D Uskomatonta eipäs juupas leikkiä :(

ajantawarat:n avatar
    Sijainti
    h:ki
    Suositeltu
    47
    Toripalaute
    7 (100%)
    Itse hain hopeisen ja oranssin tuossa 17.30 aikaan. Kummatkaan ei natise ja toimii loistavasti. Siellä oli porukkaa paljon hakemassa luureja. Iso sprintteri oven edessä josta 5 ihmistä kantoi N8:ja kuluttajille.
    Myynnissä www.kolumbus.fi/ajantawarat
    MOBIRA CITYMAN 2000 eka gesmini v 1992
    Elisa Oiva+TuplaSim +E7/Volvo XC70D5 jossa kiinteä luuri, ELISA siviililiittymiä pari kpl,
    Helsinki

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Harmitti E72.ssa synkkauksen pikku ongelmat, erityisesti Googlen kalenteriin ym. Onko tässä sync rakennettu paremmin? Business-sync varmaan toimii, mutta pitää toimia muukin.

Suositeltu
    16
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt Ergonpandilus Katso viesti
    Tuo epäharmonisuus johtuu varmaan siitä, että esimerkiksi Maps on kehitetty eri tiimeissä ja jopa eri maissa.
    .
    En jaksa uskoa, että syy on tiimien sijainti. Aina voi silti tehdä samanlaista ja näköistä logiikkaa, jos vaan haluaa. Voisiko olla koska Maps = navigointi, niin siitä on tehty erilainen käyttöliittymä, koska sitä käytetään esim. ajon aikana?
    Viimeksi muokannut: jaskavaan; 30.9.10 klo 21:56.

Suositeltu
    23
    Toripalaute
    1 (100%)
    Quote Alunperin lähettänyt Wheez Katso viesti
    Näin me ihmiset olemme erilaisia, kun itse näen käyttöliittymän suunnittelun heikkoutena sen, jos asioita voi tehdä useammalla tavalla/useammasta paikasta. Asetukset tulisi pystyä säätämään vain ja ainoastaan yhdestä paikasta.

Tämän ketjun avainsanat

Kirjoitusoikeudet

• Et voi lähettää uusia viestiketjuja
  • Et voi lähettää vastauksia
  • Et voi lähettää liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  •