Sivu 4 14:sta EkaEka 12345678 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 80:een 273:sta
    Hiisty:n avatar
    Sijainti
    Espoo
    Ikä
    32
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    siis noi wap-asetukset on vaan wappailua varten.

todentaminen: normaali
    aloitussivu: ei määritelty
    ensisijainen nimipalvelin: 213.161.33.200
    toissijainen nimipalvelin: 212.226.226.1

kaikki muut kohdat näyttäisivät olevan oikein.
    - The sum of intelligence on earth is constant. Population grows. -

- IRC -
    - FCN -
    - IMdb -

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Elisa GPRS toimii nyt, mutta sähköposti ei. "Tarkista sähköpostiasetukset". Mikähän mättää?
    Käytössä Nokia E75/Saunalahti ViestiX

Xaeron:n avatar
    Sijainti
    Tampere
    Ikä
    26
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt Conda
    Elisa GPRS toimii nyt, mutta sähköposti ei. "Tarkista sähköpostiasetukset". Mikähän mättää?
    Jos siis kunnon internetti GPRS toimii, eikä pelkästään WAPpi, niin silloin olet unohtanut aktivoida viestiasetuksista/sähköpostiasetuksista käytettävän (Elisa GPRS) yhteysprofiilin tai sitten sähköpostiasetuksissasi on vikaa.. Epäilen tuota ekaa.

Sijainti
    Espoo
    Ikä
    32
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    jos sähköpostiasetuksiin määritelty salasana ja käyttäjätunnus ovat oikein, niin sitten vaihtoehdoski jää tuo suojaus. Eli palvelin ei välttämättä tue suojattua yhteyttä.

- IRC -
    - FCN -
    - IMdb -

Sijainti
    stadi Puhelin: N80, 6121c, E61i/Elisa multisim*2, Sonera
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Nyt kun vaihdoin tuon, niin ei edes yritä lähettää mitään. Ja puhelin ei vastaanota maileja.

Missäköhän vika? Kyseessä työmaili. Sain asetukset administratorilta.
    No jos käytät gprs:ää, niin lähtevä palvelin on joka tapauksessa tuo mainitsemani, ei yksikään teidän firman verkossa oleva. Tämä on fakta.

Nyt sulla on vikaa sitten muissa asetuksissa, mahdollisesti internet-apn:n tarvitsemat asetukset ovat poskellaan tai voi olla, että sähköpostiohjelmasi käyttää vääriä asetuksia.

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt Xaeron
    Jos siis kunnon internetti GPRS toimii, eikä pelkästään WAPpi, niin silloin olet unohtanut aktivoida viestiasetuksista/sähköpostiasetuksista käytettävän (Elisa GPRS) yhteysprofiilin tai sitten sähköpostiasetuksissasi on vikaa.. Epäilen tuota ekaa.
    On aktivoitu Elisa GPRS s-postiasetuksissa ja muutenkin s-postiasetukset pitäisi olla kunnossa...

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt Hiisty
    jos sähköpostiasetuksiin määritelty salasana ja käyttäjätunnus ovat oikein, niin sitten vaihtoehdoski jää tuo suojaus. Eli palvelin ei välttämättä tue suojattua yhteyttä.
    Ei toimi suojaamattomallakaan yhteydellä.

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt personal jesus
    Nyt kun vaihdoin tuon, niin ei edes yritä lähettää mitään. Ja puhelin ei vastaanota maileja.

Missäköhän vika? Kyseessä työmaili. Sain asetukset administratorilta.
    No jos käytät gprs:ää, niin lähtevä palvelin on joka tapauksessa tuo mainitsemani, ei yksikään teidän firman verkossa oleva. Tämä on fakta.

Nyt sulla on vikaa sitten muissa asetuksissa, mahdollisesti internet-apn:n tarvitsemat asetukset ovat poskellaan tai voi olla, että sähköpostiohjelmasi käyttää vääriä asetuksia.
    Osaatko neuvoa tarkemmin?

Sijainti
    Espoo
    Ikä
    32
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    eh, condahan juuri kirjoitti että tuo elisa gprs toimii, mutta herjaa sähköpostiasetuksista, eli eiköhän vika kuitenkin ole niissä sähköpostiasetuksissa?

- IRC -
    - FCN -
    - IMdb -

Sijainti
    stadi Puhelin: N80, 6121c, E61i/Elisa multisim*2, Sonera
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    eh, condahan juuri kirjoitti että tuo elisa gprs toimii, mutta herjaa sähköpostiasetuksista, eli eiköhän vika kuitenkin ole niissä sähköpostiasetuksissa?
    No jos sulla on aikaa ryhtyä tukifoorumilaiseksi, niin siitä vaan, minulla ei tällä hetkellä ole. Joku siinä gprs-asetuksissa on persiillään, jos sähköpostin lähetys ei onnistu oikealla lähtevän postin palvelimella. Voi olla, että yritetään käyttää wap-apn:ää internet-apn:n sijaan. Sano sinä.

Minä kyllä saan kaikki omat puhelimeni toimimaan oikein, oli sitten kysymys mms:stä, wap:sta tai sähköpostista. Jos itse potilas olisi täällä, saisin todennäköisesti aika pian asetukset kuntoon, olkoon uskomatta, ken haluaa.

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    No jos sulla on aikaa ryhtyä tukifoorumilaiseksi, niin siitä vaan, minulla ei tällä hetkellä ole. Joku siinä gprs-asetuksissa on persiillään, jos sähköpostin lähetys ei onnistu oikealla lähtevän postin palvelimella. Voi olla, että yritetään käyttää wap-apn:ää internet-apn:n sijaan. Sano sinä.

Minä kyllä saan kaikki omat puhelimeni toimimaan oikein, oli sitten kysymys mms:stä, wap:sta tai sähköpostista. Jos itse potilas olisi täällä, saisin todennäköisesti aika pian asetukset kuntoon, olkoon uskomatta, ken haluaa.
    Miten sen apn:n saa vaihdettua?

Sijainti
    Espoo
    Ikä
    32
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0

edellisellä sivulla conda listasi asetuksensa, tämän sivun ensinmäisessä viestissä täydensin niitä niin että ovat samat kuin minulla. Ja näillä asetuksilla toimii netti ja sähköpostit jos yhdistelmänä on 6600 + elisa(radiolinja)

Ja jos conda ei ole noissa asetuksissa siis valehdellut ovat ne oikein. Ainoat asetukset joiden oikeellisuutta en voi taata on nuo itse sähköpostiasetukset joten eiköhän se vika löydy niistä.

Huomasin just että condalla on käyttäjätunnuksena rlnet ja minulla vain rl, voiskos tämä olla selitys?

- IRC -
    - FCN -
    - IMdb -

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Ei auttanut sekään. GPRS kyllä toimii sekä wap- että internet käytössä tuolla Elisa GPRS:llä, mutta sähköposti ei. Ilmoittaa, että "Viestin lähetys epäonnistui, tarkista sähköpostiasetukset". Mitä muuten pitää olla tuolla Työkalut - asetukset - yhteydet- GPRS, kohdissa GPRS-yhteys ja yhteysosoite. Mulla on nyt tarvittaessa ja ei mitään. Ja datapuhelun yhteysaika 5 minuuttia.

Xaeron:n avatar
    Sijainti
    Tampere
    Ikä
    26
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Ei auttanut sekään. GPRS kyllä toimii sekä wap- että internet käytössä tuolla Elisa GPRS:llä, mutta sähköposti ei. Ilmoittaa, että "Viestin lähetys epäonnistui, tarkista sähköpostiasetukset". Mitä muuten pitää olla tuolla Työkalut - asetukset - yhteydet- GPRS, kohdissa GPRS-yhteys ja yhteysosoite. Mulla on nyt tarvittaessa ja ei mitään. Ja datapuhelun yhteysaika 5 minuuttia.
    Laita yhteysosoitteeksi internet

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt Xaeron
    Laita yhteysosoitteeksi internet
    Ei auttanut sekään ainakaan sähköpostin osalta.

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Sain lisäohjeita ja kehoitettiin laittamaan näin:
    Postilaatikon Nimi: [en kerro]
    Käytettävä yhteysosoite: Elisa GPRS (eli se mun itse luoma)
    Oma sähköpostiosoite: [en kerro]
    Lähettävä palvelin: smtp.radiolinja.net
    Lähetä viesti: heti
    Kopio omaan osoitteeseen: kyllä
    Lisää allekirjoitus: ei
    Käyttäjänimi: sama kuin exchange eli webmailissä käytettävä
    Salasana: Sähköpostiin määritelty
    Vastaanottava palvelin: pop-fin.firman nimi.fi
    Postilaatikon tyyppi: IMAP4 (HUOM MUUTOS)
    Suojaus: Käytössä
    Hae liitetiedosto: Ei
    Haettavat otsikot: 20

Mutta eipä toimi vieläkään.

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Nyt toimii sähköpostin lähetys kun laitoin asetukset näin:

Postilaatikon Nimi: [en kerro]
    Käytettävä yhteysosoite: Elisa GPRS (eli se mun itse luoma)
    Oma sähköpostiosoite: [en kerro]
    Lähettävä palvelin: smtp.radiolinja.net
    Lähetä viesti: heti
    Kopio omaan osoitteeseen: kyllä
    Lisää allekirjoitus: ei
    Käyttäjänimi: sama kuin exchange eli webmailissä käytettävä
    Salasana: Sähköpostiin määritelty
    Vastaanottava palvelin: pop-fin.firman nimi.fi
    Postilaatikon tyyppi: IMAP4
    Suojaus: Ei käytössä
    Hae liitetiedosto: Ei
    Haettavat otsikot: Kaikki

Mutta vastaanotto ei toimi, en pääse mailboxiin kännykästä. Yrittää muodostaa yhteyttä useita minuutteja ja sitten ilmoittaa "yhteys katkaistu, sähköpostilaatikko ollut käyttämättönä liian pitkän ajan". Mikä neuvoksi? Onkohan vastaanottava palvelin väärin, kun siinä on tuo pop eikä imap?

Vuoden foorumilainen 06/05/03
    Suositeltu
    63
    Toripalaute
    0
    Onkohan vastaanottava palvelin väärin, kun siinä on tuo pop eikä imap?
    Lähetys onnistuu jos on saanut edes jotain asetuksi kohdalleen, eli APN ja SMTP palvelin.
    Vastaanotto voi tyssätä monista syistä, mutta hommaa voisi lähteä purkamaan siitä suunnasta pääsetkö normi PCn maili ohjelmalla tuohon palvelimeen kiinni perus email jutuilla?
    Käyttänyt/käyttää useita puhelinmerkkejä / operaattoreita. N ja S myönteinen

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt sovelias
    Onkohan vastaanottava palvelin väärin, kun siinä on tuo pop eikä imap?
    Lähetys onnistuu jos on saanut edes jotain asetuksi kohdalleen, eli APN ja SMTP palvelin.
    Vastaanotto voi tyssätä monista syistä, mutta hommaa voisi lähteä purkamaan siitä suunnasta pääsetkö normi PCn maili ohjelmalla tuohon palvelimeen kiinni perus email jutuilla?
    Pääsen sekä Outlookilla että Outlook Web Accessillä. Miten Outlookissa pääsee muuten näkemään nuo tarkat asetukset? Tools - options kautta en ainakaan päässyt.

Vuoden foorumilainen 06/05/03
    Suositeltu
    63
    Toripalaute
    0
    Pääsen sekä Outlookilla että Outlook Web Accessillä. Miten Outlookissa pääsee muuten näkemään nuo tarkat asetukset? Tools - options kautta en ainakaan päässyt.
    Outlookissa on asetukset vähän erin laiset kuin muissa ja ilmeisesti käytyt Exchange palvelimen omia juttuja.

Onko sinun oma posti?
    Käyttänyt/käyttää useita puhelinmerkkejä / operaattoreita. N ja S myönteinen

Sivu 4 14:sta EkaEka 12345678 ... ViimeinenViimeinen

Kirjoitusoikeudet

• Et voi lähettää uusia viestiketjuja
  • Et voi lähettää vastauksia
  • Et voi lähettää liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  •