Osaisko se expertti sanoa, että mistä johtuu ne skandien uupuminen siitä sun tekeleestä? Siitä ekasta? Oli mulla kirjoituskieli mikä tahansa, niin skandit uupuu. Muutoin olen kyllä pitänyt siitä firmiksestä.
Osaisko se expertti sanoa, että mistä johtuu ne skandien uupuminen siitä sun tekeleestä? Siitä ekasta? Oli mulla kirjoituskieli mikä tahansa, niin skandit uupuu. Muutoin olen kyllä pitänyt siitä firmiksestä.
N9 black 64gb
5800XM/ cFW v52/C6 by expertti
hmmm, mistä versiosta? Jossain versiossa on käynyt niin ettei skandit ole toiminut fullqwertyssä, mut muuten kyllä. Ja tuo toimimattomuus on ihan mun oma syy, filujen porttaus meni jotenkin pieleen. Siis ei pitäisi olla yhtään julkista versiota missä ei skandit toimisi ns normitilassa kirjoitettaessa?!?!?
Nyt olis firmis jossa toimii skandit. Se on ulkoisesti hieman erilainen. Testailen sitä parhaillaan. Jos haluat kokeilla niin voin lähettää latauslinkin.
Ja hieman olen testaillut samalla akunkestoa suhteessa puhelimen nopeuteen. Siis koittanut löytää akunkestoa, menettämättä samalla puhelimesta käyttömukavuutta...
Eilen asensin ja hyvin toistaiseksi toiminut NEW CFW:N97v2(v22.0.110) to Nokia 5800XpressMusic(RM-356) :)
ei toimi skandit fullqwertyssä.
EDIT
muutama päivä käyttäneenä täytyy vähän miinuksia antaa :(
- ei näytä soittajan nimeä
- välillä soittoääni ei soi kuin pätkän ja sit on ihan hiljaa
Viimeksi muokannut: TonttuX; 8.11.10 klo 11:36.
jotain häikkää puhelimessa tai kortissa. asensin normiversion puhelimeen ja silti ei näytä soittajan nimeä ja soittaa oletussoittoääntä. pitää varmaan muistikortti tyhjentää...
niin, paha mennä suoraan sanomaan mistä moiset ongelmat voisi johtua. Tietty jos kokeilis tehdä uuden backupin ja testailis numeroilla.... Itsellä numerot kortin muistissa ja aina kun siirryn firmiksestä toiseen testaillessani niin valitsen osoitekirjan muistiksi kortin muistin....
jos kiinnostusta vielä on kokeilla tuotoksiani(N97 >5800 puhelimeen), niin tuolta löytyy tänään julkistettu versio jossa skandit toimii myös fullqwertyssä. http://www.multiupload.com/THCNSH7W5S
Sisältää kartat jotka voi päivittää uusimpaan. Sekä html- tuettu sähköposti. Myös kosmeettisia ja stabiilisuus muutoksia tehty.
Tämä CFW siis RM-356 puhelimelle. Joku sanoo v2 firmwaren toimivan myös RM-428 puhelimessa. Itse en ole testannut.
Paketissa(Nokia N97 cfw joka soveltuu Nokia 5800(RM-356) puhelimeen)) kaikki tarvittavat tiedostot J.A.F flashausta varten.
Viimeksi muokannut: expertti; 11.11.10 klo 13:16. Syy: latauslinkki päivitetty, paketin sisältöö kuvailtu
Kiitti... lähti lataukseen ja kokeiluun, kun pidin siitä sun ekasta tekeleestä myös. Ja nyt jos skandit ok, niin tupla-peukku.
N9 black 64gb
5800XM/ cFW v52/C6 by expertti
asensin tavan version puhelimeen ja silti ei näytä numeroa. saakos puhelimen oman muistin miten resetoitua? Pitää varmaan Expertin uutta versiota alkaa latailemaan ja testaamaan...
ihan mielenkiinnosta, oletko firmiksen asennuksen jälkeen esim lisännnyt uusia. Näkyykö ne(kään)
Oletko kokeillut tallentaa numeroita sim-kortille ja sitten palauttaa sieltä puhelimen muistiin(kopioi käyntikortti....) tai valita osoitekirjan muistiksi kortin muistin, puhelimen sijasta(oletus)asetuksista(edellyttää että numerot on sim-kortilla)?
Olisi mukavaa kokeilla tuota C6-firmistä, mutta kun ajan Macissa VMWaren alla JAFfia ohjeiden mukaan, niin valittaa dongelista vaikka tekisin mitä...