Sivu 4 58:sta EkaEka 123456781454 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 80:een 1142:sta

Sijainti
    Turku
    Suositeltu
    24
    Toripalaute
    47 (100%)

Oho

Nyt täytyy onnitella nokiaa...siitä on hyvin pitkä aika kun olen viimeksi pitänyt sellaista nokian uutuusmallia kädessä heti myyntitulon jälkeen joka olisi oikeasti laadukas tuote ja mikä kaatumatta edes yhden vuorokauden toimisi taitaa olla jopa ennen s60 julkistamista

En löydä tästä muuta moitteen sijaa kuin tuo optinen joykkari, minkä kytkin pois päältä heti kättelyssä.
    Eteenpäin on menty jos vertaa 71:seen, varsinkin näppäimet osuvat tosi hyvin näppeihini ainoastaan tuota välilyöntinappulaa painaessa tahtoo sormi osua tuolle pilkku näppäimelle.

Kaitpa tästäkin alkaa kohta bugeja löytymään mutta jos vertaan nyt viimeaikojen fiaskoihin kuten n97 ja e75 jossa sai odotella muutaman kuukauden softapäivitystä ennen kuin luuri pysyi pystyssä edes muutaman tunnin saati sitten pidempää aikaa niin nyt on siis saatu uunista ulos toimiva laite.

Kunpa myös tuleva N900 olisi yhtä valmis kun myyntiin saapuu.
    eka kannettava matkapuhelimeni: ericsson hotline vuosimallia 1987

Sijainti
    Turku
    Ikä
    27
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Huomenna tulee ainakin Turun ElisaShopittiin mustia E72:ia. Kytkymyynti pitäisi alkaa samoihin aikohin. Hinta-arvio oli noin 19 € x 24 kk = 456 €. Vai onko jollain tarkempaa tietoa, koska Saunalahti aloittaa myymään tuota?
    E51 & Serene. Bisnes & viihde.

Sijainti
    Helsinki
    Ikä
    31
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Mä olen kai sokea kädetön kun en osaa sähköpostia konffata.
    Kun klikkaa valikko > sähköposti > gmail > postilaatikon asetukset > lisäasetukset niin tuolta pitäis löytyä saapuvien ja lähtevien meilien asetukset mutta minulla on siellä vain kaksi säädettävää asetusta portinnumero sekä salaus. Onko joku saanut E72:lle gmail sähköpostin toimimaan? Olen toistaiseksi vain onnistunut lähettämään gmail sähköposteja mutta ilman liitteitä eikä niistä jää jälkiä lähetetyt kansioon. Saapuvia tämä luuri ei hae eikä siis osaa synkronoida.

Yksi mikä itseäni häiritsee on se että kun katsot kuvaamaasi videota playerillä niin siinä ei ole lähetä nappulaa vaan sekin on pitänyt piilottaa itse kameraan sekä tiedoston hallintaan josta videota ei näe thumbailina.

Joku tässä ketjussa aikasemmin puhu internetradion puuttumisesta niin mä sain sen asennettua ja ihan sen nokian version jonka löytää mutta siinä tarvitsee päivämäärä siirtää about 28.7.2007 niin sillon oli sertti vielä hengissä. Sit kun on asentanut niin siirtää päivän takas.

Podcastia en ole saanut asennettua ja jos joku tietää miten sen saa masentumaan niin kiitollinen olisin tiedosta.

Lisäksi kaipailen autotelinettä tälle puhelimelle, universaalia tai nokian virallista aivan sama mutta jotain mikä helpottaa navigointia autolla ajettaessa. Muutamaan celly flex universaalia autotelinettä olen käynyt kokeilemassa mutta niihin tämä E72 ei istunut.
    Nokia C7 & Saunalahti ViestiX 3G

Sijainti
    Turku
    Suositeltu
    24
    Toripalaute
    47 (100%)

Toimii

Quote Alunperin lähettänyt Lecksa Katso viesti
    Mä olen kai sokea kädetön kun en osaa sähköpostia konffata.
    Kun klikkaa valikko > sähköposti > gmail > postilaatikon asetukset > lisäasetukset niin tuolta pitäis löytyä saapuvien ja lähtevien meilien asetukset mutta minulla on siellä vain kaksi säädettävää asetusta portinnumero sekä salaus. Onko joku saanut E72:lle gmail sähköpostin toimimaan? Olen toistaiseksi vain onnistunut lähettämään gmail sähköposteja mutta ilman liitteitä eikä niistä jää jälkiä lähetetyt kansioon. Saapuvia tämä luuri ei hae eikä siis osaa synkronoida.

Yksi mikä itseäni häiritsee on se että kun katsot kuvaamaasi videota playerillä niin siinä ei ole lähetä nappulaa vaan sekin on pitänyt piilottaa itse kameraan sekä tiedoston hallintaan josta videota ei näe thumbailina.

Joku tässä ketjussa aikasemmin puhu internetradion puuttumisesta niin mä sain sen asennettua ja ihan sen nokian version jonka löytää mutta siinä tarvitsee päivämäärä siirtää about 28.7.2007 niin sillon oli sertti vielä hengissä. Sit kun on asentanut niin siirtää päivän takas.

Podcastia en ole saanut asennettua ja jos joku tietää miten sen saa masentumaan niin kiitollinen olisin tiedosta.

Lisäksi kaipailen autotelinettä tälle puhelimelle, universaalia tai nokian virallista aivan sama mutta jotain mikä helpottaa navigointia autolla ajettaessa. Muutamaan celly flex universaalia autotelinettä olen käynyt kokeilemassa mutta niihin tämä E72 ei istunut.
    mulla ainakin erittäin hyvin gmail...mielestäni se uusi sähköpostiavustaja ei voisi enää helpompi olla siihen vaan osoite ja salasana ni alkaa toimimaan jopa haut toimii itekseen

tuo legendaarinen cr-39 telinehän on edelleenkin istuvaa valuuttaa myös 72 kanssa

Sijainti
    Helsinki
    Ikä
    31
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt zeiluri Katso viesti
    mulla ainakin erittäin hyvin gmail...mielestäni se uusi sähköpostiavustaja ei voisi enää helpompi olla siihen vaan osoite ja salasana ni alkaa toimimaan jopa haut toimii itekseen
    Minulla tuo avustaja ei laita laatikkoa toimimaan. Olen kyllä hyväksynyt imapin käytön gmailista mutta toi ei hae minun posteja.

tuo legendaarinen cr-39 telinehän on edelleenkin istuvaa valuuttaa myös 72 kanssa
    Yhteensopivuuslistasta puuttuu E72 kuten myös E71. Painaakohan tuo volyymi nappeja kyljestä tai sivummaisia näppäimiä päältä? Lisäks ei taida olla imukuppi kiinnitteinen.

Sijainti
    Turku
    Suositeltu
    24
    Toripalaute
    47 (100%)

Jaa-a

Minä asensin kolmeen kertaan tuon gmailin tähän koneeseen ihan vain kun olen niin hämmästyksissäni kun kerrankin noi nokian asennusapu softat toimii yleensä kun on pitänyt käyttää kaikenlaista offline yms kikkoja

eli ekan kerran jälkeen resetoin koneen ja jälleen ensimmäisenä hyppäsi näyttöön se email asetusapuri sen jälkeen poistin laatikon ja kokeilin samantein luoda uuden laatikon ja joka kerta kaikki sujui täysin vaivatta...

Jos pidät sitä s60 nappulaa pohjassa niin onko sulla auki se miukumauku softa sen kun avaa niin siellähän on kuvakkeina gmail, aset. Ja pari muuta sitten vain avaat asetukset ja säädät haut kohdalleen.

Mulla on ollut monissa autoissa tuo cr-39 ja siihen sopii kaikki nokian luurit, siitähän saa myös jonkun imukuppivarren lisävarusteena tai myös sellaisen teline paketin jossa se imukuppi on mukana...ainoastaan muistaakseni e61 oli vähän leveä eli siinä se luuri oli vähän vinottain, mutta päivittäisessä käytössä paras ja kestävin pidike tuo cr-39 mitä tiedän eli kestää jopa meillä autoilun ammattilaisilla
    Viimeksi muokannut: seiluri; 16.11.09 klo 19:45.

Sijainti
    Helsinki
    Ikä
    31
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    s60-nappula?!? Ei ainakaan minun puhelimessa ole.

Onhan siellä niitä esivalmiita laatikoita ja olen kokeillut useamman kerran gmailia ja sitä muu valintaa mutta ei noi mulla ainakaan toimi. Sit jos niiden asetuksia tutkii niin sieltä ei pääse korjaamaan saapuvien ja lähtevien laatikoiden asetuksia kun niitä ei ole. Postilaatikon asetuksissa on vain yhdet asetukset sivu joka ei voi toimia kun ainakin gmail vaatii eri palvelin osoitteet lähteviin ja saapuviin sähköposteihin.

Vuoden foorumilainen 2010 Supermoderaattori Qwertyi:n avatar
    Sijainti
    Tois pual jokke
    Suositeltu
    173
    Blogiviestit
    3
    Toripalaute
    8 (100%)
    s60-nappula?!? Ei ainakaan minun puhelimessa ole.
    Tarkoitetaankohan tässä nyt Symbian-namiskaa josta valikkoon pääsee?

Edit: Äh, eihän tässä sitä olekkaan.

Käytössä: HP Pre3 | B&O Serenata | iPhone 3 GS
    Liittymät: Saunalahti | Elisa | TeleFinland | DNA | DNAPro
    Puhelinhistoriaani: qwertyi.webs.com/
    Mac OS X | Windows XP | 7 | 7 Starter
    Osta ulkomailta! Verkosta ostamiseen keskittynyt foorumi. Nyt juttua myös blogissa.

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt Qwertyi Katso viesti
    Tarkoitetaankohan tässä nyt Symbian-namiskaa josta valikkoon pääsee?

Edit: Äh, eihän tässä sitä olekkaan.
    Se on tuo Home-nappi, siis tuo talon kuva.
    Nokia 8210 -> Nokia 6600 -> Nokia E61i -> Nokia E71 -> Nokia E72 -> Samsung Galaxy Nexus

Sijainti
    Turku
    Suositeltu
    24
    Toripalaute
    47 (100%)

nii-i

Quote Alunperin lähettänyt TimoJ Katso viesti
    Se on tuo Home-nappi, siis tuo talon kuva.
    jos täällä aletaan jo saivarrella nappulan nimestä tai kuviosta kun se nyt on ollut se sama symbian nappi tai mökin kuva nappula nyt näissä uusimmissa malleissa...mutta toimintahan tällä napilla on ollut sitten symbianin synnyn samankaltainen...hoh hoijaa

tätä uutta arvoisaa foorumilaista kehoitan menemään puhelimensa kanssa johonkin asiantuntevaan ja palvelevaan matkapuhelinliikkeeseen joita helsingistä luulisi löytyvän niin eiköhän ne siellä laita hänelle asetukset kuntoon vaikka pientä maksua vastaan :)

p.s. ymmärsinkö että kysyjällä oli vielä ollut aiemmin E71?
    no tämä nyt on viimeinen kommentti minkä tulen täällä foorumilla esittämään joten anteeksi vaan kaikille PISTE

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Onhan siellä niitä esivalmiita laatikoita ja olen kokeillut useamman kerran gmailia ja sitä muu valintaa mutta ei noi mulla ainakaan toimi. Sit jos niiden asetuksia tutkii niin sieltä ei pääse korjaamaan saapuvien ja lähtevien laatikoiden asetuksia kun niitä ei ole. Postilaatikon asetuksissa on vain yhdet asetukset sivu joka ei voi toimia kun ainakin gmail vaatii eri palvelin osoitteet lähteviin ja saapuviin sähköposteihin.
    Kokeile laittaa puhelin ensin offline-tilaan, luo postilaatikko ja määrittele kaikki asetukset käsin.
    Nokia 8210 -> Nokia 6600 -> Nokia E61i -> Nokia E71 -> Nokia E72 -> Samsung Galaxy Nexus

jugih:n avatar
    Sijainti
    Helsinki
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    3 (100%)
    jos täällä aletaan jo saivarrella nappulan nimestä tai kuviosta kun se nyt on ollut se sama symbian nappi tai mökin kuva nappula nyt näissä uusimmissa malleissa...mutta toimintahan tällä napilla on ollut sitten symbianin synnyn samankaltainen...hoh hoijaa

.. jaadijaadi..

p.s. ymmärsinkö että kysyjällä oli vielä ollut aiemmin E71?
    no tämä nyt on viimeinen kommentti minkä tulen täällä foorumilla esittämään joten anteeksi vaan kaikille PISTE
    Siis haha!! ethän _voi_ olla tosissasi :D Ihan aikuisten oikeesti toi symbian-näppäimen arvoitus oli mullekin vaikea, vaikka puhelimia on ollut jo metritolkulla.

- Mode-edit: Koitetaan pitää nämä lääkityskeskustelut siellä lääkärin vastaanotolla.
    - Qwertyi
    Viimeksi muokannut: Qwertyi; 16.11.09 klo 22:07.
    Sekaisin Kännyistä
    "This is my känny. There are many like it but this one is mine.
    My känny is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.
    Without me, my känny is useless. Without my känny, I am useless." -Jugih

Sijainti
    Helsinki
    Ikä
    31
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Laitoin yhteen liikkeeseen kyselyä noista asetuksista mutta jos se maksaa niin sitten odotan suosiolla seuraavaa ohjelmisto päivitystä. Ei toi nyt sillai haittaa mutta oishan se ollut kiva saada kuntoon kun tollanen ominaisuus tässä pitäis olla. Huomasin semmosen asian että vaikka sähköpostilaatikon poistaa niin seuraavaa uutta luodessa tämä muistaa vanhat asetukset eli alkuperäisasetukset saa kai sit takas vain resetoimalla koko laitteen ta ohjelmistopäivityksellä.

Ikä
    35
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Miten näppäinlukon saa päälle? Siis muuten kuin odottelemalla sen 2 min vai mikä siinä on se oletusaika.

Hedgehog:n avatar
    Sijainti
    Espoo
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    4 (100%)
    Quote Alunperin lähettänyt TheGrinder Katso viesti
    Miten näppäinlukon saa päälle? Siis muuten kuin odottelemalla sen 2 min vai mikä siinä on se oletusaika.
    Eikö kerrota käyttöohjeissa?

Sijainti
    Jyväskylä
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Ei varmaan kenelläkään ole vielä kokemusta siitä onko Wayfinder asennettavissa tähän?
    Nokia 5110 -> 7110 -> 6800 -> E70 -> E71 (-> N97 -> E51) -> E72
    Saunalahti

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Laitoin yhteen liikkeeseen kyselyä noista asetuksista mutta jos se maksaa niin sitten odotan suosiolla seuraavaa ohjelmisto päivitystä. Ei toi nyt sillai haittaa mutta oishan se ollut kiva saada kuntoon kun tollanen ominaisuus tässä pitäis olla. Huomasin semmosen asian että vaikka sähköpostilaatikon poistaa niin seuraavaa uutta luodessa tämä muistaa vanhat asetukset eli alkuperäisasetukset saa kai sit takas vain resetoimalla koko laitteen ta ohjelmistopäivityksellä.
    Eikö tuo tosiaan onnistu puhelin offline-tilassa ja sitten luot uuden postilaatikon? Silloinhan se "automatiikka" on pois päältä, kaikki lisäkentät käytössä ja voit vapaasti määritellä lähtevän ja saapuvan postin palvelimet ja salauksen.

Vuoden foorumilainen 06/05/03
    Suositeltu
    63
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt TheGrinder Katso viesti
    Samoin kun sen saa pois, V-pehmonappi - O-pehmonappia
    Käyttänyt/käyttää useita puhelinmerkkejä / operaattoreita. N ja S myönteinen

Sijainti
    Helsinki
    Ikä
    31
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt TimoJ Katso viesti
    Eikö tuo tosiaan onnistu puhelin offline-tilassa ja sitten luot uuden postilaatikon? Silloinhan se "automatiikka" on pois päältä, kaikki lisäkentät käytössä ja voit vapaasti määritellä lähtevän ja saapuvan postin palvelimet ja salauksen.
    Joo nyt toimii kiitoksia. Puhelin offline tilaan mutta toi ei yksistään riittänyt vaan piti myös kodin langaton reititin ottaa pois päältä. Ei meinaan suostunut lähtee määrittää sähköpostia offline tilassa niin kauan kun se näki oman wlanin. Sitkee kaveri toi E72 kun vaatii yhteyksiä ulkomaailmaan. Mut joo ton jälkeen sinne asetuksiin ilmesty ne puuttuvat kentät ja pääsin määrittelemään haluamani.

Astiasta toiseen pitäisikö E72:lla kuvattu video hienolla laadulla näkyä E71:ssä? Nimittäin E71:ssä real playerillä kun yrittää katsoa E72:lla kuvattua videota niin ääni kuuluu mutta kuvaa ei näy. En sit tiiä onko sillä merkitystä että toi oli siirretty bluethootilla eikä esim sähköposti liitteenä.

Ikä
    35
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt Hedgehog Katso viesti
    Eikö kerrota käyttöohjeissa?
    Ei kerrottu. Mukana tuleva läpyskä on surkea. Aakkosellisella haulla takaa hain näppäimistöä, kerrottiin vain miten näppäinlukituksen aikaviivettä säädetään.

Mikä tuon valkoista vilkuttavan navi-näppäimen funktio? Minulla vilkkuu nyt aika ajoin vaikka ei näyttäis ainakaan mitään viestejä tulleen.

Sivu 4 58:sta EkaEka 123456781454 ... ViimeinenViimeinen

Tämän ketjun avainsanat

Kirjoitusoikeudet

• Et voi lähettää uusia viestiketjuja
  • Et voi lähettää vastauksia
  • Et voi lähettää liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  •