Edellinen replyni katosi bittitaivaaseen sähkökatkon sattuessa, mutta kenties se olikin Yläkerran johdatusta..koitetaan siis hieman rauhallisemmin.
Itse kun olin hieman taaemmalla kun aikoinaan älyä jaettiin, niin joudun tyhmänä kyselemään, että "miten sitten voimme luottaa että nuo valmistajan(muistikortti) merkinnät nopeusluokista pitävät paikkansa, jos ei kerta niiden ilmoittamiin MB/s-lukemiin kannata luottaa?"
Omassa kommentoinnissa ei myöskään ollut ihan tärkeimpänä pointtina tuo ilmoitusten luotettavuus/tahi ei, vaan kenties kommentoin enemmän tätä foorumin einsteinin hieman halveksivaa mielipidettä tavisluuserin älykopan sisällöstä ja markkinoinnin uppoamisesta sinne. Voin itse ihan suosiolla "tunnustaa", että tuo kuvassa C-kirjaimen sisään piirretty 6n numero ei edes kiinnittänyt huomiota itselläni, kunnes joku sen mainitsi. Johtunee kenties siitä että en ole ikinä ostanut mitään korttia minkään nopeuden perusteella(ei kummempaa tarvetta), vaan lähinnä hinta ratkaisee.
Toisena pointtina oli toki valmistajien merkinnät näissä korteissa..mielestäni niissä pitäisi käyttää selviä ja helppolukuisia jutskia, mistä sitten jokainen kaltaisenikin pystyy ymmärtämään mistä kyse.
Puuttumatta nyt sen kummemmin yksittäisen asiakkaan(tahi omaan)typeryyteen(i), niin ainahan se särähtää kun siitä saa lukea. Jos ei kuitenkaan käyttöohjeita ole, niin tilanne vaikeutuu lisää..otetaan nyt sitten kuitenkin varmuudeksi luokkaa 6, niin kaikki toimii, eikä tule virheitä.Alunperin lähettänyt Japsu1

Vastaa lainaten