Kiitosta vaan, mutta noilla kokemuksilla ja viestimäärillä olen vielä pahasti alakynnessä. :(
Kiitosta vaan, mutta noilla kokemuksilla ja viestimäärillä olen vielä pahasti alakynnessä. :(
Gsm puhelimia v:sta -94 . 2 x Motorola, Philips, sitten noksuja...
Nyt pääkäytössä: Huawei U8800 (Aurora ICS 4.03 for u8800 - Version 2.04)ja Huawei G5510 Dual-SIM. Varaluureina: Nokia 5800XM (Navigaattorina ym.)+ Nokia N95-1(autossa)Varavaravaravara Huawei G2800 Dual-sim
Gsm puhelimia v:sta -94 . 2 x Motorola, Philips, sitten noksuja...
Nyt pääkäytössä: Huawei U8800 (Aurora ICS 4.03 for u8800 - Version 2.04)ja Huawei G5510 Dual-SIM. Varaluureina: Nokia 5800XM (Navigaattorina ym.)+ Nokia N95-1(autossa)Varavaravaravara Huawei G2800 Dual-sim
En nyt muista onko Esa jo jossain välissä kertonut, että pystyykö hän tuota mobiiliteemaa muokkaamaan. En edes yritä kaivaa tuota tietoa mistään foorumin syövereistä, vaan ehdotan kylmästi seuraavaa:
Onko mahdollista saada mobiiliteemaan ketjun alalaitaan nappula, josta pääsisi foorumin etusivulle? Ärsyttää, kun lukee ketjun loppuun ja haluaisi etusivulle, niin pitää joko rullata koko sivun ylös ja painaa Foorumi-linkkiä tai ensin ketjun lopusta Up-nappulaa ja sitten taas Foorumi-linkkiä.
Olisi mahtavaa, jos tämä olisi helposti toteutettavissa. Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa (liite).
Lumia 800 & Saunalahti
♥ irkin mystinen kiusausporukka ♥
Eiköhän se onnistu, tutkin viikonloppuna asiaa.
Jos helposti pystyy toteuttamaan, niin tuo koko yläpalkki olisi mielestäni kätevä löytyä sellaisenaan myös alalaidasta. Eli esimerkiksi luettuani ketjun viimeisen viestin, voisin siitä alta painaa saman tien "Mitä uutta?"-painiketta.
iPhone 4S
Lisäsin mobiiliteeman alalaitaan linkit "Ylös", "Uudet viestit ja "Etusivu".
Ehdottaisin uudeksi moderaattoriksi puikko-nimistä herrasmiestä.
Perusteluina: Kiva, ei merkkikiihkoilija, viettää aikaa matkiksella, reilu ja tosi kiva.
ಠ_ಠ
Eronnut irkin kiusausringistä!
Voisko noi mainokset saada pois? Ärsyttävä kun iPadillä ollessa nii välillä mainokset tulee ja pienentää etusivua ja välillä lähtee pois nii etusivu on suurempi ja sormi osuu väärään kohtaan... Ärsyttävää :P
Moi, mua häiritsee tuo viestiketjun tilauksen asetus, että se on ruksittu valmiiksi. Kivempi olisi, että jokainen joka haluaa tilata sen, ruksisi silloin itse sen. Nyt se tulee aina pyytämättä.
Ps. Taisi nytkin unehtua ruksi siihen, että viestiketjua odotellessa.
Käy asetuksista poistamasta se.
iPhone 4S White | Sonera | Olutopas.info - Jotta hyvä olut ei jäisi hyllyyn! -
Foorumi ei toimi... oletustyyli mobile on ja pysyy. Tilasta toiseen ei voi vaihtaa mistään valikoista. Voisiko asian korjata kuntoon?
Ei helvetissä, nyt toimii mobiiliteema iphonessa. Olikin "rikki" puolisen vuotta