V300/V600/E700:stä ei ole uutta tietoa.
V300/V600/E700:stä ei ole uutta tietoa.
Onko Samsung E100:n tulosta myyntiin mitään tietoa?
t. Antti
Puhelimeni tällä hetkellä: P1i. Liittymänä Saunalahti..
E100:han voi tulla joulunalusmyyntiin - hinnoiteltanee viikon parin sisään...Alunperin lähettänyt AndK0
IDEsan -nettiputiikki
¤ nopeasti, edullisesti ja laadukkaasti ¤
Kysyin nyt maahantuojalta ja "ilmeisesti tulossa vielä tänä vuonna ja mahdollisesti aivan lähiviikkoina". Hintaa ei vielä ole vahvistettu.Alunperin lähettänyt AndK0
Onko totta että Samsungin SGH-X100 -koneesta ei ole mitään uudempaa tietoa?
Itse olen luotettavilta lähteiltä on kuullut että hinta asettuisi 200 eur nurkille.
Kuinkahan uutta tiedon pitäisi olla? Tuossa edellä juuri kerroin mitä tänään maahantuojalta kuulin.Alunperin lähettänyt vekke
No lähinnä kiinnostaisi mahdollinen aika koska tuota laitosta voisi kaupasta kenties saada.Alunperin lähettänyt Esa Isopahkala
Eikös SGH-E100 ja SGH-X100 ole eri koneita?
X100-koneesta minun mielestäni et ole puhunut tässä ketjussa mitään.
Niin taitaa olla. Tuo vastaus koski kuitenkin sekä E100- että X100-malleja.Alunperin lähettänyt vekke
onkohan siitä e700sesta tullu vielä infoa millon niitä taas tulee?
Huomenna tulee E700:aa ainakin jonkinlainen erä.Alunperin lähettänyt jusu+
IDEsan -nettiputiikki
¤ nopeasti, edullisesti ja laadukkaasti ¤
tuleeko myös kioskiin huomenna?
Itse en saanut vahvistusta, mutta jos Idesanille tulee, niin pitäisi tulla Puhelinkioskiinkin, koska puhelimet tulevat samasta tukusta.Alunperin lähettänyt byyri
onkos se mahdollista saada lauantaijakeluna jos niitä huomenna tulee
Lauantaijakelu on tietyissä tapauksissa mahdollista, mutta en yleensä tarjoa sitä, koska hinta on noin 20 euroa.
ai se on niin kallis, olin kahtovinani postin sivuilta et se ois jotai 3,5€......oon varmaan sit kahtonu väärin
tuliko niitä e700sia?
Lauantailisä on 3,5e Pikapaketti 9 lisäksi.Alunperin lähettänyt byyri
(2-5kg 15,60e)
8800&9300i&N80&N93
Moto V3i D&G
ai siis maksu on 15,6€ jos paketti painaa 2-5 kg.......ei kai se kännyn boksi yli kahta kiloo paina.....
Kilon verran se painaa...mut toi hinnoittelu taitaa mennä sillai et alle 2kg paketit kuuluu tohon 2-5kg kategoriaan, eli se on sama painaako 500g vai 5kg, hinta on molemmissa tapauksissa 15,60€.Alunperin lähettänyt byyri
MILF = Moron islamilainen vapautusrintama
ok......mutta en edes tiedä onko niitä e700sia tänää tulossa, no tuloo sit ku tuloo