En tiedä ovatko sivut sinun yksin tekemät ja suunnitelemat, mutta loistavat ne on. Ulkoasu hipoo lähes täydellisyyttä, niin väreissä kuin käytettävyydessään. Hyvää tästä tulee!
En tiedä ovatko sivut sinun yksin tekemät ja suunnitelemat, mutta loistavat ne on. Ulkoasu hipoo lähes täydellisyyttä, niin väreissä kuin käytettävyydessään. Hyvää tästä tulee!
Juu, yhdyn mielipiteissäni täysin edelliseen puhujaan.
Onnea vaan Yritykselle.
Tällaisesta ostoskorisysteemin sisältävästä valmiista sivupohjasta lähdin liikkeelle: http://www.clovershop.com/clovershop...lite/index.php . Otsikkologo on toisten tekemää, mutta muuten olen ulkoasua kehitellyt itse. Muutenkin teen mahdollisimman pitkälle kaiken itse, esim. kirjanpidon aion hoitaa itse.
Ei mitenkään mahdotonta mutta kannattaa varautua pitkiin päiviin ja lyhyisiin lomiin (jos ollenkaan). Itse olen pitänyt omaa firmaa toistakymmentä vuotta kaiken itse hoitaen eivätkä kesälomat ole koskaan olleet yli viikon pituisia...Alunperin lähettänyt Esa Isopahkala
Tähän mennessä; ARP, NMT. GSM.
Jotain muuta huomenna...?
Mitä sä Tumppu teet?Alunperin lähettänyt Tumppu
Myytkö rukkasia?
Todella hienot sivut, ei voi juuri muuta sanoa! :-)
| AD/HD |
toivottavasti tuo 7650:n hinta ei ole enne :) 666.00 €
Aiotko siis perustaa myymälän tuon verkkokaupan lisäksi. Jos kyllä, niin minne?
Pelkällä nettikaupalla lähden liikkeelle, mutta en ole sulkenut pois myymälän perustamista joskus tulevaisuudessa.Alunperin lähettänyt adapter
Hyvistä liiketiloista on kyllä pulaa. Jos katsoo Dimen hakukoneella, pk-seudulla ei löydy vapaata vuokrattavaa liiketilaa juuri ollenkaan. Lähinnä Myyrmannissa löytyisi jotain (5, 8 ja 35 m2).
Jos oikein saa olla ilkeämielinen asiakas, niin ylimääräinen kulu kauppiaalle johtaa aina kuluihin myös asiakkaalle. Ja nuo liikepaikat kun ei ole yleensä kovinkaan edullisia, niin taitaa väkisinkin siirtyä myös hintoihin... *narisee* Mutta toivotan kuitenkin onnea matkalle, oli kyseessä sitten nettikauppa ja/tai liiketiloissa tapahtuva myynti. =)Alunperin lähettänyt Esa Isopahkala
Kaikki tai ei mitään, ensimmäinen tai viimeinen, siinä minun tunnussanani, jonka tahdon säilyttää koko elämäni ajan.
-Axel Gallén 1885
Jos perustat oikein liikkeen, niin voisitko välttää sen sijoittamista Tapiolan suunnalle? Pirullisia kilpailijoita on jo ihan tarpeeksi. =)
Eipä huolta adapter - jos perustan lähelle kilpailevan myymälän voit loikata minulle töihin :).
Kiitos. Miltähän tuntuisi olla töissä firmassa, jossa myydään myös puhelimia eikä pyöritellä vaan peukaloita? =)Alunperin lähettänyt Esa Isopahkala
Sanoppas muuta... Tuntuu tutulta myös keravalla.
Kiitos. Miltähän tuntuisi olla töissä firmassa, jossa myydään myös puhelimia eikä pyöritellä vaan peukaloita? =)
Adapter, olethan myynyt mulle vaikka kuinka ja monta kapulaa..;)
Oikein urakaksi asti.
Sulle vois antaa jo kohta kanta-asiakaskortin.Alunperin lähettänyt Jani
Hankalalle asiakkaalle miinuskortti kun muilla lompakoissa komeilee plussakortti.
Mitä kapuloita olis tarjolla?
No miten olis ihan vaan kakkospuhelimeksi 8910 ;)Alunperin lähettänyt Jani
Okei, nyt takaisin alkuperäiseen aiheeseen.
Otsikkologo on nyt vaihdettu, uusi on minusta hieno. Minulla on suunnittelukilpailu meneillään Webmaailmassa ja tämä on toistaiseksi mielestäni paras ehdotus.
Onhan tuo makee, mimmosia ne muut oli? Voitko laittaa tännekkin näytille? Ja miksi ängit taas tohon muutaman nokialaisen tohon nimen viereen? Puolueellisuutta, muitamerkkejävastaanrasismia? no ei.. =)Alunperin lähettänyt Esa Isopahkala
E: poistitko Motorolan kokonaan valikoimasta?