Sivu 56 56:sta EkaEka ... 6465253545556
Tulokset 1 101:stä 1 115:een 1115:sta
Like Tree1Suositusta

Viestiketju: Nokia 5230 käyttökokemukset

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    En löytänyt changelogia tuosta uudesta päivityksestä, mitään uudistuksia en huomannut, kun selaimenakin käytän operaa.

Tuossa sen sijaan isompi anna-päivitys.
    http://store.ovi.com/content/139409

ilk
    ilk ei ole paikalla

Suositeltu
    1
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt Mokimbo Katso viesti
    En löytänyt changelogia tuosta uudesta päivityksestä, mitään uudistuksia en huomannut, kun selaimenakin käytän operaa.

Tuossa sen sijaan isompi anna-päivitys.
    http://store.ovi.com/content/139409
    Tuli siihen selaimeen pikku parannuksia,versio on nyt 7.3.1.33 (entinen 7.3.1.25)
    Pohja väri muuttui tylsän harmaasta melkein mustaksi eli hyväksi nyt,alhaalle tuli pysyvästi palkki josta saa suoraan klikattua kirjainmerkit,valikon,sivu nuolet,selain näkymä pieneni hieman mutta toimivuus parani paljon,opera mobile ei ole paljon nopeempi jos ollenkaan, mobiilisivuilla jos pyörit on melkein sama millä selaat,opera 6 on kuitenkin vielä sutjakkaampi noista
    nokia evolve on hieno teema anna iconeineen joka mullakin on nyt puhelimessa,ens vuonna nää saa ns anna käyttis päivityksen jossa tulee anna kuvakkeet,mutta muutoin ei juuri mitään muutosta tule softaan

kassu99:n avatar
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0

Lightbulb/Hehkulamppu nokia kauppa

Hei! minulla olisi pikku ongelma. Eli päivitin uusimman ohjelmisto version, mutta kun menen nokia kauppaan, niin siellä on vain yksi ohjelma. Sekin on joku soittoääni.

ilk
    ilk ei ole paikalla

Suositeltu
    1
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt kassu99 Katso viesti
    Hei! minulla olisi pikku ongelma. Eli päivitin uusimman ohjelmisto version, mutta kun menen nokia kauppaan, niin siellä on vain yksi ohjelma. Sekin on joku soittoääni.
    samoin kävi täälläkin,kyseessä ei pitäisi olla sovellus vika koska se on jo toiminut joillain päivittäjillä,odotellaan kärsivällisesti ja jos ei ala pian pelittään palauta vanha versio varm.kopiosta tai sitten resetti mutta ootellaan josko tuo pelittäis pian ja eikai puhelimesta pitäiskään löytyä toimimaton päivitettävä sov

kassu99:n avatar
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt ilk Katso viesti
    samoin kävi täälläkin,kyseessä ei pitäisi olla sovellus vika koska se on jo toiminut joillain päivittäjillä,odotellaan kärsivällisesti ja jos ei ala pian pelittään palauta vanha versio varm.kopiosta tai sitten resetti mutta ootellaan josko tuo pelittäis pian ja eikai puhelimesta pitäiskään löytyä toimimaton päivitettävä sov
    Minä koitin resettiä niin ei sekään toiminut.

ilk
    ilk ei ole paikalla

Suositeltu
    1
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt kassu99 Katso viesti
    Minä koitin resettiä niin ei sekään toiminut.
    Joo ei se auta tässä,ongelma taitaa koskea vaan 5230 jonka nokia kauppa herjaa 5238 kännykäks
    Eiköhän tuo jossain vaiheessa tule kuntoon.

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Mul ei toimi ovikauppa sanoo vaa ei tuotteita

ilk
    ilk ei ole paikalla

Suositeltu
    1
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt asimii Katso viesti
    Mul ei toimi ovikauppa sanoo vaa ei tuotteita
    Nokia kauppa toimii taas normaalisti myös 5230 puhelimella

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0

Nokia 5230 ei käynnisty.

Ite sain jotenkin jumittumaan nokia software updaten ja nyt puhelin ei enään käynnisty eikä kone tunnista.

Miten saisin tuon taas toimii?

ja herjaa nyt näin: http://aijaa.com/000959354991
    Viimeksi muokannut: Heletee; 14.1.12 klo 03:05.

ilk
    ilk ei ole paikalla

Suositeltu
    1
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt lootuskukka Katso viesti
    Yritän kopioida/siirtää 5230:n sisältöä tietokoneelle (josta saisin ne Zunen kautta Lumiaan). (Sain jo nimet ja numerot siirrettyä suoraan bluetoothilla.)
    1. Onko ovi suite paras siirtovaihtoehto?
    2. Onnistuin sillä siirtämään jo musiikin ja kuvat mutta entä
    - selaimen suosikit
    - muistiinpanot
    - kalenterimerkinnät
    - ja olikohan vielä muuta
    nokia suitella voi synkata kuva,videot,os.kirjan,viestit.ja ottaa varmuuskopion ja sen palautuksen,vain varmuuskopio tallentaa kalenterimerkinnät ja kirjainmerkit eli homma ei onnistu

bussifriikki:n avatar
    Sijainti
    Helsinki
    Suositeltu
    24
    Toripalaute
    0
    Musiikkisoittimen kun avaa, 5230 sanoo "Järjestelmävirhe". Mitenköhän saisi pelaamaan?

kestih:n avatar
    Ikä
    27
    Suositeltu
    3
    Toripalaute
    0
    Montako kertaa suojakoodin voi näppäillä väärin tässä luurissa? Edellinen omistaja ei mielestään vaihtanut sitä, mutta mulla on jo 2 kertaa käynnistyksen yhteydessä herjannut väärää koodia. Silti päästää kyllä läpi käyttämään normaalisti. En uskalla bootata tuota enää :C

kestih:n avatar
    Ikä
    27
    Suositeltu
    3
    Toripalaute
    0
    mistä mä saan asetuksen pois, ettei se herjaa kokoajan netistä lataamista jutuista, et oon vieraassa verkossa ja maksa saattaa olla suurempi? ihan oma on saunalahti verkkona ja kaikenlisäks mulla on vieraan verkon käyttörajoitus liittymässä xD

erh4be:n avatar
    Sijainti
    Lappi
    Suositeltu
    36
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt kestih Katso viesti
    mistä mä saan asetuksen pois, ettei se herjaa kokoajan netistä lataamista jutuista, et oon vieraassa verkossa ja maksa saattaa olla suurempi? ihan oma on saunalahti verkkona ja kaikenlisäks mulla on vieraan verkon käyttörajoitus liittymässä xD
    saunalahti toimii elisan verkossa, eli se on vieras verkko. sauniksella ei omaa verkkoa. kyllä sen pitäis sieltä verkkoasetuksista. sallit käytön vieraassa verkossa aina.
    Laitehistoria: Nokia 3310 -> Nokia 3330 -> Nokia 5210 -> Nokia 1100 -> Nokia 6600 -> Nokia 6630 -> Nokia 5100 -> Nokia 3220 -> Nokia 5200 -> Nokia N70 -> Sony Ericsson K800i -> Sony Ericsson K850i -> Nokia N80 -> Nokia N95 -> Nokia 5800 XM -> Nokia 6730 -> Nokia N900. Nyt käytössä: Nokia E7-00.

ilk
    ilk ei ole paikalla

Suositeltu
    1
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt kestih Katso viesti
    itellä on ja saunis 5230:ssa josta oli tuo kysely eliminoitava.

asetukset>yhteydet>verkkokohteet>internet>avaa prioriteetin ensimmäinen yht.os.>käytä yhteysosoitetta> vaihda se automaattisesti (eikä vahvistuksen jälkeen)

Sivu 56 56:sta EkaEka ... 6465253545556

Kirjoitusoikeudet

• Et voi lähettää uusia viestiketjuja
  • Et voi lähettää vastauksia
  • Et voi lähettää liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  •