siis noi wap-asetukset on vaan wappailua varten.
todentaminen: normaali
aloitussivu: ei määritelty
ensisijainen nimipalvelin: 213.161.33.200
toissijainen nimipalvelin: 212.226.226.1
kaikki muut kohdat näyttäisivät olevan oikein.
siis noi wap-asetukset on vaan wappailua varten.
todentaminen: normaali
aloitussivu: ei määritelty
ensisijainen nimipalvelin: 213.161.33.200
toissijainen nimipalvelin: 212.226.226.1
kaikki muut kohdat näyttäisivät olevan oikein.
Elisa GPRS toimii nyt, mutta sähköposti ei. "Tarkista sähköpostiasetukset". Mikähän mättää?
Käytössä Nokia E75/Saunalahti ViestiX
Jos siis kunnon internetti GPRS toimii, eikä pelkästään WAPpi, niin silloin olet unohtanut aktivoida viestiasetuksista/sähköpostiasetuksista käytettävän (Elisa GPRS) yhteysprofiilin tai sitten sähköpostiasetuksissasi on vikaa.. Epäilen tuota ekaa.Alunperin lähettänyt Conda
iPhone 4S / Saunalahti MegaDesire-liittymä
iHerbistä luontaistuotteet hulvattoman edullisesti täkäläisiin hintoihin nähden! Tätä linkkiä käyttämällä saat myös mukavan $10 ensitilausalennuksen. Klikkaa tästä!
No jos käytät gprs:ää, niin lähtevä palvelin on joka tapauksessa tuo mainitsemani, ei yksikään teidän firman verkossa oleva. Tämä on fakta.Alunperin lähettänyt Conda
Nyt sulla on vikaa sitten muissa asetuksissa, mahdollisesti internet-apn:n tarvitsemat asetukset ovat poskellaan tai voi olla, että sähköpostiohjelmasi käyttää vääriä asetuksia.
On aktivoitu Elisa GPRS s-postiasetuksissa ja muutenkin s-postiasetukset pitäisi olla kunnossa...Alunperin lähettänyt Xaeron
Ei toimi suojaamattomallakaan yhteydellä.Alunperin lähettänyt Hiisty
Osaatko neuvoa tarkemmin?Alunperin lähettänyt personal jesus
No jos sulla on aikaa ryhtyä tukifoorumilaiseksi, niin siitä vaan, minulla ei tällä hetkellä ole. Joku siinä gprs-asetuksissa on persiillään, jos sähköpostin lähetys ei onnistu oikealla lähtevän postin palvelimella. Voi olla, että yritetään käyttää wap-apn:ää internet-apn:n sijaan. Sano sinä.Alunperin lähettänyt Hiisty
Minä kyllä saan kaikki omat puhelimeni toimimaan oikein, oli sitten kysymys mms:stä, wap:sta tai sähköpostista. Jos itse potilas olisi täällä, saisin todennäköisesti aika pian asetukset kuntoon, olkoon uskomatta, ken haluaa.
Miten sen apn:n saa vaihdettua?Alunperin lähettänyt personal jesus
edellisellä sivulla conda listasi asetuksensa, tämän sivun ensinmäisessä viestissä täydensin niitä niin että ovat samat kuin minulla. Ja näillä asetuksilla toimii netti ja sähköpostit jos yhdistelmänä on 6600 + elisa(radiolinja)Alunperin lähettänyt personal jesus
Ja jos conda ei ole noissa asetuksissa siis valehdellut ovat ne oikein. Ainoat asetukset joiden oikeellisuutta en voi taata on nuo itse sähköpostiasetukset joten eiköhän se vika löydy niistä.
Huomasin just että condalla on käyttäjätunnuksena rlnet ja minulla vain rl, voiskos tämä olla selitys?
Ei auttanut sekään. GPRS kyllä toimii sekä wap- että internet käytössä tuolla Elisa GPRS:llä, mutta sähköposti ei. Ilmoittaa, että "Viestin lähetys epäonnistui, tarkista sähköpostiasetukset". Mitä muuten pitää olla tuolla Työkalut - asetukset - yhteydet- GPRS, kohdissa GPRS-yhteys ja yhteysosoite. Mulla on nyt tarvittaessa ja ei mitään. Ja datapuhelun yhteysaika 5 minuuttia.
Laita yhteysosoitteeksi internetAlunperin lähettänyt Conda
iPhone 4S / Saunalahti MegaDesire-liittymä
iHerbistä luontaistuotteet hulvattoman edullisesti täkäläisiin hintoihin nähden! Tätä linkkiä käyttämällä saat myös mukavan $10 ensitilausalennuksen. Klikkaa tästä!
Ei auttanut sekään ainakaan sähköpostin osalta.Alunperin lähettänyt Xaeron
Sain lisäohjeita ja kehoitettiin laittamaan näin:
Postilaatikon Nimi: [en kerro]
Käytettävä yhteysosoite: Elisa GPRS (eli se mun itse luoma)
Oma sähköpostiosoite: [en kerro]
Lähettävä palvelin: smtp.radiolinja.net
Lähetä viesti: heti
Kopio omaan osoitteeseen: kyllä
Lisää allekirjoitus: ei
Käyttäjänimi: sama kuin exchange eli webmailissä käytettävä
Salasana: Sähköpostiin määritelty
Vastaanottava palvelin: pop-fin.firman nimi.fi
Postilaatikon tyyppi: IMAP4 (HUOM MUUTOS)
Suojaus: Käytössä
Hae liitetiedosto: Ei
Haettavat otsikot: 20
Mutta eipä toimi vieläkään.
Nyt toimii sähköpostin lähetys kun laitoin asetukset näin:
Postilaatikon Nimi: [en kerro]
Käytettävä yhteysosoite: Elisa GPRS (eli se mun itse luoma)
Oma sähköpostiosoite: [en kerro]
Lähettävä palvelin: smtp.radiolinja.net
Lähetä viesti: heti
Kopio omaan osoitteeseen: kyllä
Lisää allekirjoitus: ei
Käyttäjänimi: sama kuin exchange eli webmailissä käytettävä
Salasana: Sähköpostiin määritelty
Vastaanottava palvelin: pop-fin.firman nimi.fi
Postilaatikon tyyppi: IMAP4
Suojaus: Ei käytössä
Hae liitetiedosto: Ei
Haettavat otsikot: Kaikki
Mutta vastaanotto ei toimi, en pääse mailboxiin kännykästä. Yrittää muodostaa yhteyttä useita minuutteja ja sitten ilmoittaa "yhteys katkaistu, sähköpostilaatikko ollut käyttämättönä liian pitkän ajan". Mikä neuvoksi? Onkohan vastaanottava palvelin väärin, kun siinä on tuo pop eikä imap?
Lähetys onnistuu jos on saanut edes jotain asetuksi kohdalleen, eli APN ja SMTP palvelin.Alunperin lähettänyt Conda
Vastaanotto voi tyssätä monista syistä, mutta hommaa voisi lähteä purkamaan siitä suunnasta pääsetkö normi PCn maili ohjelmalla tuohon palvelimeen kiinni perus email jutuilla?
Käyttänyt/käyttää useita puhelinmerkkejä / operaattoreita. N ja S myönteinen
Pääsen sekä Outlookilla että Outlook Web Accessillä. Miten Outlookissa pääsee muuten näkemään nuo tarkat asetukset? Tools - options kautta en ainakaan päässyt.Alunperin lähettänyt sovelias
Outlookissa on asetukset vähän erin laiset kuin muissa ja ilmeisesti käytyt Exchange palvelimen omia juttuja.Alunperin lähettänyt Conda
Onko sinun oma posti?
Käyttänyt/käyttää useita puhelinmerkkejä / operaattoreita. N ja S myönteinen