Mulla on ollut C6-00 nyt viikon verran.. N-81 ennen sitä.
Kamerasta: tykkään, on verrattavissa vanhaan digikameraani (Nikon 4300) Totta kai optical zoom ja kuvanvakaaja puuttuu, mut silti. Erityisesti tykkään siitä, et paikannustiedot voi lisätä kuvatietoihin:)
Äänenlaatu OK, mp3:ni on pahempia kuin C6:)
Olin Pariisissa viikonloppuna, ja GPS toimi hienosti (walking mode). Käytin navigointia myös ajaessa, ja varoitti kivasti nopeustolpista. Aikaisemmin muuten väitin, että ajo-opastus vaikenee, kun saan tekstiviestin. Nyt näyttikin siltä, että Mondeon stereoiden bluetooth-yhteys sulkee ajo-opastuksen.. Siten stereot pois päältä, jos haluaa ääniohjaukset. Samalla sitten pitää kytkeä BT hands-free päälle erikseen ajon aikana. Oppia ikä kaikki.
Lentokentällä hain myös open wlania, mutta löytyi vain maksullisia, ja niitä ei meinannut saada millään pois päältä (estivät myös GSM-tietoyhteydet, kun otti itse yhteyttä vain lentokentän wlaniin, joka ei siis toiminut)..
Inhoan OVI suitea, mikä piti ladata karttojen lataamista varten, mut lienee mun ongelma. PC suite tuntuu kuitenkin toimivan myös tän kanssa, joten pärjään.
C6 on pitänyt myös buutata pariin kertaan :( Mutta yhteenvetona, tykkään edelleen. Mites muut?

2Suositusta
Vastaa lainaten