Sivu 4 154:sta EkaEka 123456781454104 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 80:een 3064:sta
Like Tree113Suositusta

Viestiketju: Nokia E7 käyttökokemukset

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Noniin, käyttöpäivä 2. Ja puhelin rupesi jumittamaan. Ihmettelin kun työkaverit antoivat palautetta ettei minuun saa yhteyttä ja kun katsoin puhelinta niin laite oli rintataskussa , näyttö valaistuna mutta täysin valkoisena. Ongelma ratkesi virtanäppäintä pitkäänpainamalla ja puhelin käynnistyi normaalisti. Noin muutamatunti eteenpäin minun piti soittaa puhelu ja puhelunaikana laite jumittui täysin . Ei auttanut muu kuin painaa virtanappia pitkään pohjassa. Huoltoon lähtee :( Tämä on nytten toinen puhelin E55:n jälkeen joka on tuottanut harmaita hiuksia uudesta lähtien.

Kuitenkin täytyy sanoa ,että on Nokia ihan upean ja ihailtavan monipuolisen puhelimen rakentanut.
    Ainut miinus mitä minulle tuosta tulee on tuo kamera josta puuttuu AF. Ilman AutoFocusta tuon kameran olisi voinut muutenkin jättää tuosta vaikka pois. Tai korvata vaikka halvemmalla 5Mpxl kameralla.

noobie69
    Vieras (poistettu tunnus)
    tää mun ainakin on virtasyöppö. Normikäytöllä (exchange+pari widgettiä+wlan+web+vain pari puhelua+näytön kirkkaus täysillä) ei kestä koko päivää. Koitan hiukan säätää, mutta datakäyttöä en aio supistaa...älypuhelimen kun olen sentään hankkinut enkä mitään lelua.

Sijainti
    Vantaa
    Suositeltu
    1
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt aario Katso viesti
    jos en väärin muista niin ainakin HTC desire Z (android) mainosti että se olisi yksi heidän pääominaisuuksiaan.

*edit. google osasi kertoa noin 260k tulosta että "Android 2.0 to Support Multiple Exchange Accounts" tiedä sitten kuinka on asian laita. pitäs kai joku päivä testaa käytännössä.
    Ainakin mulla toimii ja synkkaa useampi mfe.

Suositeltu
    19
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt visonik Katso viesti
    Noniin, käyttöpäivä 2. Ja puhelin rupesi jumittamaan. Ihmettelin kun työkaverit antoivat palautetta ettei minuun saa yhteyttä ja kun katsoin puhelinta niin laite oli rintataskussa , näyttö valaistuna mutta täysin valkoisena. Ongelma ratkesi virtanäppäintä pitkäänpainamalla ja puhelin käynnistyi normaalisti. Noin muutamatunti eteenpäin minun piti soittaa puhelu ja puhelunaikana laite jumittui täysin . Ei auttanut muu kuin painaa virtanappia pitkään pohjassa. Huoltoon lähtee :( Tämä on nytten toinen puhelin E55:n jälkeen joka on tuottanut harmaita hiuksia uudesta lähtien.

Kuitenkin täytyy sanoa ,että on Nokia ihan upean ja ihailtavan monipuolisen puhelimen rakentanut.
    Ainut miinus mitä minulle tuosta tulee on tuo kamera josta puuttuu AF. Ilman AutoFocusta tuon kameran olisi voinut muutenkin jättää tuosta vaikka pois. Tai korvata vaikka halvemmalla 5Mpxl kameralla.
    Älä missään nimessä vie huoltoon. Kannattaa ottaa hyöty irti Nokian 7pvä:n vaihto-oikeudesta: Viallinen laite 7 pvä:n sisällä liikkeeseen, uusi tilalle. Eli takaisin Aleksanterinkadulle!

Suositeltu
    4
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt adheesio Katso viesti
    Ilmeisesti tästä laitteesta pitäisi löytyä vakiona pikaviestien tuki, ainakin nokian tuotesivulla mainitaan windows live messenger ominaisuutena. En ole pikaviestisovellusta näkevinäni, olenko nyt vaan puusilmä, vai puuttuuko tuo tosiaan...?
    Joo mäkään en löytäny. Latasin Nimbus softan OVIsta
    Ensimmäinen NMT kännykkä vuonna 1992.

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Onkohan tässä nyt samoin kuin N900, joka mulla on pelannut (nyt jopa akkukin kestää päiväkausia välillä uusien päivitysten jälkeen) muuten erinomaisesti, mutta yksi juttu: Kun puhelu tulee ja sitten kun yrität kaivaa sitä vyökotelosta, niin jos esim. sormi, tai kotelon läppä tms. hipaisee näytössä olevaan hylkää "näppäimeen" niin sinnehan se puhelu meni sitten saman tein.
    Eli onkohan tuossa myös niin, että on vierekkäin vastaa- ja hylkää- "näppäimet" vai onko siinä ns, slideri, eli että pitää vetää johonkin suuntaan, että voi vastata, tai hylätä puhelun, mutta ei suoraan painamalla/hipaisemalla tee sitä?
    Kiitos avusta, jos siinä on joku slideri tms. patentti, niin ostan, muuten en.

Suositeltu
    4
    Toripalaute
    0
    Siinä on ne perinteiset vastausnäppäimet vierekkäin. Ei siis slideria
    Ensimmäinen NMT kännykkä vuonna 1992.

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt Terpower Katso viesti
    Joo mäkään en löytäny. Latasin Nimbus softan OVIsta
    OK, thx ! Tolla mäkin meen tällä haavaa, ihan toimiva kyllä onneks.

Suositeltu
    72
    Toripalaute
    35 (100%)
    Mikäköhän on peruste noille vastaus painikkeille? Slide systeemi oli toimiva ainakin x6:ssa aikoinaan.
    Lumia 800 Cyan

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt Terpower Katso viesti
    Siinä on ne perinteiset vastausnäppäimet vierekkäin. Ei siis slideria
    Siis sama bugisuus jatkuu, miten itse koet/muutkin käyttäjät koette tuon? Tietysti riippuu myös siitä missä känny sijaitsee, mutta useimmilla (kuten mullakin) kun se on juuri esim. vyökotelossa, niin sehän vastailee/hylkäilee itsekseen sitten riippuen siitä mihin kohtaan satut koskemaan, eikö niin?
    Kyselin tuon N900 ongelmasta Nokilaltakin, mutta eivät siellä mitään apua tarjonneet tuohon ongelmaan.
    Taitaa siellä olle Eeloppipojalle töitä laittaa ruotuun nuo asiakaspalautetta halveksivat toimistoihmisetkin.
    Kyllä tuon kaltaiset bugit pitäisi pystyä korjaamaan pois, kun se on aivan varmaan niillä tiedossa, mutta edelleen suhtautuminen "ei kuulu mulle" on siellä kunniassa, pitääköhän tässä munkin vaan siirtyä i-leiriin, voi voi.
    Viimeksi muokannut: hessu16; 9.2.11 klo 18:57.

Suositeltu
    166
    Toripalaute
    3 (100%)
    Quote Alunperin lähettänyt hessu16 Katso viesti
    Siis sama bugisuus jatkuu, miten itse koet tuon? .... pitääköhän tässä munkin vaan siirtyä i-leiriin, voi voi.
    Sama bugisuus jatkuu? Moniko N8, C7 tai C6-01 käyttäjistä on kirjottanut täällä että kävisi noin? En kyllä muista yhtäkään. Mut joo, tervemenoa vaan i-leiriin, ei se iPhonekaan mikään täydellinen ole vaikka fanboit niin väittää.
    Nokia Lumia 800 Cyan | Nokia Lumia 900 White | Nokia N9 64GB White

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt nico... Katso viesti
    Sama bugisuus jatkuu? Moniko N8, C7 tai C6-01 käyttäjistä on kirjottanut täällä että kävisi noin? En kyllä muista yhtäkään. Mut joo, tervemenoa vaan i-leiriin, ei se iPhonekaan mikään täydellinen ole vaikka fanboit niin väittää.
    En täällä turhia satuile, ainakin mulla N900:sen suurin ja harmittavin piirre muuten hyvin toimivassa värkissä. Ihmettelen jos olenkin ainoa lajissani, eikö tosiaan muilla mitään vastaavia ongelmia??
    Pojallani onkin iPhone, joten tiedän kyllä nekin "riemut" siinä värkissä, mutta ei kylläkään tuota, eli siinä on slideri.
    Eihän sen nyt luulisi olevan niin vaikea laittaa tuohon uuteen E7:aan, mutta kait se sitten on, mutta tarpeellinen olisi ja siksi en ainakaan minä osta, jos ei sitten joku ulkopuolinen siihen tekisi sitä.
    Mutta kyllä ihmettelen, ettei Nokia itse välitä tehdä tuohon korjausta..
    Voisihan sen tehdä aktivoitavaksi niitä varten, ketkä sitä tarvii, se olisi sitä interaktiivisuutta ja asiakkaasta välittämistä juuri mitä on perään kuulutettu.
    Viimeksi muokannut: hessu16; 9.2.11 klo 19:12.

Suositeltu
    166
    Toripalaute
    3 (100%)
    Miten vanha Maemo-vehje liittyy uusiin Symbian-puhelimiin?
    Mulla oli N900 yli vuoden eikä tuollaista näkynyt.

Suositeltu
    72
    Toripalaute
    35 (100%)
    Mutta miksi x6:ssa oli tuo slide? Ja uudemmissa ei.
    Lumia 800 Cyan

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Miten vanha Maemo-vehje liittyy uusiin Symbian-puhelimiin?
    Mulla oli N900 yli vuoden eikä tuollaista näkynyt.

"Mulla oli N900 yli vuoden eikä tuollaista näkynyt"
    Tarkoitit vissiin tuota vastausongelmaa, vai???

Toivonkin että tässä uudessa E7:ssa olisi Slideri.

Suositeltu
    166
    Toripalaute
    3 (100%)
    Joo just sitä tarkotin. Ja en vieläkään tajua miten sun ongelmat N900:n kanssa liittyy E7:an?

Suositeltu
    72
    Toripalaute
    35 (100%)
    Joo just sitä tarkotin. Ja en vieläkään tajua miten sun ongelmat N900:n kanssa liittyy E7:an?
    Molemmissa vastaus painikkeet sliden sijaan. Noita painikkeita voi tökkiä vahingossa. Slideä ei niinkään.
    Viimeksi muokannut: Dotzki; 9.2.11 klo 19:28.
    Lumia 800 Cyan

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    No voihan vee, katso eka kysymykseni, jossa kysyin ihan suomeksi, että onkohan tässä uudessa sama juttu, kuin mun N900, eli se nyt vain oli jutun pohjana ja perusteena you know, tai et vissiinkään.
    Taidat olla juuri aloittanut Nokian insinööri, joka on ollut kyhäämässä noita, varo Eloppia?

Supermoderaattori veppis:n avatar
    Suositeltu
    16
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt hessu16 Katso viesti
    "Mulla oli N900 yli vuoden eikä tuollaista näkynyt"
    Tarkoitit vissiin tuota vastausongelmaa, vai???

Toivonkin että tässä uudessa E7:ssa olisi Slideri.
    Tuota, korjatkaa jos olen väärässä, mutta eikö E7:ssa ole kapasitiivinen näyttö? Ei se silloin ota mitään harhakosketuksia vyökotelosta tai taskunreunasta.
    Aktiivikäytössä iPhone 4 Black 32 GB, Nokia N8 ja iPad 2 Wi-Fi + 3G 32GB Black.
    Käytössä lisäksi useita eri puhelimia ja operaattoreita

Suositeltu
    72
    Toripalaute
    35 (100%)
    Quote Alunperin lähettänyt veppis Katso viesti
    Tuota, korjatkaa jos olen väärässä, mutta eikö E7:ssa ole kapasitiivinen näyttö? Ei se silloin ota mitään harhakosketuksia vyökotelosta tai taskunreunasta.
    Ei ota ei, mutta sitten ottaa kun alkaa kaivamaan sitä sormilla missä nyt sitten onkaan.
    Lumia 800 Cyan

Tämän ketjun avainsanat

Kirjoitusoikeudet

• Et voi lähettää uusia viestiketjuja
  • Et voi lähettää vastauksia
  • Et voi lähettää liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  •