Näytön lasi ja se kiiltävä kehys on liimattu etukuoreen, turha lähteä erikseen vaihtelemaan. Saranat on kiristettävissä, yleensä löystyy rungosta ja lopuksi rikkoo rungon ruuvinpaikan.
Näytön lasi ja se kiiltävä kehys on liimattu etukuoreen, turha lähteä erikseen vaihtelemaan. Saranat on kiristettävissä, yleensä löystyy rungosta ja lopuksi rikkoo rungon ruuvinpaikan.
Puhelinklinikka.fi • matkapuhelinhuollot nopeasti ja edullisesti!
Ollut: 344 luuria joista 75% Nokiaa | N770 Internet Tablet | 4 x N810 Internet Tablet | 4 x Galaxy Tab
Käytössä: Samsung Galaxy Note White + 32Gb | Nokia BH-505 | Nokia BH-905i | Spotify Premium
Muut mm: Pantech C300 | HTC G1 Android Dev Phone 1 | Nokia N810 8Gb Special Edition | kasa protoja
Nokia-keräilijän päiväkirja | Huuto.net-palautteeni | eBay-palautteeni | Puhelinhistoriani
Onko miten hankala vaihtaa nuo kuoret?Näyttää kumminkin löytyvän noita kuoria.
Ostin tään juuri ja mistäs tähän löytäisi ilmaisia karttaohjelmia,mieluiten maasto.
Kiitos.Pitääpä käydä katsomassa
Kyllähän tuon kuorien vaihdon itsekkin näemmä pystyy tekemään.Mistäs noita karttoja?
Mistäs tuon kartta ohjelman löytää?Yritin tänään nokian sivuilta mutta ei päässyt eteenpäin kun kysyttiin puhelimen mallia.
Siis avaat puhelimella karttaohjelman,sitten valinnat->ekstrat->aja ja kävele->valitset mitkä kartat haluat ladata ja tulee maksuvaihtoehdot.30pv 2,99€ ja 1v 9,99€.Huom jos herjaa jossain vaiheessa että tuotteita ei saatavilla niinkuin mulla teki niin paina ok ja homma menee eteenpäin.
En minä löydä puhelimesta mitään karttaohjelmaa.
Tervehdys! Olen uusi käyttäjä ja rekisteröidyin juuri äsken tänne foorumille. Puhelimena on vastikään käytettynä ostettu Nokia E90, joten päätin heti vastailla tämän mallin viestiketjuun.
Puhelmeni on moccakuorinen ja todennäköisesti alkupään malleja. Erittäin siisti yksilö. Käytön jälkiä ei juuri näy, paitsi hieman näppäimen jälkiä sisänäytössä. Softa oli tuossa jotain alkupään versiota ja sen päivittäminen uusimpaan olikin aika hikinen urakka. Loppujen lopuksi jouduin muuttamaan tuodekoodia, koska kapula on ollut ilmeisesti Elisan kytky. Laite nopeutui päivityksen myötä jonkin verran. Moccakuoriseen ei ollut yleensäkään tyrkyllä uusinta softaa, joten jouduin valehtelemaan puhelimelle, että se on uudempaa mustaa mallia. Mikäköhän lienee tuollaisen rajoituksen syynä?
Vaihdoin tähän myös samalla uuden akun (alkuperäisen). Tosiaan tässäkin yksilössä on näppäimistö raapinut näyttöä jonkin verran - tosin melko vähän. Ratkaisuksi ostin Clas Ohlsonilta leikattavaa suojakalvoa. Kalvon asennuksen myötä pienet naarmut peittyivät ja laite näyttää ja tuntuu nyt todella hyvältä - lähes uudelta.
Ensi kokemukset kyseisestä laitteesta ovat ihan positiivisia. Laite on jämäkkää tekoa ja sisänäyttö riittävän kokoinen. Näytön naarmuuntumiseenkin löysin tuon helpon ratkaisun. Näppäimistö vaatii totuttelua, koska nappeja saa painella tosissaan. Toisaalta hyvä, koska vahinkolaukauksia ei silloin tule. Minun mielestäni tuollainen isokokoinen qwerty-näppis on sitä jotain. Sellaista ei enää tahdo löytyä. Tämän vuoksi valitsin E90:n.