pystyykä ison näytön oikealla puolella olevia kahta näppäintä korvaamaan jollain näppäimistön painikkeilla? todella ärsyttävää kayttää noita em. kahta näppäintä..
pystyykä ison näytön oikealla puolella olevia kahta näppäintä korvaamaan jollain näppäimistön painikkeilla? todella ärsyttävää kayttää noita em. kahta näppäintä..
"Other people have Windows, we have Doors" (Nokia Ovi)
Ysiseiska mallia mini.
S60 5th edition (uusia) bugeja saa ilmoitella privalla.
Olenko minä ainoa idiootti, joka oletti markkinoinnissa esiintyvien GPS-paikannus ja karttahöpinöiden perusteella, että tuota kapinetta olisi voinut käyttää navigointiin niine hyvineen? V..tutus oli nimittäin aika suunnaton kun selvisi, että kyseessä on lisämaksullinen palvelu. Ollaan aika lähellä sitä tilannetta, että Commari lähtee myyntiin ja on viimeinen Nokia mikä meille tiensä löytää, vaika oma vikani toki oliki. Olisihan tuon voinut lukea tarkempaan ja ymmärtää, että paikannus ja navigointi eivät ole synonyymeja ja valita jo suosista laitekokonaisuuden millä navigointi onistuu ilman erilliskustannuksia.
Totta, totta...ei tuohon varmasi kenenkään talous kaadu, mutta toteutustapa, etenkin kun se kohdistuu ns. lippulaivaan on minun mielkestäni ihan helvetin tökerö.
Pystyykö E90:sen selaimella muuten copy-pastettamaan tekstiä webistä?
Esim. N73ME:ssä olevasta selaimesta ei pysty symbianin kynänapin avulla kopioimaan tekstiä laisinkaan, vaikka muissa sovelluksissa pääsääntöisesti tuo nappi toimii copy-pastessa.
Tuollaiselle kun ajoittain voi olla tarvetta, ja onkin.
Ja mikäli ei pysty, niin onko jotain toista selainta jolla pystyy? Esim. Opera Mobilen maksullisella versiolla? Ilmaisella ainakaan ei pysty.
Käyttänyt/käyttää useita puhelinmerkkejä / operaattoreita. N ja S myönteinen
Ilmeisesti olet niitä harvoja.
Yleensä ne jotka tietävät että laitteella voi navigoida eivät oleta ilmaista lounasta, monet eivät edes tiedä että laitteella voi käyttää veloituksetta kymmenien (>100) maineiden karttoja.
Toki en epäile etteikö jossain joku olisi voinut lupailla vaikka mitä.
Ostaessa toki kannattaa selvittää tuotteen sopivuus omaan käyttöön keskustelemalla myyjän kanssa ja koota sopiva paketti, jos vakio kamat eivät riitä.
Käyttänyt/käyttää useita puhelinmerkkejä / operaattoreita. N ja S myönteinen
Henkilökohtaisesti ja henkilökohtaisesti.. :-)
Olen vaan muutamia pitkän linjan S80-käyttäjien kivisiä E90-alkutaipaleita seurannut sivusta ja siitä syystä tuli vähän huvittunut olo, kun viestistäsi huokui se sama ahdistus.
Toivottavasti et ottanut ölinöitäni pahalla, mutta myönnän että oli siinä pikkaisen piruilua mukana. ;-)
Aikamoinen kommandoore-mies.
Niinpä, nyt kun paska on housussa pitäisi keksiä se paras vaihtoehto seuraavista: Vaihtaa laite kaikessa hiljaisuudessa sellaiseen, jossa toivotut ominaisuudet ovat, lähteä reklamoimaan omasta typeryydestään tai jäädä odottamaan sitä hetkeä, että typeryksiä ilmaantuu keksivertokuluttajien joukosta lisää ja useammat reklamoivat... ;)
Plussaa tuosta laitteesta on löytynyt hyvien näyttöjen verran ja tuntuisi olevan melko vakaa ts. ei juurikaan tarvitse boottailla.
Toisin kuin monet muut, minä en näe tuota uutta saranaviritystä mitenkään erinomaisena. Kummallinen nitkula, jolla ei ainakaan kädessä pitäen saa kantta tukevasti oikeaan asentoon avatuksi.
Jopas on laite. Tässä äkkiseltään kun olen räpläillyt pari päivää, voi vaan todeta että Noksu taisi onnistua viimein ;)
+ akku kestää isältä pojalle
+ automaattinen keylock (taitaa olla peruskauraa kaikissa S60 3rd edition FP1-laitteissa)
+ moniajo onnistuu jopa 5-6 ohjelman kanssa, mahtava tunne kun musiikki soi vielä vaikka taustalla IRC client, Turbo MSN, nettiselain, Theme DYI ja kaikkea muuta sekalaista soppaa
+ WLANin käytettävyys huomattavasti helpompaa kuin E70-puhelimessa
+ suorituskyky (ei kuppaile UI:n kanssa samalla tavalla kuin vaikka esim. E70)
- koko ja paino (kiistanalaista, ominaisuuksien takia helposti anteeksiannettavissa)
Nyt vaan pitäis odottaa, josko tulisi uusi Flash lite joka tukisi Flash 9 versiota, saisi nähdä miten youtuben videot pyörii tai ei pyöri tuossa laitteessa :P
Viimeksi muokannut: Guse; 15.6.07 klo 19:33.
Guse
En jaksanut vielä lukea koko ketjua, niin voi tulla jo kirjoitettua.
Itse olen kovin tyytyväinen koneeseen, ylitti odotukset noin 20-0.
Puoli vuotta sitten vielä kovasti puhalsin qtek/htc suuntaan, mutta tälläkertaa nokia vastaa tarpeita ja tunteita.
+ jämpti rakenne
+ sopii käteen kivasti
+ ei ole kertaakaan vaatinut IVO-buuttia
+ mukavasti ominaisuuksia
+ umptsipumptsi pelaa hienosti
+ nopea
+ sarana
+ striimaa mp3set pluutuutin yli händsfreehin
- GPS täysin P?SKA herkkyydeltään (huonoin mihin olen törmännyt)
- ei voi samaanaikaan kirjoittaa ja lukea tekstiviestiä
- PTT ei toiminut BT-hfän kanssa (Soveliaan kanssa tehty pikatesti)
- nappuloiden järjestys kannessa ja pdassa....
En ole vielä ehtinyt lukemaan manuskaa, joten siinäkin voi olla pointtia.
Nyt ajan Bobcatilla työkseni, kaappasin läheisestä kaupasta noksun imukuppivarren ja siihen noksun universaalin puristustelineen, näistä iso plussa!
/ Jere Siirilä
/ Samsung Galaxy Note (Saunalahti) & Samsung Galaxy Tab 10.1 (DNA)
Asensin 2007 skandiversion tähän luuriin ja toimiihan se myös tällä sisänäytöllä. Tarkempi kuvaus ja asentamisvaiheet tuossa navicore 2007 -ketjussa.
Niin ja siis ulkoista bt-mokkulaa pitää käyttää, kuten moneen otteeseen on jo todettu.
Luurit:: | E7 | E72 (työ) | 5800XpressMusic |
Koordinaatteja:: | GPS-Waypoints.net |
tääl on ainakin jotain mun otoksia: http://hiskin.pask.at/kuvat/index.ph...la%20kuvattuja